Sa vezi si sa nu crezi: Morata, James si Mariano au marcat in acest debut de sezon cat Real Madrid

Browse By

  • Vlad Vld

    Pepe..ai uitat de pepe….

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      E vb doar de jucatorii ofensivi.

    • zece

      Pepe nu a contat sezonul trecut

      • Vlad Vld

        2 goluri si un assist in 1000 min jucate pt un fundas de 33 de ani….pardon 34…

        • zece

          adica a jucat 10 meciuri

          • Vlad Vld

            mai exact 13 titular din care 2 a fost inlocuit in jur de min 52 si apoi cand s-a accidentat a fost inlocuit de nacho in min 24

  • ionut

    Incredibil, si ce sa vezi, Real Madrid nu e nici Lyon, nici Chelsea, nici Bayern, e spuma fratilor, obisnuiti-va!!

  • zece

    Dar Morata mai are multe de demonstrat pana sa poata juca la Real Madrid, inca cel putin 5-6 ani la nivel inalt, 2-3 baloane de aur si 400 de goluri marcate.. Pana atunci ne multumim cu Balezema 🙂

    GTFO

    • Torpyla

      a demonstrat prin decizia sa ca nu are ce cauta la clubul asta.
      s-a dus si mitul cu iubesc clubul pana la cer si inapoi. a facut aproape la fel ca si pepe…a pozat in victima ignorand mana oferita de club si au plecat fara sa clarifice situatia, lasand fanii sa vomite mizerii la adresa clubului si antrenorului.

      alte lucruri avem de reprosat acestora, in nici un caz plecarile unor primadone. de cand trebuie sa plece clubul urechea la plansetele tuturor “fanilor ce isi doreau de mult sa joace pt real” ?

      • zece

        A POZAT IN VICTIMA ???

        MITUL CU IUBESC CLUBUL ???

        CE CLUB BA TATA ? CLUBUL CARE IL TINE PE BANCA INDIFERENT DE CAT JOACA PENTRU 2 ATACANTI INVALIZI ?

        • Torpyla

          daca chiar isi dorea, avea rabdare. asa cum au avut si altii inaintea lui.

          nu a demonstrat ca e la nivel cu c.ronaldo pentru a avea pretentii.

          • Andrei Nicu

            Lasă că e Kabe9 la nivel cu Ronaldo.
            :)))))))))))))

          • Torpyla

            ti se pare ca ar avea pretentii karim ??? cand el accepta faptul ca bale si ronaldo au prioritate in planurile echipei ?

          • Andrei Nicu

            Ce pretenții să facă, man? Când el e cel mai protejat jucător din 2009 încoace? Îți bați joc de mine sau?

          • Torpyla

            e protejat atunci cand i se cere sa faca spatii pentru bale si c.ronaldo, el fiind in postura de atacant principal, stiind ca isi mai taie din posibilitatile de a marca in momentul in care iese din zona principala???? sau cand?

          • Andrei Nicu

            :))))))))))))))))))

      • V.J.

        Nu poti sa compari plecarea lui Morata cu cea a lui Pepe.
        Morata a plans cand a plecat de la club, el chiar a iubit clubul, si echipa sau coechipierii, dar a plecat pt binele lui, ca n-a vrut sa-si iroseasca cariera, el deja are 24 de ani, nu 18 sau 19, mai are doar vreo 10 ani de jucat la nivel inalt, nu putea sa mai stea rezerva.
        Vezi, la Real ar fi fost rezerva in continuare, pe cand la Chelsea e titular.
        El asta a vrut, sa fie titular, pt ca totusi deja are o varsta, nu mai are foarte multi ani de jucat, si simtea ca merita sa joace titular pt ca nu este atat de slab incat sa fie mai mereu rezerva…

        • Torpyla

          asta e nivelul realului. rezerve la real ar fi oricand titulari la orice club din lume. el n-a fost in stare sa lupte pentru postul sau, n-a vrut sa riste nimic, a mers la sigur.

          asta cu lacrimile nu ma incalzeste deloc…mai stiu eu pe unul care a plecat la porto in lacrimi, cu vai si-amar, ca ce urart l-a tratat clubul, dar inca ii plateste salariul real madrid.

          • V.J.

            Morata n-a plans pt ca, a fost tratat urat de club, ci pt ca chiar a iubit clubul. Era in cantonamentul din Los Angeles cand a plecat si cand si-a luat la revedere de la colegi a plans.
            Nu poti sa compari “plansul” lui Casillas cu cel a lui Morata.

