APOEL – Real Madrid, LIVE Comments

Browse By

  • zeshe

    poate ne lasa zidane sa aflam ca mai exista un llorente sau un ceballos.

    Kiko
    Nacho/Achraf Varane Vallejo/Nacho Theo/Nacho/Marcelo
    Ceballos Llorente Kroos
    Asensio Ronaldo Isco

    • Dorian Preda

      Nu pot intelege de ce intr-un meci cu o echipa ca Apoel nu ai loc pentru Dani Ceballos sau Marcos Llorente. Mi se pare absolut ciudat. Foarte de acord cu 11 le tau de la mijloc in sus.

      • zeshe

        problema nu e oricum la mijloc chiar ddaca nu sunt in varf de forma baietii, problema e in atac. cu orice argumente ar veni oricine, benzema e o cauza pierduta. nu e ca si cum ronaldo da prea multe goluri fiind ajutat de benzema. mai bine ii pui pe isco si asensio si el sa stea in careu, sa marce goluri. parca a trecut prea mult timp de cand am vazut un 4/5-0

        • Dorian Preda

          E o problema si la mijloc colegule, pt ca daca te uiti ce cifre au mijlocasii nostri anul asta iti vine rau. Kroos spre exemplu nu e acelasi jucator. Modric nici pe-atat. Singura constanta acolo e Casemiro, in timp ce Isco e singurul care face cat de cat diferenta.

  • Torpyla

    consider ca zidane s-a imbolnavit de sindromul ancelotti.
    joaca cu acelasi 11 pana ii rupe si apoi ii ruleaza si pe ceilalti, iar statistica va spune ca a folosit tot lotul.

    zidane, literalmente face exact acelasi lucru precum carlo.
    ii tine multumiti pe cei cu un statut in vestiar iar restul sunt un pic mai importanti decat niste copii de mingi.

    • Real..eu..

      Aici nu am nimic de obiectat.

    • Ches00

      De acord, și știm ce s-a întâmplat cu Ancelotti.. ar putea să încerce să își pună singur amprenta, “schema” de a fi calm tot timpul și să asigure pe toată lumea că e ok nu prea-mi place, de aceea mi-a plăcut Mourinho.

      • Dorian Preda

        Singurul lucru de apreciat la Mourinho a fost ca atunci cand echipa juca prost, schimba chiar si 3 jucatori la pauza sau unu-doi inainte de pauza, apoi intreg sistemul de joc intr-unul hiperofensiv. Si de regula castiga. In rest, a avut multe bube si portughezul.

        • Ches00

          Da, dar cum zburau jucătorii pe vremea aia.. orgasm să îi privești, desigur și mult mai tineri…
          Ce vreau să zic e că echipa pare plafonată, au câștigat mult, mulți ani la club.. e nevoie din când în când de o mică schimbare, și dacă antrenorul e pe sistem Ancelotti pot să și doarmă pe teren că e ok oricum, de-asta spun că trebuie să își pună singur amprenta, să jongleze între Mourinho și Ancelotti de exemplu, mi se pare cel mai bun mix.

          • Dorian Preda

            Sunt de acord, si eu cred ca Zidane nu trebuie sa se culce pe o ureche, pt ca risca sa nu mai poata gestiona un eventual dezastru al rezultatelor.

          • Ches00

            Aia spun, ok ai câștigat tot, vezi că nu mai merge să îi trezești prin metodele tale, începe să tai din carne vie, dar cu cap, și măcar vedem și noi fotbal…
            Apropo, de când Real Madrid înseamnă a doua pe lungă și centrare în careu? Mă dor ochii când văd asta.

          • Dorian Preda

            E stilul Ancelotti. Cel putin stilul din al doilea an, cand asta e tot ceea ce jucam. In primul an am jucat si fotbal.

          • Ches00

            Real Madrid înseamnă totul, jucători capabili să joace toate sistemele și toate metodele tactice, cel puțin așa știu că era înainte, știam să jucăm și tehnic și combinații și contre și organizat etc.
            Noi am rămas pe centrări… Și anul trecut a fost la fel, dar nu jucam numai asta, mai nou asta e singura armă..
            Decât să văd așa ceva, în locul lui Perez i-aș tăia pe toți, sunteți plafonați okay, alții și-ar scoate un ochi să joace pentru echipa asta și voi jucați stil FCSB, nu merge.

          • Dorian Preda

            Nici mie nu-mi place ce jucam in ultima vreme, dar cred ca trebuie sa avem rabdare. Vorbim de un lot de jucatori care a facut istorie.

