RAFAlele lui Benitez si sarada de prost gust

Browse By

“In ultimii ani vedem cu totii ce s-a intamplat la Real Madrid. Camacho, Del Bosque, Pellegrini, Mourinho, Ancelotti…Nu e deloc usor sa antrenezi Realul. Acolo trebuie sa faci totul ca la carte, pentru ca imediat cum ceva nu pare in regula, sau presedintele crede ca ceva nu este in regula, incep problemele. Din punctul meu de vedere echipa mergea bine, dar jucatorii au devenit nervosi, apoi fanii au devenit nervosi, ulterior si presedintele a devenit nervos. Ce s-a intamplat apoi? s-a schimbat antrenorul. Presedintele este mereu in apropierea echipei, vorbeste insa foarte mult cu jucatorii si foarte mult cu presa! Pentru un antrenor nu este deloc usor sa-ti vezi presedintele discutand cu jucatorii si cu presa zilnic. Pentru a castiga campionatul trebuie sa ai consistenta, sa lupti contra Barcelonei, iar Barcelona are un stil de fotbal, un model. Real Madrid in schimb are cate un antrenor pe an, astfel ca de fiecare data trebuie sa o iei de la capat. Tocmai din cauza asta, Real Madrid a luat un singur titlu in ultimii sapte ani. Barca joaca a sasea finala de Cupa din ultimii 8 ani si au castigat de peste doua ori mai multe trofee decat Real Madrid in perioada Florentino…”. Este declaratia facuta de Rafael Benitez, fostul antrenor blanco pentru BT Sport in ziua meciului Real Madrid-AS Roma.

In timp ce Cristiano Ronaldo il imbratisa pe Zidane pe Olimpico si strangea toata echipa in jurul sau si a antrenorului, Benitez trimitea rafale la adresa clubului si a presedintelui, Florentino Perez. Fara sa stie, Ronaldo, cu care Benitez nu s-a inteles o clipa asa cum trebuie, a raspuns printr-un gest fenomenal de apropiere fata de noul antrenor. Si i-a raspuns direct lui Rafa Benitez, antrenorul cu care a inceput sezonul. La finalul meciului, Jese Rodriguez, celalalt marcator al serii a fost instiintat despre declaratiile fostului antrenor, iar raspunsul sau a fost transant: “fiecare are dreptul la o opinie, nu vreau sa comentez, antrenorul meu este Zinedine Zidane”. Parol, canterane! Un alt raspuns care explica multe raportat la situatia Benitez-jucatori la Real Madrid.

Revenind insa la ceea ce a spus Rafa Benitez cu extrem de multa malitiozitate si frustrare, remarcabila este lipsa completa de autocritica a tehnicianului iberic. Rafael Benitez a avut oportunitatea vietii sale: a prins trenul Real Madrid pe care l-a cautat toata viata. Si l-a prins in contextul in care Florentino Perez i-a oferit aceasta sansa, desi, asa cum spunea un prieten “n-o merita mai mult ca altii”.  Odata ce l-ai numit in functie, n-ai niciun motiv sa nu iti doresti ca antrenorul tau sa reuseasca. Pentru Benitez se pare insa ca e mult mai usor sa loveasca acum in Perez pentru ca frustrarea si ura sunt mai agreabile decat recunostinta. Intelegem ca e ceva foarte rau din spusele sale ca presedintele sa fie implicat, sa ii pese de jucatori, de echipa si sa nu fie o clipa detasat ci alaturi de ei, in momente bune sau rele. Intelegem de asemenea ca presiunea era mare pentru antrenor…dar se pare ca din cauza presedintelui. Pai nimic mai fals! La Real Madrid nu presedintele face presiune, la Real Madrid presiunea se numeste Real Madrid si emblema aia fara egal in sportul mondial. La Real Madrid presiunea vine din istorie, traditie si nevoia de a castiga mereu orice meci, orice trofeu. Iar fanii sunt elementul de presiune suprem care ce sa vezi domnule antrenor, te judeca imediat, pt ca la Real Madrid trebuie sa corespunzi 100%. Asta este presiunea Real Madrid, curios cum un madridista de cuna n-o intelege. Revenind insa…Florentino l-a sprijinit pe Benitez dupa catastrofalele prestatii din Clasico sau de la Sevilla si i-a intins o a doua mana salvatoare, oferindu-i o noua sansa. A urmat Valencia, la putin timp dupa ce Barcelona se impiedicase iar.  Benitez n-a reusit insa! A fost mereu in rol de pompier, dar avea artificiile ascunse in buzunare. Rafa Benitez a parasit Real Madrid dupa un inceput in care n-a reusit sa castige 8 din cele 25 de meciuri pe banca albilor. Un procentaj similar cu ceea ce reusise Juande Ramos dupa plecarea lui Schuster. In primele etape ale sezonului a pierdut rapid patru puncte cu Malaga si Gijon, in timp ce Barcelona l-a umilit pe Estadio Santiago Bernabeu. Un calcul simplu dezvolta clar ideea bine conturata ca: titlul in acest sezon s-a pierdut undeva prin noiembrie, cu Rafa Benitez antrenor!!! N-a gresit nimic domnul Benitez in aceasta perioada? Era greu sa-si faca putina autocritica in acest interviu, inainte de a cauta vinovatii in stanga si in dreapta?

Se pare ca era, pentru ca Benitez a ales sa-l atace direct pe Florentino Perez, omul pe care in decembrie il apara acuzand presa ca face campanii impotriva sa. Ridicol! Nu Rafa, nu te-a demis nici Perez si nici jucatorii. Te-au demis fanii care te-au huiduit meci de meci pentru ca oferta ta de fotbal era absolut execrabila! Te-au demis meciurile ridicole facute la Gijon, Sevilla, Villarreal, Valencia, te-a demis Luis Enrique care de fapt, fara sa vrea te-a si protejat, pentru ca iti putea da 8 in meciul de pe Camp Nou. N-am vazut de cand mai uit la Real Madrid un Clasico atat de dezechilibrat, Rafa!!! Erai un simplu robotel pe banca tehnica fara pic replica si niciun pic de charisma. Te-ai ascuns si rosit la fata cand tabela arata 0-4, iar acum ai decis ca n-ai avut nicio vina! Oricine e vinovat, tu mai putin!

Da, jucatorii Realului nu sunt nici pe departe personalitati deosebite si n-au un adn asemanator cu cel al rivalilor din Catalunya. Da, Camacho a fost demis (apropos, Camacho te-a pus la zid ieri, Rafa…si stii…Camacho e singurul antrenor care a avut cojones sa faca ce vroia in vestiar pana cand l-au mazilit) de jucatori, da Mourinho a fost demis de alti jucatori. Dar mereu a fost vorba de 2-3 jucatori Rafael…in cazul tau, cum-necum ai reusit sa intorci impotriva ta un vestiar intreg! In cazul tau nu era vorba de “cine sunt aia impotriva antrenorului” ci de “cine sunt aia de partea antrenorului” pentru ca mai mult de trei nu erau! Ai auzit stimate Rafael ce scrie astazi presa? Ca jucatorii au spus la finalul meciului cu Roma, ca: “daca vorbim noi – grasul – nu mai antreneaza 10 ani de zile!”. Deci se pare ca e adevarat ca nu te-au inteles nicio clipa ! Si iarta-ma Rafael, dar cand iti zice unul ca esti beat, te inteleg ca te poti supara, dar cand iti zic 18, cred ca e mai bine sa dormi linistit. Mi-as fi dorit sa nu fiu nevoit niciodata sa scriu randurile astea, si va spun sincer ca sunt randuri nascute din durere. Fara pic de autocritica Rafel Benitez nu vei mai progresa niciodata. La fel cum sa il scuipi direct in fata pe omul care te-a facut sa plangi pentru ca te-a adus la echipa pe care o iubeai (la doar doua luni dupa ce il aparai public) este mai mult decat jenant si explica multe despre caracterul tau. Si sa nu uitam Rafael, cu Florentino Perez au lucrat si Pellegrini si Mourinho si Ancelotti in ultimii ani. TOTI meritau mai mult decat tine sa continuie la Real Madrid, toti sunt antrenori mai buni decat tine si toti aveau motive mai mari sa fie suparati pe lipsa de sprijin a conducerii sau pe climatul din jurul echipei. Ce sa vezi…niciunul nu vorbeste de maniera in care ai vorbit tu despre conducere si club! Niciunul nu glorifica Barcelona! Niciunul nu scuipa unde a mancat!

