Starul lui Gremio, propus la Real Madrid » Arthur era ca si acontat de Barcelona

Browse By

  • RM♥RM♥Siempre Real

    Eu zic ca seamana mai mult cu Verratti decat cu iniesta..La ce am vazut in video eu zic ca trebuie sa-l luam.
    Este bun baiatul..

    • Raul Diaz

      Și ce să facem cu el? Avem 7 mijlocași centrali…

      • RM♥RM♥Siempre Real

        Isco vandut, Liorente imprumutat am auzit ca kovacic ar putea pleca la Liverpool. Chiar daca nu vine direct la prima echipa macar il cumpara si il da 1 sezon imprumut. Eu zic ca este bun si de viitor.

        • Raul Diaz

          :)))

        • zeshe

          pai stai ma asa noi vindem 3 fotbalisti consacrati, 1 dintre ei printre cei mai buni mijlocasi din europa, ca sa il aducem pe ARTHUR din Brazilia ?

          nici nu ma mira ca brazilia nu mai castiga campionate mondiale, copa america etc, uitati-va la numele fotbalistilor si comparati-le cu Clodoaldo, Jairzinho, Rivelino, Garrincha. Astea erau nume demne de campioni mondiali, nu Arthur, Fred sau Paulinho ffs

        • Vlad Vld

          daca ii pierdem pe kova si ceba ne-am supt rau….modric are 32 ramos 32 marcelo si benz 30 kroos 27

      • RM♥RM♥Siempre Real

        Cum este cu aia 7 mijlocasi? Zidane nu baga pe nici unul intr-un meci ca asta de 2 lei si tu zici ca de ce sa vina Arthur ca si asa sunt prea multi=))))Eu am vazut cat de multi sunt dar nu intra nimeni.

        • Raul Diaz

          :))) mie nu mi se pare că acest Arthur e peste Kovacic, Llorente sau Ceballos!

          • RM♥RM♥Siempre Real

            Tu ai zis ca avem multi mijlocasi si ca nu are rost sa mai aducem inca unul. Daca avem prea multi mijlocasi de ce Zidane ii tine pe banca? Tu nu vezi ca nu baga pe nimeni si nici macar alea 3 schimbari nu le face.

          • Raul Diaz

            Și crezi că dacă îl aduce pe acest Arthur o să îl bage?

  • Witzbold

    Alt mijlocas?nu avem destui? care si asa nu prind minute suficiente plus ca vin copii din cantera,sa plece la barca pe 50 mil

  • Raul Diaz

    Propus, dar degeaba! Nu avem ce să facem cu el, e mai slav ca Lucas Silva…

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      Nu e. E cel mai bun jucator din Brazilia

      • zeshe

        de departe.

      • Raul Diaz

        Mie nu mi se pare, oricum, noi nu avem ce să facem cu el.

  • Raul Diaz
    • Alex2894

      Nu exista fum fara foc

      • Vlad Vld

        tac-su lu neymar a fost vazut la londra la decernarea fifa the best in anturajul unor persoane de la real madrid nu cred ca au stat 2-3 ore unul langa altul fara so scoata o vorba si sigur nu au vorbit despre brexit….

  • V.J.

    Mai bine l-am lua pe Luan, pe coechipierul lui Arthur. Oricum, suferim foarte mult in atac, si un atacant bunicel nu ar strica acum…. asta asa pana la vara, pt ca la vara ne-ar trebui un atacant world – class.

    • Raul Diaz

      Luan e al doilea vârf, nu e atacant de careu…

      • V.J.

        Poate juca si ca atacant de careu, pozitia lui secundara este varf…

        • Raul Diaz

          Iar principală al doilea vârf! :)) e un jucător interesant, dar nu cred că îl poți aduce cu bani puțini pe acest Luan, așa că dacă tot sari cu banii, mai bine iei unul mai bun… părerea mea

          • V.J.

            Dar acum la iarna nu prea poti lua unul mai bun, pt ca multe echipe se lupta pt titlu sau la un loc de cupele europene si atunci nu vor sa-si piarda din jucatori si sa-si slabeasca lotul in timpul sezonului…

  • Real..eu..

    @zeshe???!

    • zeshe

      ???

      • Real..eu..

        L-ai auzit pe ZZ?

        • zeshe

          Despre Salah?

          • Real..eu..

            🙂 Benzema. Dar sa stii, sincer, ca merge un pic cam departe.

          • http://realmadrid.com.ro miticoreal

            Eu nu consider ca merge deloc prea departe. Face ceea ce face si Guardiola. Pep isi apara mereu jucatorii. A facut-o si la Bayern cu Bernat spre exemplu (cu presa si fani in cap), desi, spre deosebire de Zidane, cu toate ca a adoptat acelasi ton ca francezul, apoi nu l-a mai jucat pe Bernat prea des. Zidane face acelasi lucru cu toti, nu doar cu Benzema. Iar eu unul apreciez asta. Evident insa, presa face asocierea Zidane-Benzema pe diverse criterii, iar saracii oameni care citesc, cred fara tagada. E cam ca la Legile Justitiei: nu conteaza ideea, principiul, legalitatea sau viziunea unui partid, conteaza ce transmite presa ca se intampla. Ala-i adevarul. Si asta e puterea media.

  • Vlad Vld
  • http://realmadrid.com.ro miticoreal

    “Salah e un jucator pe care il apreciez foarte mult. Creste din ce in ce mai mult si este inca tanar” Zidane, azi.

    • Raul Diaz

      Dacă pleacă Bale, probabil vine Salah în locul lui

      • V.J.

        Daca pleaca Bale, in locul lui ar trebui sa vina Hazard nu Salah.
        Pe mine Salah inca nu ma convins, inca nu-l vad ca fiind o certitudine, pt mine este doar un one season wonder.

        • http://realmadrid.com.ro miticoreal

          Hazard e world class, Salah e doar un jucator foarte util. Si bun! Dar din asocierea asta de cuvinte, as spune ca e simplu: oricand, Hazard!

          • Raul Diaz

            Hazard e superjucator, în primii 5 din lume, face diferența… dar cine știe ce jucători are în cap Perez…

        • Raul Diaz

          Hazard e mult peste el, dar am zis că e probabil să vină Salah, dacă pleacă Bale, sunt cam același tip de jucători, stângaci și de viteză, sunt mulți de dacă pe aici oricum :))
          Eu unul sper să nu se mai accidenteze Bale…

          • zeshe

            E mult mai tehnic Salah. Seamănă mai mult cu robben și e foarte foarte rapid

          • Raul Diaz

            Hazard e special!

          • V.J.

            Daca si Salah este mai tehnic decat Hazard, atunci mai bine te apuci sa vizionezi alt sport…
            Salah este un Bale mai tanar, doar atat, doar viteza e de el…. in rest nu prea exceleaza la alte capitole…
            Exista doar 1 an si jumatate diferenta intre cei 2 jucatori, iar nu-l poti compara pe Salah cu Hazard. Ce a facut pana acum Hazard si ce a realizat pana acum Salah???
            Salah s-a remarcat doar acum in ultimul sezon, pe cand Hazard de multi ani se afla printre cei mai buni jucatori si in mai multe sezoane a fost decisiv pt Chelsea…
            Salah este pana acum doar un one season wonder, doar atat este el….

          • zeshe

            E mai tehnic decât bale nu decât hazard

          • V.J.

            Ahh… Asa mai merge. 🙂

    • zeshe

      Daca îl dau pe 100 și nu pe 150 sau 200 ar fi ok. E printre cei mai buni jucători de flanc in momentul asta

      • V.J.

        Cum sa fie ok 100 de mil, pe cand cei de la Liverpool au platit 42 de mil acum in vara si in vara viitoare sa coste mai mult de cat dublu, doar dupa 1 an???