          • Ches00

            Așa-i, nu spun să zboare toată echipa, dar sunt și altele ce se pot face, adu concurență, pune-i pe bancă, cine nu mai joacă de ceva timp out, nu știu…
            Nu mă înțelege greșit, îi iubesc pe absolut toți, dar RMA nu este creșă, dacă transformam echipa în orfelinat, ajungem cu ei la 40 de ani și aia e..

          • Dorian Preda

            Pai nu, eu sunt de acord cu tine: cred ca s-a gresit in vara in materie de transferuri. Si cred ca acum se greseste la nivel de motivatie si gestiune

          • Torpyla

            ti s-a parut. cu ancelotti au fost tot curvele de serviciu responsabile. s-au gandit ca e ok sa-si scoata talentul de la naftalina…dar atat.

          • Torpyla

            au castigat prea mult ? dafaq…cu lotul pe care il avem, orice e sub o tripla reprezinta un esec.

          • zeshe

            nu au castigat ? tu de cand te uiti la fotbal, a castigat real madrid atat de multe intr-un timp atat de scurt ? a castigat defapt, vreo echipa de fotbal atat de multe intr-un timp atat de scurt ? si vorbesc de 1992 – 2017, nu de 2010

          • V.J.

            Nu uita ca noi avem un titlu castigat la 5 ani

          • zeshe

            Poate, dar titluri o să mai câștigi. Când vine vorba de CL, nu se știe dacă vom putea pe viitor sau daca putem concura în piața cu cluburile din Anglia sau PSG pentru jucători de top. Acum îi avem încă pe cei mai buni. Pe mine modul in care clubul a acționat în ultimele perioade de transferuri m-a pus pe gânduri cu referire la viitorul clubului. Multi nu realizează că echipa asta a câștigat ce a câștigat în ultimii ani pe datorita sumelor investite în cei mai buni fotbaliști din lume. Nu poți să iei pe KEPA de la Bilbao când e disponibil DE GEA. Nu asa se face performanță. Și PEREZ ar trebui sa știe lucrul asta. Acum daca avem fonduri sau nu, aici e buba.

          • V.J.

            Eu zic ca avem fonduri… si putem concura cu orice echipa patronata de seici sau cu orice echipa din Anglia care au devenit prea bogate odata cu banii foarte multi castigati din drepturile de TV.
            A zis si Perez ca, ei pot lua orice fotbalist scump…. doar cred ca, ei s-au gandit ca daca au facut performanta cu actualul lot in sezonul trecut atunci si in sezonul asta inca o sa le mai mearga…. si uite ca nu a fost asa… au gresit.
            Ia uite ce a declarat Perez, acum ceva timp in urma:

            “Avem un lot de jucatori excelent. Avem jucatori de 17,18 sau 19 ani in care credem mult. Aici includ canteranii, dar si ceilalti jucatori pe care i-am adus de mici cum sunt Theo, Ceballos sau Vallejo. Avem de asemenea fotbalisti valorosi si tineri imprumutati, asa cum sunt Vincius, Valverde sau Odegaard. Dar…asta nu inseamna ca daca ni se iveste posibilitatea de a aduce un jucator de exceptie nu vom actiona ca atare. Acum avem un lot puternic. Nu mai putin de 8 jucatori sunt in echipa UEFA, iar alti 5 in cea FIFA. Este greu sa imbunatatesti ceea ce avem acum!”

            Si mai cred ca…. datorita faptului ca IPIC s-a retras din a mai finanta renovarea stadionului, poate din cauza asta nu vor sa investeasca sume mari in transferuri pt ca astfel trebuie sa mai aloce bani si in renovarea stadionului….

          • zeshe

            Daca putem, atunci de ce Mbappe e la PSG si Benzema si Bale la Real Madrid ?

          • zeshe

            Daca a existat vreodată un mini-galactic ala e Mbappe. Carisma, încredere, talent. Superstar

          • V.J.

            Un transfer nu depinde doar de club, ci intra aici mai multi factori…
            Declaratia lui Perez despre ratarea transferului lui Mbappe:

            “Nu stiu cum au facut-o si nici nu vreau sa critic un club prieten, dar orice club din lume trebuie sa se supuna regulilor Fair Play-ului Financiar. Banuiesc sincer ca daca l-au adus, pot indeplini aceasta regula, altfel nu stiu de ce ar fi insistat. Noi ne-am gandit la transferul sau, dar cred ca avem un lot aproape complet si fara Mbappe. Este un fotbalist foarte tanar, are o cariera lunga in fata si cred ca a luat o decizie excelenta pentru el. A mers la un club important, care mai presus de toate, este si clubul din orasul sau natal. Cred ca Mbappe avea nevoie de un club ca Paris Saint Germain unde sa joace mult, minut cu minut. La noi, acest lucru era foarte dificil. Cu siguranta este un fotbalist de mare calitate”

          • zeshe

            Tot ce contează din toată polologhia aia e că la Real Madrid era foarte dificil sa joace mult. Datorita relațiilor extraconjugale pe care le are Benzema cu Flo si Z

          • V.J.