Te-am apreciat foarte mult pentru ceea ce ai facut la prezentare, te-am sustinut si aplaudat Rafael pentru ca imi doream sa reusesti. Esti madridista Rafa, dar esti un madridista dintre cei pe care eu nu-i agreez. Iti respect inima blanco si trecutul tau, iti respect trairile, simturile, durerea si frustrarea. Le inteleg chiar, pentru ca sunt umane. Dar pe mine personal Rafa Benitez m-ai mintit, m-ai pacalit, m-ai inselat si acum mi-ai dat si un sut in cur! Sa-ti fie rusine Rafa Benitez pentru toata aceasta sarada de prost gust!

PS:  Stii ce n-am mai inteles Rafael, de ce vorbim de ultimii 7 ani? Din 2000 pana in prezent Real Madrid a castigat de 3 ori Uefa Champions League si Barcelona de 4 ori, conteaza astea domnule antrenor? Sa facem si bilantul istoric all time? Sau conteaza mai mult sa renunti la ideea de madridism si sa imbratisezi moda Barcelona doar pentru a gasi scuze pentru esecul de proportii in care ai fost implicat?

  • Torpyla

    Mdea,bine ca suntem noi educaţi şi mai virgini decât măicuţele de la mănăstire.

    Dar m-am obişnuit,noi nu suntem capabili sa acceptăm faptul ca facem multe greşeli şi unele sunt de-a dreptul penibile.

    • Florentino

      La cine te referi mai exact?

      • Florentino

        Deocamdata, acea parte este doar o speculatie de presa. Dar permite-mi sa te intreb: cum crezi tu ca se simt ei ca fotbalisti cand fostul antrenor vine si ne explica dupa cateva luni ca “echipa era pe un drum bun”, “ca presedintele e vinovat” si ca “jucatorii au devenit nervosi la fel si fanii”. Noi vorbim din exterior, ei au trait perioada asta altfel. Nu ti se pare ciudat ca doar 3-4 jucatori n-au zis nimic rau despre Benitez? Nu ti se pare ciudat ca antrenorul care a pierdut titlul inca din noiembrie cauta alti vinovati iar singurul fara pata in viziunea lui e chiar el?

        • Torpyla

          Cum ti se pare ca atunci cand te duci la munca,un job la care ai visat,toti,dar absolut toti sa te atace si sa-ti ingreuneze munca,iar presedintelui sa nu-i pese de tine,mai mult..echipa sa facand greseli demne de “america’s funny home videos” iar oalele sa-i fie sparte tot lui in cap?

          Echipa era,intradevar pe un drum bun,dar suportul era doar verbal.

          Sunt atat de clare lucrurile pe care le zice…faptul ca jurgen klopp n-a acceptat postul,si mourinho la fel…denota superioritate si mai stiu eu ce,dar daca benitez spune pe nume exact lucrurile care nu le-au convenit si celorlalti,atunci,e grav.

          Repet,nu suntem in stare sa ne asumam responsabilitatea greselilor. La madrid,nu e nimeni de vina pentru greselile care se fac.

          • Florentino

            Hai sa facem o diferenta. Niciun job din lumea asta nu se compara cu jobul pe care l-a avut Benitez. Vii la Real Madrid, esti profesionist si mare antrenor, trebuie sa stii la ce sa te astepti! Nu pot compara ce fac eu sau tu cu ce inseamna pozitia de antrenor la Real Madrid. Pt ca niciunul dintre noi nu se va bucura prin ceea ce face de popularitatea pe care o prespune jobul lui Benitez la Madrid si nici de cele 4-5 milioane de euro pe an!

            Doi la mana: echipa era pe un drum bun? A pierdut campionatul in noiembrie si cu vina lui sau nu, a iesit din Cupa Spaniei (nu-mi spune ca stafful lui nu are nicio vina pt Cheryshev pt ca e complet anormal. stiai unde vii? sa zicem ca are clubul bubele astea…ok…acopera-te calculeaza tot analizeaza tot)

            Trei: doar suport verbal nu exista!!!! Pt ca esti presedintele Realului si nu-ti permiti sa vorbesti doar ca sa te afli in treaba. Noi nu realizam ce impact are pozitia de presedinte la Real Madrid! Fiecare cuvant e interpretat in mii de feluri pt ca esti presedintele celui mai mare club al lumii. Iar cand stii asta nu vii si spui ” Benitez e solutia nu problema, Benitez e cel mai bun cu care am lucrat sau printre cei mai buni 3 antrenori”. Suport a existat pt antrenor, dar hai sa fim seriosi: a fost confirmat de doua ori desi trebuia demis dupa 0-4 pe Bernabeu cu Barca!!! Dupa fiecare confirmare a comis-o desi barcelona se impiedicase si ne puteam apropia!! Despre ce vorbim? Apoi intervine climatul: pastrezi un antrenor pe care nimeni nu il place (fani, 80% din grup, oficialii de lange tine) care antrenor a si iesit deja din doua competitii sau incerci sa faci ceva pentru a schimba tot ceea ce inseamna climat, peisaj de performanta?

            Last: e paradoxal si ciudat sa imi spui ca nu-si asuma nimeni greselile, dar Benitez a facut-o???? florentino nu trebuie sa-si asume nimic, pt ca florentino e judecat de Los Socios in primul rand. Din 2009 echipa asta cum necum a castigat 7 trofee luptandu-se cu cea mai mare barcelona din istorie, alte echipe mari sunt 0 fata de noi chiar si in perioada asta! Greseli exista, doar ca unii se pricep mai bine la aratat cu degetul iar altii sunt obligati sa suporte totul incercand sa faca orice ca sa fie bine

            PS sa fim seriosi pana la capat: daca era Ancelotti antrenor si lua 4-0 de la barca pe bernabeu si traversa toata perioada asta benitez il crucificai. Si tu si altii. E greu sa admiteti ca Benitez a gresit? si ca Ancelotti il surclaseaza la orice ora?

          • Torpyla

            in concluzie,desi toti gresesc,trebuie sa dam doar in benitez.

          • Florentino

            Nu, regula este sa dam toti doar in Perez.

          • COSTEL

            Regula este sa nu dam in nimeni ci sa ne pastram echilibru . nu este mai vinovat unul sau altul . directia eu o identific gresita asta nu ma opreste ca acum doua zile in urma sa imi cumpar un tricou cu real madrid . nu imi place ca declara rafa cum nu imi place ca acum mortul e vinovat . noi nu putem identifica solutii sau nu le putem aplica insa nici sa nu vedem vinovati peste tot numai la noi in curte nu .

          • http://www.madeforsoul.blogspot.ro/ 5inco

            care model de tricou l-ai cumparat? cel gri sau cel albastru?

  • zece

    antrenor bun nu e, dar are dreptate, si adevarul doare.

    • Florentino

      Daca poti sa fii mai explicit as aprecia. Si cum nu e antrenor bun, tinand cont ca a facut echipa sa “mearga pe un drum bun” dupa propriile-i spuse?

      • zece

        Are dreptate in privinta lui Perez. Dpdv financiar e nr. 1. Dpdv sportiv/fotbalistic nu prea mult. aceleasi greseli repetate in ambele lui mandate.

        • Florentino

          Nu are din pmdv cu nimic, dar cu nimic dreptate in privinta lui Perez. Ancelotti a castigat Liga Campionilor cu Perez, Mourinho a ucis Barcelona in trei ani cu Perez, cei mai buni jucatori din lume vin la Real Madrid, antrenorul Realului e un privilegiat intotdeauna ca sa citez din Carlo Ancelotti. Italianul spunea anul trecut asa: “Sportiv ne descurcam foarte bine. ce transferuri putem face noi ca sa imbunatatim lotul actual? avem deja un lot fantastic”. Totul tine de oamenii cu care lucrezi. Perez a gresit ca a acceptat sa renunte la Mourinho si mai apoi la Ancelotti, cu asta da, pot fi de acord, dar sportiv/fotbalistic, nu am ce sa-i reprosez overall…pt ca tragand linie, Real e peste Juventus, Milan, Bayern, United, Chelsea, City, Arsenal, Atletico in acesti 10-12 ani de era Perez. De ce ne raportam mereu la o singura echipa (Barcelona) si nu la alte 8-10 echipe mari care sunt sub noi sportiv in era Perez? Asta a fost ghinionul lui, generatia de exceptie a barcei, nu e ca si cum putea controla asta si din pacate nici contracarabil nu pare.

          • zece

            in 2003 eram cea mai bun echipa din lume, aveam o echipa care castiga non-stop, o formula castigatoare. ce face perez ? il vinde pe Makelele, cel mai bun inchizator din lume in momentul ala, totul se duce de rapa.