  • Andrei Nicu

    No estoy de acuerdo con las críticas. Pero no pasa nada. Lo que me interesa no es sólo el gol. Yo no veo sólo el gol en Karim. Es un jugador diferente, no va a marcar 60 goles, pero hace otras cosas. Y a mí me gusta más lo que hace él para el equipo. Esto es un juego de equipo y él es uno de los mejores en este sentido. Y esto yo lo valoro. Lo voy a defender hasta la muerte. No es el único. Hay jugadores que a veces no juegan tan bien, pero yo defiendo a mis hombres cuando lo pueden pasar mal, que no es el caso de Karim, ¿eh?

    Incredibil…

  • Andrei Nicu

    Benzema.

    Es el tercer jugador del Madrid con peor porcentaje de pases buenos (79.42%). Sólo tienen peor registro… Keylor Navas y Casilla.

    Está gafado. Ha tirado 5 veces a los palos en lo que va de temporada. Sólo Cristiano, con 8, ha tenido más mala suerte que Karim.

    Sólo le han hecho 5 faltas, las mismas que a… Achraf y a Marcos Llorente. Siendo delantero, está el 15º en la clasificación como madridista que más faltas recibe.

    Es el 19º del Madrid que más balones recupera: sólo 26.

    Benzema, en fuera de juego. Hasta en 11 ocasiones se ha quedado en posición ilegal, el segundo que más en el Madrid en lo que va de temporada. La clasificación la lidera Cristiano (26).

    Cam asta ştie să facă. Mulţumesc, Zidane.

    • http://realmadrid.com.ro miticoreal

      Ai dezvoltat deja o antipatie personala vis-a-vis de Karim, antipatie de care nu te poti dezlipi, cu tot respectul.Mi-e greu sa cred ca vezi doar lucrurile rele pe care le face Karim (si le face, pt ca nu trece printr-o perioada buna) dar sa subliniezi doar asta, iti indeparteaza eticheta obiectiva. Uite, iti dau un subiect care poate iti da de gandit:

      Benzema are o medie de 1.6 pase cheie reusite (adica pasa finala reusita care a condus la ceva, adica un asist neconcretizat sau concretizat, adica o contributie efectiva la joc, combinativitate, creatie) per meci in campionat si de 2 pase cheie per joc in UCL. Ceea ce nu e entuziasmant. Pe de alta parte, Isco are o medie de pase cheie reusite pe meci de 1.9 (dar se presupune ca asta ar trebui sa faca spre deosebire de Karim B), Lucas de 1.0, Modric de 1.0 (!!!), Casemiro de 0.9, Mateo Kovacic 0.3 (1). Asta in conditiile in care James (cel super criticat de toti) a avut anul trecut o medie de 2.9 pase cheie reusite per joc, iar Di Maria a atins un maxim de 3.8 in ultimul sezon. Cum comentezi?

      Altceva? Karim Benzema are 3 pase de gol in campionat. La fel de multe ca Marco Asensio si Isco. Si mai multe decat Kroos sau Modric. Cum comentezi?

      • V.J.

        In ciuda faptului ca, James anul trecuta a jucat putine minute, dupa spusele dvs vad ca are 2.9 pase cheie reusite, ceea ce este un lucru foarte bun…
        Insa dupa mentalitatea unora de-aici, James n-a fost un jucator bun, merita sa plece, ca Isco merita mai mult sa fie titular…
        Eh… uitati, asa cum unii au o antipatie fata de James, desi si-a pus osul la treaba de fiecare data cand a intrat pe teren, asa au unii antipatie pt Benzema, care in ultimele 2 sezoane nu se mai ridica la nivelul asteptat.
        Benzema desi este atacant, in 18 meciuri jucate in acest sezon are doar 5 goluri marcate, acest lucru sugereaza ca, Benzema nu mai este in forma, si ca numai poate sa faca fata la Real…
        Deci, pe undeva inteleg frustrarea si antipatia unora pt acest jucator… Nu poti sa lauzi un atacant care joaca la Real si marcheaza doar 5 goluri in 18 meciuri, si nu ar mai trebui sa ne prefacem ca totul este ok…

        • http://realmadrid.com.ro miticoreal

          Si eu inteleg critica, pe cuvant, dar deja pare ca s-a creat un adevarat curent. Te rog sa ma crezi, eu sunt primul suparat pe Karim, si asta pentru ca il apreciez mult. Ma supara toti, inclusiv Cristiano uneori, dar niciodata nu voi crea un fel de sindrom bazat pe strictul meu subiectivism. Karim e intr-un moment foarte slab, dar cele 5 goluri marcate (putine, e drept) nu i se “datoreaza” doar lui (apropos, chiar Andrei scrie ca a lovit bara de 5 ori, iar asta e ghinion, nu lipsa de inspiratie).

          La fel cum nici media de goluri mai mica a lui Ronaldo nu i se “datoreaza” doar lui Ronaldo!

          Stii care e ideea pana la urma: cand castiga Cristiano baloane de aur, toata lumea vine si spune “pai ce, le-a castigat singur? Nu cumva l-a ajutat foarte mult echipa!?”. La fel si la Messi. Si da, e perfect adevarat: echipa ajuta si conteaza ENORM! Dar, imi permit sa intreb, cu dezavantajul omului cu par aproape alb si din ce in ce mai putin: cand Ronaldo, Benzema sau Messi joaca prost…nu cumva e si vina “aceleiasi” echipe?

          E usor sa-l critici pe Benzema, e o tinta usoara. Are stilul ala indolent (aparent, pt ca am vazut meciuri in care mi s-a parut ca n-a alergat deloc si adunase 12 km, enorm pt un varf), e putin prizabil de public, foarte linistit si foarte tacut. Deci, easy target: dar…nu cumva ascundem gunoiul sub pres? E normal ca Bale cu jumate de minute jucate sa-i domine ca si contributie pe Modric, Isco, Kroos si Benzema? Eu zic ca nu e! Si zic de asemenea ca mijlocul nostru e intr-o criza mai mare decat Benzema!

          PS Nu l-am adus in discutie pe James pentru a-l lauda. E unul dintre cei mai talentati fotbalisti pe care i-am vazut in ultimele doua decenii, dar pt mine a facut prea putine la Madrid. Mai ales, la cate ar fi putut sa faca. Si in acelasi context il includ si pe Di Maria, una dintre slabiciunile mele. La fel si pe Mesut Ozil. O alta slabiciune a mea.

          • V.J.

            Cam aveti dreptate… intradevar nici mijlocul nu mai functioneaza asa cum ar trebui, doar ca, nu este vina mijlocasilor sau ai altor jucatori, ca Benzema rateaza foarte multe ocazii si ca nu mai este eficient… nu este vina celorlalti ca Benzema mai mult nimereste bara decat poarta…

          • http://realmadrid.com.ro miticoreal

            Sunt foarte curios cat rateaza. Eu pun pariu ca procentul sau e mai mic decat al lui Cristiano sau Suarez. Nu tin sa te contrazic, dar mijlocul nostru construieste foarte putin, ceea ce vedem la Benzema e efectul, cauza mi se pare diferita si are legatura cu Isco, Kroos si Modric. E vina mijlocului, la fel cum e si vina antrenorului care nu ia atitudine si foloseste mereu acelasi 11. Asta e parerea mea. Atentie, nu incerc sa-l disculp pe Benzema. Karim e vinovat ca rateaza! Si e vinovat ca nu mai e acelasi jucator din 2015-2016. Din pmdv traverseaza un moment prost si merita cateva meciuri pe banca, ceea ce cred ca se va intampla cand Bale va fi 100%. Dar mi se pare prea mult acest “sindrom anti Benzema”. Nu e singurul vinovat pt ceea ce joaca azi Real Madrid si nici unicul care merita tras la raspundere. Dar…asa pare. Pare ca tot ceea ce inseamna rau la Madrid e Benzema, cand in opinia mea factorii sunt mult mai numerosi si viziteaza destul de des inclusiv banca tehnica si conducerea administrativa care a girat cu riscul cuvenit toate ideile antrenorilor.