          • V.J.

            El a luptat pt postul sau, cam de fiecare data cand intra punea osul la treaba, si desi a fost mai mult rezerva a marcat destule goluri.
            Ce ai fi vrut tu sa faca mai mult de atat?
            Ce sa faci daca Zidane n-a fost in stare sa vada, ca intotdeauna cand a jucat, a jucat cu determinare, nu doar din fite sau din cauza price tag-ului….

          • Mihai S

            Da, a luptat, e adevărat, doar ca atunci când era folosit titular a jucat, mai de fiecare data, neconvingător. Se face mare tam-tam ca a dat mai multe goluri decât Karim, fără sa se ia în calcul ca lucrul acesta s-a întâmplat, precumpanitor ,cu echipe mici. Oameni buni, Benzema e cerut în teren de Cristiano! Și aici nu-i vorba de o simpla simpatie, e evident ca e cea mai eficienta formula.

          • V.J.

            Daca e cerut de Ronaldo atunci ce? Trebuie sa fie dupa portughez, el este antrenorul cumva, el alcatuieste echipa, el este cumva presedintele Realului si el hotareste cine sa plece si cine sa fie cumparat?
            Mai lasati-ma cu placa asta ca Ronaldo il cere pe Benzema la echipa, el este doar un jucator, nu e antrenorul sau presendintele, nu e dupa cum vrea Ronaldo. La unele echipe am impresia ca, unii jucatori se cred mai presus decat antrenorul sau presedintele, unii prea au mana libera si au impresia ca ei taie si spanzura…
            Am mai citit de mai multe ori ca, Ronaldo a intervenit in transferurile mai multori jucatori, adica a blocat acele transferuri,( nu stiu cat de reale sunt astfel de zvonuri) dar nu mi se pare normal, sa vina un jucator si sa spuna cine sa vina si cine sa nu, astfel de mentalitate si practici se intalnesc doar la Real…

          • Torpyla

            Îl confunzi pe Ronaldo cu Messi

          • V.J.

            Nu il confund deloc, chiar ieri am citit ca, Ronaldo a refuzat transferurile lui Ibrahimovici, Vidal si Cavani. Acum nu stiu cat de adevarat este, doar ca nu este prima data cand aud/citesc asa ceva…

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            :))) Pai depinde si unde ai citit. Stai sa ghicesc: Digisport via Don Balon, este? :)))))

          • zece

            Aman2 au prea multa putere politica

  • Torpyla

    atat morata cat si james erau in planurile clubului. n-au avut coaie ( excuse my french ) si nici rabdare sa lupte pentru postul lor la club.

    eu ma bucur ca au plecat…asa au sanse mai multe asensio si kovacic pentru a face tranzitia catre prima echipa, iar ronaldo va fi vioara 1 din pozitia de varf, fara sa se calce pe picioare cu vreun alt varf egoist ce vrea sa se arate individual atunci cand echipa primeaza. sa fi fost vreun nou van basten pentru a-si putea permite anumite figuri.

    • psycho

      dacă formula lui nu livrează repede presiunea va fi fantastică pe francez.jocul echipei nu e departe de impotenta din timpul italianului vero.
      sper ca doar lipsa unui 11 de baza sa fie problema.

      • Torpyla

        asta nu se datoreaza antrenorului..asta se datoreaza lipsei unui capitan capabil in echipa….datorita mentalitatii lui.
        noi nu avem un lider in club de la plecarea lui raul.

        faptul ca suntem indolenti pleaca de la nivelul fiecaruie de dedicare pentru club…acel respect de care vorbeste toata lumea, dar de care uita in momentul in care intervine ceva ce nu se mai pupa cu interesele lor proprii.

        • psycho

          eu nu stiu ce discuta ei acolo in vestiar dar sr4 consider ca si-a asumat unele riscuri in ultimele meciuri fiind constant in preajma careului advers .nu pot sa-l acuz de neimplicare,chiar dimpotriva.
          si tu si eu si noi stim ca pana la urma se ajunge la antrenor daca nu sunt rezultate.
          din pacate constanta accidentarilor imi refuza o imagine cat de cat exacta a potentei echipei in acest sezon.
          orice punct pierdut de acum incolo este periculos atat in clasament cat si in sanatatea psihica a echipei.

          • Torpyla

            nu fotbalistic ma deranjeaza sergio, desi, pot exista si acolo. la ultimul meci in care am facut egal, n-am fost suparat pe el pentru ca am vazut ca el chiar incearca.

            are multe momente in care arata ca e capitan, dar mie nu-mi plac superficialitatile. ori esti 100% neconditionat, ori doar cand iti convine.