            Si asta era una din cauze… doar poate si Mbappe si-a dorit sa faca performante la clubul din orasul sau natal…
            Una e sa castigi UCL cu echipa din orasul tau natal, si alta e cand castigi cu o echipa straina dintr-o tara straina….

          • V.J.

            Iar o alta cauza poate fi si faptul ca, la Real, Mbappe avea o presiune mult mai mare decat la PSG si poate ca nu dadea un randament foarte bun din cauza presiunii…
            Eu zic ca nu trebuie sa facem haz de necaz… poate sa vina Mbappe peste 4-5 ani la Real, atunci cand va fi mult mai matrur si atunci va venii in locul lui Ronaldo…

        • zeshe

          stii care e treaba ? baietii vorbesc de mourinho ca si cum ar fi fost in aceeasi situatie in care e zidane acum. niciun antrenor nu a fost vreodata in situatia asta, mourinho cu siguranta nu si nici nu va fii. e una sa motivezi un lot de fotbalisti sa castige un CL dupa 10 ani de asteptater (lucru pe care nu l-a reusit in 3 ani) si alta e sa motivezi niste fotbalisti care vin dupa 2 trofee CL consecutive, dupa altul castigat in urma cu 3 ani. e alta mancare de peste.

          • Dorian Preda

            E corect, dar ca sa fim fair, nici Zidane, nici Ancelotti si nici Rafa n-au luat echipa in contextul in care a luat-o portughezul. Cu rezultate absolut penibile in Europa. Si cu o super forta aproape imbatabila pe cap in Spania.

          • Ches00

            Da koae, dar e periodică și metoda ta de motivare, dacă nu mai merge ce aștepți?
            Eh..
            Să revină bestia CR7 la anul și ne scoate, poate pare subiectiv dar consider că ofensiva e sub nivelul mării.

          • zeshe

            putem astepta sa vedem ce se intampla. e abia noiembrie, trofeele se castiga in primavara

          • Ches00

            UCL, că La Liga e dusă..

          • Torpyla

            nu zidane a castigat acele ucl-uri n-a venit cu nimic inovativ, n-am jucat un fotbal out of this world….dar i-am avut pe ronaldo,modric,ramos,casemiro,kroos,navas si marcelo.

          • zeshe

            si acum urmeaza sa zici ca atunci cand era mourinho jucai fantasy football sau ce ?

            eu nu cred ca realul a jucat mai bine in ultimii 15 ani decat a jucat sezonul trecut. si curvele de care tot vorbesti sunt aceleasi care au castigat 15 meciuri in ultimele 10 minute. ca sa vezi caracter de curva.

            daca ar fi sa fac un clasament cu cele mai bune echipe madrilene din ultimii 10 ani ar veni cam asa

            2016-17
            2014
            2011-12

          • Torpyla

            pt mine, 2011-2012 reprezinta cel mai bun fotbal jucat de o echipa de fotbal din ultimii 20 de ani.

          • zeshe

            a parcat autobuzul cu barca in tur si in retur. pentru mine asta inseamna ca recunosti ca esti echipa mai slaba.

            https://www.youtube.com/watch?v=VpAMuEeqIDc

            campeones

          • Torpyla

            e parerea ta.
            mourinho a vent si a demolat cea mai buna generatie a barcelonei avand in lot jucatori precum altintop,arbeloa,adan…
            sub mourinho, ozil parea un zeu…c.ronaldo si benzema rupeau norii…khedira era printre cei mai buni din lume…varane era la ani lumina in fata lui ramos si pepe…iar marcelo a devenit cine e azi datorita portughezului.

          • zeshe

            Ozil nu a fost nicioata un zeu, mereu a clacat cand conta. Ronaldo a rupt norii mereu, iar Khedira nu a fost niciodata printre cei mai buni din lume, trebuie sa fii nebun sa spui asta . el si cu ozil sunt printre motivele pentru care ne era greu contra barcei. busquets si iniesta faceau ce voiau din ei

          • Torpyla

            e parerea ta. ozil e unul dintre cei mai buni fotbalisti nemti ai acestei generatii, un neamt din poate una dintre cele mai bune nationale de fotbal ever(top 3 lejer).

            not that bad, ha…

            anyway..e parerea ta.