          • V.J.

            Insa cred ca acest “sindrom anti Benzema” se naste si din cauza lui Zidane, pt ca:
            1.tot insista cu el in prim 11, desi Benzema ar merita sa stea cateva meciuri pe banca, 2. se naste si din cauza faptului ca, Zidane declara la conferinte ca totul este OK, desi nu este asa… Zidane se face ca ploua…

          • http://realmadrid.com.ro miticoreal

            Am explicat mai jos ce cred despre treaba asta cu Zidane. Altfel, sunt de acord ca merita cateva meciuri de suferinta pe banca

            PS James si-a pastrat media de pase cheie la Bayern. Are 2.5 per meci, doar Kimmich are o medie mai buna ca el acolo.

          • V.J.

            Acum fara suparare, dar eu mereu l-am preferat pe James in locul lui Isco.
            Il vedeam pe columbian mult mai util decat pe Isco.

          • http://realmadrid.com.ro miticoreal

            Isco e jucatorul Realului si il voi apara, chiar daca uneori simt ca poate mai mult, a avut un start de sezon foarte bun. Acum, cred ca a obosit.

          • V.J.

            Pai asta e problema principala la el, ca este inconstant…

      • Raul Diaz

        Nu am nicio treabă cu Banezema, mi-a plăcut foarte mult, dar din sezonul trecut nu-mi mai place… avem nevoie de sânge proaspăt dacă vrem să câștigăm, mai ales acolo în față, dacă am fi avut un vârf, care să speculeze și să înscrie din jumătăți de ocazii, eram pe primul loc acum lejer, sper că o să se și trezească și Perez și o să aducă un atacant, dacă nu acum în iarnă, măcar la vară…
        Nu am nimic cu Benzema, nu trebuie să fie neapărat atacantul nr.1, poate fi și nr.2, poate să rămână la club, dar acum în momentele astea, când nu e în formă, nu era mai bine să stea pe margine și să joace un atacant care să ne dea goluri?

      • zeshe

        Păi și cu pasele astea de gol știi cum sta treaba? Modric Kroos, Asensio și Isco îi pasează lui Benzema, Benzema nu îi pasează lui Benzema

  • Andrei Nicu

    Domnul @miticoreal:disqus, cu tot respectul, dar 3 pase de gol în câte meciuri(completați dumneavoastră, vă rog)? Asta ar trebui să mă facă să-l apreciez? Pe acest impostor, ce la meciul cu Las Palmas râdea în timp ce Ronaldo făcea pressing, și le cerea colegilor săi să facă același lucru? Nu, vă rog frumos.Băiatul ăsta joacă doar prin decret, altfel era vândut de mult. Unde e răsplata lui față de încrederea oarbă a clubului? A primit o mărire după un sezon slab plus postul de căpitan. La cel mai mare club din lume! Realizați asta, nu? Cu 4 etape înainte de finalul turului, are 2 goluri marcate… mai are rost?

    Și, încă ceva, chiar sunt curios să îmi explicați ce vreți să spuneți prin tăcut și liniștit.
    🙂

    • http://realmadrid.com.ro miticoreal

      Andrei, 4 pase de gol in toate competitiile, adica mai multe ca Toni si la fel de multe ca Isco. Oameni care ar trebui sa se ocupe cu treaba asta. Cu ei de ce nu esti asa dur si nu-i numesti impostori?

      Tacut si linistit, asa-i firea lui. Nu iese sa faca declaratii, sa se apere, sa acuze. Eu vb strict din punct de vedere profesional.

      • Andrei Nicu

        Câte cornere executate de Toni au dus la un gol marcat sezonul trecut? Un gol care ne-a adus cele trei puncte? Sau de câte ori Isco și-a făcut simțită prezența pe teren de a devenit om de bază după foarte mult timp? Unde e răsplata impostorului față de club? Sau e încă afectat de protestele din țară și față de încălzirea globală?

        P.S. Faptul că nu iese să facă declarații nu înseamnă că e un băiat liniștit. La ce îi trebuie să se apere când antrenorul moare cu el de gât, iar președintele îl compară cu Ronaldo, adică acel Ronaldo, probabil cel mai bun număr 9 din istoria fotbalului? Și-n plus, nu cred că are motive să acuze pe cineva. Are tot ce îi trebuie. Vrea susținere? Să și-o câștige!

      • Andrei Nicu

        Isco și Toni își vor reveni, au mai trecut prin momente de genul, impostorul va juca în continuare în nota sa obișnuită deoarece își permite.

  • rm
  • Dorian T

    Jucatorul asta tine cu Barcelona…ce sa caute la noi?

    • Torpyla

      modric, ozil…si sincer, dupa episoadele morata,higuain si james nu mai cred in de astia ce tineau cu realul de cand erau mici.

  • kain

    Aveti idee pe ce post e transmis Gremio cu Real Madrid ? Pe posturile de televiziune romanesti: Digi? Telekom? Sport.ro? Eurosport?

  • kain

    Nu stie nimeni pe ce post da meciul ?

  • Andrei Nicu
  • Real..eu..

    4-0

    • Vlad Vld

      viseaza in continuare…

    • zeshe

      Dubla Benzema

    • rm

      la cornere 🙂

  • rm

    stiu ca e offtopic, dar varane 79 pace in fifa e o gluma

    • Vlad Vld

      varane e in top 5 din lume..probabil l-ar face pe ronaldo acum…

      • rm

        il face sigur.. l-a facut pe aubameyang

        • Vlad Vld

          daca l-a facut pe auba asta nu inseamna ca auba e mai rapid ca cr7…

          • rm

            e mai rapid auba, parerea mea. cr7 e super rapid / agil si acum, ,mai rapid ca wingeri tineri de 20ani, dar nu mai are fuleul de acum cativa ani.. e normala uzura

  • Vlad Vld

    casemiro ia rosu azi….

  • Vlad Vld

    nu stiu care da mai mult pt echipa kroos sau ramos… el capitan alerga ca la maraton paralel cu arbitrul… si kroos era pe postul lui ramos

  • rm

    pff ce ocazie

  • rm

    lukita, o placere

  • Real..eu..

    3-0

    • Vlad Vld

      mai taie din ele…

  • Vlad Vld

    CR7!!!

  • Sker2

    ce ….. e ramos…

  • rm

    cum a cazut marcelo la celebrare =))

  • rm

    BOOM

  • rm

    nici nu a fost offside.. pacat

  • Vlad Vld

    ce ti-e si cu VAR-ul asta..e inutil daca arbitrul nu-l cere…

  • Vlad Vld

    gata? jucam la trecerea timpului????gata nu mai puteti avem alti 8-9 jucatori gata sa intre….stai ca zz se face ca nu stie…

  • Mihai S

    A făcut placa șanț la Lucas Vasquez!!!!????

  • 🔴 F.C.Barcelona 🔵

    Felicitari pentru trofeu. Încheiați in an fantastic. Fara doar si poate, cea mai buna echipa din lume si in acest an. 🔝🔝🔝

  • Mihai S

    ZZ suferă de uitare de memorie! Nu se poate sa ramai cu o schimbare neefectuata și sa lași atâția jucători pe banca!

  • mitenka

    In timp ce Ronaldo mai castiga un trofeu in tricoul lui Real, marcand si golul decisiv, ce elucubra comentatorul Eurosport, cel ce trebuie sa-si schimbe chilotii la fiecare gol dat de City??

    “Pt banii oferiti lui Messi de City, Ronaldo ar fi mers pe jos pana la Manchester. Si pt bani dar si pt ideea de a juca intr-o echipa castigatoare”…

  • RM♥RM♥Siempre Real

    Zizu asta chiar nu mai gandeste deloc. De ce dreaqu a mai luat jucatori tineri daca tu nici cu echipele mici nu ii bagi ? O sa plece si astia in vara cum au plecat si anul trecut. Zidane nu ii baga in teren si deja nici nu face cele 3 schimbari. Primul jucator care intra este prostul ala de Vasquez..

