Luka Modrić: 19 și 10

Browse By

  • Real..eu..

    Frumos! La Multi Ani!
    Sper sa-si incheie socotelile cu Realul inainte de a incepe sa se stinga fotbalistic. N-as rezista sa-l vad fluierat si pe el.

    • http://www.telemarcu.ro Marcu

      Așa sper și eu. Așa ar fi înțelept să facă.

  • zece

    unul dintre cei mai buni fotbalisti din istorie in opinia mea, si cel mai bun jucator madrilen din 2013 incoace. la multi ani, luka, sa ne traiesti !

  • http://realmadrid.com.ro miticoreal

    Chapeau!

  • psycho

    la multi ani lukita !!…we need you😋

  • Sker2

    jucatorul meu preferat…
    dupa zidane n-am mai avut favoriti…

  • zece

    Criminal Dempele, daca tot nu l-am luat pe Mpappe macar il luam pe asta….

  • http://realmadrid.com.ro miticoreal

    “La Real Madrid TREBUIA SA NE AUTOMOTIVAM, pentru ca fanii nu puteau face asta, asa cum se intampla aici, la Besiktas. Aici fanii sunt fantastici!” – Pepe, legenda blanco, actual fotbalist in Turcia.

    Niciodata n-a fost printre favoritii mei. Dar, dragii mei, Pepe Capcaunul Asasinul sau cum vreti voi sa-i spuneti: ARE DREPTATE!

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      Are dreptate, intr-adevar, dar baiatul asta a fost sustinut de fani neconditionat. A fost printre putinii sustinuti mereu. Si totusi, tinand cont de asta, cat de frustrat si de ipocrit sa fii incat sa vii acum sa spui asa ceva? E o lovitura in plina figura data alora de pe Bernabeu. Norocul lui Pepe e ca aia sunt atat de idioti incat nu vor tine cont de declaratiile astea vreodata, pentru ca sunt prea prosti. Prosti rau!

      • zece

        Pepe a fost sustinut de fani ?

        • Torpyla

          de majoritatea fanilor si de presedinte. si din pacate, a avut un impact negativ asupra evolutiei lui varane, datorita influentei sale din vestiar.

          o mizerie de om. trebuia dat afara cat mai rapid de la echipa, dar din pacate, acum e vazut ca nu stiu ce mare ICON la real madrid.

          perez i-a oferit un contract pe 1 an , dar el a jucat la 2 capete, stiind ca va iesi pe plus orice ar fi.

          sunt ultimul om de pe pamant care l-ar aprecia pe florentino, dar a procedat mai mult decat corect presedintele in cazul portughezului.

          dar o curva de om ramane tot o curva de om.

          • zece

            http://www.zoomnews.es/sites/default/files/images/201410/pepe_dentro_getty271014_0.jpg

            pepe cand a dat gol cu barca in 14-15. cel mai clasico jucat de real in ultimii 15 ani. atunci erau doar 10…

          • zece

            si asta cu curva de om, las-o mai usor, ca vad ca il ridici pe ozil in slavi la fiecare ocazie, iar ala e cel mai mare beta din fotbal. ii era frica de competitia cu isco ? sau de ce a plecat ? ozil + wenger (vanjee) = made in heaven

            ce era sa faca pepe ? pana la urma e viata lui, normal ca a acceptat pe final de cariera un deal mai bun din pdv financiar… daca ramanea si se accidenta ca sezonul trecut toata lumea se intreba de ce ia salariu degeaba. mai are 2 ani de jucat, a castigat tot ce se poate la club, poate ca a considerat ca e timpul de putina relaxare

          • Torpyla

            se batea cu pumnii in piept ca va astepta o oferta din partea realului pana in ultima zi, dar aceasta a venit si nu i-a convenit. el voia mai mult…2 ani de contract, in loc de 1, ceea ce ii oferise perez.

            pentru mine, pepe e una dintre cele mai mari erori facute de real, la mare bataie cu gravesen.

          • zece

            o eroare foarte mare, adica, a fost primul fundas decent cumparat de Real in deceniul trecut

          • zece

            in fine, nu ajungem la niciun rezultat, suntem amandoi prea fixisti :))

            let’s agree to disagree 😀

        • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

          intotdeauna, neconditionat!

          • zece

            poate stiau ei ce stiau. se vede cand un fotbalist da totul pt club si cand nu.

          • http://realmadrid.com.ro miticoreal

            stiau, d-aia ii umilește dl pepe acum…si bn le face

  • zece

    Prieteni, stiu ca am fost pe val in ultimele zile, poate am sarit calul pe alocuri, pentru ca Bale si Benzema par baieti ok. Asta nu inseamna insa ca nu am avut dreptate, insa, daca urmarim partea plina a paharului, avem un lot bun. Trebuie gandit primul 11 altfel insa.