          • Dan Matei

            Multumesc pentru video, foarte frumos, sa ne mai si bucurăm in perioada asta grea, sa nu uitam ca toate astea au fost anul acesta, Champions si Campionat, dubla!!! Mi-ai fa ut o bucurie astazi 😁 Hala Madrid!

          • zeshe

            Sunt vulgar, dati-mi ban, dar cand ma uit la video-ul ala mi se scoala p*la 🙂

          • zeshe

            cea mai buna echipa de fotbal din ultimii ani e Pepcelona 2010/11. de departe. singurele care s-au apropiat de nivelul ala au fost Zidane 16/17 si Jupp 12/13

          • Torpyla

            echipa lui bayern din 2012/2013 e cu 2 etaje peste orice a jucat barcelona vreodata.

          • zeshe

            not. echipa aia e mai aproape de real madrid 16/17 decat de pepcelona.

            Pepcelona 10/11

            Real Madrid 16/17
            Buyern 12/13

          • V.J.

            Cea mai buna echipa Real Madrid a fost in toamna anului 2014… atunci am jucat un fotbal ofensiv si frumos, un fotbal placut ochiului…
            Iar in sezonul 2016-2017 am jucat un fotbal urat, zici ca eram Stokedrid, si multe meciuri erau castigate cu greu, chinuit spre finalul meciului…doar motivatia a facut ca la finalul sezonului sa obtinem niste trofee.

        • psycho

          schimba foarte bine din mers,suporterii aplauda un antrenor coios care i-a destinul in maini.

    • Dorian Preda

      De acord, la asta ma gandeam si eu. Benitez e singurul care a rotit lotul foarte mult si tot au fost nemultumiti jucatorii, asa ca poate e mai bine ca Zidane si Ancelotti. Nu mai stii cum e mai bine, la cat de pretentiosi sunt jucatorii nostri.

      • Real..eu..

        A naibii pielea pe Benitez asta…:))

        • Dorian Preda

          Mhm, si e el a gresit, destul de mult. Daca renunta la o parte dintre principiile sale era si acum antrenor la Madrid.

          • zeshe

            principiile prin care se pune capra sau care ?

          • Dorian Preda

            Nu. Sunt anumite chestii la care nu renunta, la fel ca multi alti antrenori. Benitez a preferat sa moara pe mana lui si asta a fost. Acum e bine, sanatos. Nu mai vreau sa deschid acest subiect. E absolut inutil.

          • Torpyla

            wow, asa e apreciat un om care a incercat sa impace pe toata lumea si demonstreze fotbalistilor ca nu stiu mai mult fotbal decat el.
            a gresit, aia e…dar daca el a stat capra, cum pot fi catalogate curvele din vestiar ?

          • zeshe

            nu vii la cel mai mare club de fotbal din lume ca sa le arati fotbalistilor ca stii mai mult fotbal decat ei. vii sa faci totul pentru a castiga. si-a luat 4 de la barca si era cacat pe el, se inrosise la fata, si manca ciocolata cu tot cu staniol. ala e antrenor de real madrid, un caracter atat de slab ?

            in fotbal demonstrezi ce stii prin ce castigi si prin ce joci. echipa lui juca extrem de prost si nu a castigat nimic.

            ce sa apreciez ? ce a facut cat era la club, adica 0, sau comentariile de prost gust din frustrare de dupa ? ZIDANE a aratat ca poti castiga si cu “curvele din vestiar”. sunt curios care sunt aia. nu cred ca exista comunitate de fotbal in lume care sa vorbeasca mai mult despre impresia pe care o au ei despre intamplarile din spatele scenei decat despre ce se intampla pe teren. curvele alea au castigat mai mult decat oricine activeaza in fotbal in momentul asta. putin mai mult respekt pentru ei va rog, si mai putin pentru neica nimeni.

            compara privirea lui Mourinho de dupa 5-0 cu cea a lui benitez. si atunci a-i sa-ti dai seama cum arata un antrenor mare si cum arata unul care antreneaza Newcastle.

          • Torpyla

            aaa,dar cand avea atitudine si AVEA DREPTATE in legatura cu james rodriguez, aia nu se pune.
            curvele din vestiar sunt talentate si capabile, dar tot niste curve raman. drept urmare, dupa ce james a primit acelasi tratament din partea lui zidane, n-a comentat nimeni.

          • zeshe

            dar tu chiar crezi ca i-a zis cineva ceva lu benitez ca nu joaca james ? crezi ca ii doare pe ronaldo sau ramos daca joaca james sau nu ?de unde scoti toate conspiratiile astea stupide ?