  • Raul Diaz

    Gareth!! 😍 Mă încântă acest băiat, mă bucur că si-a revenit și sper să nu se mai accidenteze!!

    • RM♥RM♥Siempre Real

      Degeaba s-a facut bine daca Zidane il baga doar 12 minute. In loc sa-l bage prin min 60 ca sa joace, el il trimite in min 79.
      IDIOT Zidane asta. Nici lui Kovacic,Ceballos, Theo nu le da min. Sa nu plangem la vara ca de ce pleaca jucatorii.

      • Vlad Vld

        pe bune….intr-un meci ca asta sa faci doar 2 schimbari….dintre care una e vasquez si ambele sunt dupa min70

        • RM♥RM♥Siempre Real

          Pai tocmai ca daca nici la un meci ca asta in care joci cu o echipa de 2 lei el nu ii baga. Este prea de tot. Eu cred ca la vara pleaca si Zidane, frate nu este de Real Madrid. Nu vezi o combinatie exersata la antrenamente, centrari peste centrari.

          • Raul Diaz

            Zizou a câștigat două cupe ale Campionilor consecutive și campionatul după mult timp…

          • RM♥RM♥Siempre Real

            Ce nu intelegi baiatule? A avut banca de rezerve si plus ca a fost ambitia jucatorilor dupa ce la dat afara pe Benitez. Dar sa stii si tu ca Zidane chiar nu este antrenor de Real Madrid. Nici nu zici ca fac antrenamente baietii astia pt ca ei in timpul meciurilor joaca numai pe benzi si centraza la nesfarsit.

          • Raul Diaz

            Are 8 trofee câștigate cu Real Madrid, are tot respectul meu Zizou!
            Nicio echipă nu poate să câștige mereu, pe timpul unui sezon ai parte și de momente mai slabe ale echipei, dar sper că o să terminăm campionatul în forță!

          • RM♥RM♥Siempre Real

            Frate noi nu jucam nimic din cauza lui Zidane, nu ca nu avem jucatori. Nu stie sa destabilizeze o aparare super aglomerata. Centrari peste centrari asta joaca Realul de la inceputul sezonului. Sper sa ma insel eu si sa imi dea peste nas Zidane la sfarsitul campionatului. O sa vedem la sfarsitul campionatului cine a avut dreptate.

          • Raul Diaz

            O să vezi sâmbătă, când o să câștigăm în El Clásico!

          • RM♥RM♥Siempre Real

            Normal ca vrem sa castigam El Clasico de sambata. Campionatul si jocul practicat de noi din cauza lui Zidane il pierdem pt ca nu mai roteste jucatorii. Are pe banca jucatori dar el in schimb nu ii baga.

          • Raul Diaz

            Ti-a plăcut cum am jucat în supercupa Spaniei?

          • RM♥RM♥Siempre Real

            Eu am putut sa vad doar turul, da chiar am jucat bine in supercupa. Si in supercupa Europei am jucat super bine pana cand a marcat United si dupa s-a terminat jocul nostru. Am mai jucat bine sezonul asta doar prima repriza cu Sevilla in rest nu am jucat nimic.Sa speram ca o sa jucam bine sambata si sa luam cele 3 pct. Mai departe vedem cum se desfasoara jocul nostru. Sper sa ne revenim dar daca merge in continuare asa jocul nostrum Zidane sigur pleaca la Vara.

      • Negru

        IDIOT Zidane asta? Stai jos baietel si ia notite, vezi-ti de mucii tai!

        • RM♥RM♥Siempre Real

          Chiar este idiot zidane. Tu ai jucatori pe banca si nu faci nici macar cele 3 schimbari si cu o echipa de 2 lei dar il bagi pe prostul ala de Vasquez.
          In vara viitoare o sa plece multi jucatori pt ca “desteptul” de Zidane nu ii baga in teren.

        • mitenka

          un ou benzema, 2 oua bale, 3 oua idiot zidane…hai mai negrule, tu mai ai rabdare si credinta cu site-ul asta?
          respecte…

          ps
          finala aia de cupa vazuta impreuna ramane priceless…

          • Negru

            aia in cluj in gentelmen’s club? eu sunt iarasi in cluj…23.12 e El Clasico…

          • mitenka

            pe piezisa, in gentelmen’s a fost meciul de campionat…sa vad daca sunt prin cluj, ne auzim poate

          • Negru

            AH, tu esti bre? Te ascunzi dupa nickname-ul asta. Priceless a fost, si milt a trecut de atunci! Bai…multe s-au schimbat, dar mi-ar face mare placere sa ne revedem. Da un semn, stai sa ma uit in telefon, cred ca mai am numarul tau….daca nu, trimite-mi un mesaj, eu tot nr ala de telefon il am de 13 ani.

          • mitenka

            si eu acelasi nr de telefon de Romania am de cand s-a inventat telefonul 🙂 baiul ii ca am schimbat ceva telefoane de atunci si sigur nu mai am nr tau

          • Negru

            bun, eu nu il mai am pe al tau. Cum dam unul de altul, i-a spune-mi maestre!?

          • mitenka

            simplu mestere, ca nu ma ascund de nimeni 🙂
            0740176917

          • Negru

            Ce bou is, am numarul tau mirciulica 🙂 esti nebun. Mersi oricum. No, sper sa ne vedem cat mai curand la un meci.

  • Torpyla

    Să-mi explice și mie cineva de ce e înjurat Vasquez constant. Ce vina are el?

    • Mihai S

      Pentru ca e ingrat! Da, pentru ca nu răsplătește încrederea antrenorului.

      • Torpyla

        de cand e fotbalistul unui club responsabil de schimbarile efectuate de antrenor ? sau de primul 11 ?

    • RM♥RM♥Siempre Real

      Pt ca nu este jucator de Real si plus ca Zidane tot incepe cu el la prima schimbare. Tu nu vezi cand Vasquez are mingea el incearca sa dribleze in loc sa dea pasa cand vede clar ca are jucatori demarcati, dar el nu da. La fel si Isco tine de mingea aia intruna. Sa-i dea dreaqu lui o minge separat ca sa jucam si noi fotbal si sa verticalizam..

      • Torpyla

        NU E VINA LUI VASQUEZ.
        Nu decide el schimbarile.

        • RM♥RM♥Siempre Real

          Stiu frate ca nu el decide cine intra si cine iese, dar Zidane asta nu vede ca este praf? El este ca un cal, vede doar inainte. Eu zic ca trebuie sa plece Zidane nu ai cum frate tu sa ai 8 mijlocasi si sa nu intre nimeni. Numai Zidane la stricat si pe James ca nu il juca. Cum dreaqu la Bayern joaca aproape meci de meci si la noi nu intra nici dupa pauza..

          • Sker2

            tu ce ai realizat in ultimii 2 ani?
            poate pleci tu.. ce zici?
            zidane l-a tinut pe james pe banca si are 2 ucl-uri si un campionat…

          • V.J.

            Zidane l-a tinut pe James pe banca, care a avut 2.9 pase cheie reusite, pe cand pe Isco l-a folosit mai des, atat timp cat el n-a avut o medie atat de mare de pase cheie reusite…

          • Torpyla

            fotbalul nu e matematica.

          • V.J.

            Ba da, fotbalul este matematica, doar unii fanatici ca tine ignora asta… Fotbalul fara matematica n-ar exista, punct.
            Daca pornim doar de la faptul ca, fotbalul se joaca pe goluri si pe puncte, ne putem da seama, daca mintea noastra nu este intunecata, ca fotbalul are legatura cu matematica…

          • Torpyla

            iniesta ar fi zero daca ar fi analizat din punct de vedere matematic.

          • V.J.