            11 ani mai tarziu, in 2014, acelasi lucru. castigasem UCL, eram cea mai buna echipa din lume, formula castigatoare era la locul ei. ce face perez ? il vinde pe di maria (si pe xabi alonso) care oferea echilibru echipei.

            perioada de glorie a barcelonei a inceput tot din cauza lui perez, pentru ca l-a cumparat pe beckham si nu pe un anumit brazilian care avea sa domine fotbalul in urmatorii ani.

          • Florentino

            Eu cred ca esti in eroare. O sa ma si explic pe scurt. In primul rand, Florentino a incasat 22 de milioane de euro pe Makelele jucator de 31 de ani, intrat in ultimele luni de contract si care pentru a prelungi a cerut un salariu dublu. Acest detaliu este semnalat inclusiv in biografia lui Steve McMannaman care regreta plecarea sa, dar a fost suficient de elegant incat sa precizeze asta.

            In cazul 2014, Di Maria a vrut sa plece, pt ca omului nu-i mai conveneau banii. Imi amintesc ca toata lumea a tras de el sa ramana, inclusiv Carlo Ancelotti, dar sa fim seriosi a plecat la un salariu urias, normal ca vroia sa plece, l-am inteles. Ultimul caz, nu stiu ce sa zic. Daca ma intrebai si pe mine in 2003, n-as fi zis nu lui Beckham, care era un urias la vremea aia, Gaucho nu era tocmai ce a devenit. Drept demonstratie a costat destul de putin. Ceea ce lumea nu stie din pacate e ca Perez l-a adus pe Beckham inaintea Barcelonei, prioritatea catalanilor a fost TOT BECKHAM. Este precizat detaliul asta in cartea fostului vice din era Laporta, imi scapa numele.

            Iti respect parerea, dar am vrut sa clarificam cu ceea ce stiu si eu.

          • zece

            Ai uitat să precizezi ca Makelele avea unul dintre cele mai mici salarii din echipa. Să trecem peste. Ok, îl vinzi pe Makelele dar aduci înlocuitor. Ai uitat să precizezi și faptul ca Perez refuza să plătească salarii bune j jucătorilor de profil defensiv, sau ca l-a dat afară pe VDB după ce câștigase titlul

          • Florentino

            A adus inlocuitori pe banda rulanta, toti ceruti de antrenor. Makelele din ce scrie in carte a cerut salariul de la Chelsea, care din cate am citit eu era cu 1 milion mai mic decat al lui Zidane. Cam mult pt un fotbalist de 31 de ani, important ce e drept. Jucatorii cu profil defensiv la Madrid sunt extrem de bine platiti…Varane cu noul impresar si-a dublat contractul, Ramos e al doilea sau al treilea cel mai bine platit fundas din lume, Pepe are un salariu foarte mare pt ceea ce joaca si pt un fundas, unul dintre cei mai bine platiti jucatori in perioada Perez a fost Samuel, fundas central…cazul Del Bosque, iarasi din pmdv esti in eroare. Probabil cei mai experimentati te pot elucida…Esti influentat de ceea ce s-a scris si nu e o chestie de neinteles, o accept. Dar spre ex stiati ca del bosque si Zidane nu isi mai vorbeau? Eram in Spania in perioada aia, nu vorbesc ca sa ma aflu in treaba.

          • zece

            Nu prea cred ca e adevărat ca a adus ce au cerut antrenorii, care la rândul lor au fost penibili până la aducerea lui Mourinho.

  • Radu Dranga

    Rezonez cu articolul şi autorul lui. Argumente logice, fapte şi concluzii la fel. Felicitări ție şi ruşine lui Rafael!

    • Florentino

      Multumesc sincer, Radu!

  • COSTEL

    la ce ne raportam
    daca la alte cluburi suntem extraordinari si LUMEA NU NE INTELEGE .
    daca la raportam la un rival ce ne era inferior pana acum 10 ani la orce capitol organizare prestanta imagine putere mediatica samd acum eu sunt un frustrat .
    suntem la cel putin 5 ani in urma lor ca politica identitate la cea ce a insemnat REAL MADRID ptr mine .
    nu vorbesc de voi atentie .
    poate aveti alt sistem de valori .
    cred ca suntem pe directia gresita ca si aceasta globalizare dusa spre radical
    NIMIC PE ACEASTA LUME NU RAMANE FRUMOS FARA ECHILIBRU .
    NICI MACAR NOI CA OAMENI.
    RAFAELO UN ANTRENOR PE CARE EU NU IL DOREAM LA REAL MADRID DE PRIN 2009 …..SA NU SPUN 2007!!!!
    A VORBIT .
    NE-A DERANJAT ,
    DA .
    SI ACUM IL JUDECAM .
    DAR EL A FOST JUDECAT DE NOI .
    EXACT CA IN TERMEN JURIDIC CAND PRIMESTI INCHISOARE SI DUPA ITI TRIMITE SI TOATE SECTIILE DE POLITIE AMENDA.
    eu cred ca are vorba sa vorbeasca . cum si camacho a vorbit acum sau atunci…..
    CONSIDER CA NU RAFAELO SI-A DEPUS CV PTR ANGAJARE . SI CHIAR DEPUS TOT AR TREBUI ACCEPTAT .
    DE CINE .
    DE SEFI .
    DACA L-AU ANGAJAT ATUNCI SUNT RESPONSABILI NR 1.
    CUM EL STIA UNDE VINE SI ESTE VINA LUI CA A VENIT ASA STIAU SI PE CINE ANGAJEAZA .
    MARJA DE EROARE NU EXISTA IN ACEST SPORT .
    INFORMATIA CIRCULA PE LA NIVELUL NOSTRU DE MICROBI AI FOTBALULUI DAR LA AL LOR…..
    eu termin spunand ca REAL MADRID ASTAZI CA CLUB ARATA JALNIC .
    ORGANIZARE . EU IMPREUNA CU VOI NE CHINUIM CU ACTELE TRIMISE DE 5 ANI SA FIM UNA PENIA ….
    UN EXEMPLU …
    CA PROIECT …. JALNIC LIPSA ACUTA DE LIDERI CAPITANI CARE SA INFLUENTEZE POZITIV TOT CE VINE IN CLUB….
    EXTRAORDINAR CA IMAGINE GLOBALA . DA AICI ESTE MERITUL CONDUCERI .
    CA IN VIATA AVEM NUMAI DREPTURI MAI PUTINE OBLIGATII.
    PENTRU MINE INCA ODATA SPUN LOTUL MA DEPRIMA SI NU CA CALITATE TEHNICA TACTICA CI LA CEA UMANA ….
    IAR CU CINE MA COMPAR CU CEI MAI BUNI CA ASA DOREA SI DON SANTIAGO .
    DE ACEEA A CONSTRUIT STADIONUL …..CAND ZIARISTI SPUNEAU CA SUNTEM O ECHIPA DE SECUNDA………………

    • Florentino

      Costel in primul rand iti respect opinia si iti multumesc ca ti-ai facut timp sa scrii. O sa incerc sa-ti raspund:

      Pt mine problema nu este ca a vorbit si a deranjat, problema este ca stia toate lucrurile astea inainte sa vina si tot a venit. Apoi alta problema este ca daca nu le stia, a venit le-a simtit, de ce nu le-a spus atunci??? De ce faci circul asta acum cand nu mai esti platit de club si n-ai facut-o atunci cand erai acolo ba chiar il sustineai public pe Florentino Perez??

      Clubul a angajat un antrenor profesionist, un antrenor cu palmares care si-a facut treaba mai bine sau mai rau pe unde a fost. N-am avut nimic impotriva aducerii sale si pt asta marturise stau comentariile mele precedente. Ba chiar, as zice ca l-am aparat atunci cand aici se puneau tot felul de poze cu imagini ce subliniau haosul tactic si organizarea proasta a echipei. Erau doar imagini de propaganda si consider ca Benitez tactic corespunde oricarui club din lume. Dar clubul a angajat un antrenor , repet, profesionist, care nu a inteles unde a venit desi cunoaste mai bine ca mine si ca tine ce inseamna Real Madrid. E oare o intamplare ca niciun jucator de la Inter Milano nu l-a suportat? Ca a reusit sa-l scoata din tatani pe Xabi Alonso? Ca nimeni la Napoli nu plange dupa el? Sau are cumva legatura cu omul, caracterul dificil care e Rafa Benitez, cel care acum ne da lectii in cel mai nepotrivit moment?