          • Torpyla

            da. james era sustinut prin interviuri de marele ramos si se plangea ca nu e jucat columbianul.

          • zeshe

            si daca nu era sustinut te luai de el ca nu are allura de capitan. hotaraste-te.

          • Torpyla

            nu te intorci impotriva antrenorului pentru un fotbalist.
            ramos e cea mai mare curva din vestiar. o arde pe imaginea aia de capitan, dar il intereseaza in primul rand persoana proprie.

            vezi declaratia lui vis a vis de c.ronaldo..recent….stofa de capitan, nu gluma.

          • Dorian Preda

            Ramos a postat saptamana asta o imagine plin de sange pe Facebook si a scris “Oricand voi varsa sange pentru acest tricou”. Fanii au picat in genunchi la picioarele lui, presa mai are putin si-i face statuie. In acelasi timp, Pique, a postat acelasi tip de imagine acum 1 an , dar nimeni nu l-a Laudat…chestie de PR…

            Altceva vreau eu sa remarc: desigur, ce a scris Ramos e fain si e atractiv pt mine ca suporter. Dar mi-l amintesc pe Ronaldo cu ochiul in sange la Levante jucand asa timp de 20 de minute si marcand un gol. N-a postat nimic pe Facebook, n-a avut presa la picioare desi in conditiile alea a dat si gol, n-a mers pe partea de PR.

            Din toate astea, eu raman cu Ronaldo. Nu cu Ramos! Pt ca Ramos mi s-a parut putin ipocrit!

          • zeshe

            este. el e cel care cere mariri de salariu sezon de sezon. el e cel care se plange ca nu e sustinut de club cand nu castiga balonul de aur. el e ‘estoy triste’ sezon de sezon. el e cel despre care se vorbeste in fiecare vara ca pleaca. ramos. mersi.

          • Dorian Preda

            ai uitat cand era si Ramos trist ca n-are contract mai bun, la capatul unui sezon complet ratat, fara trofee? Daca esti bun, te rog arata-mi o declaratie a lui Ronaldo in care a zis el ca pleaca. Declaratie a lui, nu speculatii de presa!

          • Torpyla

            contracte noi sezon de sezon? tu vorbesti de messi sau de ronaldo ?

          • zeshe

            de messi. sezon de sezon cere contracte, ca ii expira la anul

          • Torpyla

            fa, te rog, o comparatie intre cate contracte a semnat ronaldo de cand e la madrid, si cate contracte a semnat messi, de cand e ronaldo la madrid.

            asa, pentru curiozitatea ta.

          • zeshe

            are stofa de capitan, mai mult decat oricine vrei tu. DE CE APAR MEREU ATATEA CONTROVERSE LEGATE DE CRISTIANO : DE BANI, DE CONTRACT, DE PLECARI, DE CE NU-I CONVINE. ARE 33 DE ANI, SA SE COMPORTE CA ATARE. NU E TREABA LUI RAMOS SA VADA DE PROBLEMELE EXISTENTIALE ALE LUI RONALDO.

          • Dorian Preda

            Pai daca nu e treaba lui Ramos de ce il intreaba presa despre Ronaldo si problemele lui? Iar daca e Capitan, de ce raspunde atacand un coleg, daca tot nu e treaba lui?

          • madriditis

            Iti dau dreptate pana la un punct, doar ca e nevoie de ceva mai multa clementa cand discutam despre cei doi.
            Ramos a ales si si-a propus sa-l promoveze pe Isco (luandu-i de partea sa si pe ceilalti spanioli), cel mai bun jucator al Realului in aceasta perioada si singurul care incearca ceva, un jucator inca tanar in jurul caruia se poate croi o echipa. Practic creioneaza viitorul apropiat excluzandu-l pe Ronaldo, drept dovada ai si acea celebrare cand ii pupa gheata. Acelasi Isco care e in conflict cu Ronaldo, o dovada fiind faptul ca cei doi se cam evita pe teren si nu numai, in nicio poza postata oriunde in ultimele luni nu apar cei doi impreuna (exemple multe, una fiind aceea in care Isco celebra x numar de partide in tricoul alb). Sper sa gresesc si pot fi acuzat de mania persecutiei, dar daca se intampla cum zic eu vor aparea multe declaratii obscure si Ronaldo va pleca cu taraboi, toate oalele spargandu-se in capul sau.

          • Dorian Preda

            Mi se pare destul de corect argumentat acest punct de vedere al tau. E posibil sa fie asa, e posibil sa nu fie asa…Dar argumentatia a logica si destul de buna

          • psycho

            interesant.

