Real Madrid – WfL Wolfsburg: 3-0. Remontada in seara lui K.O naldo

Browse By

Real Madrid s-a calificat in semifinalele Uefa Champions League la capatul unui meci spectaculos disputat pe Estadio Santiago Bernabeu in fata unui public electrizant. A fost seara Cristiano Ronaldo, super-starul portughez calificandu-si echipa printr-un hattrick de senzatie in poarta lui Bengalio, o performanta care il duce pe septarul blanco la borna 16 in acest sezon european.

Wolsfburg nu era un adversar care sa poata scoata Madridul lui Zidane. Germanii au reusit o minunatie de meci in tur si s-au impus cu 2-0 (cu largul concurs al brigazii de arbitri italiene), dar returul a fost devastator pentru Hecking et comp. Cu un singur jucator adevarat de nivel european (Ricardo Rodriguez), germanii au traversat Spania fara sa atinga solul. N-au existat pe Bernabeu in fata unui Real Madrid sustinut frenetic din tribune de inimosii fani merengue si euforic din ceruri de spiritul lui Juanito. A fost un retur fara adversar? Probabil ca nu, pentru ca si norocul a facut parte din ecuatia lui Zidane (Luis Gustavo a ratat o uriasa ocazie de gol la 0-2 in prima repriza), dar poezia pura isi demite de la bun inceput criticii.

Spiritul lui Cristiano Ronaldo

Sigur insa, a fost vorba de ambitie, noroc, atitudine, spiritul lui Juanito, remontada…dar peste toate a fost vorba de spiritul lui Cristiano. Inainte de a ne sili sa punem mana la ochi, spre a nu fi orbiti de lumina degajata la aterizare, astrul portughez si-a imbracat hainele de erou supranatural si a amplificat atmosfera. A inceput prin semnele adresate tribunelor de pe Bernabeu, a continuat prin doua goluri in doua minute si prin alte gesturi prin care cerea sprijinul publicului. Apoi a muscat din fiecare dintre fundasii adversi printr-un pressing devastator decorat cu atitudinea unui mare campion. In repriza secunda a inchis totul dupa o executie splendida din lovitura libera si s-a descatusat. In fata splendidei peluze blanco, in fata unui stadion intreg care-i scanda numele, in fata lumii care i s-a inchinat pentru o seara. Seara Cristiano Ronaldo…

Cristiano Ronaldo

Cristiano Ronaldo

O seara care a inceput in minutul 16, cand Dani Carvajal a ignorat ultimele dogmatisme in materie de fotbal, a sprintat nestingherit spre o zona complet diferita de cea pe care ar trebui sa o acopere si l-a gasit la capatul centrarii sale inselatoare pe el. Pe Cristiano…Cateva zeci de secunde mai tarziu, seara lui Ronaldo a continuat spectaculos atunci cand lusitanul s-a inaltat maiestuos la centrarea exacta a neamtului Toni Kroos si l-a executat pentru a doua oara pe Diego Benaglio. Avantajul din tur al nemtilor pregatiti sa joace la fel de sec si de aprig ca in tur, era anulat dupa numai un sfert de ora. Multa lume s-a repezit imediat la confortul unei concluzii rationale: in conditii de liberate si sprijinita de catre fani, Real Madrid e nimicitoare pe Bernabeu. Germanii au incercat sa restranga variantele “albilor” pana aproape de stingerea completa a jocului, dar sclipirile lui Ronaldo au produs impactul asteptat de suporteri. La fel si gesturile sale de Capitan de corabie care au indemnat publicul, coechipierii si pe noi, din spatele televizorului, sa ne ridicam de pe scaun (sau dupa caz, unii dintre noi sa nici nu se aseze). Oastea de sabotori a lui Hecking parea din ce in ce mai timida cand singurul fotbalist brazilian care probabil nu stie sa dribleze, Luis Gustavo, a fost aproape de a-i readuce in meci. De doua ori…

Golurile lui Ronaldo intr-un comentariu senzational

Din fericire madrilenii au eliminat acest risc, iar ceva s-a ridicat din nou deasupra constrangerilor de loc si timp. Iar acel ceva a fost portughez … si trebuie repetat ca acel portughez poate fi rar spre deloc explicat doar prin fotbal. Cu o atitudine de lider adevarat, el, “tipul de fotbalist care nu apare in meciurile importante”, a apasat cu putere pe ranile insangerate ale fiecarui suporter blanco de pe pamant ingrijindu-le in minutul 77 cu al treilea gol al serii. Al serii Cristiano Ronaldo…

_89205849_goalll.png

Cristiano sarbatoreste golul 2 in poarta lui Benaglio

Era 3-0 pentru Real Madrid, scor de calificare, scor de remontada, scor de seara perfecta. O seara pe care elevii lui Hecking nu o mai puteau strica in ciuda eforturilor disperate si aparent supra umane ale lui Arnold, Kruse sau Gustavo. Real Madrid a demonstrat la capatul celor 90 de minute ca nu este doar o simpla echipa de fotbal aureolata de trofee si traditie. Real Madrid nu e “mai mult decat un club”. Real Madrid nu este nici macar o stare de spirit. Real Madrid este reprezentatia completa a tot ceea ce poate fi frumos si iritant in aceeasi fraza, incantator, regal, spectaculos, impresionant, accesibil si inaccesibil in acelasi timp in lume. Atlfel n-ar fi deloc de inteles de ce natura bizara dar stralucitoare a unei seri de aprilie in fata unei modeste echipe germane a putut transmite atat entuziasm, atata pasiune, atat devotament inca de la prima atingere a mingii de la incalzire. Returul de aseara s-a jucat doar pentru a explica in public, marea diferenta naturala dintre Real Madrid si restul lumii. Pentru a explica decalajul istoric si apanajul traditiei pe care modernizarea, generatiile de exceptie ale unor cluburi, petrodolarii, seicii samd nu il pot recupera vreodata.Sublima sentinta logica la care a facut trimitere aseara Cristiano Ronaldo sarutand emblema Realului la finalul celor 90 de minute nu tine de fotbal. Asa cum niciuna dintre arte nu tine de tehnicile pe care le prezinta publicului. Un public care aseara a fost partas la o noua calificare istorica. Sa savuram acest moment prieteni si sa ne bucuram ca suntem contemporanii lui Cristiano. Tipul cu 359 de goluri marcate in 342 de meciuri la Real Madrid.

Remontada istorica pentru Real Madrid si o calificare meritata in semifinalele Ligii Campionilor intr-un sezon care parea compromis inca din luna septembrie. Dar e oare prima data cand Real Madrid renaste din propria cenusa atunci cand nimeni nu-i mai dai nicio sansa? Cu siguranta nu! Si cu siguranta e loc de mai bine. Nimeni nu se imbata cu apa rece dupa o seara ce e drept mirifica, dar seara de marti trebuie celebrata. Pentru ca Real Madrid trebuie celebrat in fiecare zi, in fiecare ora, in fiecare minut, cu fiecare respiro. Pur si simplu pentru ca exista!

Real Madrid 3: Keylor Navas, Carvajal, Pepe, Ramos, Marcelo, Casemiro, Kroos, Modric (Varane 91’), Bale, Benzema (Jesé 83’) Cristiano Ronaldo Wolfsburg 0: Benaglio; Vieirinha, Naldo, Dante, Rodríguez; Guilavogui (Dost 79’), Luiz Gustavo, Henrique (Caligiuri 72’), Arnold, Draxler (Kruse 30’); Schürrle Rezumatul meciului
  • Negru

    @Dorian Preda – hai in pivnita! Am o datorie fata de tine

    • Dorian Preda

      Credeai ca uit? 🙂 Nici nu se pune problema, deja imi fac loc in stomac. Problema e ca nu-mi revin. Am vrut sa scriu aseara, am vrut sa scriu de dimineata, dar nu-mi revin. Nu pot sa explic ce am trait aseara. Nu m-am asteptat in veci sa am asemenea trairi la o dubla cu Wolfsburg. Dar la ce a scris Florin aici, la cum a asezat randurile astea, ma doare inima daca n-o fac. Sunt mandru de ei, sunt mandru de voi toti si de entuziasmul pozitivismul sau negativismul vostru, sunt mandru de Zidane, sunt mandru de Ronaldo, sunt mandru ca tin cu Real Madrid. Asta inseamna sa traiesti alaturi de clubul asta. Inexplicabila senzatia, inexplicabil sentiment traiesc azi. Ma imbrac sa plec la munca si pur si simplu imi vine sa-mi iau ziua de urgenta doar pt a sarbatori ceea ce aseara n-am apucat pt ca am fost blocat. Florine esti magic, baieti, sunteti magici, colegi, sunteti magici! Hala Madrid!!!

      • Negru

        Eu inca plang de fericire, am ramas mut ieri cand am auzit in sfarsit atmosfera aia ce iti face pielea de gaina, a vuit stadionu, eu asa ceva nu am ma vazut de multi ani. Dupa meci eram mit de fericire, cei cu care m-am uitat la meci (doi nemti) ma tot bateau pe spate si ma rugau sa ma exteriorizez, eu inca is mut de fericire….asa traire ca aseara, ceva mai rar, si in dubla cu Wolfsburg. Astia pot multe, da is putusori!!! Oricum is mandru de ei!!!

        • Dorian Preda

          Exact, parca mi-ai citit gandurile. Recunosc, n-am stiut sa ma bucur iti jur. N-am putut sa ma exprim. Nu pot descrie in cuvinte. Am vazut acasa meciul si sotia ma tot intreba daca vreau sa-mi ia tensiunea :)) Pt ca la un moment dat nu ma mai miscam. Bine ca tineam ochii deschisi 🙂 Pot multe Negrule, pot se vede ca pot. Si s-a vazut atitudinea aseara, aia care ziceam noi ca lipseste. Aseara am vazut-o. La fel cum am vazut-o si pe Camp Nou.

          • Negru

            Pot baaaa, da nu vor! Ceapa lor!