      Lotul din punctul meu de vedere nu parea sa sufere de lipsa de calitate umana cu Ancelotti. E din nou oare o simpla coincidenta ca baietii astia au probleme doar cu antrenorii conflictuali orgoliosi, gen mourinho,benitez? Ancelotti n-a avut nici cea mai mica problema cu starurile echipei, poate a gresit poate nu, dar nu sunt aceiasi jucatori? De ce nu s-au comportat la fel si cu italianul? Sunt prea multi Costele cei care s-au adunat impotriva lui Benitez si da-mi voie sa cred ca din 25 de jucatori 20 nu sunt nebuni si Benitez singurul lucid. In ceea ce priveste clubul ti-am zis, nu stiu daca mai tii minte, nu te pot contrazice si aici Florentino are un minus pentru ca trebuie sa asigure un climat profesionist. E drept ca nu poate sta cu ochii pe cele mai mici detalii, dar poate e nevoie de cativa oameni de incredere in jurul lui care sa-l ajute mai mult. Aici parerea mea este ca lui Florentino i se pot intr-adevar reprosa niste amanunte, dar de aici pana la a-l transofrma in vinovatul nr 1 si a pleca capul in fata afirmatiilor unui antrenor frustrat de neputinta e destul de mult. Benitez n-a oferit acel interviu, ala nu e Rafa Benitez, interviul l-a oferit frustrarea si neputinta din el. A proslavit Barcelona, a pus la zid Madridul si mana care l-a ajutat intr-un moment in care il mai doreau doar West Ham si niste echipe din China. Si a scuipat exact acolo unde a mancat cea mai bun mancare, fara a stii insa ca trebuie sa manance elegant cu tacmuri, nu cu mana!

      Te salut cu respect!

      • COSTEL

        clubul REAL MADRID stia caracterul si omul RAFA BENITEZ LA FEL DE BINE CUM STIA SI RAFA LOTUL CALITATEA UMANA DE ACOLO.
        NU STIU DE CE SPUI CA A ANGAJAT UN ANTRENOR .
        DA SI UN OM.
        TE AMAGESTI DACA CREZI CA CLUBUL ANGAJEAZA DOAR UN ANTRENOR . FARA A AVEA INFORMATII DESPRE ORCE DETALIU…..

        • Florentino

          sunt de acord Costel, dar vezi tu, eu tocmai asta spun si de-asta sunt foarte dezamagit. REAL MADRID L-A ANGAJAT PE BENITEZ IN CIUDA acestui comportament deviant pe care il are si l-a avut la toate cluburile de unde a plecat certat cu jucatorii cei mai importanti! Da, Real Madrid stia ce angajeaza dar sa nu sarim usor peste faptul ca acest club URIAS i-a intins o mana nesperata domnului Benitez, iar domnul Benitez acum ne face albie de porci pe noi toti si pe presedintele care nu l-a lasat sa mearga la West Ham sau in China pt ca a sa cariera catre asta se indrepta. Noi nu stim cum a fost, poate Real Madrid i-a cerut lui Benitez sa se schimbe si el n-a facut-o (putem doar presupune), dar ce stim e ca Benitez nu putea sa ceara sa sa schimbe Real Madrid asa cum au facut-o Mou sau Ancelotti pt ca pur si simplu nu venea aureolat de vreo mare performanta in ultimii ani. El nu intelege ca a gresit enorm ca antrenor, noi ne facem ca nu vedem si ignoram reactia a 20 de jucatori pt ca nu-i placem pe 2-3 dintre ei. C eea ce nu e corect, sincer. eu chiar cred ca Benitez nu s-a facut sub nicio forma inteles, iar peste toate cel mai dureros e CA EL NU SE CONSIDERA VINOVAT!!! VINOVAT e ala care i-a intins mana cand nici el nu mai spera, ceea ce sincer, e absolut absurd. Ma inclin si te salut!

          • COSTEL

            in viata este bine sa ai un echilibru sa stii sa te evaluezi sa iti stii limitele chiar daca progres inseamna sa le fortezi .

            eu cred ca clubul nu trebuia sa ii intinda mana sa ii implineasca visul. ptr ca PE RAFA NU IL RECOMANDA NIMIC DECAT FAPTUL CA ESTE CANTERAN .
            TE POTI UITA PE COMENTARIILE MELE DESPRE RAFA DIN ULTIMI 8 ANI.

            DE CE L-AU ANGAJAT ESTE DOAR PROBLEMA LOR .
            DE CE A VENIT ESTE LA FEL PROBLEMA LUI .
            CE A IESIT UN FIASCO .
            REZULTATUL INCA UN SEZON RATAT .
            nu este normal .

            ca el vorbeste . din prisma unui suporter deranjant . pe parte umana nu putem intra in speculati . motivul.

            nu stim nici 1% din ce a fost acolo.
            eu nu sunt pentru a ma angaja la firma ta .insa tu eu nu mai conteaza ma angajezi .
            contractul este o intelegere in cunostinta de cauza . nu mai semnam ca primarii de mult nu .
            daca nu merge suntem amandoi vinovati .

            de ce simplu ca nu a mers .
            ca intr-o casnicie .
            si cine nu vorbeste dupa o asemenea relatie .

            Florentino NU MA INTELEGE GRESIT . nu incerc sa il victimizez pe RAFAELO . DAR NICI SA IL SCOATEM SCARAOSCHI ,
            CU DRAG STIMA SI RESPECT

            EU VOI ANTRENA LA NIVEL COPII DAR DACA MA CONTACTEAZA X SI NU MA SIMT CAPABIL NU MA DUC . DAR DACA MA DUC ESTE VINA MEA DAR SI A LOR .
            NIVELUL MAGNITUDINEA ESTE ALTA ACOLO PROPORTIONALITATEA SE PASTREAZA .
            RAFA NU ESTE VREUN SARAC ….
            SI NU A VENIT LA REAL PTR BANI .
            ca parere personala . ci ptr implinire profesionala .
            de aici frustrarea lui . nu stim deloc cum a fost acolo.
            eu de exemplu cred ca a fost o solutie de avarie .
            nu s-a semnat cu kloop si a venit el.

          • Florentino

            Inteleg ce zici si nu te contrazic. Stiu foarte bine care era opinia ta despre Benitez si sincer, atunci am incercat sa nu iti dau dreptate, am incercat sa cred in el si sa-l sprijin, macar in mintea mea. Tu ai facut-o si public si te felicit, ai fost de admirat in perioada Benitez. Stiu ca nu incerci sa-l victimizezi, dar nici eu nu incerc sa-l scot mai rau decat e. Doar ca mi s-a parut foarte deranjanta declaratia (in primul rand pt ca pare sa-i pupe in cur pe aia de la barcelona) in al doilea rand pt ca scuipa mana care i-a dat sa manance cea mai bogata cina, intr-un moment de foamete maxima. In al treilea rand pentru ca ma deranjeaza ca vb acum si nu cand a fost implicat (pt mine inseamna ca daca stia astea si nu a spus, nu a vrut niciun moment binele clubului ci al lui personal, altfel nu se justifica) si in ultimul rand pt ca acum 2 luni il sustinea pe Perez public si apara, iar acum il face zob. E foarte urat. Nu vreau sa fiu inteles gresit, dar pe mine m-a dezamagit. Vreau sa imi cer scuze tie si celorlalti daca ceea ce eu am scris a depasit limita si iese din tipar. E pur si simplu rezultatul a ceea ce gandesc acum si ii multumesc lui Florin ca a ajustat ce trimisesem initial. Sper ca nu am deranjat, daca am facut-o primiti scuzele mele. Parerea ramane insa aceeasi.

          • COSTEL

            nu ai deranjat iar daca da atunci nu iti bate capul.
            poti deranja doar oameni carora nu le place dialogul . si acestia cred ca ei detin adevarul absolut . asa ca nu merita .
            daca mi-am rupt 5 ,10 minute sa dialoghez cu tine este pentru ca ti-am apreciat munca si in acelasi timp OMUL.
            ACEST ASPECT OBLIGA .

            DACA CONSIDERI CA MERITA SA PORTI O DISCUTIE IN CONTRADICTORIU POATE O FACI .
            AM CONSIDERAT CA MERITA.
            FELICITARI PTR CALITATEA TA UMANA PERCEPUTA DE MINE DIN DIALOGURILE PURTATE DE NOI PANA ACUM .

            IN RESTU NU ITI BATE CAPUL .
            IAR RAFA ESTE UN TRECATOR ,
            REAL MADRID RAMANE .
            MAI ALES IN SUFLETELE NOASTRE .