    In defensiva am facut niste mutari ok, spun eu. Hakimi si Vallejo sunt 2 fotbalisti extrem de talentati, care au venit in locul lui Danilo si Pepe (care, chiar daca intre 2013 si 2016 a fost cel mai bun central din lume de departe spun eu, sezonul trecut nu a avut un aport important, pentru ca a fost accidentat foarte mult). Theo a venit ca rezerva la Marcelo, care sezonul trecut a fost unul dintre cei mai constanti laterali din Spania.

    La mijloc a plecat James, insa au venit Llorente rezerva la Casemiro (insa eu l-as prefera titular pe KOvacic in pozitia aia), si Ceballos unul dintre cei mai talentati tineri spanioli. De ce il prefer pe Kovacic inchizator ? Deoarece Kroos e un jucator destul de static, iar Kovacic spre deosebire de Case are acel zvac in primii 5-10m prin care poate declansa oricand un contra atac.

    In atac, a plecat Morata din pacate, insa in inceputul asta de sezon Asensio joaca formidabil, e mult mai dominant decat anul trecut. Benzema si Bale daca isi recapata forma cred ca pot aduce un + pozitiv venind de pe banca.

    In conluzie, eu as opta pentru, si sper sa vad :

    Keylor
    Carvajal Varane Ramos Marcelo
    Modric Kovacic Kroos
    Asensio Ronaldo Isco

    Asta e de departe cel mai bun 11 din lume in momentul asta.

    Casilla, Hakimi, Nacho, Vallejo, Theo, Llorente, Casemiro, Ceballos, Lucas, Benzema, Bale

    • zece

      https://i.imgur.com/6dvRL1x.jpg

      nu exista scuze pentru asa ceva.

      • Torpyla

        nu cred ca va fi titular anul asta, daca e sa fim corecti din toate punctele de vedere.
        eu sunt ferm convins ca se va insista pe c.ronaldo varf…dar sper sa nu fie jucat pivot, pentru ca nu cred ca i se potriveste.

        din pacate, in detrimentul lui asensio si isco…cred ca va fi impins in continuare bale, pe nedrept…dar asta e, price tag-ul….dar logic vorbind, avem toate posturile acoperite.

      • Mihai Paul Stanila

        În tot cazul, goluri importante!

        • zece

          extrem de importante

          • Mihai Paul Stanila

            Bun, e atacant, meseria lui este sa marcheze goluri. Totuși, e nedrept sa-l judecam exclusiv doar din aceasta perspectiva. Îmi vine în cap golul din returul cu Atleti…pai, pana la faza aia Cardiff-ul abia mai apărea pe radar. Sâmbăta, asa prost cum a jucat, i-a pus mingea pe tava lu’ Asensio. E, de departe, cel mai combinativ atacant al momentului. E puțin atipic, nu-i Lewa, nu-i Cavani, nu-i nici măcar Aubameyang, dar e companionul perfect pentru Ronaldo

    • Torpyla

      morata, la fel ca si pepe, a jucat la 2 capete, stiind ca va iesi pe plus in fata fanilor indiferent de deznodamant.
      el se vrea titular incontestabil dar n-a fost in stare sa aibe rabdare si sa lupte pentru postul sau, cum a facut, de exemplu, isco…care s-a “luptat” cu 2 fotbalisti care aveau un avantaj in fata lui in alcatuirea echipei…bale si james, datorita price tag-ului…dar omul nu a renuntat si acum poate emite pretentii.

      morata, insa, stie ca nu e nici macar mai bun decat un karim iesit din forma. hai sa n-o mai dam de gard cu cat de bun e morata…n-a demonstrat absolut nimic pana acum. n-a fost golgheter nicaieri…e departe de a fi un world class.

      eu consider ca lotul este mai mult decat echilibrat…eventual l-as mai fi vandut si pe bale dupa ce au plecat pepe, james si morata.

      • zece

        morata a plecat pt ca stia ca nu are pt ce sa concureze. de ce sa concurezi pentru un obiectiv pe care stii ca nu il poti atinge indiferent de ce faci ? merita sa plece morata dupa cate goluri decisive a dat sezonul trecut si sa ramana benzema si bale ? common sense.

        acum alvaro da goluri in fiecare meci pentru chelsea
        mariano gol meci de meci pentru lyon

        BB ?

    • V.J.

      In defensiva n-am facut nicidecum niste mutari ok, hai sa spunem lucrurilor pe nume si sa nu fim orbi…
      Pe langa faptul ca ofensiva noastra scartaie fara Ronaldo, nici in defensiva nu stam bine, sa numai zic ca la golaveraj stam foarte prost adica avem 6:3, pe cand Barca, rivala noastra are 9:0, ei in 3 meciuri n-au luat niciun gol.
      Sa nu mai zic ca noi luam gol aproape la fiecare sut pe poarta, mi se pare ca avem o defensiva extrem de slaba.
      Nu avem un concurent pe masura pt Carvajal si asta se vede de la mare distanta, pt ca Carvajal nu este in mare forma, si nu este motivat, iar in centru am adus doar un fundas promitator care inca n-a prins niciun meci oficial, deja fiind accidentat.
      Daca unii sunt orbi si nu vad cat de slab stam in defensiva, asta nu inseamna ca si eu trebuie sa fiu orb, sau sa trec cu vederea mediocritatea noastra…

      • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

        Prietene, tu nu esti orb, tu esti doar obisnuit sa joci Fifa si crezi ca lucrurile se intampla la fel si in realitate. O tii langa cu Vallejo si Achraf pe care nu i-ai vazut niciodata jucand (bag mana in foc) si spui ca nu avem defensiva, Pai inteligentule, ai jucat doua meciuri cu Barcelona in dueluri cu miza. Adica 180 de minute de fotbal. Ai incasat 1 gol !!! Ba un gol !!! Si Barca care e Barca!!! Lasa copiii sa creasca!! Te-am mai intrebat odata: Guti si Raul cand ii lua Valdano in lot erau niste pusti de 16 si 17 ani, ce pacat ca n-a cumparat atunci niste super jucatori sa dubleze lotul! Habar n-ai ce vorbesti si mai si jignesti!

        • V.J.

          Bai frate, eu in primul n-am mai jucat Fifa din 2011, da. Deci ar fi bine sa incetezi cu aceasta vb, pt ca o dai in penibil….
          Daca tu esti orb si esti multumit de ce defensiva proasta avem, asta e treaba ta, nu inseamna ca trebuie sa fiu si eu multumit.
          Daca pt tine este bine ca noi Real dupa doar 3 etape deja sa fim cu 4 puncte in spatele barcei, asta este iarasi problema ta, eu spre deosebire de tine nu sunt multumit de situatie.
          Nu sunt multumit nici de faptul ca in meciul cu Valencia, cei de la Valencia au avut 3 suturi pe poarta si noi am luat 2 goluri, cu Levante iarasi ei au avut 2 suturi pe poarta si am primit 1 gol, practic aproape la fiecare sut pe poarta primim gol, dar daca tu esti orb asta nu inseamna ca si eu sunt orb, da.
          Si daca pt tine sa transferi niste fundasi da calitate, consacrati, care sunt deja certitudini, tine de domeniul FIFA, d.p.m.d.v nu esti fanul echipei potrivite, pt ca nu cred ca tine de domeniul sf-ului, ca Real sa faca niste transferuri de calitate avand in vedere ca avem multi bani pt ca am vandut jucatori de aproape de 130 de mil, si am transferat doar de 47 de mil.
          Dar daca tu esti multumit cu mediocritatea asta este treaba ta, dar asta nu inseamna ca si eu trebuie sa fiu multumit…
          Iar dupa parerea mea, cu un astfel de lot si cu un astfel de joc o sa castigam “tripla” noastra obisnuita, pe care am castigat-o si in 2015 adica nimic-nimic-nimic, in cel mai bun caz o sa castigam doar Copa del Rey, deci n-am cum sa fiu multumit.
          Iar daca tu nu stii, un jucator tanar creste atunci cand are meciuri in picioare, nu cand freaca banca!

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Uf, ce mediocritate traim. Asa vb V.J, suporter Real Madrid echipa care a castigat 3 din ultimele 4 UCL. Ba, asa mediocritate sa tot fie! Tu imi vb de 3 etape si de egal cu Valencia si Levante. Eu iti explic ca lotul asta a scris istorie pana acum cu antrenorul asta. Deci, bine, pa!

          • V.J.

            Hai sa-ti spun cum sta treaba pt ca vad ca multora de-aici, castigarea trofeelor din ultimii ani ia luat mintile…
            Noi anul trecut n-am castigat campionatul pt ca noi il meritam sau ca am jucat bine, ci am castigat pe spinarea barcei, care n-a mai fost in forma, pt ca daca erau in forma nu mai pupam acest trofeu, iar daca nu suntem orbi, putem vedea ca am castigat acest trofeu cu greu, in ultima etapa la doar 3 puncte distanta, deci n-am castigat acest campionat la pas, sa numai zic ca am reusit si noi sa castigam un amarat de campionat cu chin dupa 5 ani, deci situatia nu e asa de roz precum o vezi tu…
            Apoi anul trecut daca n-ar fi fost greselile de arbitraj din meciul cu Bayern nu mai pupam noi UCL, iar in 2016 in finala, Ramos a marcat dintr-un offside, deci iarasi daca n-ar fi fost greseli de arbitraj nu mai castigam nici acest trofeu.
            Nu trebuie sa fim orbi si ipocriti si sa negam ca am castigat aceste trofee cu sansa sau cu noroc, nu neaparat pe merit….
            Nu trebuie sa ne imbatam cu apa rece!!!