          • psycho

            nici in cel pierdut eu nu ma supar pe el.
            zz a riscat dar nu in felul pe care il doresc ,ma irita 433 dar ma omoara linia de fund cu 3 jucatori.
            nu il condamn pe antrenor pentru curaj si dorinta asa cum nu am facut-o si cand am pierdut punctele pe final in clasico doar ca atunci echipa era pe val,rotitele mergeau in parametri,jocul era solid.
            in ambele cazuri avem un rol principal asumat de jucatori pe final de meci in momente delicate.nu poti sa nu te intrebi de ce …

          • Torpyla

            i se cam termina mojo-ul lui zidane din ce vad. sper sa ma insel, dar pentru mine, jocul a mers doar din inertie pana acum pentru ceea ce REPREZINTA zidane pentru fotbal, un pentru ceea ce stie el acum si ce aduce in plus.

          • psycho

            maine avem meci greu dar echipa are nevoie de un adversar de categorie superioara pentru a-si redobandi increderea..sper sa nu ne-o ingropam😬

    • V.J.

      Nu cred ca, Ronaldo va fi vioara 1 din pozitia de varf, se vede cu ochiul liber ca nu da un mare randament acolo, el se simte cel mai bine jucand al doilea varf, nicidecum sa fie varf impins… el se chinuie atunci cand joaca nr.9, in ultimele 2 meciuri a jucat pe aceasta pozitie si nu a jucat bine, nu a dat randament…
      El este mai mult un inside forward, decat varf.

      • psycho

        si eu cred ca este inca genul ofensiv care vine lansat.

  • psycho

    uităm ca zz a insistat anul trecut pentru morata.
    inceputul de sezon sub asteptari in campionat,fotbalul neconvingator,campania de transferuri,poate chiar un blocaj tactic toate cantaresc greu deja.suntem la un pas de o criză,zz se apropie periculos de corzile ringului.

  • Andrei Nicu

    Să vezi și să nu crezi pentru cine? Am avut unul dintre cei mai buni atacanți din lume în propria curte, dar l-am vândut deoarece antrenorul a decis să meargă până în pânzele albe cu unul mult mai slab. Declarație Zidane după meciul cu Valencia.

    Benzema: “Le dedicaré una sonrisa. Tiene que seguir trabajando. Lo mas difícil es tener ocasiones. Hoy no ha podido meter gol pero ha trabajado muchísimo y no se puede reprochar nada a un jugador que falla goles. A él le será difícil tener una sonrisa”.

    Înţeleg că îl adori pe francez, but still. O serenadă nu i-ai dedicat?

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      E o mare, mare exagerare sa spui ca “Benzema e mult mai slab” decat Morata.

      • zece

        A dat doar 20 de goluri mai mult in ultimele 2 sezoane

        • Torpyla

          karim benzema
          2015-2016
          27 meciuri in la liga – 24 de goluri
          9 meciuri in UCL – 4 goluri
          total – 36 de meciuri – 28 de goluri

          2016-2017
          29 meciuri in la liga – 11 goluri
          3 meciuri in cupa – 1 gol
          16 meciuri in ucl – 7 goluri
          total – 48 meciuri – 19 goluri

          alvaro morata
          2015-2016
          34 meciuri in serie a – 7(sapte) goluri
          5 meciuri in cupa – 3 goluri
          8 meciuri in ucl – 2 goluri
          total – 47 meciuri – 12 goluri

          2016-2017
          26 meciuri in la liga – 15 goluri
          5 meciuri in cupa – 2 goluri
          9 meciuri in ucl – 3 goluri
          total – 40 meciuri – 20 de goluri

          Din ce vad, pana acum Morata n-a prea rupt norii nicaieri, abia acum a inceput sa explodeze.
          Despre ce vorbim cu 20 de goluri in plus pe ultimele 2 sezoane ???

    • Torpyla

      mult mai slab ??? la ce capitole ?

      • Andrei Nicu

        La toate. Karim nu excelează în jocul aerian, nu e deloc combinativ(dacă pentru voi un 1-2 cu Ronaldo la 5 meciuri distanță îl face combinativ înseamnă că trebuie să ne apucăm de balet), plasament, simț al porții, mobil. Sper că te-am lămurit.