          • Florentino

            Multumesc mult. Imi place dialogul, chiar daca nu sunt mereu idei comune. Eu apreciez echilibru tau, al lui Radu, Florin, doamna Daniela si a multora de aici, poate si de-asta m-am atasat mult de pagina noastra. Am un mare defect, multi probabil ca vor crede ca sunt fan al presedintelui si de-asta am reactionat asa. In fapt, nu suport sub nicio forma ca cineva sa loveasca in Real Madrid, mai ales cineva care stiu ca nu are dreptate si cineva care stie ce inseamna Real Madrid. Cand mai e vorba si despre un om in care poate am crezut sau pe care l-am sustinut neconditionat durerea e cu atat mai mare. Cat despre partea de final, nu pot decat sa zic: jos palaria! Esto es madridismo puro!

  • bembiluna

    Probabil ca va voi supara, insa va rog sa credeti ca aceasta este doar opinia mea si nu am dorinta sa o impun nimanui. Ma aflu in cea mai urata perioada a mea de cand sunt fanul lui Real Madrid; sunt dezamagita, sunt suparata si, de foarte- foarte mult timp, nu mai am incredere in lot, in echipa, in general. Nu are sens sa spun care sunt motivele, ele sunt multe, de demult si probabil ca la mine s-a umplut paharul. Este si motivul pentru care scriu foarte rar si am iesit de pe grupul de facebook.
    Cu Real Madrid tin de 30 de ani (se fac anul acesta), de cand eram un copil care abia stia cati fotbalisti joaca intr-o echipa. Am crescut absorbind cu aviditate orice informatie despre acest club, intr-o vreme in care comunicarea nu era atat de la indemana ca acum. Intamplator sau nu (mai degraba nu intamplator), informatiile astfel filtrate au fost mai ales cele concentrate, despre simboluri, despre legende, despre generatii de exceptie ale acestui club. Astfel, pentru mine Real Madrid inseamna noblete, corectitudine, valoare si spirit: Don Santiago Bernabeu, Don Alfredo Di Stefano, Miguel Munoz, Juanito, Buitragueno, Raul……
    Ce vad la Real astazi (asta insemnand ultimii 5-6 ani) ma doare, ma dezamageste si ma face sa simt lehamitea din ce in ce mai pregnant. Are legatura cu conducerea acestui club, cu liderii echipei de fotbal, cu vedetele lui, cu fanii, cu reflectarea in presa si mai ales cu ceea ce se incearca sa se vanda ca imagine. Mie, personal, repet, mi s-a luat de fitzele fotbalistilor, de indiferenta cu care privesc Barca castigand in permanenta, de sufcienta cu care li se pare ca este normal sa fie adulati, in conditiile in care Real Madrid pierde teren in aceasta perioada; m-am saturat sa imi fac sperante si sa le vad naruite in fiecare an, sa astept proiecte care nici nu se nasc, pentru a fi abandonate la mijlocul sezonului; m-am saturat sa “ne concentram’ pe trofeul X sau Y, pentru ca pe celelalte le-am pierdut cu nonsalanta. M-am saturat de declaratii de imagine, de imagini prefabricate, de antrenori schimbati, sacrificati, o data la un an- un an jumate, pe principiul ca “decat sa dai afara cinci fotbalisti, mai bine pleaca antrenorul”. Si, mai ales, nici macar sa ma prefac ca mai cred nu pot.
    In momentul acesta, nu imi place nimic din ceea ce vad la clubul meu de suflet. Stiu, pot sa mut corabia oricand; voi iubi insa Real Madrid toata viata mea, pentru ca m-a intrat in sange; nu mai am, insa, incredere in acest lot si nu le mai pot da credit. Nu pentru ca vreau sa pedepsesc pe cineva, ci pentru ca asa simt si nu ma pot opri.
    Momentul acelade miercuri seara, cand, uitandu-ma la meci, mi-am dat seama, absolut socant, ca nu imi pasa de ei, ca nu ii mai iubesc, ca nu mai am incredere in ei, deloc, a fost ultima picatura. Nu e frumos ce a facut Benitez, dar e complet adevarat tot ce a spus. Va rog sa imi ignorati mesajul, daca va deranjeaza si sa ma credeti ca, desi mi s-a mai spus, nu vreau sa creez polemici si nici nu sunt nostalgica unuia sau a altuia. Doar ca asta simt acum; iar impotriva acestui sentiment de goliciune nu pot sa lupt, nu acum.

    • Florentino

      Pe mine nu ma deranjeaza doamna Daniela. Ba chiar va multumesc ca ati facut rost de cateva minute pentru a va spune opinia la un articol semnat de mine. Daca il pot numi articol, pt ca nu am experienta de a face asta si nici nu consider ca ma pricep. Pur si simplu am simtit o usoara revolta interioara si Florin a fost suficient de amabil incat sa-mi permita cu modificarile de rigoare sa imi vad onorabil numele sau nickname-ul aici. Eu va inteleg opinia si o respect. De asemenea, daca nu am avut inca prilejul sa o fac va felicit pt multitudinea de articole si noutati pe care ni le oferit aproape contratimp, e o munca, care cred eu ca din cand in cand trebuie amintita.

      Mesajul dumneavoastra e dureros pt mine ca fan blanco, pt ca vine din suflet si transmite anumite idei pe care poate le resimt si eu. Vreau sa va spun sincer ca si eu am gandit asa, apoi am tras usor frana de mana si m-am gandit. Eu nu indraznesc sa spun ca dumneavoastra sau Costel nu aveti dreptate. Nu-mi permit sa fac asta pt ca nu consider ca sunt detinatorul adevarului absolut. Dar imi place sa cred ca pot cerne din ce in ce mai bine odata cu maturitatea sportiva informatiile. Din pacate, doamna Daniela, la noi, dar si in Spania, ajung doar informatiile care fac obiectul de interes al presei. De foarte multe ori, ele sunt contundente si beligerante. Intuitita ma indeamna sa le tratez cu rezerve. Eu nu cred sincer va spun ca acesti fotbalisti prioritizeaza anumite valori personale in dauna grupului sau mai exact a clubului. Din simplul motiv ca in joc e cariera lor. Real Madrid nu castiga, ei raman doar niste fotbalisti bine platiti si faimosi. Am jucat fotbal, nimeni nu vrea asta. Eu nu il vad pe Sergio Ramos ala care pune capul in gheata adversarului si joaca in ultima vreme cu umarul luxat (e o durere inimaginabila va spun sincer) capabil sa gandeasca asa. Orgoilii au, ca orice oameni, si eu le am, probabil si Dvs, dar refuz sa cred ceea ce tot se vehiculeaza in media asta atat de corupta si interesata! Mai mult decat atat, refuz sa cred ca problemele noastre vin din calitatea umana a lotului pt ca nu sunt acolo, nu traiesc printre ei, nu le-am auzit personal opinia. Poate daca as auzi-o as descoperi cateva elemente care m-ar face sa ma razgandesc din perceptia asta si posibil si pe Dvs.

      Daca ma intrebati astazi, da…consider ca Iker Casillas a avut niste probleme personale de rezolvat si cred ca a gresit. Nu cred insa ca situatia lui e similara cu “ifosele” lui Ramos, Ronaldo sau James. E diferit, in primul rand pt ca Iker avea o alta importanta, un altfel de statut. Iker e un mit si-a permit sa dicteze sa faca sa schimbe, dar nici el nu cred ca nu si-a dorit sa nu castige trofee in detrimentul barcelonei. Sa nu credeti ca lor le este usor ca fotbalisti profesionisti de cel mai inalt nivel sa nu sarbatoreasca an de an trofee. Si sa nu cadeti in capcana asta de a considera, asa cum am facut si eu, ca noi le stim pe toate. Nu le stim suntem la distanta si din pacate in interior se intampla multe lucruri care poate nici lor nu li se par normale. Revenind la Benitez, am explicat de ce consider ca a gresit si mai ales de ce consider ca nu are deloc, dar deloc dreptate. In ultimii 2 ani problemele astea au lipsit si va intreb si pe Dvs: de ce doar cu antrenorii conflictuali, orgoliosi acesti jucatori au probleme? de ce nu au avut probleme cu Ancelotti, care i-a strunit si i-a condus catre Decima? E acelasi lot practic stimata doamna si va spun cu durere in suflet, Ancelotti daca nu avea problemele cu accidentarea lui Modric era si acum antrenorul nostru. Stiu ca nu il simpatizati, dar sunt convins ca v-ati bucurat cand echipa mergea. O ultima intrebare: sunteti fan Jose Mourinho nu-i asa? Sau cel putin eu asa retin. Dar si daca nu sunteti (cu atat mai mult daca sunteti)…de ce Mourinho nu a lovit in Perez sau in club cand a plecat, pt ca era cu mult mai indreptatit decat Benitez sa o faca??? Si retineti, Jose a avut o problema cu 3-4 jucatori nu cu 20…

      Mesajul dumneavoastra nu trebuie ignorat, mai ales ca suna a strigat de disperare al unui fan vechi si echilibrat, dar ce va rog eu este sa nu uitati o vorba veche a lui Don Santiago: “iubiti acest club, atunci cand e cel mai greu cu putinta”.