            Eu am inceput sa comentez pe acest site incepand cam din luna iunie sau iulie, adica din aceasta vara, dar pana atunci am mai vizionat acest site, si in acel timp am vazut ca in luna aprilie de ex. foarte multi de-aici au criticat jocul echipe, acum insa vad ca multi s-au sucit 180 de grade, si sunt foarte multumiti de cum arata echipa, atat timp cat nu jucam mai frumos decat o faceam in primavara…. asta arata cat de mult castigarea unor trofee ia orbit pe multi de-aici, pt ca noi jucam acelasi joc ineficient, inestetic pe care o practicam si in primavara, dar atunci multi au criticat echipa, acum brusc o lauda…
            Noi in anul asta am facut doar 4 meciuri bune, si anume: turul din semifinala UCL cu Atletico cand am castigat acasa cu 3-0, in finala, si cele doua manse din supercupa spaniei…. doar in acest meciuri am jucat bine, in rest am jucat slab, urat, abia reuseam sa inscriem in ultimele 5 sau 10 min…
            Daca noi in ultimii ani am castigat trofee din bulan, asta nu inseamna ca trebuie sa fim orbi sau sa inchidem ochi si sa nu mai fim capabili sa vedem ca ne chinuim sa marcam sau ca luam goluri aproape la fiecare sut pe poarta…

          • V.J.

            Pai hai sa-ti spun cum sta treaba pt ca vad ca multora de-aici, castigarea trofeelor din ultimii ani i-au luat mintile…
            Noi anul trecut n-am castigat campionatul pt ca noi il meritam sau ca am jucat bine, ci am castigat pe spinarea barcei, care n-a mai fost in forma, pt ca daca erau in forma nu mai pupam acest trofeu, iar daca nu suntem orbi, putem vedea ca am castigat acest trofeu cu greu, in ultima etapa la doar 3 puncte distanta, deci n-am castigat acest campionat la pas, sa numai zic ca am reusit si noi sa castigam un amarat de campionat cu chin dupa 5 ani, deci situatia nu e asa de roz precum o vezi tu…
            Apoi anul trecut daca n-ar fi fost greselile de arbitraj din meciul cu Bayern nu mai pupam noi UCL, iar in 2016 in finala, Ramos a marcat dintr-un offside, deci iarasi daca n-ar fi fost greseli de arbitraj nu mai castigam nici acest trofeu.
            Nu trebuie sa fim orbi si ipocriti si sa negam ca am castigat aceste trofee cu sansa sau cu noroc, nu neaparat pe merit….
            Nu trebuie sa ne imbatam cu apa rece!!!
            Eu am inceput sa comentez pe acest site incepand cam din luna iunie sau iulie, adica din aceasta vara, dar pana atunci am mai vizionat acest site, si in acel timp am vazut ca in luna aprilie de ex. foarte multi de-aici au criticat jocul echipe, acum insa vad ca multi s-au sucit 180 de grade, si sunt foarte multumiti de cum arata echipa, atat timp cat nu jucam mai frumos decat o faceam in primavara…. asta arata cat de mult castigarea unor trofee ia orbit pe multi de-aici, pt ca noi jucam acelasi joc ineficient, inestetic pe care o practicam si in primavara, dar atunci multi au criticat echipa, acum brusc o lauda…
            Noi in anul asta am facut doar 4 meciuri bune, si anume: turul din semifinala UCL cu Atletico cand am castigat acasa cu 3-0, in finala, si cele doua manse din supercupa spaniei…. doar in aceste meciuri am jucat bine, in rest am jucat slab, urat, abia reuseam sa inscriem in ultimele 5 sau 10 min…
            Daca noi in ultimii ani am castigat trofee din bulan, asta nu inseamna ca trebuie sa fim orbi sau sa inchidem ochi si sa nu mai fim capabili sa vedem ca ne chinuim sa marcam sau ca luam goluri aproape la fiecare sut pe poarta…

          • psycho

            ai omis supercupa europei.
            eu inteleg cumva nemultumirea ta dar cred ca inca traim in complexul fcb-pep.real este o echipa de fotbal pur sange nu o ecuatie matematica cu final previzibil.o echipa care se ridica si coboara ,te salveaza si te omoara in acelasi timp.toti am avut si avem nemultumiri tactice dar ultimii ani ne obliga sa avem o reactie mai temperata vis a vis de antrenor si echipa.
            eu am de reprosat si acum dupa 3 etape unele chestiuni antrenorului dar la dracu,are vitrina plina…pe moment mormai mai mult pentru mine.
            exagerezi cand pui trofeele pe seama norocului..sau noi avem interzis la asa ceva,altii pot.

          • V.J.