  • Andries Vasile

    În acest moment Cristiano e nr 1 în lume 🙂 Hala Madrid #Undecima

  • Valdano

    Imi suna a balon de aur…ceea ce conteaza e ca suntem in Semifinale…Jucatorii si-au dorit Victoria, Zidane si-a rupt pantalonii de fericire…sa vedem cine va fii urmatorul adversar…eu personal imi doresc Atletico Madrid:)

  • Torpyla

    Ma gandem aseara la faptul ca Luis Gustavo ar fi o reserva perfecta pentru Casemiro. O astfel de mutare mi-ar aduce aminte de transferuri precum cele ale lui altintop,essien,carvalho…fotbalisti ce par a fi expirati sau care nu s-ar ridica la nivelul realului. Cred ca ar fi un transfer excelent…cat despre Ricardo Rodriguez,nu e in nici un caz peste Marcelo.

    • Andries Vasile

      E bun Rodriguez, dar Marcelo e fenomen!

      • Dorian Preda

        Eu nu stiu de ce ziceti asta. S-a aparat incredibil in ambele manse. E un jucator de banda foarte, foarte bun.

        • Torpyla

          E bun,dar nu e peste Marcelo. Daca ar fi luat in vizor precum Marcelo,n-ar fi bine pentru el

          • Dorian Preda

            Nu, dar pt concurenta sa il poti folosi si cand vrei o partitura diferita, mi se pare extraordinar. Au trecut si Ronaldo si Bale in dreapta si n-au putut sa-l depaseasca nici in viteza nici 1 vs 1. Teapan, bun tactic, ordonat, mie mi-a placut mult baiatul.

          • SKYnick

            Fara sa fiu carcotas… dar de ce e atat de bun Marcelo?

          • zece

            pentru ca e ca si cum ai avea unul dintre cei mai buni mijlocasi ofensivi fundas stanga care mai presus de asta se apara decent ?

          • SKYnick

            Marcelo e bun, dar nu fundas! Eu unul mi-as cumpara fundas stanga doar ca sa il avansez pe el… pentru mine e un Santiago Solari! Dar pe aparare… decent pentru RM nu e suficient! Si Pepe e decent… cu 2 decenti si 2 buni nu prea faci fata echipelor de top!

          • zece

            barca nu mai e echipa de top ? bayern in 2012 ? atletico in finala ?

          • SKYnick

            Barca in tur ne-a caftit… returul nu a fost stralucit pentru Marcelo… Atletico in finala ne-a condus cu 1-0 pana in minutul 90.
            Ca a dat gol in prelungiri dribland toata echipa lor (demoralizata)? Pai asta imi intareste cuvintele… omul e foarte bun pe atac!
            Bayern in 2012 nu imi spune multe…. nu imi aduc aminte nimic pe moment!

          • zece

            in retur cu barca nu a fost stralucit ? a fost cel mai bun de pe teren. 3-1 din octombrie 2014 la fel, printre cei mai buni de pe teren. a pornit cel putin 5 contraatacuri din careu

          • Dorian Preda

            Problema lui e ca joaca fundas si prima lui sarcina e alta. Dar trecem peste 🙂 Maldini a fost poate cel mai mare fundas stanga din toate timpurile, totusi nu stiu daca a pornit 5 contraatacuri intr-un sezon nu intr-un meci 🙂

          • SKYnick

            Putem duce discutia la nesfarsit. Pentru mine postul lui e FUNDAS stanga. LEFT back. In primul rand se apara. Asa il pot pune pe Ronaldo fundas central ca e bun la jocul aerian! (exagerez)
            Pentru mine un fundas trebuie sa se apere foarte bine. Daca e bun si in atac SUPER! Pentru Eibar… e suficient sa se apare decent. Pentru Villareal e suficient sa fie bun in atac! Pentru Real TREBUIE sa fie foarte bun in aparare si apoi si in atac! Parerea mea!

          • zece

            Ca si Roberto Carlos

          • SKYnick

            o dai in “Amintiri din Copilarie”… fotbalul era altul pe vremea aia!
            A fost un quiz pe care l-a pus cineva de pe un site cu golgeterii din ultimii 25 ani ai Realului…. Hierro, Roberto Carlos erau in top. Iar Roberto Carlos era cu loviturile libere… Nu mai sunt vremuri in care fundasul dreapta sau stanga e golgeterul echipei…

          • Torpyla

            Dacă returul nu a fost strălucit, vorbim discuții. În finala cu atletico,a fost printre cei mai buni de pe teren,alături de di maria. Iar cu bayer,dacă îmi aduc bine aminte,a jucat coentrao (n-o sa uit alunecarea aia de 35 de milioane din fata lui p.lahm,din care a rezultat golul nemtilor).

          • SKYnick

            inseamna ca vorbim discutii la faultul “suferit” la wolfsburg…

          • Torpyla

            Aia e altceva. Și eu l-am criticat pentru gestul ăla, dar nu înseamnă ca Marcelo înseamnă doar o simulare în 5 ani. Dacă trecem cu vederea tot ce face bine pentru ca a fostprost,O DATĂ, atunci e bătaie de joc.

          • SKYnick

            Ca si mai sus…. pentru mine in El Clasico nu Real Madrid a facut un meci exceptional… ci barca a jucat extrem de prost…. noi am existat din minutul 65. Sa spunem ca a fost unul din meciurile cele mai reusite din ultimii 10 ani… pentru mine e exagerare!
            Marcelo e un mare jucator…. PE ATAC! E brazilian si ca majoritatea din ei a fost si pe la Hollywood. Nu e primul astfel de gest.
            Sa spunem ca avem meci cu Fc. X si se termina 3-3 si S. Ramos da 3 goluri, dar si greseste la toate cele 3 goluri ale lor. A facut meci mare? Rolul lui e sa fie brici in aparare. Daca da si goluri f bine…
            Imi place sa il vad pe Marcelo dribland si aratandu-si skill-ul. Dar nu asta il face mare!

          • Torpyla

            A fost desemnat cel mai bun fundaș stânga din lume în cel puțin 2 rânduri. Mourinho l-a făcut și fudas,doar ca preferați sa va uitați după ce va convine,nu după ce face excelent.

    • Valdano

      Vor veni Pogba si Hazard…mai degraba vine Kante de la Leicester…Duracell insusi:))) decat Luis Gustavo….

      • zece

        ar fi bun pogba in locul lui kroos.

  • Negru

    Si bai @Florin Codreanu – de pus in rama, cronica asta ma face sa ma duc sa vorbesc cu timpul tau sa iti dea liber sa scrii mai des, mi-e dor de tine!

  • SKYnick

    Un meci bun facut de Real Madrid, dar inca un meci care are arata ca aceasta echipa are un potential enorm care insa nu e aratat decat pe alocuri… si din pacate nu e vina antrenorului!
    Din punctul meu de vedere aceasta echipa putea sa fie lider detasat in campionat si sa se califice la pas in SF, chiar si cu Benitez, insa se pare ca banii in lumea asta sunt mai importanti!
    Eu unul am retinut 2 lucruri dupa meciul de aseara: Ronaldo e zeu (daca vrea si e ajutat) si publicul poate fi fantastic! Nu imi venea sa cred ca vad un meci pe Bernabeu… Unde fura suporterii astia in ultimii ani de zile?
    Aaa si inca un lucru: pentru mine Keylor Navas e a b s o l u t demential!

    • bembiluna

      Asta e si durerea mea, ca se potae, dar numai cand se vrea. De ce nu s-o vrea mereu, ma depaseste. Si pentru echipa, si pentru public

      • SKYnick

        Publicul, anul viitor pe vremea asta, il va fluiera pe Ronaldo… (poate nu chiar anul viitor dar in viitorul apropiat). Acel public “cunoscator” de fotbal si care “apreciaza” efortul pe care il face un jucator pentru echipa.
        Jucatori cu milioane de euroi salariu (si cu caracter de Tanase, Steliano Filip si alti tristi romani) au impresia ca lumea incepe si se termina cu ei…
        Sper sa nu se imbete iar cu apa rece dupa meciul asta!

        • Dorian Preda

          Exagerati amandoi dupa parerea mea. Posibil sa ma insel. Dar uneori poate ca nu pot mai mult. Uneori nu iti iese (se intampla si la alte case…catalanii au aratat atitudine la Vigo? au aratat atitudine in returul cu noi? au aratat atitudine in Supercupa cu Bilbao?) uneori nu iese, cred sincer ca uneori nu ca nu se vrea, dar atat pot oferi. Nu sunt masini (cu exceptia unuia) sunt oameni si gresesc. Daca ne indepartam de ei definitiv sau iremediabil, cred ca si noi avem o problema.

          • SKYnick

            Sunt multe exemple in echipa noastra de jucatori care pot si nu prea vor! Sincer nu ma intereseaza Barcelona! Singurele meciuri ale Barcelonei pe care le vad sunt cele cu RM si cand mai sunt prin oras uneori si joaca astia si e vreun TV pe acolo.
            Nimeni nu le inlatura caracterul uman… dar uita-te la “umanitatea” lui Carvajal pe teren si cea a lui Isco, de exemplu!
            Si cred ca am dreptul sa ma indepartez de un jucator (2, 3, 4), dar de RM niciodata!

          • Dorian Preda

            Nu vreau sa ma intelegi gresit, dar hai sa zicem ca e asa. De ce n-ar vrea Isco sa dea totul la Real Madrid? Nu-i pasa de cariera lui? Nu e constient de amploarea pe care o poate capata numele Isco daca Real Madrid face performanta? Care e scopul fotbalistului Isco, nu cumva acela de a castiga trofee si a face performanta pt ca bani are si va avea toata viata, nu se pune problema altfel. De ce n-ar vrea Isco sa fie candidat la Balonul de Aur facand un sezon minunat? De ce n-ar vrea Isco sa fie si mai popular decat e? Intrebari la care nu poti raspunde cu “ok bai frate, dar nu vrea”. Nu exista pt mine asta. In perioada Benitez am fost foc si para pe ei pt ca nu le-am inteles atitudinea. Dar nu cea de pe teren ci cea vis-a-vis de Rafa. Nu o inteleg nici acum, nu e bai, dar nici nu pot accepta teoria ca baietii astia nu vor, sau ca vor sa piarda intentionat. Si cu Rafa au fost meciuri in care au jucat foarte bine din pdv al atitudinii si efortului de joc. Uneori au castigat, uneori n-au castigat. Dar repet, cum adica sa nu vrea? de ce ar face asta? Nu pot accepta ca Isco intra pe teren si gandeste…bai ia sa nu pun azi osul de ce sa ma omor? Nu cred in treaba asta sincer va spun. E ceva ce ma depaseste, vorbim de fotbalisti milionari la ei nu se pune problema de bani. Atitudinea de care vorbiti voi poate avea o explicatie legata de felul in care s-au nascut si maniera in care au fost crescuti. Insa nici la acest capitol (atentie nu le caut scuze sau justificari) nu cred ca se poate pune problema ca nu vor. Posibil sa ma insel repet, dar asa gandesc.