            Stai linistit, si Iniesta depinde de matematica… faptul ca, are un anumit procentaj de pasei cheie, sau un anumit numar de assisturi, sau un anumit numar de penultime pase, sau un anumit nr. de ocazii create, tot de matematica tine… chiar daca la numarul de goluri nu exceleaza, pana la urma nu asta este rolul lui.
            Si faptul ca, un anumit jucator are nu stiu cate recuperari, tot cu matematica are legatura…
            Ti-am zis, fotbal fara matematica NU exista… doar in capul tau exista fotbal fara sa aiba legatura intr-un fel sau altul cu matematica.

          • Torpyla

            Iniesta sta foarte prost la capitolul assisturi și goluri.

            Dar vorbim detalii despre fotbal, detalii pe care alegem sa le ignoram în cazul altor fotbaliști.

          • Sker2

            si?
            voi va-ti amintit de james si morata cand lucrurile nu mai merg bine…
            sezonul trecut nu-l plangea nimeni pe james…

          • V.J.

            Eu il vedeam pe columbian mult mai util decat pe Isco.

          • RM♥RM♥Siempre Real

            Dar meciurile din ultimele etape cine le-a castigat? Nu James cu Morata a mai contribuit si Isco care era in forma foarte buna. Dar acum Isco chiar nu joaca nimic si mai mult incurca jocul ca tine mult de minge.

          • Sker2

            am spus eu ca nu au contribuit?
            nimeni nu-i plangea de mila lui james sezonul trecut…
            morata cand era titular nu juca nimic si a fost alegerea lui sa plece…

          • RM♥RM♥Siempre Real

            Morata intra bine in meci cand era rezerva dar cand era titular nu juca cine stie ce. Daca nu erau ei nu cred ca luam campionatul. Vezi ca eu am zis de multe ori ca vroiam sa joace cu James in primul 11. Mie unul imi place de el dar nici nu era jucat pe pozitia lui si de asta nici nu dadea randament foarte bun. La Bayern de ce joaca meci de meci si la noi nu juca? Imi zici si mie? Adica Zidane este destept si Jupp este prost ca il baga. Cand era Ancelotti la Bayern ei erau la -4 pct fata de lider acum sunt la 11 pct de locul 2. Zidane o sa fie un fel de Ancelotti la noi. A adus liniste la echipa dar ca joc jucam ciuciu.

          • Sker2

            nu urmaresc meciurile nemtilor dar nu e meritul lui james ca-s la 11 puncte de locul 2 … intr-un campionat in care conteaza doar o echipa…
            ancelotti si-a pus vestiarul in cap din ce am inteles… de aia erau la – 4
            sezonul trecut n-a avut probleme in campionat..
            sa tot avem asa antrenori… 3 din 4 ucl.uri, pentru mine, sunt mai importante decat orice adaos la jocul echipei…

          • RM♥RM♥Siempre Real

            Normal ca este frumos sa castigi 3 din 4 UCL-uri dar trebuie sa ai si jucatori si putin noroc ca fara el nu ai cum sa castigi trofee. In momentul asta nu prea jucam nimic. Puteam sa iesim din semifinale la CM al cluburilor si sa fim rusinea rusinei.
            Daca nu aduci nimic in plus jocului o sa o luam zero anul asta.

          • RM♥RM♥Siempre Real

            A avut banca de rezerve baiatule. Degeaba au venit tinerii astia ca nici intr-un meci ca asta nu ii baga.
            Dar tu ce ai realizat de esti asa smeker?
            Nu mai da reply daca nu iti convine ce postez eu.

          • Sker2

            a avut banca si tot facea schimbari tarziu, nu-l juca pe james si prefera anumiti jucatori… 2 ucl.uri + campionat..tu?

            tu il faci idiot, ceri sa plece si ii iei din merite… nu eu…

            si iti amintesc ca sezonul inca nu s-a terminat…

          • RM♥RM♥Siempre Real

            Campionatul a fost castigat de James, Morata si Isco care era in varf de forma spre sfarsitul campionatului..Daca nu erau ei sa stii ca, campionatul nu il castiga. Daca nu avea banca sa stii si tu ca juca cu acelasi 11 si in camp si in UCL si era uzura mai mare la jucatori. Dar asa a avut jucatorii importanti odihniti.
            Zidane a adus doar liniste la echipa dar ca antrenor nu a adus nimic in jocul lor.

          • Sker2

            daca nu erau ei poate erau altii.. daca tot o dam in daca…
            daca nu erau ei castiga titlul cu 10 etape inainte…

            aparent a adus ce era nevoie… si a devenit cel mai de succes antrenor de la del Bosque pana in prezent…
            rolul lui e sa indrume echipa spre trofee, ceea ce i-a si reusit… nu sa reinventeze fotbalul…

          • RM♥RM♥Siempre Real

            Poate sa nu reinventeze fotbalul dar sa aduca ceva in plus jocului nostru. A devenit cel mai de success antrenor din cauza jucatorilor nu ca a fost el bun ca antrenor. Este diferenta mare.

          • Sker2

            a adus exact ce era nevoie si e meritul lui…

        • Mihai S

          Pai, daca aplicam optica asta, inseamna ca nu mai apar pe site-ul asta nemultumiri nici la adresa lui Bale?!

          • Torpyla

            mi-e greu sa cred ca asta e tot ceea ce intelegeti.
            sa ma explic putin.

            nici eu nu sunt de acord cu faptul ca joaca vasquez, nici eu nu sunt de acord cu forma lui benzema, sunt multe cu care nu sunt de acord la echipa, dar sa te plangi si sa-l injuri pe un fotbalist doar pentru ca e bagat in primul 11 sau pentru ca e introdus pe teren, mi se pare ceva demn de cineva limitat din punct de vedere mental.

            Ce vina are fotbalistul cand decizia ii apartine antrenorului ?

            Raspund cumva suporterii de rezultate? NU. Raspunde antrenorul, si el decide sa faca ce doreste el, nu ce doresc fanii.

          • V.J.

            Ceea ce nu intelegi tu, este ca nimeni nu are treaba cu Vazquez, nu el este cel care este injurat sau criticat, ci tocmai Zidane, pt ca el decide ca Vazquez sa fie introdus la prima schimbare…

          • Mihai S

            Am descoperit de cca 3 ani aceasta minunata comunitate .Am decis de câteva luni sa intru și sa comentez cate ceva…Am toată admirația pentru tine și pentru alți câțiva. Chestia asta cu Vasquez o înțeleg și ,chiar, o impartasesc. In cealaltă problema, în schimb, cazul Benzema, ai pierdut orice legătură cu realitatea. Băiatul asta, pe care eu îl iubesc- se pot verifica postările mele-nu mai are nivelul necesar pentru a juca la Real Madrid. Cu adevărat rău este faptul ca perspectiva este proasta, în ce-l privește. Karim este foarte fragil dpdv psihic și nici fizic nu exceleaza( e genul care nu pune osul, puțin țesut adipos la vedere…nu-i genul care se pregătește cu cuțitul intre dinti). Dacă poți admite o recomandare : las-o mai moale cu KB9! Și eu l-am plăcut, dar nu mai e și, mai important, nu mai poate fi! P.S. Am certitudinea ca va marca cu Barca!

    • Marine Blue

      Pentru ca de când a intrat a pierdut mai multe mingi decât a pierdut tot mijlocul echipei până atunci!

      • Torpyla

        El e injurat inca de cand se face schimbarea. Nici nu apuca sa atinga mingea si e luat la bani marunti.

  • Mihai S

    Bagandu-l pe Vasquez, practic, putem socoti ca astăzi a făcut o eliminare. Așadar, cu o echipa de 2 lei, face o “eliminare” și o schimbareîn min. 80.

  • V.J.

    Eu n-am vazut meciul, dar din ce vad, nici in meciul asta Benzema nu a fost in stare sa inscrie, el numai inscrie nici contra echipelor mici, nu mai reprezinta niciun pericol, nici macar pt echipele mici… ce sa mai vorbim??
    Azi am vazut o statistica cum ca, Benzema are cele mai slabe cifre dintre toti nouarii din campionatele de top, in decursul anului 2017… ceea ce este urat.