      • bembiluna

        Am scris si o sa repet, Real Madrid este iubirea viretii mele si asa va ramane. Pe Jose il iubesc si o sa continui sa o fac, insa te rog sa ma crezi, m-am rugat sa nu se intoarca, atunci cand se punea problema asta si in continuare nu vreau sa mai fie antrenorul nostru. Ma bucur cand castiga Real Madrid si indiferent de ceea ce simt, in fata celorlalti, o sa ii sustin mereu. In sufletul meu, insa, nu ma pot minti ca imi place ceea ce vad, pentru ca nu e adevarat. Pe mine aceasta generatie m-a dezamagit, fotbalistic (pentru ca stiu ce super sportivi sunt si nu imi explic de ce nu ii afecteaza lipsa succeselor) si uman, pentru ca, desi nu e o scuza pentru declaratiile lui Benitez (pe care si eu le consider – nu neadevarate-, ci neloiale clubului), primii care l-au atacat inclusiv in presa si au dat de inteles ca nu il vor au fost tocmai jucatorii. Daca cerem verticalitate unuia, trebuie sa o pretindem si celorlalti.
        In final, imi doresc enorm, enorm de mult ca Realul acesta sa castige, sa isi recapete increderea si statutul pe care il merita prin valoarea incontestabila a fotbalistilor sai. Numai ca mingea e la ei si a fost mereu, iar in ultimul timp, numai peste poarta nimereste, ca sa folosesc o metafora. Declaratiile lor nu isi gasesc concretizare pe termen lung, iar eu am obosit. O sa imi treaca, desi nu am mai simtit asa ceva niciodata, iar fan Real o sa fiu pana o sa mor. Apreciez opinia ta si, repet, in mare parte sunt de acord cu ce ai scris, insa nu pot blama doar una dintre parti si nu ma pot opri sa ma gandesc la proverbul ala; ce semeni, aia culegi. Iar la noi de ceva ani se seamanam vant si se culegem furtuna.

    • Torpyla

      Adevarul doare de cele mai multe ori si e greu de acceptat.

      • Florentino

        Inca nu mi-ai explicat si mie care e adevarul.Adevarul e ala pe care il spune Benitez sau care iti convine doar tie? Si nu intreb cu mailitiozitate, pur si simplu incerc sa inteleg.

        • Torpyla

          Si daniela a remarcat faptul ca ceea ce spus benitez e adevarat,dar n-am vazut o astfel de reactie si la adresa ei.

          Eu am renuntat sa mai adaug ceva in momentul in care am vazut ca nu suntem pe aceiasi unda. Putem aprecia fotbalul si clubul si fara sa fim de acord in tot si toate.

          Let’s just agree to disagree.

          • Florentino

            Nu am o problema cu asta, nu trebuie sa fim de acord, dar la doamna Daniela am inteles ideea, la tine nu. Atata tot. Dar, asa cum respect orice opinie o respect si pe a ta.

          • Torpyla

            “Nu e frumos ce a facut Benitez, dar e complet adevarat tot ce a spus.”

          • Florentino

            O fraza care nu argumenteaza nimic. Din pacate.

          • Florentino

            Iar tu nu ai zis acelasi lucru, cu tot respectul, primul tau comentariu era legat de maicute virgine 😉 In fine, sa o lasam asa. Am oferit argumente toata ziua pt pozitia mea, ale tale sunt “ca jucatorii / presedintele sunt de vina samd”. Curios, la finalul sezonului Ancelotti, doar un om era de vina, jucatorii erau imaculati.

          • Torpyla

            Faptul ca eu am fost mult mai agresiv in exprimare nu reflecta o idee diferita.

    • gabipetre

      Daniela, ceea ce au făcut pentru acest club cei enumeraţi de tine mai sus, nu poate şterge generaţia actuală nici dacă ar vrea. Proiectul este să plece această generaţie şi apoi mai vedem, Real Madrid nu stă în ei. Aşteptând de la an la an să vedem ceva de la ei, ei îmbătrânesc, nu mai pot face anul ăsta ce ar fi putut face anul trecut, nu mai pot face la anul ce ar fi putut face anul ăsta şi tot aşa. Vor rămâne generaţia care au smuls La Decima cu forcepsul, sacrificând un campionat pe care îl aveau în buzunar, şi care ar fi putut mai mult an de an dar deh… Şi eu mă simt bine uitându-mă deconcertat la ei. Rafa poate că a făcut rău că a dat în presă, dar aşa simte şi Carlo probabil şi Pellegrini şi Mou şi Klopp care ar fi putut veni dar nu e prost.

  • psycho

    echipa era de departe de drumul bun,mai degraba deja era pe aratura.
    antrenorul a avut suportul presedintelui in mod real ,nu a inteles nici acum asta.
    si am si eu o curiozitate ,o problema ce nu-mi da pace…ce a insemnat acel 0-4 cu barcelona,ce a vrut sa faca cu acel meci,ce a vrut sa demonstreze cu aceasta infrangere?! ca dupa acesl clasico am avut exact trairile colegei bembi de mai sus.

    • Torpyla

      meciul ala a fost la modul ” vreti sa jucati cum vreti voi? ok,dati-i drumul si faceti-va de cap,eu ma lepad de voi”.

      Ala e exact meciul in care echipa a fost construita pentru cum voia vestiarul. Vestiarul voia fara inchizator,fara casemiro..si asa s-a jucat…

      Si ca sa nu uitam prestatia fotbalistilor profesionisti in paralel cu cea a antrenorului,sa ne amintim meciul cu valencia in care cei din aparare faceau tot posibilul pentru a-si bate joc de munca celor din fata.

      • Florentino

        Daca a facut asa: NU MERITA SA ANTRENEZE REAL MADRID! Daca s-a intamplat asa, dupa meci iti dai demisia si ca un mare madrilen vii si spui: “iata ce se intampla la clubul meu de suflet, eu nu ma regasesc azi in ceea ce inseamna Real Madrid!” . Si atunci spala tot si toate!

        • Torpyla

          E usor sa ne dam cu parerea de pe margine,dar scoatem din context faptul ca era visul sa antreneze Realul.

          • Florentino

            Nu trebuie scos din context nicidecum. Din pacate el uita ca si-a indeplinit visul asta intr-un moment in care poate nu merita si ca Perez, ala care i-a intins mana si l-a scos din anonimat, i-a indeplinit acest vis.

          • Torpyla

            Anonimat,nicidecum. Nu a venit el la club sa se ceara antrenor. A fost chemat. Apoi a fost batjocorit in ultimul hal.

          • Florentino

            Era in anonimat. Fusese curtat de West Ham si de o echipa chineza. Asta era nivelul la care era. Si acum o sa vezi ca nu va prinde niciodata o alta echipa de top. Mai ales ca oamenii nu sunt fraieri vad caracterul imediat.

          • Torpyla

            Îți dai seama,în momentul ăsta, unde suntem noi dacă ne batem cu West ham pentru un antrenor?

          • Florentino

            Ai scos din context. E un antrenor spaniol, unul dintre cei mai titrati si crescut la tine in curte. Asa se poate explica, daca Benitez nu avea statutul asta si nu era iberic ci burkinabez sau german, nu te bateai cu West Ham pt el.

          • Torpyla

            Dacă și cu parcă. ..valabil și pentru Zidane. Nimic,dar absolut nimic nu-l indica pe el pentru postul de antrenor al realului,în afară de nume. Și totuși, nu mai e dacă atunci când vine vorba de cluburile cu care concuram pentru semnătura unui antrenor..that’s a fact.