            Insa situatia nu este asa de roz precum o vad unii, sa castigam un titlu la 5 ani si pe langa asta sa ne mai si chinuim, nu putem sa fim orbi si sa spunem ca nu se poate mai bine, ba se poate si mai bine…
            Nu trebuie sa ne multumim cu putin, avand in vedere ca in ultimul deceniu rivala noastra a fost peste noi si ei in acest timp au dominat atat Europa cat si campionatul.
            Noi in intreaga noastra istorie n-am reusit sa castigam niciodata tripla, pe cand ei in ultimul deceniu au castigat-o de 2 ori, deci vezi intotdeauna se poate si mai bine…

            Apoi ce ma deranjeaza mai mult este ca, foarte multi de-aici, in primavara au criticat jocul urat al echipei, acum brusc toti s-au sucit si lauda echipa atat timp cat echipa nu joace mai bine sau mai frumos decat in primavara…. uitat-te de ex la articolul cu Jose Anghel Sanchez din primavara si o sa vezi cat de mult au criticat echipa multi de-aici….
            Daca noi am reusit sa castigam cateva trofee cu un joc chinuit, inestetic si uneori ineficient (aveam multe ocazii, dar inscriam putin) asta nu inseamna ca vom castiga intotdeauna trofee cu un astfel de joc si cu o astfel de echipa…. probabil ca stii vb aia ” ulciorul nu merge de multe ori la apa.”

          • psycho

            in ultimii doi ani echipa si antrenorul au reusit sa iasa din corzi pe neasteptate facandu-si KO adversarii.ma gandesc ca e si asta o calitate nu un defect.
            ne raportam prea mult la fcb,nu uita ca si tu acum esti singura echipa cu doua ucl legate si poate trei anul viitor.(Doamne Ajuta)
            tu crezi ca cineva de pe aici sau din club e mandru de parcursul 2003-2014?
            asa cum am scris,inca un pas gresit in campionat va tulbura apele dar trag sperante ca acolo intre ei semnalele de alarma au fost trase…suficiente sunt.
            suntem in varf,sper ca lotul realizeaza ce inseamna caderea de la inaltimea aia.

          • V.J.

            Ai dreptate, suntem in varf, dar asta nu inseamna ca totul este ok, cand noi ne chinuim sa castigam contra unei nou promovate, cand luam goluri aproape la fiecare sut pe poarta, cand abia reusim sa castigam spre finalul meciurilor in ultimele minute, aceste chestii ma deranjeaza pe mine…
            Castigarea unor trofee nu trebuie sa ne inchida ochii si sa nu mai fim capabili sa vedem aceste lucruri…
            Si faptul ca noi am castigat cateva trofee in ultimii ani asta nu insemna ca totul este roz, si ca noi chiar meritam acele trofee, eu cred ca noi nu am castigat campionatul sezonul trecut pt ca am fost prea buni, ci pt ca altii l-au pierdut.
            Ia uite ce ai zis in luna aprilie:
            “a cata oara ne impuscam singuri in picior?!….ma intreb daca acest campionat il vom castiga noi sau de fapt il pierd altii.
            total nefunctional sistemul…am obosit sincer sa mai cred ca voi avea si altceva in fata ochilor decat acest fotbal chiunuit.”
            Deci, acest lucru ai declarat tu in luna aprilie, si nu numai tu ai fost nemultumit de joc in primavara, acum brusc majoritatea unora de-aici sau sucit si asa fac parca jocul nostru sa schimbat, dar asta nu este adevarat, tot acel joc inestetic, chinuit, si ineficient practicam si acum, atunci multi n-au fost multumiti, acum brusc sunt multumiti…

          • psycho

            o constatare pe jocul de atunci.
            nemultumiri am si acum,de cate ori vrei sa repet?!…dar circumstantele sunt altele .
            echipa si zz au demonstrat ca si cuacest joc inestetic(nu suntem la concurs miss) pot sa-si atinga obiectivele.sa nu obervi acest lucru sau sa-l pui eminamente pe act divin este rea voință.

          • V.J.

            Da, dar daca odata cu acest joc urat am castigat niste trofee asta nu garanteaza ca si in noul sezon vom avea parte de noi trofee.
            Trofeele castigate in sezonul trecut nu garanteaza castigarea si in noul sezon….
            Si sezonul trecut noi am castigat campionatul pt ca Barca n-a fost in forma, pt ca daca erau in forma nu mai pupam noi acest trofeu, si asa l-am castigat in ultima etapa, cu greu, la doar 3 puncte distanta, deci nu poti sa zici ca l-am castigat linistit, la pas, la vreo 10 puncte distanta…
            Barca in sezonul asta va fi mai in forma decat in sezonul trecut, iar daca noi o sa continuam sa jucam asa, atunci nu mai cred ca iarasi vom castiga campionatul, deja sunt 4 puncte dif, iar daca duminica vom face egal sau vom pierde distanta se va mari… acest lucru ma deranjeaza, ca Barca inscrie pe banda rulanta, pe cand noi ne chinuim, iar ei inca n-au luat nici un gol, iar noi aproape la fiecare sut pe poarta primim gol…
            Acum ce sa zic, vom trai si vom vedea, dar eu nu prea sunt optimist ca vom castiga campionatul sau UCL in sezonul asta, chiar daca mi-as dori sa castigam tripla….

          • V.J.