    GOLURI IN 2017

    Cavani (PSG) 48
    Lewandowski (Bayern Munchen) 44
    Kane (Tottenham) 43
    Aubameyang (Borussia Dortmund) 40
    Imobile (Lazio) 36
    Falcao (AS Monaco) 33
    Luis Suarez (Barcelona) 30
    Aguero (Manchester City) 30
    Higuain (Juventus) 30
    Lukaku (Manchester United) 30
    Icardi (Inter) 26
    Griezmann (Atletic) 24
    Morata (Real Madrid și Chelsea) 21
    Benzema (Real Madrid) 14

    • Torpyla

      wow…marele morata e doar peste benzema ? hahahhahahahahahahhahahaha.

      atacant bun morata, dar chiar in halul asta ? are 7 goluri peste karim. el e vazut ca fiind salvatore della patria, iar francezul e ultima scursura a societatii.

      bravo ma.

      • V.J.

        Eu niciodata nu am fost admiratorul lui Morata, eu il vedeam ca fiind o rezerva perfecta, doar atat…
        Dar vezi tu… Kane care are 43 de goluri, dupa tine nu este un atacant bun si demn de Real, pt ca na… joaca intr-un campionat mediocru…

        • Torpyla

          kane e jucatorul in jurul caruia se invarte sistemul celor de la spurs, o echipa cel mult mediocra.
          nu costa niciodata 50 de milioane de euro, apoi 200-300 cat se cere pe el.

          sume tampite de bani pentru niste jucatori care n-au castigat nimic.

          tocmai am vazut ca marele dybala are 2 goluri marcate in ultimele 19 meciuri. dar pe el se cer sute de milioane. pai, pe principiul asta, daca benzema juca la juve, era dorit in momentul de fata de fanii realului.

          • V.J.

            1. Nu stiu de unde o scoti cum ca, Kane costa 200-300 de mil, atat timp cat chiar Perez a spus ca, inca n-a discutat si nici n-a negociat cu cei de la Tottenham…
            2. Daca asta este pretul dat de presa, nu inseamna ca asta este si pretul lui oficial…
            3. Aceea echipa mediocra de care zici tu, in sezonul trecut a iesit vice-campioana in EPL, si in sezonul asta de UCL au terminat pe primul loc in grupa, iar noi in dublu contra lor am reusit sa obtinem doar 1 pct. Atat de mediocara este aceasta echipa… desigur, asta doar in mintea ta…

          • Torpyla

            tu i-ai vazut pe spurs in afara de meciul cu noi ?
            nu-mi zi de vicecampioana in campionatul ala. nici n-au contat in lupta pentru titlu. erau acolo doar ca sa puna presiune, dar n-au contat nici o secunda.

            faptul ca noi n-am scos decat 1 punct cu ei arata cat de dezorganizati suntem noi, dar au fost si alte echipe mici cu care am pierdut.

          • V.J.

            Pai dupa logica ta, daca Tottenham care este mediocra a obtinut contra noastra in dubla mansa 4 pct, si noi doar 1 pct, asta inseamna ca noi suntem si mai mediocrii decat ei…

          • Torpyla

            nu. noi suntem doar iesiti din forma, si dezorganizati. dar intr-o dubla mansa eliminatorie, spurs nici nu conteaza in fata realului.

            care e cea mai mare realizare a lui spurs in ultimii 10 ani ? au pus presiune pe man utd anul trecut. wow :))

          • 🔴 F.C.Barcelona 🔵

            C o r e c t. Marele Dybala care era vazut peste Messi dupa dubla cu Barca. Acum ce face?! Unii fani Real, exagereaza grav cu Benzema…

            Cum sa dai atatia bani pe jucatori precum Icardi/Dybala/Griezman/Kane?!

          • zeshe

            Griezmann la 100 mil e chilipir

          • 🔴 F.C.Barcelona 🔵

            Nu stiu ce sa zic. Nu m-a impresionat. Nici Coutinho nu-mi pare vreo piesa de jucator.

            Griezman e favorit sa vina la Barca. Sper sa găsească alta varianta. La fel si Coutinho. Niciodata nu m-a impresionat brazilianul si am vazut multe meciuri pe ES cu liverpool. Imi place Sane si Sahal

          • V.J.

            Cum sa dai 105 mil + cu bonusuri se ajunge la 150 de mil pe Dembele???
            Daca s-a ajuns sa dai pe Dembele 150 de mil, atunci 200 de mil nu ar fi mult pt Kane, avand in vedere ca englezul a realizat mult mai mult pana acum decat Dembele.

          • 🔴 F.C.Barcelona 🔵

            Dembele sa spunem ca se potrivește pe stilul Barca. E tehnic, are viteza. E ceea ce trebuie. Desi a costat mult prea mult

    • Torpyla

      probabil ar trebui sa-l luam pe baiatul ala din atacul celor de la CFR. A dat gol la prima atingere de balon. In ultimul timp am inteles ca ceva fantastic sa reusesti asa ceva.

    • Andrei Nicu

      Suarez peste KABE9?!!! Statistică mincinoasă, impostorul, ăsta pardon Karim Benzema este cel mai bun număr 9. De fapt, el e un 9 cu 10, un 11 chiar. Am văzut azi vreo 30 de spații create pentru colegii săi. Incredibil.
      .
      .
      .
      .
      Penibil.

      • Torpyla

        nu zice nimeni ca benzema e cel mai bun nr 9. dar absolut nimeni. tu tot insisti pe ideea asta intr-o tenta ironica, dar nu a venit nimeni sa spuna despre karim cum ca ar fi cel mai bun din lume.

        • Andrei Nicu

          Cum nu? Câte laude s-au scurs pe aici? E cel mai bun, unic, genial, Ronaldo nu s-ar înțelege cu un alt atacant, doar Karim e cel mai potrivit. Serios? Sau clișeele alea stupide cum că e afectat de faptul că nu l-au chemat la națională sau că e băiat liniștit, deși a fost implicat în vreo 2 procese.

          Aham.

          • Torpyla

            a avut un assist in seara asta (n-a fost offside acolo) dar ce mai conteaza.

            el trebuie sa de goluri.

            toata lumea e de acord ca nu e in forma. toata lumea e de acord ca are nevoie de ceva timp pe banca.

            nu e vina lui ca e bagat de zidane pe teren.

          • Andrei Nicu

            Aș vrea să revăd faza. Pe reluarea de la TVE părea offside, dar nu vreau să mă pronunț. Anyway, serios? De-acum și golurile anulate i se trec în cont? Ce urmează? Faptul că aleargă? E și vina lui. Deoarece îi convine situația. Dacă e așa afectat, de ce nu vorbește cu Zidane? Mister, sunt afectat de protestele anti-PSD din România și de faptul că nu mă cheamă la națională, dă-mi o pauză.
            Ții minte meciul cu meciul cu Las Palmas când râdea după ce a ratat ocazia aia monumentală?

            Băiat liniștit și afectat, ce să mai.
            🙂

          • Torpyla

            tu de unde stii ca nu vorbeste cu zidane ? vii doar cu supozitii, dar nu esti in vestiar sa vezi cine si ce face.

          • Andrei Nicu

            Observ cât vorbesc. Zidane mai are puțin și sare la bătaie când vine vorba de protejatul tău, iar celălalt râde când ratează câte o ocazie monumentală.

          • Torpyla

            n-ai nici cea mai mica idee despre ce discuta acolo. ai doar supozitii.
            nu esti in stare sa citesti printre randuri.

          • Andrei Nicu

            Bine, eu citesc printre rânduri. Îţi mai las odată acest videoclip ce transpune perfect sezonul impostorului.
            https://www.youtube.com/watch?v=7M6kgHImUEA

          • Torpyla

            pentru ca, bineinteles, poti citi complet un fotbalist dupa un video de pe youtube cu faze selectate DINTR-UN SINGUR MECI.

            bravo ma.