          • Dorian Preda

            #facts 🙂

      • zece

        Asta înseamnă ca nu are personalitate, și un antrenor fără personalitate nu are ce căuta la nivelul asta

    • Florentino

      Pe scurt? El nu a fost vinovat nicio clipa de nimic. Am scris in articol: nicio o secunda de autocritica. vinovati au fost fanii, jucatorii si mai ales presedintele. Rafa Benitez nicidecum. Facem un calcul sa vedem unde era Real Madrid daca isi castiga punctele NORMALE cu Gijon si Malaga? Drumul bun pe care echipa era in viziunea domnului Benitez e de fapt un simplu “Drum bun, Rafael!”

      • psycho

        las punctele pierdute pe moment .piticul de pe creier imi tot aduce aminte de versiunea cu echipa facuta la presiunea jucatorilor ,de faptul ca el s-a spalat pe maini inantea celui mai important meci din tur.e adevarataovestea asta?

        • psycho

          unde suntem domnilor,in nordul africii? de cand se fac pariuri si demonstratii de barbatie pe spinarea suporterilor si a clubului?
          de ce nu spus nimic dupa clasico daca avea adevarul da partea sa?
          si mourinho a pierdut cu 5-0 dar echipa inainte de asta mergea iar dupa a mers si mai bine.
          nici nu pot sa cred ca o intreaga echipa a sabotat proiectul mai ales ca tot dupa clasico presedintele a iesit in public si a reconfirmat sustinerea conducerii si ca are mana libera la selectia echipei.

          • Florentino

            Uite colegul…cinci semne mari de intrebare apropos de lot. Toti vorbim de lot, de fitele jucatorilor si toti ne referim la Ramos, Marcelo, Pepe sau James plus Ronaldo. Cum comentam insa reactiile unor jucatori cuminti ca Navas, Kroos, Modric, Jese, Carvajal la adresa lui Rafel Benitez??? Si astia erau nebuni si Benitez singurul lucid?? Astia care nu spun niciodata nimic, astia care sunt chiar cuminti

          • Torpyla

            Aia nu e o echipa. Fiecare trage pentru el ca sa rămână în barcă

          • Dorian Preda

            E simplu colegu e vorba de influenta mai marilor din vestiar asupra astora cuminti.

        • Florentino

          eu nu stiu daca e adevarat ca s-a facut echipa la presiunea jucatorilor, sincer. Parerea mea e ca e doar o speculatie. Dar repet, daca e adevarat, trebuia sa faca ceea ce am zis. Nu a facut-o, e mai confortabil sa o faca acum plin de frustrare si ura. Pt ce o face acum?

          • Torpyla

            Pentru ca îi pasa.

      • Torpyla

        punctele normale cu gijon si malaga? Trebuia sa castigam punctele alea doar pentru ca ne numim Real? Uitam unde au pierdut puncte cei de la barca?
        E fotbal…nu “cine e mai tare”…oricine poate castiga oriunde.

        • Florentino

          Pai cum sa-ti zic, cu Mourinho le cam castigai la scor pe alea. Cat despre punctele pierdute de barca. asa este, au pierdut, sa-i multumit marelui antrenor rafa benitez ca n-am profitat niciodata de cele 3 egaluri ale barcelonei ba chiar am si pierdut. E o problema! Dar el n-a avut nicio vina

          • Torpyla

            Uitam de la mana pana la gura o situație identica cu Ancelotti. ..care nu era în stare sa câștige în campionat exact atunci când se împiedica barca.

          • Florentino

            Uita-te pe rezultatele de atunci, o sa vezi ca nu e chiar asa. Si mai ales, pe situatia generala. Cand il acuzi pe Ancelotti ca a ratat titlul? Cand a facut senzatie in semifinale cu Bayern in acelasi timp? Sau anul trecut cand lipseau Modric si James? Parerea mea e ca pe italian il judecam diferit de Benitez si nu e ok.

          • Torpyla

            Cred ca glumești spui de meciului ăla cu bayern în care nu reușeam sa ieșim din careul propriu. Ce a avut Carlo de partea sa a fost șansa și atât.

          • Florentino

            Contextul general. Ai pierdut titlul pt ca in perioada aia a trebuit sa bati toate echipele germane bune pt a castiga La Decima

          • Torpyla

            La real nu exista astfel de scuze. Sa sacrifici un campionat doar pentru a ieși tu,marele antrenor,basma curata…e penibil.

          • Adrian Matei

            Daca e sa o luam asa, nici cu Mourinho antrenor cand jucam contra Barcei nu prea ieseam din careul nostru si totusi toti membrii comunitatii laudau acele victorii sau egaluri pe care le obtinea echipa noastra. Am batut pe bayern cu 5-0 la general printr-un joc de contraatac, chiar nu vad care e problema, crezi ca trebuia sa jucam deschis cu ei ? Si Mourinho cand a incercat asta cu Barca si-a luat un 5-0.
            Si nu ma intelege gresit, nu sunt fan Ancelotti, consider ca am pierdut 2 campionate intr-un mod nepermis cu el antrenor, dar dubla cu bayern mi s-a parut unul din highlighturile erei Ancelotti ca si spirit de sacrificu, determinare si chiar ca si joc

          • Torpyla

            Pai dubla aia sunt unele dintre putinele lucruri reușite din mandatul italianului.

  • Torpyla

    Zice cineva pe facebook o chestie interesanta.

    Mou si-a luat 5. Si a folosit echipa lui. Diferenta aici a fost ca unuia i s-a dat incredere si a dovedit, iar celalalt avea groapa sapata deja de ceva timp.

    • Dorian Preda

      Benitez a fost precum copiii damnati inainte de nastere de blestemele ursitoarelor. Nici nu semnase cu Real Madrid si i se canta prohodul. De-aia am si zis: trebuia sa plece dupa barca, era clar ca va pleca in conditii rele.

      • Torpyla

        A făcut și el destule greșeli, dar nu trebuie scos el țap ispășitor pentru situația de acum.

        Iar declarațiile lui sunt tăioase, dar cred ca s-a abținut de la mai mult,pentru ca material era destul.

    • http://www.madeforsoul.blogspot.ro/ 5inco

      bine zisa treaba cu groapa 🙂

  • Mocanu Razvan

    Senzational articolul..Sustinatorii lui Benitez ar trebui sa tina cu Barcelona incepand de azi..Si pentru aia care ne spuneau ce madridista e Benitez si cum ii curge lui sange alb prin vene, doar atat am de spus : HAHAHAHAHAHAHA ..

  • Dorian Preda

    Apreciez munca si pasiunea pe care ai depus-o, dar nu vad de ce trebuie Benitez transformat intr-un drac. Omul si-a spus parerea si atat. E prima iesire de dupa demisie! Si Ancelotti a vorbit despre conducere si presiune, sa fim seriosi. Nu sunt de acord nici eu cu detaliul ala cu farselona, sunt povesti diferite, dar e suparat. Vad ca unii dintre voi au tupeul de a-i contesta si madridismul, aveti vreunul dintre voi senzatia ca sunteti mai “madridistas” decat e Benitez?? Putin control n-ar strica! sau autocontrol. Nu a facut totul perfect, dar ultimul lucru de care poate fi acuzat e rea intentie sau lipsa de profesionism. A, tactul diplomatic e cu totul si cu totul altceva, am spus-o din prima zi: la Benitez nu va merge cu fitze. Dar some things never change. complet de acord cu pozitia Danielei si a lui Costel.

  • Eu
  • http://www.madeforsoul.blogspot.ro/ 5inco

    sa nu denaturam realitatea!!!!

    perez l-a adus pe benitez strict pt a-l putea aduce ulterior pe zidane!!!

    este cat se poate de firesc:
    1. il dai afara pe carlo pt ca e moale in vestiar, prieten cu jucatorii
    2. il aduci pe rafa pentru ca e la fel de capos si vrei mana dura in vestiar precum mourinho
    3. mana dura deranjeaza jucatorii, lucru de asteaptat
    4. faci presiuni inainte de clasico sa joci mai ofensiv si nu echilibrat
    5. antrenorul iti cade in capcana si o luam pe coaja
    6. vinovat pica tot antrenorul
    7. acesta spune lucrurilor pe nume in vestiar
    8. jucatorii se pun afurisitii si presteaza sub capacitatea lor
    9. se pune la indoiala antrenorul, si nu jucatorii
    10. presa pistoneaza neincetatat cu criticile
    11. tu te faci ca il sustii public
    12. echipa scartzaie un pic, intr-un timp la care si alti antrenori nou veniti au scartait (si mou si carlo si oricare)
    13. decizi sa inlaturi antrenorul
    14. aduci o persoana la fel ca si carlo
    15. castigi un MARE plus de simpatie si un impact mediatic insemnat (ajungi sa vinzi inclusiv tricouri cu zizou:))

    asta e impulsul de care vorbea perez in vara!!!!!!

    sunteti de acord ca nu-l putea demitea pe ancelotti si numi direct pe zizou???
    era prea trasa de par….