        • Torpyla

          simt al portii ? cred ca glumesti…rateaza karim fantastic in ultimul timp, la fel cum rateaza si c.ronaldo…si bineinteles, cu rateaza si morata.

          intelege ca un joc combinativ nu inseamna doar cateva 1-2-uri si aia e…fotbalul nu inseamna matematica…intelege ca nu pasele alea il fac combinativ.

          cat despre jocul aerian, ok..are un plus…dar asta nu il face mai valoros decat karim.

          tocmai ti-am scris mai jos golurile inscrise in ultimii 2 ani.
          karim face 30 de ani in 2 luni iar morata face 25 intr-o luna….asta asa, ca un detaliu in plus…e normal ca alvaro sa fie pe plan ascendent iar karim pe unul descendent…dar modul in care il tratam pe francez e oribil.

          morata nu ti-a inscris nici in cel mai bun sezon al sau de pana acum mai mult de 20 de goluri cumulate,cu tot cu cupa si ucl si campionat…despre ce mare golgheter vorbim ??? intr-o era in care c.ronaldo si messi marcheaza constant 50+ goluri pe sezon ??? sau in care cavani da 35 de goluri…

          alvaro mai are multe de demonstrat…pana acum e doar speranta si talent.

          • Andrei Nicu

            Eu cred că tu glumești. Morata nu are nevoie de 8 ocazii ca să înscrie un gol, pe când francezul nici din alea 8 nu îți marchează. Păi și atunci ce îl face combinativ? Explică-mi tu. Nimeni nu îl tratează oribil pe francez, pur și simplu m-am săturat să văd cum toată lumea, de la conducere la antrenor îi ține spatele, deși el nu produce nimic. Nu ți-a marcat 20 de goluri cumulate, dar prin ele ți-a adus un campionat. Ceea ce nu e un lucru rău în condițiile în care era trimis pe teren când își aducea aminte antrenorul.

          • Torpyla

            toti au ajutat la titlurile de anul trecut.
            daca tot e sa o dam asa, poate nu pupam noi UCL-ul daca nu scotea benzema de nicaieri golul vs atletico.

            hai sa nu ne mai hazardam atat cu ce mare e morata si ce favorizat e karim. francezul a DEMONSTRAT ca e peste alvaro.

            cat despre alea 8 ocazii, cred ca ne uitam la alte meciuri.

          • zece

            https://www.youtube.com/watch?v=zW27xZuxcYM

            the number #9

            p
            a
            t
            e
            t
            i
            c

          • Andrei Nicu

            Ai văzut spațiile create?
            #heretocreate.

          • zece

            spatiile de langa poarta

          • zece

            singura situatie in urma careia am putea scapa de cei 2 atacanti invalizi ar fi sa termine sezonul cu mai putin de 7 goluri fiecare si sa nu castigam nimic. altfel nu exista nicio solutie, ii avem pe cap pana in 2021+

          • Andrei Nicu

            Exact, deoarece doar meciul cu Atletico a contat. Am trecut de grupe, am jucat cu Atletico, Kabe9 și-a făcut numărul și am jucat finala. Serios, mai poți?

          • zece

            Si e bine ca am vandut atacantul de 25 de ani care are potential de crestere si l-am tinut pe cel schiop de 30 ?

          • Torpyla

            nu, nu e bine, dar clubul nu a vrut sa-l dea. fotbalistul a vrut sa plece.

  • COSTEL

    NU PLANG PE NICI UN PLECAT .
    Daca isi doreau ramaneau . daca avea cojones statea si lupta pentru titularizare .
    ce se intampla la echipa este de natura psihica .
    suficienta se numeste .
    nu are de a face cu calitatea tehnica a jucatorilor si nici macar cu aspectul fizic .
    se gresesc pase simple in ultima treime se greseste la finalizare nepermis de mult deciziile la finalizare sunt individualiste si nu colective .
    in toate meciurile eu de la 3600 km de spania am simtit superficialitate o buna parte de timp urmata de o stare de graba de intrare in vrie….
    in fine fiecare cu parerea lui subiectiva sau obiectiva insa si eu tot pe karim il vad titular in fata lui morata .

    • psycho

      vocea rațiunii😀👍
      adaug ca orice punct pierdut de zz/echipă va fi analizat si prin prisma evolutiei jucatorilor plecati in vară.
      eu trag sperante ca jucatorii au inteles ca a inceput sezonul si incepând de azi ne vor oferi fotbalul pe care il dorim toti.

  • Raul Diaz
  • psycho

    https://www.managingmadrid.com/2017/9/25/16363720/carvajal-not-concerned-about-his-current-form
    si din punct de vedere medical poate deveni o vulnerabilitate lipsa unei dubluri viabile.