          • SKYnick

            Totul tine de psihologia umana…
            Nu intra nici unul pe teren gandindu-se: “azi ratez cu poarta goala”, “azi las adversarul sa treaca pe langa mine”, “azi nu-i dau pasa lui benzema”…
            Insa intra pe teren spunandu-si: “orice as face modric si kroos tot titulari sunt”, “chiar daca dau 3 pase de gol si 2 goluri tot ronaldo e cel mai tare baga-mi-as!”, “desi eu sunt bun si frumos (mama lor, sotia lor, cercul lor de prieteni le spune asta) marcelo are salariu x milioane si eu x-0,5, da de ce?”.
            Asta e caracterul uman. Fotbalul nu e doar talent. De aia sunt 11. De aia doar 1 e capitan. De aia cand un jucator are probleme “acasa”, de cele mai multe ori e afectat si e lasat pe banca. Crezi ca antrenorii aia sunt asa de slabi si desi il vad pe James si Isco ca se antreneaza zi de zi 100% (ei au cu ce face comparatie) si ii lasa pe margine, stiind ca ei isi pot pune amprenta pe un joc? Eu nu cred.
            Si la fotbalistii milionari e vorba de bani. Pentru mine care n-am, e greu de inteles, dar aici intervine alta parte a caracterului uman: lacomia! Si aici intervine si ce zici tu: cum ai fost crescut!

          • Dorian Preda

            Am o parere diferita la James si Isco. Benitez il juca pe Isco, cu James a avut altfel de probleme. E foarte posibil sa nu fii stiut sa-i explice: “Uite James, de-asta nu joci”. Sunt mare fan, dar comunicarea e un punct sensibil la el, a patit-o si la Pool si la Chelsea si mai ales la Inter. Revenind insa la cei doi fotbalisti, luand cazul de azi, Zidane nu are unde sa-i joace. Chiar nu are unde, pt ca echipa azi este asta, iar Casemiro face o treaba extraordinara (apropos, unde sunt colegii mei de-aici care il injurau pe Benitez ca il joaca pe brazilian?). Cat despre lacomie, Sky, sincer acum: daca Isco sau James vor bani, aveau de unde alege. Pai Isco la 23 de ani si la ce fotbalist e, isi suna impresarul maine si ii zice vreau la PSG. Sau mai rau, vreau in China. Pai ii dau chinezii lui Isco 30 de milioane pe an ca sa vina, nu mai vb de James (Lavezzi are 13 milioane salariu iti dai seama?). Daca sunt lacomi, maine fac asta si au rezolvat-o, ca tot zicem ca nu-i intereseaza fotbalul.

          • SKYnick

            Unde crezi ca vor ajunge Isco si James cu atitudinea de acum? Ori in China, ori la PSG! Parerea mea!

          • Dorian Preda

            Nu. Sunt convins ca nu. Amandoi isi gasesc echipe mari si maine daca Real ii transfera. Isco deja e in echipa nationala si dupa Euro f posibil o sa fie titular. James e idol pt nationala lui. Si face o treaba incredibila pt columbieni. Unde nu castiga bani si unde are atitudine. Atunci realmente stai si te intrebi, poate problema e in mediul de la Madrid nu neaparat la jucatori. Cel putin eu asta incerc sa fac, desi eu admit ca am fost subiectiv si sunt f suparat pe toti pt era Benitez. Dar incerc sa trag linie si sa vad si in stanga si in dreapta nu doar drept. E nevoie si de luciditate in analiza si de obiectivism.

          • SKYnick

            Robinho, Ozil, Angel di Maria… (dupa Ozil inca mai plang)
            Au plecat pentru ca nu le convenea… ceva!
            Cred cu tarie ca de la Real Madrid nu se poate pleca inspre ceva MAI BUN! De la RM pleci daca nu mai faci fatza sau nu te mai vrea antrenorul/presedintele/etc!

  • Rileyy

    Seara lui Cristiano si ziua lui Florin Codreanu. Exceptional sentiment ca madridista sa fiu binecuvantat de contemporanitatea cu acesti doi granzi. Respect!

  • Dorian Preda

    AC Milan, Liverpool, Arsenal, Chelsea, Manchester United, Manchester City, Juventus Torino, Internazionale Milano, Ajax, Bayern Munchen. 10 dintre echipele cu care Cristiano a marcat in Europa. Echipe mici domne…asa cum ii plac lui 😉

  • Real..eu..

    • Dorian Preda

      Un comentariu care spune multe! 🙂

  • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

    Ce bipolara e echipa asta… http://i.imgur.com/GXIsB0c.jpg

    • Dorian Preda

      Foarte misto imaginea asta!

    • bembiluna

      Bipolara, schizoida si provocatoare de infarct si de boli nervoase.

      • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

        Si de seri frumoase. 🙂

  • Prisacariu Cristian

    Azi sunt ragusit … am urlat aseara sa se auda pana la Madrid si spre marea mea uimire si publicul de pe bernabeu a urlat de s-a auzit pana la noi …

    Cristiano a cerut o seara magica din partea publicului , iar publicul s-a conformat si Cristiano i-a rasplatit din plin.

    Insa tot ce s-a intamplat aseara , toate sentimentele adunate , lacrimile , corzi vocale intinse la maxim dupa mine i se datoreaza lui Zidane .
    Am sustinut mereu ca Real are nevoie de un manager si nu de un antrenor , dar cand un manager bun e si un antrenor bun , lucruri de genu ies la suprafata . Zidane m-a uimit tactic in meciul cu barcelona , si la fel a facut-o si aseara acum ca m-am trezit din betie . Aici un articol foarte , foarte bun (in engleza) care da detalii : http://www.managingmadrid.com/2016/4/13/11418056/real-madrid-3-0-wolfsburg-uefa-champions-league-tactical-review

    Cand tactic inovezi iar jucatorii te respecta ei vor da totul pe teren , si au dat .

    In afara de geniul sau fotbalistic ceea ce are zidane in plus fata de multi sunt acele : “cojones” care te fac sa faci ce crezi tu ca e bine , indiferent de context ci consecinte . Cand esti singur e usor dar cand iei decizii pentru soarta unui club e mai greu , dar el a reusit-o .

    Merita trofee ca si antrenor si sunt sigur ca le va avea eu sper doar ca le va obtine la Real .

  • psycho

    erata

    • SKYnick

      Nu cred ca accentul e pus pe arbitraj. Dar vorbind de arbitraj, poti castiga si un meci in care joci prost (f prost) daca in anumite momente ia decizii corecte! Exista si reversul medaliei… in meciuri in care am jucat bine si arbitrul a gresit in favoarea noastra!

  • psycho

    aplaud si apreciez felul cum cr7 si-a “biciuit “unii colegii ramasi cu cativa pasi in urma mizei meciului.
    nu consider aceasta calificare demna de prea multe ode si poezii,este o dregere a busuiocului in fata unui adversar sub standardele noastre .

  • SKYnick

    O Doamne!!!!! Acum m-am uitat pe video-ul postat…. =)))))))))))))))) Incredibil!!!!

    “El don Cristiano” asta mi-a placut. In rest n-am inteles nimic…. decat anumite onomatopee!!!!!

    • Dorian Preda

      El animaaal, el que nunca marca en los partidos importantes…:))))

      • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

        Partea aia mi-a adus aminte de comentariul de pe RMTV la reusita din El Clasico, “and this time they won’t rob us” https://soundcloud.com/kitro83/ronaldo-clasico-goal

        • Dorian Preda

          :)))

      • Dorian Preda

        Ce nebun la golul trei : “ascultati-i rasuflarea :)))” si incepe el sa traga aer in piept :)) apoi dupa gol “marcheaza cel care mereu e iesit din forma, cel care nu apare in meciurile importante, cel care nu valoreaza cat se cere pe el” iar onomatopeele sunt senzationale :)))

  • Dorian Preda

    Iar pt cei care inca ii contesta caracterul, spiritul sau atasamentul fata de club. La interviuri aseara a fost SINGURUL fotbalist care a spus asta: “Am fost o seara magica pentru noi si pentru mine personal. Publicul a fost “de puta madre” 😀 …am dat totul si cred ca AM ONORAT MEMORIA LUI DE FELIPE! A FOST UN URIAS FOTBALIST AL NOSTRU SI VREAU SA DEDIC ACEASTA VICTORIE MEMORIEI SALE !!!!”

    ASTA E CRISTIANO RONALDO!

    PS n-are stofa de capitan nu?

  • Dorian Preda

    off topic: stie cineva ce cota are farsa ca primeste penalty diseara si eliminare pt plapumari?

    • Real..eu..

      1.01…

      • Dorian Preda

        =))

      • SDD

        serios ?:))

      • Torpyla

        Dacă e pe bune,fa un screenshot. E incredibil dacă e pe bune.

        • SKYnick

          am postat amandoi in acelasi moment… suntem ironici binenteles! doar n-o fi cota pentru asa ceva!

          • Torpyla

            Nu am mai pus la pariuri de mai bine de 7-8 ani,dar țin minte ca am văzut la un moment dat cota de 1.02,în perioada mourinho la chelsea (prima data).

        • Real..eu..

          Exista cote si pentru asa ceva, dar nu la meciurile Barcelonei, ca ar falimenta toate agentiile in aceeasi noapte.

          • Dorian Preda

            muhahaahha

    • SKYnick

      1.01? 😀

    • https://www.youtube.com/watch?v=Zh-rjm2ViKg Los Merengues

      0,98.

  • Real..eu..

    Iker: [answering his phone at porto] Hello?
    Sergio: It’s Sergio.
    Iker: What did he do this time?
    Sergio: No, it’s me, Iker. It’s actually me.
    Iker: What did you do this time?

  • Torpyla

    Și acum țin minte pressingul făcut de Cristiano din care a rezultat o degajare în afara terenului a portarului advers.

    • Negru

      Io am in minte faza cum il impinge cu ambele maini pe jese sa fuga dupa mine, in propriul teren erau

      • Vlad Vld

        aia mi-a sarit si mie in ochi ceva de genul “alearga si tu ca esti mai proaspat eu nu mai pot”

      • Dorian Preda

        dar totusi…n-are fata de capitan?