    PS; nu vreau sa ii iau din merite lui Zizou, pt ca echipa se simte fantastic sub comanda lui, dar suita de decizii a conducerii aduce mai mult a amatorism, decat a profesionism. Perez se comporta ca si un copil care vrea sa-si faca toate poftele!!! E la fel ca si cu Becali cand il vroia pe finul sau Radoi antrenor 🙂

    • Torpyla

      AMIN

    • zece

      conducerea in mometnul asta e de cascadorii rasului. ma uit la bayern munchen si ma ia de cap. transferuri antrenori tot. l-au avut pe heynckes antrenor de talie, a plecat, a venit guardiola, acum carlo ancelotti. noi vindem jucatori vitali si dam afara antrenori buni pentru a-l aduce pe benitez sau zidane(care poate va iesi bine, dar in momentul asta e 0 )

      • Rileyy

        poate ar trebui sa va mai documentati inainte sa postati ba pe cuvant. O perioada buna de timp nu inseamna ca un anumit club gandeste extraordinar de profesionist! La Bayern din ultimii 7 antrenori 3 n-au adus trofee iar lui Heynckess Bayern nu i-a facut oferta de prelungire si ala a anuntat ca se retrage. Acelasi club “super profesionist” a avut in functie un interimar inainte de Heynkess, si-a dat antrenorul afara in plin sezon, ii datoreaza bani lui Magath si acum (inca se judeca) si ce sa vezi l-a numit pe legendarul Klinsmann pe sistemul Zidane care Klinsmann n-a castigat nici macar un amarat de trofeu. Hai sa ne dam mai destepti decat suntem. Sa amintesc si ca din 2001 incoace un singur antrenor a adus un trofeu european la Munchen? comparatii inutile, mereu vedem doar ce e negru la noi.

        • Rileyy

          iar cea mai amuzanta e aia cu transferurile: 312 milioane de euro a bagat Guardiola in transferuri ca sa castige fix nimic :)))) vorbim ca sa ne aflam in treaba: ce profesionisti sunt aia si ce de porc e Perezu.

          • Torpyla

            ca si aia de la bayern sunt nebuni nu inseamna ca Perez e imaculat.

          • Rileyy

            “ma uit la bayern munchen si ma ia de cap. transferuri antrenori tot” pai cum e? Normal ca nu inseamna asta, dar macar sa nu dam exemple doar ca se ne aflam in treaba. Toti fac greseli, doar ca noi ne-am obisnuit sa semnalam un singur om. Mereu.

          • Rileyy

            “dam antrenori buni afara pentru a-l aduce pe benitez”…la cum arata era Guardiola, sunt convins ca Benitez facea la bayern macar aceleasi performante.

          • zece

            tu chiar crezi ca Benitez e la acelasi nivel cu Guardiola ?

          • Rileyy

            Nu e la acelasi nivel, dar ce a facut Guardiola acolo? a castigat trofee interne, pe care le castiga la ce diferenta e intre bayern si restul si gradinarul din curtea casei lui Rummeninge.

          • Torpyla

            Guardiola a reusit performanta de a lua 4 de la Real Madrid,sau 7 de la Bayern.

            Hold your horses

          • Torpyla

            Nu a gresit doar perez…dar el e cel care ar trebui sa-si asume responsabilitatea. E PRESEDINTE. AR TREBUI SA FIE RESPONSABIL. NU E.

          • Rileyy

            De acord, dar sa nu uitam ca omul nu conduce singur si ca e judecat de 20 de oameni din com executiv si de socios compromisarios. E simpla treaba, el el presedinte, dar nu presedinte asa cum suntem noi obisnuiti ci mai degraba un delegat al fanilor

          • Torpyla

            BA DA, CONDUCE SINGUR. El e cel care decide cine si ce face. E RESPONSABIL 100% de absolut orice.

          • zece

            dar ti se pare ca au transferat jucatori doar de dragul de a-i transfera ?

            in 2013 valoarea neta a transferurilor a fost de 40 mil
            in 2014 ~ 5 milioane
            in 2015 ~55 milioane

            si au transferat ce aveau nevoie.

          • Rileyy

            ce inseamna valoare neta?

          • zece

            ce au cumparat – ce au vandut

          • Rileyy

            pai vezi ca asa si noi am vandut foarte bine!!! si oricum asta inseamna 100 de milioane pentru trei titluri in bundesliga pe care le luau si fara investitiile alea

          • zece

            conteaza si ce cumperi si ce vinzi. au cumparat cu cap, in mare parte. transferul lui gotze a fost o aberatie dupa parerea mea (il voiau pe neymar dar a ales barca), dar era unul din jucatorii momentului atunci.

          • Torpyla

            Sa dea domnul sa nu-i avem în fata pe goetze,vidal si javi martinez prin ucl…

    • Andries Vasile

      E simplu , Perez joaca Fifa in viata reala! 🙂

  • Eu

    Recent Auba a declarat ca visul sau ii sa joace pentru Real Madrid.Ar fii senzational transferul lui <3

    • zece

      E foarte bun și foarte foarte rapid. De departe cel mai rapid fotbalist pe care l-am văzut.

      • Eu

        Nu stiu daca ar accepta pozitia de rezerva pentru cateva sezoane…Pana ce pleaca Cr7

        • zece

          aubameyang e varf. daca vine ii ia locul lui benzema

          • Eu

            Si extrema joaca

          • zece

            Juca, și n-o făcea prea bine

          • Eu

            Eu sunt de alta parerere,oricum mi-ar placea sa vina si sa faca rotatie cu Benzema

  • zece

    http://www.marca.com/en/football/real-madrid/2016/02/20/56c7a541268e3e9c608b4588.html

    s-a vorbit de asta pe site acum cateva luni. se vedea de la o posta ca era prea greoi

  • parol

    Benzema s-a accidentat si nu va juca cu Malaga 🙁

    • Andrei Daniel

      sezonul asta suntem loviti din toate partile

  • razvan.mihai

    Benitez o fi el Madridista cu multe metode dar parerea mea ca nu merita aceasta sansa de a antrena real Madrid. Nu sunt eu mare cunoscator al fenomenului dar se vedea de la o posta ca echipa nu mergea cu el la timona. Italianul a adus decima in vitrina fara a fi un mare tactician a lucrat la moral si Uite ca a luat 4 trofee cu echipa in 2 ani.

  • Real..eu..

    Ce faceti, fratilor? O saptamana am lipsit de aici si deja va ascutiti cutitele…=))
    Ce face si taranul asta de Cristiano, s-a apucat naibii sa joace ca la 23 de ani? Pai nu stie ca le zgarie retina astora de pe la Tv? Nesimtit mare.
    Despre joc, va sfatuiesc sa fiti mai optimisti. Observ ca odata cu aducerea lui Zidane jucatorii au cu totul alta atitudine. Decat sa astept un joc corect de la un antrenor…stufos, mai bine astept un joc spectaculos din partea unor jucatori care-si reamintesc fenomenul. Trofee…eh, mai putine, ca sa fim in ton cu anii trecuti. Dar jocul echipei, fara pic de ironie, chiar incepe sa arate bine.

  • https://www.youtube.com/watch?v=Zh-rjm2ViKg Los Merengues

    Meci al naibii de greu am avut cu Laboral, dar e bine că ne-am calificat. Llull e absolut fantastic. Avem o șansă bună să câștigăm mâine Cupa Regelui

    • Andy Andy

      Benzema de ce lipseste ?

      • https://www.youtube.com/watch?v=Zh-rjm2ViKg Los Merengues

        S-a accidentat, nu e în lot. Nu știu detalii.

        • Andy Andy

          Spre bucuria lu Jesse probabil o sa fie titular . Sunt curios cum o sa se descurce ca a mai avut de ceva timp sansa sa fie titular . Cu toate astea eu am juca cu 4 la mijloc si l-as titulariza pe Kova.

    • adin

      Este bine ca incepem sa legam victorii cu echipele bune la basket ( Khimki Moscova, Laboral )
      .Jucam a 15 finala din 19 posibile cu Lasso antrenor!!!
      Ce bine ar fi sa avem rabdare si la fotbal si sa construim..
      Hala Madrid!!! …dupa masa la 17.00 si deseara la 20.00 ( finala Cupei Regelui)

Real Madrid Romania