    • Andrei Nicu

      Puțină modestie nu i-ar strica.

  • zece

    Aparent suntem interesati de Alan Guimaraes, coleg u17 cu Vini Jr.

    https://youtu.be/XZWmuR-L4nI

    Spre deosebire de Vini asta arata ca Maradona pe youtube, si conform reddit el e adevaratul star al nationalei braziliei de tineret.

  • Negru

    Buna dimineata stimabililor,

    @disqus_gJ1c1SeD8S:disqus – multumim de erfort. Frumos din partea ta sa ne pui pe foaie ce fac amicii nostrii care au decis ca pentru ei mai important sa fie titulari. Eu inteleg ca fiecare are parerea lui si are dreptul sa o expuna de cate ori poate si simte el nevoia, dar deja sunt mega satul sa aud ca tot ii plangem pe cei ce au plecat. Oameni buni, Zidane de aia este pus acolo, sa joace cu cine ii cade lui mai bine, atata timp cat la sfarsitul anului vine trofeul, dupa ce va tot agitati ca joaca cu Benzema pentru ca e francez, are o masa patrata acasa si chiuveta e la fel a lui Zidane? Asta e, Morata nu a reusit sa ii ia fata lui Benzema pentru ca are alta chiuveta acasa, e urat si prietena lui e lesbianca, e bine? Atatea discutii contradictorii, atatea argumente, care e mai bun, care e mai incisiv, care e mai combinativ…zici ca, chiar va plictisiti si nu aveti ce face, parca sunteti acolo la antrenamente si ii vedeti in fiecare zi, parca ati studiat voi fotbalul si stiti ce cum cand…asta e. Ghinion, s-au dus, bravo lor, tot plangem de la Özil incoace pe toti ce au plecat, unii plang de la Makelele incoace….

    Sa vedem ce o sa fie la sfarsitul serii de azi. Eu zic sa schimbam toti atacantii, Bale si Benzema in principal sa plece!

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      @Negrutu:disqus eu doar prezint ce prezinta presa spaniola, nu inseamna ca sunt de acord cu articolul!

  • Real..eu..

    L-as fi dorit pe James pentru inca un sezon, in rest… sa fie sanatosi!

  • Torpyla

    scurt pe 2.
    luati strict pe ultimele 2 sezoane, inculpatii karim benzema si alvaro morataau urmatoarele realizari din postura de atacant :

    karim :84 meciuri – 47 goluri
    alvaro : 87 meciuri – 32 de goluri

    si asta doar pentru ultimii 2 ani, pentru ca, daca ma duc mai in spate, alvaro dispare din peisaj, el nefiind pe radar pana anul asta.

    si atunci ma intreb, unde e superioritatea aia de marcator a lui morata, care inscrie mai putin in mai multe meciuri jucate ??

    si asta, strict pe ce se poate cuantifica. partea cealalta, de fotbal, care e intradevar subiectiva, il depaseste total pe morata. alvaro fiind egoist, uitandu-se doar cum sa iasa el in evidenta, dorind sa demonstreze excesiv ca e fantastic de bun, uitand ca fotbalul e un sport de FUCKING ECHIPA….karim ii da clasa la astfel de situatii.

    #heretocreate poate parea un neica nimeni daca ii aduni toate greselile de pe youtube, si poate parea zeu daca ii iei toate realizarile, valabil pentru absolut fiecare fotbalist.

    • Andrei Nicu

      Încă un comentariu tipic taberei lui Kabe9. Serios? Repet, dacă Morata ar fi avut parte de atâtea șanse pe câte ar fi meritat, poate că astăzi vorbeam despre Morata, jucătorul Realului.

      • Torpyla

        daca morata ar fi avut coaie, nu ar fi plecat dupa 1(UNUL) fucking sezon in care a jucat la Real.
        Daca nu are rabdare, nu merita sa joace la clubul asta.

        • zece

          ce rabdare bre ? a jucat mai bine un sezon intreg decat saracu de Karym, venit dupa o vara in care a fost cumparat pentru a se face profit pe urma lui, ala negredo 2009. vrei sa isi petreaca cariera urmarind de pe banca cum un atacant invalid joaca meci de meci indiferent de performantele pe care le are ? eu chiar tind sa cred ca ii are cu ceva la mana pe Z si pe Flo, niste poze compromitatoare ceva

          • Torpyla

            cu negredo clubul s-a comportat mult mai rau si n-am vazut ca lumea sa se planga in halul asta.

            a jucat mai bine UN SEZON, nu o viata intreaga. nu e ca si cum are 28-29 de ani si gata, i se termina cariera in curand.