            Da, dar daca odata cu acest joc urat am castigat niste trofee asta nu garanteaza ca si in noul sezon vom avea parte de noi trofee.
            Trofeele castigate in sezonul trecut nu garanteaza castigarea si in noul sezon….
            Si sezonul trecut noi am castigat campionatul pt ca Barca n-a fost in forma, pt ca daca erau in forma nu mai pupam noi acest trofeu, si asa l-am castigat in ultima etapa, cu greu, la doar 3 puncte distanta, deci nu poti sa zici ca l-am castigat linistit, la pas, la vreo 9 sau 10 puncte distanta…
            Barca in sezonul asta va fi mai in forma decat in sezonul trecut, iar daca noi o sa continuam sa jucam asa, atunci nu mai cred ca iarasi vom castiga campionatul, deja sunt 4 puncte dif, iar daca duminica vom face egal sau vom pierde, distanta se va mari… acest lucru ma deranjeaza, ca Barca inscrie pe banda rulanta, pe cand noi ne chinuim, iar ei inca n-au luat nici un gol, pe cand noi aproape la fiecare sut pe poarta primim gol…
            Acum ce sa zic, vom trai si vom vedea, dar eu nu prea sunt optimist ca vom castiga campionatul sau UCL in sezonul asta, chiar daca mi-as dori sa castigam tripla….
            Ar trebui sa coboram cu picioarele pe pamant, si sa nu ne imbatam cu apa rece!

          • psycho

            si ei au castigat campionatele in fata noastra strâns.

            stiu ca suntem foarte permisivi in defensiva ,stiu ca deja avem deficit de puncte,stiu ca pe moment fcb zburdă ,stiu ca ratam excasperant de mult,stiu ca loviturile de colt si libere numai sunt un pericol pentru adversari,stiu ca zz s-a grabit cu titularizarea noilor veniti,stiu ca poate se putea lucra mai bine la transferuri dar e mult prea devreme sa concluzionam acum.
            ma uit si vad va asensio este rupt…ceva de speriat cu accidentarile la noi,parca e un blestem.nu stiu ce sa mai inteleg.avem un ghinion teribil sau suntem ultimii idioti de pe planeta asta😡
            astept meciul de azi,avem nevoie de un galop de sanatate.
            ps.echipa lui zz a fost intodeauna una low profile.nimeni nu vorbea de el si noi..toti o tineau cu bayern,fcb,bvb,etc. pentru ca in final sa-i facem sa–si inghita cuvintele.
            urmatoarele mexouri ne vor arata daca suntem in “criza” sau doar in reglaje.

          • V.J.

            In legatura cu Asensio, am citit chiar acum ca a fost intepat in picior de o insecta, iar locul intepaturii s-a infectat… poate pana duminca isi revine.

          • zece

            pai n-or sa frece banca, vallejo se pregateste sa ii ia locul lui ramos in 2 ani iar hakimi va juca alternativ cu carvajal.

            atat de buni sunt

          • Real..eu..

            Hakimi e fabulos! De vallejo nu-s convins, mi-e ca o va lua pe urmele lui Varane – never at full potential.

          • zece

            Varane e cel mai bun fundas din lume. E la fel de bun ca Nesta

          • Real..eu..

            Asta e pe sistem: mpape – noul R9.

          • zece

            nu nu nu

            Mpappe = noul R9

            Varane e la acelasi nivel cu Nesta 🙁 o sa vezi, cand ziceam in 2011 ca marcelo e mai bun ca si carlos toti radeau, vb in cateva sezoane cand varane o sa fie printre cei mai decorati fotbalisti din istorie

          • V.J.

            Pai tocmai aia am vrut sa spun ca Vallejo ii va lua locul lui Ramos peste vreo 2 sau 3 ani, dar pana atunci ce facem, se va plafona, n-ar fi fost mai bine daca era imprumutat in urmatorii ani pana cand ii va lua locul lui Ramos?
            Iar vis-a-vis de Hakimi nu prea cred ca va juca alternativ cu Carvajal in momentul de fata, cred ca va fi folosit doar in cupa…

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      Lotul e foarte bun, poate intr-adevar trebuia adus un 9, fie el si mai in varsta sau pastrat Mariano. Dar daca Zidane a decis ca e mai bine asa pentru a juca Asensio si Isco mai des, atunci nu am ce zice.

  • Torpyla

    Monaco VP Vasilyev: “Yes, I’d have preferred to sell Mbappé to Real Madrid, but he didn’t wanted the move.”
    “We said to all clubs interested that it’s Kylian’s choice. Just an agreement between two clubs is not enough.”

    • zece

      va mira lucrul asta dupa cazul morata de anul trecut ? are 18 ani si are nevoie de minute, sa vina la madrid sa faca banca pt big benz ? o sa joace la madrid, are timp.

  • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

    Rummenigge: “Pentru Lewandowski, Real Madrid e echipa viselor sale. Ok, dar daca e suparat ca am stat prea mult in Asia, sa stie ca si echipa viselor sale a stat 24 de zile vara asta in tari calde”….