          • Marco

            esti nebun la cap omule…
            #fanboy

    • RM♥RM♥Siempre Real

      Benzema este preferatul meu dar nu mai poate. In vara trebuie neaparat un atacant.

      • V.J.

        E cam greu sa-l cumperi acum pe Icardi in timpul sezonului, cei de la Inter nu il vor da drumul prea usor, avand in vedere ca se afla in lupta pt titlu.

        • RM♥RM♥Siempre Real

          Daca jucatorul vrea clubul nu are ce face. Plateste clauza de reziliere si gata.

  • Marco

    o intrebare simpla: suntem in anul 2018 aproape, este cineva pe aceasta lume care crede ca isi va mai reveni benzema? bai oameni buni, treziti va, e mort in cada de 2 ani!!! de 2 ani!! acum am ajuns sa spunem ca a avut assisst, dar golul a fost anulat pe motiv de offside:)))))))))? ce dracu…

    • zeshe

      Hahahahaha :))

    • Raul Diaz

      O să își revină, dar la altă echipă! :))

    • Andrei Nicu

      Normal că își va reveni deoarece KABEEEEEEEEEEEEE9, here to create, haters gonna hate!
      #jocprindecret.
      #madoarelabaschetideparerilevoastre.

    • Andrei Nicu

      Dumnezeule, nici nu vreau să mă gândesc ce articol ar mai fi apărut dacă golul lui Ronaldo era validat. Ați văzut pasa aia la Ronaldo, asta înseamnă să ai ochi la spate, here to create.

  • zeshe

    Zinedine Zidane Has Already Won More Titles Than The Last 5 Real Madrid Managers COMBINED: Zinedine Zidane: 8 In 2 Years [115 Games] Juande Ramos + Manuel Pellegrini + Jose Mourinho + Carlo Ancelotti + Rafa Benitez: 7 in 8 years [397 Games]

    Asta așa, pentru hateri

    • rm

      🏆 Champions League 2016
      🏆 UEFA Super Cup 2016
      🏆 FIFA Club World Cup 2016
      🏆 LaLiga 2017
      🏆 Champions League 2017
      🏆 UEFA Super Cup 2017
      🏆 Spanish Super Cup 2017
      🏆 FIFA Club World Cup 2017

  • Real..eu..

    Cate comentarii inutile…groaznica treaba si cu online-ul!

    • Raul Diaz

      Chiar că…

  • Marco

    cristiano ronaldo a marcat singurul gol al finalei.. torpyla be like: castigam si fara el, ii bateam oricum.
    pentru cine nu stie, asa a zis cand a marcat bale golul victoriei cu al jazira:))

    • Raul Diaz

      :))))

  • Vlad Vld

    si asa s-a mai adaugat un trofeu in vitrina…timpul se va scurge si lumea va uita cum a castigat real madrid trofee…

    dpmdv asta e ultimul trofeu care-l va castiga zidane la real madrid….daca va mai fi vreunul nu il voi datora lui cu toate ca unii il ridica in slavi si-l vor ridica pt ca e zz….mai sunt 5 zile pana la el clasico si in stilul care jucam von luam bataie PT CA NU JUCAM NIMIC. sa nu veniti astia experti sa-mi ziceti ca vai doamne gremio….astia pur si simplu nu au existat…crd ca o echipa las palmas sau eibar super motivata ar da cu ei de pamant….zz nu stiu e face dar nu vad nimic nou fata de perioada anceloti si sincer cand vad ce fac ei la antrenamente ma doare capul….acelasi 433 obosit cu jucatori iesiti din forta ,imbatraniti si rupti datorita uzurii pt ca nu avem rezerve….
    zz a mai trimis un semnal clar cum ca va scapa de cineva dintre ceballos llorente sau kova….
    campanie proasta de transferuri
    prost managememt al rezervelor accidentari pe banda rulanta si suspendari…ne bazam pe vreo executie cr7 sau asteptam cu sufletul la gura sa ne scoata din rahat unul facut “din sticla” si dupa il injuram de ce se accidenteza si sta pe tusa ca vezi doamen e vina lui.

    o sa-mi ziceti ca stim sa jucam si fotbal…am dat de pamant cu sevilla….iar vin si spun …am jucat cu alt sistem alti jucatori…vezi ca 2 goluri au fost marcate de 2 fundasi….si ramos nu a jucat ca de juca ala iti facea penalti prin min 30…n-a jucat casemiro “ala important de aduce multe plusuri”…

    avem un program infernal plus dubla cu psg…eu sincer nu ne vedem mai departe nu exista nici o scanteie de pe banca ,,la conferintele de presa laudam jucatorii altor echipe(salah) si-i ridicam in slavi pe cei morti….mi-a placut benzema ,mie mila de el prin ce-a trecut dar nu mai poate saracul si nici nu pare sa-l ajute situatia asta ca mereu e aruncat in teren – gura lupului…pt ca cineva tre sa vada ca nu mai poate dar ori ii vrea raul ori e prea plin de sine si nu vrea sa recunoasca..arata a slabiciune….

    va veni o vreme cand zz va fi dat afara sau va pleca pt ca real madrid nu e = cu zz

    eu spre ca va pleca de buna voie pt ca daca va astepta prea mult va fi linsat.
    ps sa nu uitam de periada noastra slaba in luna februarie cand in ultimii ani mereu am fost in lipsa de forma…

  • Rileyy

    Real Madrid a castigat inca un trofeu in 2017!

    Evident, asa cum e firesc, nimeni nu se bucura! Pe site-ul asta pe care multi oameni muncesc absolut degeaba, se vorbeste despre cat de slab e Benzema, cat de prost e Zidane, ce non-valoare e Bale, in ce criza de forma e Isco, ce tampit e Perez ca n-a adus tot universul de staruri dupa ce echipa asta castigase dubla samd. Seems legit!

    Am uitat sa ne bucuram!

    Dupa finala Ligii de la Cardiff am spus-o aici: nu ma intereseaza daca Zidane nu va castiga vreun trofeu sezonul viitor. E prea mare bucuria pe care mi-a adus-o! Si raman la aceeasi idee si azi.

    Decodamdata, insuportabilul de care va bateti voi joc, din 10 posibile a castigat 8 trofee. In cursa pt unul din trofeele pierdute a intrat tarziu si a recuperat 11 puncte pierdute de legendarul chelner cu cioc. In cursa pentru celalalt trofeu pierdut a fost expus de cretinismul cazului Cheryshev. Desigur, pentru madridistii din Romania, 8 trofee in 2 ani nu inseamna nimic. Pt ei nimic nu e de ajuns, nimeni nu e suficient de bun pt a le satisface gusturile desavarsite.

    Am uitat sa ne bucuram!

    PS Benzema la puscarie! Poate e mai fericit fanul blanco din Romania asa!

    • mitenka

      daca tot rememoram cu colegul Nigga povesti nemuritoare…pai in 2011 cand am luat si noi o amarata de cupa a Spaniei, am petrecut pana dimineata, ca era ceva nemaipomenit; acum citesc pe siteul asta care imi era atat de drag, cum il fac unii idiot pe Zidane dupa 2 CL consecutive

      shame

    • Sker2

      am mai spus-o.. o buna parte din fanii acestui club merita inca o perioada “galactica”…
      sa ne amintim ce bine era si ce rau e acum…

      • Vlad Vld
        • Marco

          tu i ai dat upvote la comentariul cu ramos…

          • Vlad Vld

            eu macar recunosc…altii o dau la coteala…

        • Sker2

          ce vrei sa arati cu asta?
          ramos nu mi-a placut de cand il stiu… uneori chiar ai impresia ca nu prea e obisnuit cu ganditul
          carvajal joaca slabut in ultima perioada.. de aia i-am zis asa..
          benzema s-a bagat sa joace mingea cand era in offside si s-a anulat un gol..
          eu, spre deosebire de altii, nu i-am vrut niciodata plecati… ii accept asa cum sunt si le mai spun si de sanatate…
          benitez era bun ca femeie de serviciu… dar nu cred ca i-am spus ceva cat tmp a condus echipa…

          chiar si zidane le primeste pe ale lui…

          e o diferit fata de ce faci tu sau altii…

    • 🔴 F.C.Barcelona 🔵

      Ai spus un adevar. Ati uitat sa va bucurati. Prea mult bine strica se pare. Visca Barca!