        • Torpyla

          Dacă avea,ar fi trebuit sa se impună pana acum. Părerea mea e ca nu s-a gândit niciodată la posibilitatea de a fi căpitanul echipei,dar în vestiarul ăsta nu cred ca ar avea șanse.

          • Dorian Preda

            nu cred. pur si simplu e vorba de stupida regula a “vechimii in echipa”.

          • Torpyla

            Dacă era unul care sa se impună în fata vestiarului, era propus fără sa se mai tina cont de regula asta.

          • Dorian Preda

            nu s-a intamplat asta de cand ma uit eu la Madrid. E o regula stupida si nimeni nu o schimba pt ca tine de “senorio” si toate alea…Nu-mi spune ca Marcelo e mai capitan ca Ronaldo ca iar innebunesc :))

          • Torpyla

            Eu n-am spus niciodată ăsta. Pentru mine,proiectul “căpitanul echipei” ar trebui sa înceapă cu carvajal și continuat cu Ronaldo (l-as tine cât ar vrea el la club) și continuat cu varane.

          • Dorian Preda

            De acord

          • Torpyla

            Marcelo e un fotbalist pe care îl apreciez enorm,dar sunt capabil sa văd ca uneori nu face bine ceea ce face (în vestiar) dar tind sa cred ca “merge cu valul” doar pentru a rămâne în poziția în care e acum. Marcelo e dedicat și foarte pasionat,dar asta nu înseamnă ca trebuie sa fie căpitan.

          • Dorian Preda

            Asa este. Eu nu-i contest angajamentul sau devotamentul doar ca pt a fi capitan asa cum zc si tu e nevoie de mai mult

      • Real..eu..

        Primul aspect pe care doream sa-l evidentiez aseara. Dar eram prea bucuros, am savurat in tihna.

      • Dorian Preda

        colosal!

      • Prisacariu Cristian

        eu cand facea presing si i-a dat un cot lui Dante !

        • Real..eu..

          Dante s-a izbit in cotul sau…chiar de vreo trei ori…

          • Dorian Preda

            Trebuia sa ceara voie inainte sa indrazneasca sa se loveasca de Ronaldo. Pai o sa povesteasca toata viata nepotilor: l-am atins pe Cristiano cand jucam fotbal.

  • Dorian Preda

    apropos: 9 milioane de euro a adus in plus doar de la UEFA Cristiano aseara prin calificarea obtinuta de Real Madrid in semifinalele Ligii. Pt ca putem spune ca el le-a adus.

    • Torpyla

      Au fost de 11 pe teren…în plus,bine au jucat și Modric, carvajal,Marcelo, ramos,casemiro și navas…

      • Dorian Preda

        N-am zis nu. Dar totusi…ai nevoie de 3-0 castigi cu 3 goluri marcate de el. Crede-ma golul doi nu il da oricine de-acolo spre ex. Normal ca au fost 11, numai messi poate castiga singur un meci daca joaca impotriva a 11 jucatori adversi, dar aseara fara Cristiano eu iti garantez ca nu ne calificam.

        • Real..eu..

          :))))

        • Torpyla

          De aia e pus acolo,pentru ca e capabil. Și de ăsta e lăudat, dar sa nu o dam in extreme.

          • Dorian Preda

            Pai ce e extrem? Ronaldo te-a calificat aseara…ca asa nici Kroos n-avea cui sa-i centreze la golul doi 😉 Si Modric am senzatia ca obtinea degeaba lovitura aia libera . Hai sa nu ne mintim singuri cum ii place cuiva sa spuna. Logic ca au castigat ca echipa, asta e un non sens sa spui altceva…dar fara Ronaldo? Mhm…eu zic ca acum injurai pe aici ca n-au atitudine si sunt fitosi 🙂

          • Real..eu..

            Toti au jucat bine. Cam putine realizari pentru Bezema si Bale, dar ambii joaca foarte mult pentru echipa, deci tot nu le pot imputa prea multe. Chiar au jucat bine.
            Meciul de pe Camp Nou din 2012, turul cu Bayern din 2014, ultimul Clasico si cel de aseara sunt cele mai bune meciuri facute de Real in ultimii zece ani.

          • Dorian Preda

            Cam asa o vad si eu. Cel putin ultimul Clasico a fost senzational!

          • Real..eu..

            Cam da…

          • SKYnick

            Inseamna ca eu am vazut alt meci…

          • zece

            Și clasico din octombrie 2014

  • Torpyla

    Poate avem noroc de o noua remontada în aceasta seara.

    • Real..eu..

      Carrasco: “Unidos por la victoria, esta noche estaremos 20 guerreros”

      • Dorian Preda

        Foarte amuzanta mi s-a parut reactia unui fan merengue dupa meciul de aseara. L-au intrebat cine vrea sa se califice, Atleti sau farselona…Raspunsul a fost genial: “Hombre e un meci international, dificil de prezis. O echipa spaniola si una straina…imi doresc sa mearga mai departe spaniolii” 🙂

        • Real..eu..

          Pe bune?!=))))))))

          • Dorian Preda

            Da, am vazut video pe twitter :))

          • Real..eu..

            Ser del Barca es ser un…

          • Dorian Preda

            SUBNORMAL! 🙂

        • psycho

          TARE A DE TOT FAZA !!! HAHAHAH

    • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

      Nu stiu ce sa zic, urasc meciurile cu Atletico, n-as vrea sa jucam cu ei.

      • parol

        Poate produce Benfica surpriza.

        • Dorian Preda

          niciodata

          • parol

            Nu se stie,anul trecut au pierdut 3-1 la Porto. Eu chiar imi doresc Atletico si Benfica in semi.

          • Real..eu..

            Ba se poate. Ar fi incredibil, dar posibil. Benfica joaca foarte rapid…cursiv…ii vad surprinzandu-i pe contra-atac.

          • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

            Fara Jonas si Gaitan? Neah..

          • Dorian Preda

            exact

          • Real..eu..

            Ai dreptate. Uitasem de absente.

          • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

            O sa picam cu City asa ca nu conteaza 🙂

          • Real..eu..

            Bayern scrie pe noi.

          • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

            Daca se califica Bayern si Barcelona mi-ar placea la nebunie sa picam cu City. Nu doar ca ii vad sub cele doua dar si pentru spumele pe care le vor face la gura fanii catalani.

          • https://www.youtube.com/watch?v=Zh-rjm2ViKg Los Merengues

            Ii primim pe cei de la Bayern.

          • Dorian Preda

            lipsesc cei mai importanti doi jucatori de atac.

      • Torpyla

        Da’ putem pică şi cu city,şi cu benfica în finală.

        • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

          Nu cred in calificarea Benficai. Cum ziceam si mai jos, misiunea a devenit aproape imposibila fara Jonas si Gaitan.

  • Torpyla

    Pe mine încă mă uimește ideea asta cu “inovațiile tactice” ale lui Zidane. De ce trebuie sa îi atribuim lucruri pe care nu le-a făcut?
    E un catalizator excelent,momentan,dar sa nu o dam dintr-o extrema într-alta. Cu barca nu a inovat nimic,a schimbat greșit Enrique la rakitic-arda…de ce e atât de greu de văzut? Sau de acceptat…

    Echipa creste cu Zidane,dar nu înțeleg ideea asta de a ne minți singuri.

    • Dorian Preda

      Gresesti, eu l-am contestat per total la unele chestii pe care le facea Rafa si erau rele, acum le face el si sunt bune, dar dupa parerea mea victoria de pe Camp Nou i se datoreaza iar la capitolul inovatii chiar sunt multe plusuri fata de ultimii ani. Nu suficiente inca, dar sunt. Parerea mea

      • Dorian Preda

        Bn, sunt de acord ca nici nu trebuie sa-l transformam pe Zizou acum in cel mai bun antrenor, dar trebuie remarcate lucrurile bune.

        • Torpyla

          N-a zis nimeni sa nu spunem ce face bine,dar nici sa-i atribuim ceva ce nu face.

    • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

      Yeah, nu e ca si cum aia e o schimbare obisnuita.

      • Dorian Preda

        Da, Enrique face schimbarea aia des. Ceea ce inseamna ca Zidane si-a programat tactica pt acel meci in cel mai rau caz, nu?

      • Torpyla

        Nu a fost un meci obișnuit. El a riscat pe cartea ofensivei și noi i-am prins pe contre pentru ca avem fotbaliști capabili de așa ceva,mai ales atunci când defensiva barcei e oricum cel mult mediocra. Ce îi ajuta foarte mult pe catalani este Claudio bravo alături de trio-ul de sus care forțează orice echipa sa stea puțin pe gânduri înainte de a merge în atac. Cu barca,orice trece de mijlocașul defensiv creează panica în apărarea catalanilor.

    • Real..eu..

      Ti-am citit comentariile chiar dupa acel meci. N-ai nici o idee clara in ceea ce spui. Pai tactic ii aseaza aproape la fel de bine precum o facea Mourinho. Dupa foarte mult timp ii vad motivati, capabili sa intoarca rezultate. La Casemiro nu renunta cu toate ca James sta pe banca de foarte mult timp. Si cel mai important lucru: a avut oua! N-a introdus pe nimeni in locul lui Ramos, si-a vazut de treaba. Acolo si-a dat concursul intregii viziuni asupra fenomenului. E demential sa-mi spui ca Enrique a pierdut acel meci, nu ca l-ar fi castigat Zidane. Demential!

      • Torpyla

        Eu știu ca sunt un incapabil și habar n-am despre ce vorbesc,dar vezi ca zeul ăsta de antrenor nici n-a avut ochi pentru casemiro atunci când a venit. Doar conjunctura l-a făcut sa îl folosească pe brazilian. E de apreciat ca a rămas pe ideea asta și nu joacă decât cine merita,dar nu uita ca nu a început așa. Nu-I mai atribuiți lucruri pe care nu le face. Cat despre ouăle sale,am mai spus,l-am apreciat pentru ca nu a mutat în plan defensiv după ieșirea lui ramos…dar în același meci nu a avut nici o reacție pana în minutul 78.