          • zece

            2 daca il punem si pe asta.

            stai linistitt ca nu pleaca karim de la real, trebuie doar sa atinga borna de 10 goluri si e asigurat si pe sezonul viitor.

          • Torpyla

            sezonul asta abia a inceput.
            a stat 1 sezon. restul sunt discutii.

        • Andrei Nicu

          Când nu ești apreciat pentru munca ta, pleci. Și asta se aplică pentru tot, dacă tu crezi altceva, înseamnă că vreau și eu să mă angajez în domeniul tău. Eu stau și frec menta, iar tu faci totul și la final, I get all the credit. E ok așa?

          • Torpyla

            karim n-a primit tot creditul la final. aici e diferanta.

          • Andrei Nicu

            De-aia antrenorul îl ținea mereu în teren și la conferințe era tot lapte și miere. Aham. Numai zic că după momentul ăla norocos cu Atletico, vai ce atacant avem. Am râs cu lacrimi.
            :)))))

          • Torpyla

            pai daca nu ai argumente logice, nu are rost sa mai zici nimic.
            a baga pe cineva in teren nu inseamna ca ii acorzi creditul pentru ceva acumulat de intreaga echipa.

            esti mult prea biased pe subiectul asta.

            da, karim nu a fost in forma anul trecut, iar anul asta nu prea e nimeni in forma..asa ca nu inteleg de ce nu-i putem acorda putina rabdare avand in vedere ca are totusi cu cineva care a servit echipa cu multa daruire si a avut multe realizari in decursul a catorva ani buni.

          • Andrei Nicu

            Lasă că ai tu argumente. Nu trebuie să îi acord eu răbdare, o face antrenorul.

    • zece

      cand vine vorba sa puna osu la treaba sa faca pressing sau sa ajute la recuperare nu mai e sport de FUCKING ECHIPA ? eu nu am vazut atacant sa iasa mai lent la pressing decat Karyminalul

    • Dan Matei

      Salutare!
      Torpyla, tin sa te contrazic putin. Este usor sa zici ca a avut mai multe meciuri Morata, însă uiti un aspect important, venea mai mereu din postura de rezervă. Dacă ne uităm sezonul trecut jucat de amandoi pentru Real, Benzema are un total de minute de 3239 si 19 goluri în 48 de meciuri, în timp ce Morata are 1872 min si 20 de goluri în 43 de meciuri. Dacă luam ultimele 2 sezoane, cand Morata a jucat un an la Juve, tot are mai putine minute, 4249 fata de 5832 ale lui Benzema, si aici diferenta de goluri la total, 47 fata de 32 ale lui Morata.
      Deci raportandu-ne la ultimul sezon, Morata era clar peste Benzema ca si cifre.
      Acum nu zic ca nu iti dau dreptate, cum ai spus si tu, daca se credea atat de bun trebuia sa ramana si sa se lupte pt un loc de titular, nu sa renunte atat de usor, aici cred ca s-a grăbit. Plus, a avut momente camd a jucat titular la Real si nu dădea acelasi randament, poate pt ca jucam cu echipa a doua mai mult, nu stiu.
      Per total, eu zic ca este o pierdere mare Morata, vedem ca anul acesta nu are cine sa vina de pe banca sa mai marcheze în ultimele minute 😐. Cu toate astea eu am incredere ca baietii se vor mobiliza si incet incet vom reveni ca joc si ca rezultate. Sper ca accidentarea sa ne aduca un nou Benzema, la alt nivel la revenire.
      Va Salut!

      • Torpyla

        e o pierdere, mare chiar, nu pot sa te contrazic. dar asta nu inseamna ca nu s-a grabit si a plecat la mai usor.

        asta cu echipa a 2-a la real, nu o prea vad, sunt scuze inutile.

        da, morata a fost peste benzema, IN ULTIMUL SEZON, asta nu inseamna ca trebuia sa plece, mai ales dupa ce abia a fost adus. e clar ca el era proiectul pe termen lung, dar daca lui i-a fost mai comod sa aleaga solutia mai usoara, e treaba lui si trebuie sa si-o asume, si poate chiar o face…dar fanii realului nu-l pun deloc intr-o pozitie buna, ba chiar il pun intr-o pozitie incomoda.

  • zece

    According to Opta, Real Madrid have created 24 clear-cut opportunities so far – more than any other side in La Liga, including Barcelona.