          • Dorian Preda

            Numai simplul fapt ca l-a adus pe Casemiro inapoi si l-a cumparat pe Kovacic si tot nu inseamna 0!

  • madriditis

    http://www.marca.com/futbol/real-madrid/2017/07/21/5971efc846163f41398b4639.html

    http://www.espnfc.com/spanish-primera-division/story/3201125/real-madrid-vs-barcelona-moved-to-dec-23-la-liga-chief

    http://www.goal.com/es/noticias/cuantos-pasillos-se-han-hecho-entre-barcelona-y-real-madrid/6qn30h0xn3jv1tu0hu8ajr94v

    https://twitter.com/Realmadridplace/status/895166222416957440

    Stiu ca nu are legatura cu acest topic, dar ma gandeam ca ar fi util daca ai putea face un astfel de articol in care sa incropesti toate aceste informatii. Nimeni nu zice nimic referitor la acest aspect, nu ca ar conta prea mult si ar ajuta prestatia echipei, dar prea au prins aripi “rivalii” din ce vad, unii chiar urmaresc si comenteaza pe aceasta comunitate cu si despre Real Madrid si cred ca ar aprecia gestul. (la fel si despre posibila ceremonie pentru castigatorul Balonului de Aur).
    Sigur e ceva “fishy” la mijloc, vorbim totusi despre Barcelona unde indoctrinarea e la ea acasa. Multumesc.

    • Dorian Preda

      e interesanta ideea, dar nu cred ca barca va face pasillo acum, mai ales ca situatia asta politica din Spania atrage diverse riscuri. Cei abilitati de pe site poate vor analiza ideea.

      • zeshe

        iirc ultima data s-a intamplat asta in 07-08 ? mi se pare ca eram matematic campioni

  • Vlad Vld

    un vis straniu – atletico -real madrid 6-2 in copa de rey tur.toti isi faceau planuri sa batem in retur ci 5-0. zidane demis si low adus antrenor…

    • Dorian Preda

      Nu-mi place Low. E un selectioner excelent, dar nu cred ca e un manager/antrenor de nivelul asta.

    • zeshe

      ce noroc

    • V.J.

      Daca Zidane va fi demis mi-ar placea sa fie inlocuit ori cu Pochettino, ori cu Jardim.

  • Real..eu..

    “Hoy puedo decirles que Icardi, el próximo año, estará en el Real Madrid en el lugar de Benzema”, sentenció Massaro, otrora delantero en la Fiorentina y la Roma.

    Aprob! Pe icardi chiar il doresc la echipa.

    • zeshe

      avem fotbalisti casatoriti pe care ii urasti ?

      • Real..eu..

        🙂

      • Real..eu..

        E in hypermode omul.

    • Dorian Preda

      Da, e bun!

    • Raul Diaz

      Și eu, cred că toată suflarea Madridistă îl vrea… El sau Kane sunt cele mai bune variante pentru atacul nostru…

  • Vlad Vld

    kiko
    carvajal-varane-nacho-marcelo
    modric-kroos asensio
    vasquez benzema ronaldo….

    fara DM si vasquez mai atacant decat asensio…

  • Real..eu..

    Lucas???? Da-o-n pana mea.

    • psycho

      e in lot ca multi altii,alegerea antrenorului….buna sau rea ramane cu ea.

  • psycho

    bai despre ce lista neagra cu jucatori vorbeste comentatorul de pe telekom ?!
    apropo,la voi a inceput meciul lui real madrid?
    o lista a lui zz inaintata lui perez….

  • Vlad Vld

    15 min de joc si gresim enorm….

  • psycho

    vai Dumnezeule in ce hal aratam…sambata meci slab?!

  • Vlad Vld

    sa nu-mi sariti in cap dar mie nu-mi place ce arata asensio….in afara de un stang fantastic…..

    • zeshe

      Asta voiam să scriu și eu dar mi-ai luat-o inainte

  • zeshe

    Acum serios Benzema nu șutează niciodată ? De fiecare dată când ajunge in careu se întoarce să îl caute pe Ronaldo

  • Vlad Vld

    tot respectul pt mosul aloneftis care la 34 de ani ii face varza si pe carvaja si pe vasquez

  • Vlad Vld

    LUKITA!!!

  • psycho

    gol modric pe o minge aruncata in careu si irosita bineinteles.

  • Vlad Vld

    asensio doarme…

    • psycho

      amandoi asii lui zz pedaleaza in gol.

      • Vlad Vld

        kovacic rupe norii la antrenamente si mi-e mila de el cand va reveni….

  • psycho

    sa-mi bag ceva in centrarile voastre azi si maine !!😡
    puneti dracului mingea jos,intrati cu ea in careu idiotilor…sau macar mai aproape.