        • Dorian Preda

          Nici Rafa nu a inceput cu el. A fost rezerva de patru ori in primele 7 meciuri si nefolosit in alte doua…deci cu rafa din 7 meciuri de inceput a jucat 1 singurul cu Espanyol afara. E aceeasi situatie. Sa nu exageram. E aberant sa-l judeci pt asta.

        • Real..eu..

          Te victimizezi fara rost, nu ca ai fi singurul. N-am spus nici o secunda ca ai fi incapabil sau ca nu ai habar ce vorbesti. Doar ca tu cauti barna din ochiul altuia, nu privesti linistit catre ce se intampla. Cum ar spune englezii: stop to smell the roses. Citeam comentarii dimineata care ,,explicau,, cat de usor a marcat Cristiano aseara, doar prin erori ale adversarilor. Fara suparare, cam asta faci si tu. Cel putin asa-mi lasi inpresia.

    • Prisacariu Cristian

      asta e parerea ta … insa atata timp cat nu poti spune 3 chestii tactice diferite aseara fata de oricare alt meci de-al realului eu cred ca iti poti abtine comentariile despre acest subiect si le redirectiona catre alte domenii .

      • Torpyla

        Tactic ??? Tactic intrasem într-un impas după ce am reuşit sa ajungem la 2-0. Tactic am fost descoperiţi pe alocuri,şi dacă nu aveam noroc cu ratarile din apropiere a lui dante şi a unui coleg de-al sau(i-am uitat numele,ştiu doar ca îl încuraja luis gustavo după ratare,faza la marcelo şi Ramos s-au aruncat ca la hochei) azi nu vorbeam de calificare.

        Sa rămânem totuşi cu picioarele pe pământ. Nu spune nimeni sa nu ne bucurăm,dar nici sa o dăm în aberaţii aiurea.

        • Prisacariu Cristian

          eu am zis ca Zizou a “inovat “. Iar tot eu te-am provocat sa spui 3 chestii tactice diferite ale meciului de aseara fata de oricare alt meci .
          Descoperire “pe alocuri , Noroc , Atitudine samd nu tine de tactica .

          asa ca te rog , cand aruncatul cu noroi e sportul tau preferat , ramai la bale , perez si italianul ala praf cu cele mai multe trofee UCL nu te lua de tactica , cel putin neargumentat.

          daca vrei iti explic oricand ( argumentat ) de ce tactic vorbind zidane a inovat aseara si in meciul cu barcelona si chiar si de ce a pierdut la Nemti . Iar la inovatie nu ma refer neaparat la nemaivazut , ci doar nou in acest sezon , ca sunt chestii facute de Mou , ancelotti , samd .

          • Torpyla

            Ţi se pare ca am zis ceva de bale sau perez? Vorbim pe subiect sau deviem pe ce ne convine? Bale a fost cel mai slab de la noi ier,şi n-am zis nimic despre el,cu toate astea,eu sunt haterul.

            Ok,spune-mi ce ai văzut tu dpdv tactic ce ar trebui sa mă surprindă. Nu uita ca vorbim de real madrid şi de cel mai înalt nivel din punct dde vedere al cerinţelor şi a pregătirii …mă aştept sa fiu surprins şi impresionat.

          • Prisacariu Cristian

            vb . pe subiect , eu ti-am zis ca de acele persoane atunci cand ai zis ceva despre ai argumentat . aici te-ai luat de o fraza pe un subiect unde nu ai argumente , ( diferenta dintre argument si hater)

            Iar ca sa putem compara si identifica daca tu vei fi impresionat (si ca sa nu imi pierd timpul aiurea) te rog sa imi spui ce intelegi tu prin cel mai inalt nivel tactic ? asta ca sa stiu care e gradul de comparatie

  • Dorian Preda

    Uite, tactic asa la prima vedere, dar fara sa ma pricep, spun ce vad asa ca microbist amator. Costel sau ceilalti pot explica cu mult mai bine sau ma pot contrazice

    1. Titularizarea lui Casemiro deci a unui mijlocas defensiv si libertatea de miscare in 20 de metri sus-jos a duo-ului Kroos-Modric.
    2. Pozitionarea in teren mai sus a lui Kroos pt pressing si recuperare in 30 de metri ai adversarului
    3. Carvajal acoperit exemplar de Bale si un mijlocas defensiv (asta lipsea)
    4. Aruncari de la margine transformate in faze fixe
    5. Asezarea la corner pe faza de atac difera prin pozitionarea la scurt si la lung fata de ultimii 2 ani
    6. Benzema se lasa mult in banda pe faza de atac pozitional si deschide zona centrala
    7. Cris si Bale schimb de locuri de 3-4 ori pe meci
    8. echipa e scurta in teren, stransa bine si acopera mai bine zonele.

    • Torpyla

      1.am explicat ăsta de 1000 de ori deja.
      2.se leagă de nr 1 inevitabil
      3.asta se întâmpla și înainte. Toți urlau ca bale face faza defensiva.
      4.corect
      5.ai o statistica în legătură cu reușitele din cornere? Da,aici au o relevanta numerele.
      6.asta o făcea și înainte, doar ca s-a mai liniștit când jucam cu bbc+james/isco.
      7.se intampla și înainte
      8.când jucam cu închizător, eram mereu bine acoperiți, n-as exagera pe treaba asta cu echipa scurta,suntem prinși dese ori cu spații largi intre linii,doar ca îl avem pe casemiro,care acoperă.

      • Dorian Preda

        Ok, e parerea mea neavizata, dar raman la ideea ca daca se faceau inainte fie nu se facea bne fie nu se faceau deloc. Inclin spre partea a doua.

        • Torpyla

          Nici acum nu se întâmplă mereu ce zici. După plecare lui mourinho,echipa a devenit foarte indisciplinata tactic.

          • zece

            meciurile cu bayern din 2014 nu-ti spun nimic ?

          • Torpyla

            Aia e o dubla în care ne-a intrat tot . Alea au fost niște meciuri de exceptie (la propriu). Dacă ar fi jucat mereu ass, avem 2 titluri în plus și italianul incapabil încă mai era pe banca realului.

          • zece

            italianul incapabil are 3 cupe ale campionilor in palmares, si a antrenat la cele mai mari cluburi din lume. nu e chiar asa de incapabil.

          • Torpyla

            A fost bataie de joc ce a făcut el la real. Spune-mi,te rog,câte campionate are incapabilul?

          • zece

            Cu Chelsea, Milan si PSG.

          • Torpyla

            Câte? În câţi ani de activitate?

  • parol

    Ronaldo unveils Navas’ words before his third goal
    “He knows how I can hit the ball on free-kicks and he told me to hit it
    slowly and that’s what I did,” said Ronaldo after the game.

  • COSTEL

    BUNA ZIUA .
    ASEARA MI-AU FACUT O SURPRIZA PLACUTA BAIETI .
    LE MULTUMESC DIN SUFLET.
    NU STIU CUM VA PAREA CEVA SPUN …
    INSA VREAU SA VA SPUN CA A FOST GREU .
    NU STIU DE CE …..POATE CA MARCASEM DOUA SI EGALASEM….POATE INCA FIZIC NU PUTEM DUCE …
    GREU .TARE .
    AM SUFERIT MULT ….
    NU AM REUSIT SA INCHIDEM CALIFICAREA.
    VA APREZIEZ TUTUROR OPTIMISMUL AFISAT .
    INAINTE DE MECI .
    AU INTRAT .CEA CE LA NEMTII NU SE INTAMPLASE .
    NU STIU DACA E CORECT DAR DUMNEZEU A FOST BLANCO ASEARA!!!
    JUNTOS GANAMOS SIEMPRE!
    AAAA SI AM UN JUCATOR PE CARE NU POT FI SUPARAT NICIODATA .
    CAPITANUL SPIRITUAL AL ACESTEI ECHIPE DANI CARVAJAL.

    • Dorian Preda

      Avem o disputa aici domn’ Costel mare 🙂 Lamureste-ne cand ai timp. Tactic Zidane a imbunatatit echipa sau nu. Amatorul din mine spune ca da, recunosc atat cat ma pricep si la ce vad. Dar daca ai timp poate ne propui niste plusuri vazute de ochiul tau de specialist.

      • COSTEL

        Dorin NU SUNT MAI SPECIALIST DECAT VOI .
        TOTDEAUNA AM SPUS CA SUNT UN MICROB AL FOTBALULUI .
        FIECARE INTERPRETAM FOTBALUL IN DIFERITE MANIERE.
        MIE IMI PLACESASPUN CA ACEST SPORT ESTE MINUNAT PENTRU CA MULTI NE UITAM LA EL , IL MAI SI JUCAM …PE ALOCURI DAR PUTINI IL INTELEGEM.
        EX;
        un antrenor de fotbal imi spunea aseara ca kroos este slabut ….si antreneaza copii ii invata fotbal. imi spunea ca ii dor de los galacticos sau nu demult ca brazilianul casemiro este slabut tehnic nu este de real….
        POATE VOI SCRIE UN ARTICOL DESPRE CATEVA DETALII CARE IL DIFERENTIAZA PE ZIZU DE FOSTII….
        ACUM SUNT IN AN DE LICENTA , MI-AM INCEPUT SI EU UN CURS PTR A ANTRENA SI A AVEA PROPRIUL MEU CLUB .
        STAU RAU DE TOT LA ARTICOLUL TIMP.

        • Dorian Preda

          Multam fain Costel. Surprinzator totusi ca oameni ca cel despre care spui antreneaza copii, se alege praful de fotbalul nostru stiu cateva cazuri si prin Arad de iti vine rau. Asa ca pune mana si termina licenta aia 🙂

          • Torpyla

            Surprinzător,mai cunosc eu un incapabil ce nu avea ochi pentru brazilian şi inca un antrenor ce nu s-a uitat la el pana nu l-a forţat conjunctura.

          • Real..eu..

            Stii ce e conjunctura? Sa cumperi un fundas total depasit de situatie, sa platesti si vreo 28 mil pentru el, acesta sa inscrie intr-un Clasico (decisiv pentru titlu), iar cu acesta titular in noua meciuri de UCL sa castigi competitia. Aia, prietene, poate fi denumita conjunctura.

          • Torpyla

            M-ai pierdut la “aia poate fi conjunctura”.
            PS:28 de milioane? Pentru…?

          • Real..eu..

            Mathieu. La el faceam referire.