    Presedintele lui Bayern vine public si spune ca Lewandowski nu prea mai stie ce sa faca sa ajunga la Real! Wow!!! In ultimele 48 de ore polonezul a atacat tot, de la conducere pana la fani.

    PS Slava Domnului ca am scapat de marele Ancelotti. Care e din ce in ce mai des acuzat de toata lumea in Germania pentru ceea ce face. Cred ca e singurul antrenor capabil sa piarda campionatul ala de rahat

    • zece

      rummenigge si lewandowski sunt 2 cosuri de gunoi

      btw, de ce nu a venit pe gratis in 2014 ?

    • V.J.

      Ancelotti ti-a adus mult ravnitul La Decima, si tu spui ca ” slava Domnului ca am scapat de marele Ancelotti”, ma bufneste rasul de ce a zis…
      Nu mi se pare corect sa vorbesti asa, atat timp cat, cu el la echipa am reusit si noi sa castigam UCL din nou dupa 12 ani.
      Sa nu mai zic ca, mi-a placut foarte mult cum a jucat echipa in aceea perioada cand am avut 22 de meciuri castigate consecutiv (am practicat un joc mult mai frumos, estetic, si eficient decat acum), atunci multi au spus ca daca Real va continua sa joace asa, are sanse sa castige toate trofeele, dar uite am avut ghinion cu accidentarea lui Modric si totul sa dus pe apa sambetei, pt ca pe banca nu am avut un jucator capabil sa-l inlocuiasca cu brio…

      • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

        Uita-te ce probleme are la Munchen si mai vb. I se reproseaza exact ceea ce i s-a reprosat si la Madrid. Dar exaaaaact acelasi lucru! Cand doua cluburi mari iti reproseaza asta, e clar ca problema nu e la cluburi ci la tine.

        Pe de alta parte, de Ancelotti se leaga numele La Decima, dar trofeul ala nu l-a adus Ancelotti, trofeul ala e castigat de Sergio Ramos! Ancelotti in minutul 92 era demis de la Real Madrid.

        22 de meciuri consecutive cu victorii, super perioada, foarte atractiva…ai castigat nimic!

        • zece

          din 2002 pana in 2014 niciun antrenor madrilen nu a ajuns in minutul 92 al unei finale CL.

          Maureen de ce nu a ajuns in finala, ca tot cu buyern a jucat in 2012 ?

        • V.J.

          In primul rand nu cred ca este doar meritul lui Ramos ca am castigat La Decima, chiar daca el a fost mai decisiv in finala decat alti jucatori, asta nu inseamna ca este doar meritul lui si cred ca mai degraba este meritul echipei, nu cred ca Ramos singur a si centrat si a si marcat cu capul…. daca Modric nu dadea o centrare perfecta, Ramos nu mai ajungea sa mai dea cu capul, eu zic ca este la fel si meritul lui Modric…
          In al doilea rand este si meritul lui Ancelotti si nu trebuie sa ii luam din meritele lui…
          Hai sa nu uitam faptul ca, pana la finala noi i-am eliminat pe Dortmund, care cu un an in urma, in perioada lui Mourinho ne-a eliminat, apoi i-am eliminat in semifinala pe Bayern…
          Deci noi pana la Ancelotti, in era Mourinho eram eliminati de fiecare data in semifinale, apoi a venit Don Carlo si brusc ne-am si calificat in finala, deci eu zic ca si Ancelotti are meritele lui, si nu-i trebuie sa luam acest lucru…

          Apoi ti-am mai zis de ce n-am castigat nimic in perioada cand am jucat frumos si am avut cele 22 de victorii consecutive, pt ca sa accidentat Modric, si pe banca nu a fost niciun jucator capabil sa-l inlocuiasca cu brio…. nu-l puteam inlocuii cu petarda de Illara, sau cu mediocrul de Lucas Silva sau cu vesnic accidentatul de Khedira, atunci in perioada respectiva nu am avut o banca de rezerve solida cum am avut anul trecut de ex. atunci nu l-am avut pe Kovacic…

          • psycho

            sunt mai drastic aici si ma repet din ”nou”…anceloti are meritul ca a venit dupa mandatul mourinho care a reaprins flacara in ochii jucatorilor.ca s-au si certat intre ei asta este,au fost vremuri tulburi pentru noi si club cu acea dominatie catalana la nivel european si national in spania.am resimtit noi aici tensiunea,gandeste-te cum a fost in spania si madrid.
            efectul anceloti l-am vazut in al doilea an,record de 22 cum spui tu si in rest frectie.echipa era plictisitoare si impotenta din toate punctele de vedere,sub zz prin comparatie suntem zei.uiti ca zz se lupta si el cu accidentari ridicole si in momente delicate de cand a venit la echipa…plus bunavointa arbitrilor si comportamentul pueril al unora dintre jucatori.

          • V.J.