    • Vlad Vld

      de asta nu sunt eu adeptul Lwb…de aceea nu mi plac nici marcelo nici carvajal…pt ca ei or avea ceva aport ofensiv dar sunt 0 defensiv…..prefer la orice ora sa joc cu 3 fundasi ci cu un veratti in fata lor si aglomeratie la mijloc de jucatori ce verticalizeaza si nu trimit mingea pe latime…

  • Vlad Vld

    publicul nu cred ca ne huiduie pt ca suntem real madrid ci pt ca nu jucam de real madrid…

  • psycho

    gooolll benzemaaa !!😂🤣

  • Torpyla

    un fel de muie cu martori.

    karim a creat faza si a si finalizat.

    inca mai e ceva p-acolo

    • psycho

      cred ca trebuie pus in situatii in care are timp de inca o miscare.
      sa ridice capul,sa se informeze.

    • V.J.

      Ehh si tu acuma…. parca Apoel ce mare echipa e…
      Benzema contra echipelor mari ce face??? Doarme??
      Inafara de Atletico din semifinala UCL din sezonul trecut, contra echipelor mari tot doarme pe el… Totusi, e bine ca se mai trezeste contra echipelor mici.. :)))))))

      • Torpyla

        karim a jucat intotdeauna bine impotriva echipelor mari…mai ales impotriva barcei.

        ok, e iesit din forma de ceva timp, dar nu putem sterge cu buretele tot ce a facut pana acum

      • zeshe

        Sunt standardele prea joase pentru el. Deja au sărit fanboii după 2 goluri cu desculții ăștia într-un meci câștigat cu 6-0

  • Andrei Nicu

    A marcat impostorul. Dacă e să dăm crezare zvonurilor, nu mai marcase din februarie în UCL. Adică de 10 luni.
    https://uploads.disquscdn.com/images/7b260d1d307dd99013b43fedf6a2507a4a6222962ec7ec704089b4247cb2662f.png

    • Torpyla

      bineinteles ca nu e ok nici cand marcheaza

      • Andrei Nicu

        Abia aștept să ne citim la anul prin semifinale să ne explici tu cum golurile impostorului ne-au dus mai departe, și despre cât de important îi pentru echipă. Când o să își de-a sufletul pe teren și nu va mai rata 8 ocazii pe meci, poate o să îmi schimb părerea despre el. Până atunci, rămâne un impostor.

        • Real..eu..

          N-ai tu ,,caderea,, de a-l face impostor pe Karim. Nici pe el, nici pe vreun alt jucator al Realului. Eventual, vezi ca este unul la catalani. Mai HO!!!

          • Andrei Nicu

            Să-mi fie rușine.

          • zeshe

            ba da, e un strain care isi bate joc de noi.

      • zeshe

        Atacant de ocazie. Păcat că ăștia de la apoel sunt fotbaliști de weekend

  • Vlad Vld

    imi vine sa rad….asensio alerga in jurul arbitrului si kroos facea pressing…

  • Vlad Vld

    egoistul de ronaldo…

  • psycho

    golurile lui kb9 au venit cu mingea pe jos.

  • Vlad Vld

    totenham e condusa si noi tot pe doi suntem….

    • psycho

      a luat bataie de la arsenal,aia de care ne radem noi.

  • Real..eu..

    Absolut magnific Kroos.

  • Witzbold

    In grupele cl departajarea se face prima data dupa meciurile directe sau golaveraj?

    • Vlad Vld

      directe

      • Witzbold

        Ii bun

  • Vlad Vld

    anul trecut ne-a iesit cu locul 2 in grupa…acum ma uit cine-i pe primul loc in celelalte grupe: utd liverpool psg city…si posibil chelsea….anul asta nu mai scot fularul si tricoul de la naftalina ca-l scot degeaba…..nu ne apuca primavara europeana….

    • Witzbold

      Psg si city de evitat,cu restu avem sanse mari

      • Vlad Vld

        liverpool conduce pe sevilla cu 3-0…

        • Witzbold

          Liverpool ii fragila rau in defensiva,jocul lor sta in mane si salah

          • V.J.

            + Coutinho

          • Witzbold

            Mai importanti mi se par cei doi pentru jocul lui pool

          • V.J.

            Dupa mine cam toti 3 mi se par importanti.

        • Witzbold

          Hopa ca ii 3-2,ce meci frumos

    • ionut

      cu oricare real madrid e favorita clara 😉

  • Vlad Vld

    s-a descatusat

  • psycho

    aleluiaaa,gol cr7..,hai cu mai multe.
    ne-a intrat si noua o centrare cu parlitii astia.