          • Torpyla

            Ok. Spune-mi ce e greşit în ceea ce am spus eu? Casemiro joacă acum pentru ca a văzut într-un final şi zidane ca echipa nu e echilibrată fără mijlocaş la închidere,deşi el ne povestea despre importanţa lui Makelele…cu toate astea el insista cu isco şi james.

          • zece

            sau un antrenor care l-a vandut pe Kevin de Bruyne pentru a-l juca pe Oscar

        • Real..eu..

          Kroos m-a cucerit dupa meciurile cu Barca si Wolfsburg. A facut de toate pe teren. Super-atitudine, super-daruire.

          • Dorian Preda

            Aseara a fost excelent. La toate capitolele!

          • Real..eu..

            Mie imi placea oricum, doar ca aveam impresia ca ar deveni indolent. E senzatie.

          • Dorian Preda

            Nu sunt 3 fotbalisti in lume care sa asigure circulatia balonului pe care o asigura el. Daca adaugi si devotament, deja…Dar uite colegu imi zice ca nu e inovatie ca Toni joaca mai sus acum si ca are inchizator in spate 🙂 Pai cu al meu nu juca asa! Eu pot sa accept asta.

          • Real..eu..

            ,,Al tau,, a facut-o lata de tot. Nu stiu de ce n-a asteptat vara pentru a lua o decizie.

          • Dorian Preda

            nu poate fara fotbal, e nebun

          • Real..eu..

            Se prea poate. Oricum, sunt sigur ca pleaca cu ei in B.

          • Dorian Preda

            e ca si picat pt ca s-a inhamat la o misiune imposibila. dar din ce se aude proiectul e de durata. Nu e usor sa lucrezi cu AShely, dar e si bine, omul e multimilardar si inteleg ca in sfarsit e decis sa faca echipa, dar se zice ca avea nevoie de un antrenor de mare incredere si siguranta. Sa vedem daca e asa dar e plauzibil pt ca decizia lui Rafa a fost prea surprinzatoare. Nu s-a dus dupa bani pt ca am inteles ca ii dadeau chinezii 12 milioane pe an pt nationala dar i-a refuzat

          • Real..eu..

            Ii doresc succes. La fel cum doresc si in cazul lui Mourinho, ii doresc si lui sa-si regaseasca echilibrul profesional, sa-si regaseasca dorinta de a lucra aproape de jucatori.

          • Torpyla

            Uită-te la kroos la naţională,sau în perioada bayern,ca sa vezi de ce era capabil. După ce mi-l pune incapabilul ăla italian sa-mi joace 2 ani inchizator,e normal sa aibe nevoie de timp ca sa-şi revină.

            Uneori am impresia ca nu vreţi sa vedeţi anumite lucruri.

        • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

          Casemiro e o surpriza pentru mine. A crescut enorm fata de perioada Porto. Are inca problema la constructie si uneori la marcaj dar astea sunt normale zic.

          • Real..eu..

            Mai lipseste sa-l reintegram pe James si e ok treaba.

        • Prisacariu Cristian

          Costele , Casemiro are carenta la capitolul pase si de acord ca nu e de real . Forma noastra se datoreaza nevoii de om pe acel post pe faza defensiva . …

          El poate sa ramana , dar mai trebuie adus cineva .

          IAr kross e slabut dintr-un anumit punct de vedere , insa pentru mine e extraordinar pentru ca e unul dintre cei mai inteligenti jucatori de fotbal pe care i-am vazut . iar acea inteligenta compenseaza celelalte carente ale sale . Omul e o masinarie iar aseara a dat cele mai multe pase (96) dintre care care 6 pase cheie ( cele mai multe ) 91.3 % acuratete , un asist 5 centrari bune din 11 si 5 pase lungi perfecte din 6 acu poate sunt eu nebun , dar pentru rolul lui in echipa e super .

          dar ai dreptate , fiecare vede fotbalul in felul sau .

  • Dorian Preda

    Real Madrid nu e “mai mult decat un club”. Real Madrid nu este nici
    macar o stare de spirit. Real Madrid este reprezentatia completa a tot
    ceea ce poate fi frumos si iritant in aceeasi fraza, incantator, regal,
    spectaculos, impresionant, accesibil si inaccesibil in acelasi timp in
    lume. Atlfel n-ar fi deloc de inteles de ce natura bizara dar
    stralucitoare a unei seri de aprilie in fata unei modeste echipe germane
    a putut transmite atat entuziasm, atata pasiune, atat devotament inca
    de la prima atingere a mingii de la incalzire. Returul de aseara s-a
    jucat doar pentru a explica in public, marea diferenta naturala dintre
    Real Madrid si restul lumii. Pentru a explica decalajul istoric si
    apanajul traditiei pe care modernizarea, generatiile de exceptie ale
    unor cluburi, petrodolarii, seicii samd nu il pot recupera
    vreodata.Sublima sentinta logica la care a facut trimitere aseara
    Cristiano Ronaldo sarutand emblema Realului la finalul celor 90 de
    minute nu tine de fotbal. Asa cum niciuna dintre arte nu tine de
    tehnicile pe care le prezinta publicului.

    DE PUS IN RAMA SAU LA RANA DUPA CAZ!

  • https://www.youtube.com/watch?v=Zh-rjm2ViKg Los Merengues

    Camera de filmat a tremurat la un moment dat cand fanii sareau si sarbatoreau. Incredibil! Piel de galina!

  • Fury

    Ce cota avea scor corect 3-0? Eu vroiam sa pun scor corect 4-0.

  • zece
    • Vlad Vld

      mai bine..sa fie franta sanatoasa si s-o scoata elvetia si romania din grupe iar karim sa se odihneasca iar apoi vor vedea “cocosii” ce galici sunt fara el gato!!!

      • zece

        stai linistit ca ultima oara cand a jucat bine pentru ei a fost la juniori

    • gabipetre

      Nu te vrea ţara, Maiestate! 🙂

    • psycho

      niste idioti sinistri socialistii astia gretosi…ca nu pot sa ma abtin.

      • psycho

        si la el acasa,mizerabili.

      • zece

        nu vad care e problema. daca ramane la madrid e mai bine sa nu se duca la euro. nu stim sigur daca ramane insa

  • gabipetre

    Un meci super prin prisma dăruirii jucătorilor şi publicului! Un articol super, marca Florin Codreanu! -welcome back, Mister! Totuşi remontadele se fac cu echipe din vârful fotbalului european! Ce-am făcut noi cu Wolfsburg în această dublă manşă se cheamă chinuială. O echipă disciplinată, care şi-a depăşit condiţia în dubla cu Real, dar totuşi Wolfsburg! Adică nu-mi sună nici a Bayern, nici a Dortmund, nici măcar a Monchengladbach sau Koln la vremea lor în anii 80… Jos pălăria pentru Cristiano! Tind să cred că el ar mai vrea performanţă cu această echipă mai mult decăt vor alţi titulari de drept din actualul lot. Şi spun asta şi prin prisma meciului de sâmbătă cu Eibar, când i-a avut colegi pe Jese şi Vasquez. Echipa asta e făcută pentru seri speciale ca aseară sau pe Camp Nou, dar nu pentru continuitate. Păcat de aceşti ani în care ar fi putut, dar n-au vrut atât de mult…

  • ILFeNoMeNo10(Silviu)

    Bravo baieti,greul abia acum incepe,de apreciat meciul de aseara dar sa nu uitam ca nu trebuia sa se ajunga aici,dar,oate si de asta e fotbalul cel mai iubit sport… Hala Madrid!!! De aici totul e posibil.

  • NicuNick

    http://www.defensacentral.com/real_madrid/1460551808-el-tercer-gol-de-cristiano-se-vivio-como-un-funeral-en-rac1
    La astea la al treiela gol al nostru, a fost tragedie.
    Astea dece zic, Reial, si nu Real ?

  • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

    Pe cine mergeti in seara asta?

    • Real..eu..

      Atletico si Bayern.

      • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

        Nice.

    • psycho

      fuck’em both!

      • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

        Ziceam si de celalat meci. Acolo s-a terminat cred, 1-1 la pauza.

        • psycho

          chiar nu am preferinte,pentru oricare din ele avem nevoie de un joc gandit din toate punctele de vedere.

  • Rileyy

    deci comentariul spaniol din articol :))) Dumnezeuleeeee!!! :))))))

  • Rileyy

    daca vreti sa va enervati sa asistati la jafuri si toate cele:

    Ateltico vs farsa: http://serbiaplus.club/foxsports1usa.html

  • Rileyy

    Arbeloa!

  • Rileyy

    penalty baaaaaa!

    • Vlad Vld

      sa fim realisti nu prea a fost….

      • Rileyy

        e penalty boss…nu e vina atacantului ca ala e prost si cade pe el. E penalty! nedat de arbitrul care n-a vazut nici faultul asupra lui bale in germania saptamana trecuta

        • Vlad Vld

          vb de faza cu pique cand cade ?? nu atinge mingea cu mana..imi pare rau..hai sa vedem ce trebuie nu ce ne dorim…

          • Vlad Vld

            oricum abitrul fluiera caam des pt varza

          • Rileyy

            nu cu mana, e fault!!

          • Vlad Vld

            daaca tu nu ceri nu-ti da nimeni…aia de la atletico cereau hent!!!

        • Vlad Vld

          nu e acelasi arbitru

          • Rileyy

            e acelasi man. E rizoli ala!

          • Vlad Vld

            daca nu erai sigur puteai sa cauti putin pe net decat sa afirmi asa ceva…

            daca Gianluca Rocchi are un frate geaman care seamana cu rizolli

          • Rileyy

            ma iei la misto?

          • Vlad Vld

            google prietene…

          • Rileyy

            nu cred ca suntem prieteni totusi. Ce e asa iesit din comun si ce te agiti asa tare? credeai ca ma informez de pe google map sau cum?

          • Vlad Vld

            LOL! tot n-ai inteles!!
            las-o asa.

          • Rileyy

            Ah, ok tu ai ramas la asta cu nu e acelasi arbitru. Uita-te ce meciuri a arbitrat Rizzoli cu barca in europa ca ti-e mai usor cu netul decat mie si poate te lamuresti.

          • Vlad Vld

            ia de aici:

            Wed 06/05/15 UCL Barcelona

            3 – 0

            Bayern München x6
            asta e ultimul pana azi

            si repet rizolli nu ne-a arbitrat la wolburg:

            Wed 21/10/15 UCL PSG

            0 – 0

            Real Madrid x6- ultimul

            o seara faina.