    Dar atacantii nu primessc destule mingi 🙁

    • Real..eu..

      Gata, bre, nu te-ai saturat?

      • zece

        de personaju din avataru tau da, de mult

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      Vezi cate din oportunitatile alea au fost finalizate de atacanti, pt ca nu toate au ajuns la Bale, Benzema…de Ronaldo nu mai zic ca n-a prea jucat. Multe din cele 24 sunt de la partida cu Betis, btw, adica dupa ce am discutat noi.

  • psycho

    hai băieți,hai madrid !
    iar am scapat de umil gradinescu,deloc in sezonul asta..Doamne ajuta !

  • Alex2894

    Carvajal cred ca a baut apa dupa Danilo :)))

  • Vlad Vld

    du-te ba carvaja…ala era gol sigur..el tre sa dribleze putin

  • psycho

    aoleoo carvajal..ce vrei sa ne demosntrezi?!
    pasa mai nebunule acolo,suntem echipa la dracu!

  • psycho

    ai dat o pasa cr7 cum o dau si eu la sala…ce aveti ma baieti?!

  • Valdano

    Sunt foarte curios…Vallejo e accidentat sau pur si simplu nu e băgat in seama?

  • Vlad Vld

    hent clar la ramos…..ce idiot…

    • Noodles

      O faza clara si el a avut nevoie de 2 reluari sa-si dea seama daca a fost hent. Mai prosti ca astia n-ai sa vezi.

      • Vlad Vld

        tre sa fii orb sa nu vezi cand pune mana pe minge…

  • Vlad Vld

    a lovit-o cu piciorul .la ce tre s-o mai atinga si cu mana???? ma uimesc de inteligenta unora….

  • zece

    Ba ce gol nebun :))

  • zece

    Cristiano e obosit?

    • zece

      Sau s-a suparat ca nu i-a pasat Carvajal?

  • psycho

    gooolll balezul !!!
    bine asa rau.
    1 cu 0 pentru noi😀

  • Vlad Vld

    sa-i zica cineva lu carvajal ca e fundas lateral nu mijlocas ofensiv….se calca in picioare cu modric….

    • Noodles

      In schimb Nacho se misca bine e tot.

      • Vlad Vld

        poate nu are aportul lui marcelo dar toate fazele bv-ului au fost pe partea lui carvajal…nacho isi face treaba..

    • psycho

      greseste dar si recupereaza,produce pericol in banda lui pentru bvb.

      • Vlad Vld

        nu azi…

        • psycho

          la mine se vede cum urca constant ,ca nu toate ies e alta discutie.

  • psycho

    eu nu inteleg de ce atacantii nostri in plin fuleu nu fenteaza pentru a scoate din joc fundasul advers…si pac ramai singur cu portarul.

  • Vlad Vld

    ce faulturi inutile….

  • psycho

    dracul asta de arbitru e iritat ca nu a vazut hențul lui sr4 si acum ne taxeaza pe te miri ce.
    prea multe galbene .

    • Vlad Vld

      i-a subminat autoritatea Modric cand a scos “ruleta” sa masoare…

  • psycho

    suntem foarte usor de prins pe picior gresit(punctele pierdute nu-s degeaba) dar chiar si asa cred se putea mai mult in repriza asta.

  • Sker2

    aceeasi poveste cu navas.. mingi aruncate la adversari => 2 galbene pentru noi…
    el si casillas zici ca-s facuti de aceeasi mama…
    tot carajal a aruncat mingea in spate si ne-a bagat in belele?
    zidane n-ar mai trebui sa lase fundasii sa se creada mijlocasi/atacanti… sa stea unde le este locul..

  • psycho

    bine cr7!!
    trebuie goluri ca defensiv suntem cam transparenti.

  • psycho

    ce spuneam…ajung mingile in careul nostru nestingherite.

  • psycho

    Dumenezeule !! de ce irosim fazele cu mingi aruncate cand putem intra cu ea pe jos?!

  • Vlad Vld

    s-a descatusat cr7

  • psycho

    goooll baaa!!
    hai madrid!

  • psycho

    bale accidentat …incredibil.

    • psycho

      poate totusi nu e ceva grav.

      • Vlad Vld

        poate nu e nimic…crampe si intinderi sunt de ateptat cand revii dupa o accidentare…

  • Real..eu..

    S-a rupt! Nu cred asa ceva!

  • Sker2

    incredibil asa ceva…

  • Sker2

    raul s-a intors la club?