  • psycho

    cr7 isi ajuta echipa atat cat poate si el…mai un asist,mai un gol😀

    • Torpyla

      cel mai bun de pe teren, de departe

  • psycho

    inca unu la portughez

  • psycho

    uite mă că a schimbat ,tot ne luăm de bietul om ca boala de omul sanătos😋

  • psycho

    hopa,cr7 capitan😏

  • Vlad Vld

    ce viteza are si theo…

  • Vlad Vld

    borussia daca ia bataie de la noi si apoel face egal, rateaza si europa league…..ce sezon de rahat au

    • Vlad Vld

      si noi trecem pe 1

  • psycho

    tactica la carvajal,meciul cu bvb e la sectiunea diverse.

    • Vlad Vld

      el se pastreaza pt finala???

  • Vlad Vld

    cum pana me asa iei galben pt intarziere cand conduci cu 6-0 si la aruncare de la margine….carvajal n-are mult IQ

    • Raul Diaz

      A luat galben ca să stea cu Dortmund și astfel să fie apt pentru dubla din optimi… greu fotbalul…

      • Vlad Vld

        la momentul postarii nu stiam ca el are deja 2 galbene…
        ok si de ce sa stea el cu dortmund …sau ala nu e meci interesant pt noi…si asa suntem decimati de accidentari…ramos nas rupt varane azi maine se rupe….

        • zeshe

          Că sa nu stea in R16

        • Raul Diaz

          Pentru că e mult mai important meciul din optimi…

  • zeshe

    2 goluri, inca 2 sezoane la club

    Tot așa

  • ionut

    Ronaldo a fost de departe cel mai bun de pe teren!

  • Torpyla

    puteam sa jur ca lumea va fi nemultumita daca va marca benzema.

    • zeshe

      puteam sa jur ca stiam unde e sampania

      • Torpyla

        nu e motiv de petrecere. dar una e sa critici constructiv si alta e sa critici doar de dragul de a critica, indiferent de ce se intampla.

        PS: ce se mai aude de maririle alea de salariu ? cate a avut messi din 2009 pana azi si cate a avut c.ronaldo ?

        • Real..eu..

          Pai Messi a avut si doua intr-un an.

        • zeshe

          ambii au semnat de 3 ori din 2009 pana acum

          • Real..eu..

            :))))))))

          • Torpyla

            nu stiu de unde tragi, dar tragi bine.

          • zeshe
          • Real..eu..

            Imposibil. Eu am contorizat vreo 5 de prin 2012, pana acum.
            P.S. In 2013 sau 2014 semnase de doua ori in decurs de 12 luni. Despre ce vorbim?

          • Real..eu..

            Sa nu mai zic ca tu ai luat in considerare si contractul initial al lui Cristiano, din 2009.

          • zeshe

            pai da. cristiano a semnat in iulie 2009, septembrie 2013 si noiembrie 2016
            messi in septembrie 2009, februarie 2013 si mai 2014

          • V.J.

            Dar Messi urmeaza sa semneze noul contract acum in iarna….

        • zeshe

          nu criticam de dragul de a critica, dar daca ne da la muie cu martori, trebuie sa va aducem cu picioarele pe pamant, fanboy. acum sa nu se puna din nou capra in meciul urmator, isi schimba pozitia stii ce zic

          • Torpyla

            stii, ca suporter ar trebui sa-ti incurajezi fotbalistii propriei echipe…MACAR atunci cand fac un lucru bun.

            eu nu ma imbat cu apa rece…stiu ca mai are de tras. dar n-o sa-l dau de pamant indiferent de situatie.

          • zeshe

            Cum ii încurajezi tu,nu?

            Gen, tell that to Gareth Bale
            Sau IKER CASILLAS

          • zeshe

            si pe toate curvele din vestiar, stii ce zic ?

          • Torpyla

            eu sunt capabil sa spun ca ramos intr-o zi buna e cel mai bun din lume, de departe…am fost cel care l-a sustinut pe marcelo neconditionat, chiar si pana in ziua de azi…

            vezi o diferenta ?
            faptul ca nu sunt de acord cu calitatea lor umana nu ma impiedica sa le vad calitatile fotbalistice.

          • Torpyla

            cand au facut lucruri bune, am zis intotdeauna. revin, lui iker i-am iertat muuuulte…am inchis de multe ori ochii pentru ce facuse el, dar totul avea o limita.

            cand bale sau james au jucat bine, am zis, bravo, sper sa o tina pe drumul asta.

  • Real..eu..

    Cica: LUKA GODRIC!

    • zeshe

      BPITW

Real Madrid Romania