          • NicuNick

            Pai la wolfsburg a fost Rocchi, unicul arbitru italian pe care nu il suport, țin minte și pe vremea lui Mourinho, am avut probleme cu el.

          • Vlad Vld

            pai da dar colegul sustine ca la wolsborg am fost arbitrati de rizolli…

          • Rileyy

            initial am zis bai asta, iti dai seama ca am verificat apoi! Dupa care my bad n-am citit exact tot comentariul tau si am crezut ca ma iei la misto ca nu e Rizzoli asta seara. Apreciez obiectivitatea comunitatii noastre cand e vb de farselona totusi, iubesc fair playul asta al vostru ma fascineaza

          • NicuNick

            Greșit

  • Fury

    Sa castige Atletico , dar atunci sa nu picam cu ei in semifinale sau in finală daca e sa ajungem acolo

  • SKYnick

    goooool

  • Rileyy

    Griezmann!!!

    • psycho

      lasa-i ma ca are cine sa-i sustina.

      • Rileyy

        nu pot cu zdrentele catalane nu pot frate jur ca nu pot

        • psycho

          am avut boala,am reusit sa o depasesc partial

          • Rileyy

            eu incerc dar nu merge. Nici cu Xanax

          • psycho

            imi macinam sanatatea din cauza unor ipocriti.
            ca si la analistii sportivi de duzina autohtoni cand au calcat pe bec le dedic cateva randuri sincere din inima si trec mai departe.

        • psycho

          momentan catalanii nu mai au nimic de impartit pe teren cu noi,atletico are o urecheta pierduta.

          • Rileyy

            e adevarat si asta

          • psycho

            diavolul asta de simeone si-a facut iar echipa buna si par pusi pe fapte mari.
            au cativa ani buni de etape superioare,pare sa fi venit timpul pentru un trofeu…ca si la noi in cazul decimei.

          • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

            Au castigat campionatul, le ajunge pentru urmatorii 10 ani

  • psycho

    atletico pare cea mai in forma dintre sfert finaliste.

    • Andries Vasile

      La cum am jucat noi ieri , nu avem rival

      • psycho

        eu zic ca avem.

  • psycho

    una din ele va intra in etapa asta din spania cu moralul putin schimbat,poate ne iese si ceva din asta

  • NicuNick

    N-as vrea sa picam cu atletico.

  • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

    Vai, Rakitic pentru Turan, pierde sigur Barcelona, nu? Sau meciul asta nu conteaza pentru catalani

    • Rileyy

      Aceeasi schimbare?wow! :))

      • psycho

        e simeone baftos

    • SKYnick

      Oricat ati comenta voi de aceasta schimbare… le-a mancat meciul cu noi! Arda e 000000 defensiv!

      • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

        Mhm

      • soso

        Pe vremea cand era la atletico era mai bun defensiv. Alerga, presing, era altceva cu Simeone pe banca…asa cu Enrique a lăsat-o mai moale cu faza defensiva :)))

  • NicuNick

    nu imi vine a crede ca nimic nu da pentru ochiul umfat lui Godin.

    • psycho

      parca a fost dat un galben la dintos.

      • NicuNick

        hmm, ma uitam cum se imbrincesc ei, si am scapat faza cu cartonasul, pai pentru asta se da roșu direct, dar daca sunt catalanii cea mai buna echipa din lume, se iarta.

        • psycho

          la cate picioare “rupe” atletico pe meci…

          • NicuNick

            Acuma la Neymar, tot trebuia roșu, n-a avut nici o intenție sa dea in minge.

          • psycho

            nu le da ma ce nu intelegeti,treceti peste ca viata e scurta

          • NicuNick

            🙂

    • parol

      Suarez de cand a semnat cu Uefalona este protejat de suspendari.

      • psycho

        da…cu alifie dupa.

        • parol

          si sunt coechipieri la nationala… jegos jucator…

  • psycho

    ceva nou…21 de jucatori in careul mare

  • Rileyy

    pt o lovitura ca asta a lui neymar Ronaldo a luat cartonas rosu

    • psycho

      simeone pe margine a alergat cat un jucator de-al sau

      • Rileyy

        :)))

        • psycho

          puterea exemplului

          • Rileyy

            cand nu esti adversarul lui e simpatic :)))

          • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

            Neah. Niciodata

          • Rileyy

            :))) “La Liga esta preparada” …

          • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

            El si Mono se pot arunca intr-un vulcan tinandu-se de mana

          • Rileyy

            din momentul asta sa moara in chinuri cum ar zice un prieten de-al meu :)))

    • parol

      cand un jucator al uefalonei a luat cartonas rosu?

    • SKYnick

      Nu mai comentati arbitrajul… in momentul in care Barcelona va fi dezavantajata papa isi va da demisia si Rusia va invada Sua!

  • parol

    chiar sunt curioas….care e ultimul meci in careun jucator al uefalonei a luat rosu?

  • psycho

    spuneti voi dar eu dincolo de rivalitatea din teren cred ca astia si-ar da mana peste mormantul nostru.am o senzatie de pact de neagresiune si colaborare cand e real–ul la mijloc.

    • Rileyy

      total adevarat. dar dintre doua rele…

    • NicuNick

      Se știe, ei sunt cu echipa mare a cataluniei, si noi cu cea mica. 🙂

  • SKYnick

    Daca da gol Ramos in minutul 92? 😀

  • NicuNick

    penalty. 🙂

  • psycho

    e penalty,v-a auzit cineva pana la urma…iniesta

    • Rileyy

      rosuuu baaa!!!

    • SKYnick

      rosu?

  • parol

    a dat galben?

    • NicuNick

      ba da.

    • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

      Da. Acu nu voiai sa ii dea rosu, e barca, ce dracu

      • SKYnick

        Nu stiti voi. Exista o regula suplimentara pt astia: rosu la 3 galbene si rosu direct, doar daca ii il pe adversar ambulanta direct de pe teren!

        • SKYnick

          pt Hentz exista mastercard!

  • Vlad Vld

    penalty

  • parol

    2-0

  • SKYnick

    te pup paaaaa pa! Paaaa pa!! paaaaa pa!

  • Vlad Vld

    afara!!!!!

  • psycho

    era facut pe el grizman la lovitura asta,are emotii ca o domisoara la prima intalnire

  • parol

    ar fi frumos sa-i bata si valencia duminca

  • SKYnick

    Saracu Turan s-a dus la astia crezand ca poate ia si el o Liga… na surpriza!

  • NicuNick

    Pina una alta, cacanarii au 3 infringeri consecutive. 🙂

    • Vlad Vld

      si -un egal cu villareal

    • parol

      si noi ce aiurea am pierdut puncte…. ce bune erau acum 4-5 puncte in plus

  • Rileyy

    tiki takaaa barcelonaaaaaaaaaaa!!

    • psycho

      iar doliu pe diji banuiesc

      • Rileyy

        greu :))

  • NicuNick

    2-1

    • Andrei Daniel

      m-Ai speriat credeam ca am streamul in urma

      • Vlad Vld

        si eu!!

      • NicuNick

        am crezut ca a dat penalty. 🙂

  • NicuNick

    trebuia si aici penalty

  • Rileyy

    penalty!! Iarta-ma Rizoli sunt un idiot :)))

    • SKYnick

      nu a fost penalty… jucatorul care a provocat presupusul hent nu era de fapt pe teren. era la cabine. tocmai primise rosu.

  • NicuNick

    gata ia c-am lasat si arbitrii pe cacanari, cum de nu a dat penalty ?

    • Vlad Vld

      pt ca a realizat ca a gresit lasandu-l pe inieasta pe teren si a vrut sa compenseze cumva…

  • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

    Eh, Iniesta trebuia sa fie la vestiare..

  • NicuNick

    Cine le-a lipsit astazi cel mai mult cacanarilor, corect Ovrebo.

  • psycho

    am spus,ambele echipe vor pierii pe mana lor,pe slabiciunile lor…barca lasata din mana cand avea mai multa nevoie.sper sa urmeze atletico cu fotbalul lor contondent spre K1

  • parol

    hai baa fluiera odata

  • parol

    asta asteapta sa egaleze?

    • NicuNick

      gata.

      • parol

        huh bine ca au iesit

  • NicuNick

    dau 90%, ca jucam cu atletico 1/2

    • SKYnick

      CITY

    • parol

      noi cu city ei cu bayern

  • psycho

    gata ba,ati vrut atletico simeone o sa primim.

    • NicuNick

      eu unu nu, da nu pot sa nu ma bucur ca n-au trecut cacanarii.Pe ei ii vedeam mai accsibili decit plapumarii.

      • psycho

        abia astepata aia sa ne rupa picioarele.

  • psycho

    ..si detinatoare ucl nu-si apara trofeul,AGAIN.

    • NicuNick

      legea-i lege. 🙂

  • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex
  • parol

    cand e tragerea, stiti?

    • psycho

      pai tu ar trebui sa stii de dinainte cu cine cadem.

      • parol

        am stiut ca intoarcem aseara :)), mi-a zis. dar nu am intrat pe site dupa turul de la Wolfs, am fost suparat pe jucatori.

        • psycho

          eu mai sunt si acum.

          • parol

            mie mi-a trecut dupa meciul de ieri… eu asa ma supar dupa o infrangere, de nu ma mai uit la nicio stire, meci, nimic. pana imi trece

  • SDD

    bravo Atleti!

  • NicuNick

    In afara ca i-a scos pe cacanari, nu vad nici un motiv de bucurie ca au trecut plapumarii mai departe. Din partea mea puteau sa piarda ambele. 🙂

    • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

      Soc! Fanii Madridului urasc Barcelona!

      • SKYnick

        Nu toti fanii Madridului urasc Barcelona… eu unul dispretuiesc anumiti jucatori care formeaza Barcelona, iar antrenorul lor chiar imi place. Timpurile pe care le traim au impartit sentimentele in ori dragoste ori ura!

        • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

          Evident ca sunt si exceptii. Lucho? Pff..inca tin minte gestul cu emblema

          • SKYnick

            Omul e profesionist. Imi place in declaratii. Ca sa nu mai zic ca imi placea acea Barcelona in care el juca. Alte timpuri!
            Gestul ala e un fel de tribut pentru trecut. Greu uita catalanii astia!