    • psycho

      yap😀raul7madrid

      • Sker2

        ce post? ca vad ca tot umbla dupa echipa

        • Vlad Vld

          Florentino Perez’s adviser

      • zece

        Top man

    • Vlad Vld

      are ceva luni bune deja

      • Sker2

        l-am tot vazut dar nu m0am interesat..

  • psycho

    bine asa,lasam o contracandidata cu 0 puncte.

    • psycho

      mai avem una.

  • angus

    Foarte bun bale in începutul asta de sezon

  • Witzbold

    Hala madrid!Felicitari echipei!!!

  • psycho

    sunt convins ca jocul defensiv este subred,incepem sa ne aparam chiar din fata carelului nostru lasand nestingherita constructia adversarului.momentele in care punem in dificultate jocul advers sunt putine,punctuale si doar in functie de tabela si momentul jocului.

    • ronaldostar

      Ai dreptate ..au batut cu 3-1 Dar la fel de bine se putea termina 2-2

  • RaresMadrid

    La multi ani Torpy.
    Frumos cadou ți-a facu Bale 🙂

    • Torpyla

      A fost cel mai bun de pe teren pana la un moment dat, dar nu pot sa inteleg cum iar s-a rupt. Ditamai muntele de om facut din sticla.

      PS: multumesc frumos !

      • zece

        Cel mai bun a fost Modric

        • Mihai S

          Alături de Bale. Gol, assist și ,in general, un joc bun. Știe cineva amănunte în legătură cu accidentarea lui?

          • zece

            Modric, Nacho, Varane

          • Mihai S

            Bun, și într-un top 11 , Bale ce loc ocupa?

          • zece

            kroos, bale, cristiano, au jucat foarte bine toti. pentru mine modric, nacho si varane au fost in prim plan aseara, au fost cu un pas inainte pe tot parcursul jocului

          • Torpyla

            ce rost are intrebarea asta ?

          • Mihai S

            Dragule, intelegi tu din ce cauza insistam…Multi ani și buni!

      • zece

        La multi ani @torpyla

      • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

        La multi ani sanatosi!

  • Marine Blue

    Intr-un meci cu adevarat important , REAL A JUCAT FOTBAL .Ambitia , determinarea ,implicarea ,altruismul au fost atributele jucatorilor nostri. De aici (de la acest meci ) REAL trebuie sa creasca , trebuie sa nu mai aiba sincope , trebuie sa castige tot. Lipsa lui Marcelo a facut (paradoxal pentru unii) ca defensiva sa fie mai solida , nemaiapărand acel bulevard pe flancul nostru stang unde adversarii actionau nestingheriti. Linia noastra de mijloc a stăpanit terenul si a dictat tempoul : un Casemiro jucand (foarte bine ) ce stie el sa joace , un Kroos – minunat si un Modric -minunea blonda ) IMPERIAL ! O asemenea interpretare MAGISTRALA a partiturii de joc a fost posibila si pentru ca cei 2 din avanposturi au fost inepuizabili .Bale a fost FABULOS : a alergat cu folos , pe tot terenul acoperind (functie de unde l-a prins jocul ) atat banda dreapta (de cele mai multe ori ) cat si banda stanga .Ronaldo a fost acolo unde trebuia sa fie , făcand cea ce trebuie sa faca : sa marcheze. S-a vazut diferenta la finalizare intre un goleador desavarsit – RONALDO – si un epigon (Isco ) , care in faze identice au avut realizari total opuse.

    • Real..eu..

      Nimic nou, trebuie doar rabdare.

  • zece

    Toti au jucat bine,dar ce vreau sa remarc e modul in care se iesea in pase din aparare. Inafara de primele 5-10 minute pressing-ul facut de cei de la BVB a fost inutil. Casemiro a crescut mult comparativ cu sezonul trecut , cand echipa e in posesie. Anul trecut dese ori constructia il sarea, centralii jucand direct pe modric/kroos/isco in locul lui case. Acum se pare ca au prins mult mai multa incredere in el.

  • zece

    Re – Nacho

    Bai baiete ce fotbalist a ajuns. Cred ca ar avea loc in orice 11 din lume. Are ghinion pt. ca ii are in fata pe cei mai buni pe posturile lor dar am incredere 100% in el, indif. de adversar

    • V.J.

      Nacho mi se pare ca da un randament mai bun atunci cand joaca pe flancuri, nu ca fundas central…
      El este un jucator scund, are doar 1,79 nu prea merge sa joace la centru, si daca nu gresesc atunci cand joaca in centru greseste mai mult.

Real Madrid Romania