      • Rileyy

        Visca barca e la ma-ta acasa! Aici e Puta barca puta cataluña!!

        Ser del Barça es ser subnormal

        https://www.youtube.com/watch?v=bGNpKelqCrc

        • Negru

          @disqus_HFar3kK4fq:disqus – nu ai prins fclub.ro? atuncea eram toti fanii aici: Barcelona, Real Madrid, Juventus si Manchester United parca…lasa omu in pace, nu fi rautacios, pana acuma dpmdv chiar s-a comportat omul decent.

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Decenta dispare cand vii in Comunitatea RM sa scrii Visca barca! Cu tot respectul @Negruu:disqus nici eu nu sunt de acord cu asta. @disqus_HFar3kK4fq:disqus e radical, doar il stim, aici a fost provocator chiar…insa “decent” pt mine nu exista cand in casa mea ma insulti cu “traiasca barca”. Putea sa ignore comentariul, 90% din ce a scris Riley e despre Real Madrid.

          • Negru

            acuma no….pe mine nu ma insulta…dar ai si tu asa o tzara de dreptate 🙂

          • mitenka

            Aici este casa noastra, peluza noastra in care ne manifestam, inclusiv jignindu-ne la greu jucatorii, ca atat ne duce capul.
            Asa ca daca unul cu tricou cu Barca vrea sa intre in peluza asta, ok, hai ca il primim. Dar sa nu se apuce sa cante Visca Separatistii pe aici si sa ne explice ce zeu ii al lor fata de al nostru, ca mars atunci. Sa mearga într-o tribuna neutra. Ce sa faca daca tribuna lor nu mai exista in Romania.

          • Negru

            degeaba, pe mine nu tare ma afecteaza ce scrie el….dar no, si tu ai dreptate.

          • Dorian Preda

            i dont give a shit about them! Daca ei pot purta o discutie civilizata, e ok, eu n-o voi purta cu ei, dar poate altii vor. Atunci cand citesc insa visca barca aici, ma pis pe el de respect, imediat! Aici au intrat fani Bayern si au vb frumos, fani Liverpool care au scris articol aici pe site si nimeni nu i-a dat afara. Dar cand tu vii aici sa mi-l glorifici pe messi,,,atunci il inteleg si pe Riley care simte ca e injurat de mama probabil, ca si mine.

            PS @disqus_HFar3kK4fq:disqus trb sa te si cert! ala de-l faci tu ospatar cu cioc e in primul rand MADRIDISTA. Si in al doilea rand campion european cu o echipa care nu mai stia ce inseamna trofeu de cand ma jucam eu cu masinutele in nisip in fata blocului (drept dovada, nici acum nu stie, dupa ce alti mari antrenori au trecut pe-acolo). Doar ala cu cioc a putut 😉 Atlfel, im with You!

          • mitenka

            Exact. Adica incerci sa fii de treaba, sa fii o gazda politicoasa, dar cand oaspetele incepe sa-ti spuna ca “stii, nevasta ta ii ok, tipa decenta, dar sa fim seriosi, nu o poti compara cu a mea”, il cam iei de ceafa ,ii dai un picior in coloana si mars afara 🙂
            Nu am zis nimic atunci, in ziua in care a luat CR7 balonul, si el ne tot explica ce zeu ii Messi fata de el. Ca sunt multe zile in care citesc ce-i pe aici . dar nu am timp sa intervin. Doar ca acum am 🙂

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            e chestie de educatie pana la urma. Are dreptate si Preda…spre exemplu imi amintesc ca un fan Bayern a intrat aici dupa dubla de anul trecut,,,nu ca sa ne explice ce “i-am furat” nu ca “sa-l laude pe Lewandowski” si nicedecum ca sa ne injure. Ne-a felicitat si am discutat despre Ancelotti! N-are nimeni nimic cu nimeni daca totul decurge civilizat. Daca decurge cum zici si tu mai sus…apai se schimba placa. Altfel, oricine e bine venit, dar mereu intaietate vor avea cei pt care e construita comunitatea asta.

        • 🔴 F.C.Barcelona 🔵

          ??? AM crezut ca ati depasit aceasta stare. Din pacate multi dintre voi ati ramas in stadiul de preistorie. Prin acest comportament, nu meritati acest site minunat. Articolele sunt mult peste userii de aici. Iar tu nu faci nimic altceva decat sa te faci de ras. Salut

    • Negru

      maestre, are rost sa bati tastele degeaba? Omul prin natura lui e un nemultumit, needucat si o specie extrem de ciudata….

    • V.J.

      NU se pune problema ca am uitat sa ne bucuram… doar ca, pt o echipa ca Real Madrid, un trofeu de CM al cluburilor trebuie sa fie o floare la ureche…
      N-am castigat cine stie ce mare trofeu, si nici nu suntem un club atat de mic incat sa face “nunta” sau sa ne “imbatam” pt ca am resuit sa obtinem un amarat de trofeu, castigand 2 meciuri la limita, atat timp cat, trebuia sa defilam in fiecare meci, si sa le castigam cu 4/5 la 0….

  • Raul Diaz
    • RM♥RM♥Siempre Real

      Frumoasa faza lui Kaka.

      • Raul Diaz

        I-a dat fum lui Messi! :)))

  • Valdano

    Un trofeu e un trofeu.
    Suntem cei mai buni din lume la ora actuala.
    De abia astept meciul de sambata.
    Daca batem, parca vad ca vor incepe laudele, daca pierdem, Zidane cel mai slab antrenor, Bale e o epava samd.

    • Negru

      cum sa batem bre? Tu nu vezi ce inmormantare e pe aici?

      • Valdano

        Cred ca unii doar asteapta coliva :))
        2-0. Un gol Benzema.
        Astazi ma simt Optimist.

        • Negru

          nu mai bine 2-1 cu gol Benzema din offside in minutul 92:45?

          • Valdano

            Si Kiko apara doua penalty-uri de-ale lui Messi. (defapt e doar unu, care nu a fost batut bine prima data, si a trebuit repetat)
            La scenarii din astea dramatice, as zice gol Ramos in minutul 93:52

    • 🔴 F.C.Barcelona 🔵

      Asa este in fotbal. Are memorie scurta. La victorii se face nunta, la infrangeri inmormantare. Probabil acest meci ne va arata cum stau ambele echipe cu adevarat. Cam care este diferenta de joc intre cei 2 giganti. Astept si eu cu mare interes acest derby.

  • mitenka

    Apropos de discutiile de mai jos, de Ronaldo, retragerea lui Kaka si cum le stim noi pe toate…

    Eram o mana de oameni care abia incepusem sa ne cunoastem. Siteul asta era in chinurile facerii si noi ne conversam inca pe mysport. Realul era in acea perioada de care mai spuneam, in care se califica din grupe doar ca sa afle de la cine va lua bataie in optimi.
    Dar este ales Perez si incepem iar sa speram. Deja zvonurile erau tot mai multe si agresive :Perez ii va cumpara pe 2 dintre Kaka, Ribery si Ronaldo, Si imi amintesc si acum cum ii spuneam lui Costel :” daca Perez a invatat din greseli si vrea sa faca performanta, nu marketing, ii va cumpara pe Kaka si Ribery”. Dupa putin timp, sperantele mele sunt inselate, asa ca trag concluzia:” asta este, l-a adus pe Ronaldo ca sa vanda tricouri si pe Kaka sa ne aduca trofee”….muhahaha :))

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      :)) Geniala postarea

Real Madrid Romania