    • bembiluna

      Aia e, ca nu se poate. Asa m-am gandit si eu, mi-e drag si de unii si de altii ca sarea-n ochi.

  • SDD

    intr-adevar, mare intelept Arbeloa, e greu sa castigi contra 11. 🙂

  • psycho

    hai ca am pierdut prea mult timp cu ordinarii aia.
    puta barsca,mu-e atletico si hala madrid !

  • NicuNick

    Ar trebui sa se ridice intrebarea referitor la forma fizica a plapumarilor, nu cred ca este totul curat la ei, 12 km in plus fata de cacanari, ceva pute aici. 🙂

  • psycho

    stop,mai stau un minut.
    stelea si cu vochin ala sunt cam tristi pe dolce.

    • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

      Aww 🙁 Ce zic?

  • psycho

    Dumnezeu nu bate cu parul,toate privirile intoarse de arbitrii tot sezonul s-au intors impotriva lor…tocmai printr-o greseala flagranta a arbitrilor.

    • SDD

      cine a provocat acel hent din ultimele minute despre care se vorbeste ?
      una peste alta, ma bucur ca le-au dat peste nas.

      • SKYnick

        Iniesta!

        • SDD

          acelasi Iniesta care nu mai trebuia sa fie pe teren dupa acel gol de 2-0.
          bine a facut arbitrul ca n-a dat penalty.

    • ILFeNoMeNo10(Silviu)

      Iniesta trebuia eliminat…daca e sa fim corecti sa fim pana la capat…a fost hent si inclusiv penalty dar daca iniesta era dat afara la faza golului 2 se mai ajungea la penalty ul barcelonei?

      • angus

        Jucatorul era in afara careului, partea de sus era in care. Cred ca se ia in calcul pozitia picioarelor, nu a mainii

        • Marine Blue

          Se ia în calcul locul (poziția ) balonului atunci când este atinsa cu mâna. De exemplu , un portar care a plonjat la limita careului și se afla cu tot corpul în careu dar mâinile cu mingea sunt în afara careului se dictează henț pentru echipa adversa.

          • angus

            Da, corect. Mi se pare mai greu de scos atletico decat barca. Tind sa cred ca vor lua ucl…

  • NicuNick

    Stelică, de cind numai joacă, a uitat regulile, sau nici nu le-a stiut vreodata.

  • Tolofmeister

    Nustiu … Nu imi place sa ma iau de fotbalisti sau de oameni in general , dar Doamne ce pumni in cap i-as da lui Suarez , cat de scarbos e ca jucator….

    • Vlad Vld

      mascherano boschet pique si tot restul i-as lua la rand….nu cu pumnii ci cu o bucata de 1 m rigla de 4x4cm

      • SKYnick

        Nu va foloseste la nimic…. oare ei ce ar zice de: pepe, ramos, ronaldo, marcelo, etc?

  • https://www.youtube.com/watch?v=Zh-rjm2ViKg Los Merengues

    @ Dorian Preda

    S-au calificat spaniolii, până la urmă.

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      =))

  • Valdano

    Real-Atletico
    Man City-Bayern
    As vrea sa il elimine Pellegrini pe Guardiola…asa de adio:)))

    • Vlad Vld

      inca din tur si in retur sa joace cu rezervele…

  • zece

    Atletico în semi sper

  • parol

    Guardiola: “Sé que Cristiano quería al Benfica en semifinales, lo siento por él”

    Asta a uitat 5-0 la general de acum doi ani?

    • bembiluna

      nu. e nesimtit si astia asa sunt.

      • SKYnick

        nu. e pur si inocent. si corect. si fairplay.. si respectuos. haterilor!

  • SKYnick

    Si… in afara de Bayern (care mi-a stricat pronosticurile, de fapt nu ei, ci arbitrii din meciul tur)… am nimerit 3 din 4 semifinaliste! 🙂 Mai ramane sa castigam finala cu City…

  • NicuNick

    Manchester, Munchen, Madrid, Milano.
    Toate meciurile dintro 1/4, sau terminat cu scor general de 3-2.

  • Negru

    Sa fie München vs. Real!!!!! E de mers la meci!!!!!!

    • http://www.last.fm/user/ODirlewanger Alex

      Las’ ca te duci la Audi Cup. Sa pice cu City

      • Negru

        Am fost, boringggggg! Vreau meci de CL!!!

        • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

          Mai bine te duci la finala la Milano ! 🙂

          • Negru

            Prea departe, 450km. Las sa jucam cu nemtii, vrem finala, sa ne calim pana atuncea!!! Finala cu Atletico nu va fi usoara

    • Valdano

      Eu sunt la 250 de km de Munchen…daca e sa fie…imi iau bilet:)…in sectiunea oaspetilor:)

      • Negru

        Te astept cu drag. Mergem impreuna, deja am planificat tot. Sa fie Pep!!!!!!

      • Negru

        Unde la 250km? Tot in jermania

        • Valdano

          In Elvetica:))) daca e sa fie Bayern, mergem impreuna la meci:)

    • bembiluna

      …si dupa aia te plangi ca tre’ sa iei calmante :))

      • Negru

        Io? Nu ma plang niciodata, sunt pe medicamentstie de multa vreme 🙂

  • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

    Eu spun ca nu e bine sa ne bucuram de infrangerea astora. Atletico e o echipa foarte buna, nu mi-as dori-o in semifinale si nici in finala, pt ca impotriva noastra vor fie extramotivati! Si din pacate, la capitolul asta, stau extraordinar. Asa ca prefer sa nu ma bucur inca si sa revin la ai nostri. Pentru ca de ei imi pasa in primul rand. N-am putut sa scriu dupa meciul asta, Florin ma rugase sa fac cronica, imi pare rau sincer ca n-am reusit, dar n-am putut, au fost cred cele mai mari emotii de multi ani incoace, desi jucam impotriva unui rival de a doua mana. A iesit insa bine, pt ca aceasta cronica eu n-o puteam face niciodata asa cum a asezat-o Florin cu magia de care vorbea cineva mai jos. Overall…

    As vrea sa-l felicit pe Zidane in primul rand. Pentru ca aceasta calificare am obtinut-o si datorita lui. Luciditatea cu care am atacat, ambitia, spiritul pe care l-a oferit baietilor este marca inregistrata deja. Iar felul in care a tratat aceste zile si a pregatit meciul retur imi da dreptate. Tactic l-a doborat pe Hecking si a rezistat tentatiei: nu a atacat din start, l-a pastrat pe Casemiro in garnitura de start si l-a civilizat pe Carvajal care am observat deja ca isi limiteaza urcarile in ofensiva si incearca sa fie ok defensiv. Draxler i-a pus probleme, dar e bine ca a iesit copilul, era un pericol constant.

    Apoi as vrea sa-l felicit pe Ronaldo. Pt ca s-a nascut asa cum s-a nascut. E un campion, e un profesionist cum n-am vazut niciodata in viata mea. E un madridista convins, care traieste, respira blanco. Nu-i voi ascunde momentele neplacute (chiar si alea contra lui Benitez, mai ales alea din perioada Mourinho), dar e om, greseste si il inteleg. Pana la urma nici Jose al meu, nici Benitez al lui Preda nu sunt imaculati, si ei au gresit vis-a-vis de Ronaldo. Pt mine Cristiano este liderul de care avea nevoie acest club, este urmasul lui Raul, Di Stefano sau Gento, este omul nr 1 care face totul sa fie posibil. El Bicho e al nostru si pt mine si-a castigat de acum pana in ultima clipa a carierei sale o ovatie saptamanala pe Bernabeu. Nu fluieraturi, nu huiduieli, indiferent de ceea ce face isi merita portia de ovatie saptamanala.

    Apoi imi felicit echipa. Pt ca au putut. Si au vrut. Si si-au dorit sa fie in semifinale, cu orice pret. Pe Ramos, pe Case, pe Carva, pe Modric (apropos, a fost fabulos marti seara) si pe toti ceilalti, ii felicit, pt ca m-au facut sa plang de bucurie.

    Suntem in semifinalele Ligii intr-un sezon slab. Suntem pt a sasea oara la rand in aceasta faza, asta apropos de cat de slab e mandatul Perez. Si apropos de Perez, pt ca vorbeam cu un prieten bun zilele astea si mi-a amintit chestia asta. Parca Perez se implica sa joace vedetele, starurile pe care s-au platit o groaza de bani, parca el facea echipa, parca de-aia nu juca Casemiro. Pai cum facem? Banca de rezerve a noastra la meciul cu Wolfsburg ne-a costat aproape 200 de milioane de euro. Aoleu!? Pai ce faci nene Perez? Nu te bagi peste antrenor ca de obicei? Sau de fapt nu te-ai bagat niciodata, dar…nah, AS stie mai bine 🙂

    Hala Madrid y gracias equipo! Hasta la muerte con ustd senores!

  • zece

    Sunt sigur, câștigătoarea de anul asta ca fi dintr-un oraș care începe cu M

    • SKYnick

      Medias?

      • Vlad Vld

        M-ucuresti

        • SKYnick

          Muc-uresti

      • zece

        Manchester, Madrid, Munchen

        • SKYnick

          Mangalia?

  • zece

    Atletico in momentul asta e favorita CL. De departe cea mai buna echipa din Europa. Iar Cholo, pe cat e de rau, pe atat de bun.

    • SKYnick

      Nu stiu de ce “de departe”… si nu stiu de ce favorita. Singura echipa impotriva careia ar fi favorita in semifinale este Bayern, ca joaca acelasi tiki-riki-miki, impotriva carora stilul lor de joc functioneaza! Eu pun acum jumatate de salariu ca daca picam impotriva lor ii eliminam lejer tur-retur. City ii elimina de asemenea, mai greu. Sunt de acord insa ca Simeone e foarte bun!
      Atletico nu joaca finala anul asta si nu castiga nimic intern.

      • zece

        Eu vreau sa picam cu atletico. parerea mea ca e cea mai buna sansa pentru calificare. city cu oricine ar pica ajunge in finala, iar de bayern nu vreau sa dam.

        • SKYnick

          deci vrei sa picam cu Atletico, pentru ca e favorita? 🙂

          • zece

            da. diferite motive, majoritate motivationale. ne-au batut prea mult in ultimul timp. pe langa asta, atletico are in jur de 9 jucatori care nu ar juca in a 2-a mansa daca iau galben.

Real Madrid Romania