            Nu prea sunt de acord cu tine, si anume:
            1. In era Mourinho in 2012 am fost eliminati in semifinala de Bayern, in 2013 am fost eliminati tot in semifinala de Dortmund.
            Cand a venit Ancelotti, in primul lui sezon adica in 2014, le-am eliminat pe ambele echipe, pe Dortmund in sferturi, iar pe Bayern in semifinale, deci eu cred ca aici sa vazut munca si meritele lui Don Carlo…
            2. Nu sunt de acord cu urmatoarea afirmatie: “sub zz prin comparatie suntem zei”. Ce zei suntem noi, cand sezonul trecut zici ca eram Stokedrid, pasam mingea mai mereu in lateral si de acolo bubuiam cu centrari spre poarta, cam asta era jocul nostru… sa numai zic ca multe meciuri am castigat cu emotii spre finalul meciurilor, in ultimele minute chiar si contra echipelor mici….
            Cred ca multi datorita trofeelor castigate, au uitat ce fotbal chinuit, urat practicam noi in sezonul trecut.

          • psycho

            nu ma intereseaza cine pe cine a bătut,atat ancelotti cat si mourinho sau benitez au avut parte de umilinte la noi.culmea ,zz este cel mai constant in rezultate si cu cele mai multe trofee castigate si fara un joc care sa te de-a pe spate.iar jocul lui a crescut in al doilea an pe cand la ancelotti a scazut pana in am ajuns in colaps.
            recordul celor 22 de victorii consecutive nu ma coafeaza pe mine ca suporter rmcf asa cum acum nu ma fascineaza acum recordul meciurile consecutive cu gol inscris de acum.
            cu bune si rele echipa sub francez echipa arata constanta ,siguranta si puterea de a conduce ostilitatile pe teren in mod regulat.isi decide singura soarta indoferent de adversar.
            jocuri “urăte” sub francez…sigur .însă ai uitat sezonul doi la italian,disolutie totala cu tot cumrecordul lui de 22.

  • Real..eu..

    https://as.com/videos/2017/09/11/portada/1505140115_072647.html?autoplay=1

    Cum vorbeste omul! Are tarie de caracter. La cat e de decis, lasa impresia ca ar fi nevinovat. Bravo lui!

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      Fantastic, absolut fantastic! Nu doresc nimanui sa fie in situatia de a raspunde in fata legii si unei acuzari atat de agresive cum am vazut in clipul asta prezentat de tine. Si totusi, Ronaldo, foarte, foarte sigur pe el. Foarte convins de ceea ce spune, e clar ca nu minte!

    • zece

      un om de rand avea deja 4 luni de puscarie

      • Real..eu..

        Esti in magistratura? Sa stiu, ca-mi schimb abordarea.

        • zece

          omul a amenintat judecatorul ca pleaca in anglia in timpul unui proces :))

          • Real..eu..

            Asta au inteles fanii catalani, ca sa vezi…
            El n-a amenintat ca pleaca, a spus doar ca acolo i-ar fi mai bine, deoarece nu a avut niciun fel de probleme cu Fiscul. Si functionarii spanioli ar trebui sa-si faca treaba mai axat pe meserie, in sensul ca, daca exista caz de frauda, sa-l prezinte la un an de la data implinirii faptei, nu cand da bine la presa. Asta e pe sistem – minte putina, gandire asemenea.

          • http://realmadrid.com.ro miticoreal

            Ba chiar pare jenat ca spune asta

  • psycho

    avem doua trofee adjudecate in acest inceput de sezon si cu o pretemporada foarte scurta.
    doua supercupe in care in mare parte noi am fost vioara întâi,am condus ostilitatile..ca sa vorbesc in clișee.
    motivul principal pentru punctele pierdute il consider lipsa de concentrare,o relaxare prematura a lotului care isi cunoaste valoarea si rezultatele si intra pe teren cumva partial conectata la competitie…nimeni nu se dă la o parte doar pentru ca tu esti rmcf,echipa momentului.
    cred ca si zz s-a grabit sa schimbe in echipa cand acum prioritar este legarea primului 11.
    atacul nostru se prefigureaza a fi pariul/riscul anului pentru antrenor.
    inca un pas gresit va pune prea multa presiune pe echipa si stim toti ce memorie scurta avem.

    • V.J.

      Eu zic ca si cu Sociedad vom face un egal, la cat de urat si ineficient jucam…
      Sper sa ma insel, dar asta este feeling-ul meu.

      • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

        Pai Sociedad e cea mai buna echipa cu care joci din astea patru etape. E clar cat te uiti la fotbal. Vezi ca sunt la egalitate de puncte cu barca si joaca mai bine decat aia!

        • V.J.

          Pai si ce daca Sociedad e cea mai buna echipa cu care joci din astea 4 etape, daca o sa pierdem sau o sa facem egal asta nu ar trebuii sa fie o scuza, pt ca noi totusi suntem Real Madrid, si daca ne intitulam cea mai mare sau cea mai puternica echipa, noi ar trebuii sa avem pretentii sa castigam aproape toate meciurile… nu sa venim cu astfel de scuze penibile!

Real Madrid Romania