Conferinta de presa, Zinedine Zidane, inainte de Real Madrid – Villarreal

Browse By

  • Tiberiu Onica

    Este obligatorie victoria altfel putem pierde si locul 4. Am incredere in baieti ca vor fi ambitiosi. Vamos Real!

  • zeshe

    Nu ar strica sa le bagi și jucătorilor ăștia o chelie ala Materazzi, sa se trezească la realitate

    • V.J.

      In cazul jucatorilor este vorba de o alta chestie… Din ce vad eu, situatia este asemanatoare cu ceea de la Bayern inaintea demiterii lui Ancelotti.
      Si la Bayern, Ancelotti inainte sa fie data afara, declara ca totul este ok, totul e in ordine, pe cand jucatorii nu jucau nimic, pt ca vroiau sa scape de el, intrau in teren doar sa-si faca prezenta si erau delasatori…
      Cam asa se intampla acum la Real. Si cred ca, se intampla asta pt ca jucatorii vor sa scape de Zidane, si pana la urma cred ca vor primii ceea ce isi doresc la finalul sezonului. Nu cred ca Zidane va fi pe banca Realului si in sezonul urmator.

  • COSTEL

    am emotii ptr locul de c.l. ce duce fara joc preliminar adica 2 sau 3 ….dar nici 4 nu e sigur!!!!
    restu conferinte normale in care mister isi pastreaza vorba tonul si predictiile.

    • Raul Diaz

      Și locul 4 te duce direct în grupe din sezonul viitor. Valabil pentru primele 4 campionate în clasamentul UEFA

      • Vlad Vld

        si culmea in clasamentul eufa italia este peste franta..in ciuda faptului ca franta a jucat ultima finala de european

  • Vlad Vld

    Situația este așa cum este și trebuie sa privim pozitiv lucrurile. Încă avem șanse în toate competițiile.”

    m-a pierdut pe drum definitiv….

    poate mai avem sanse mici in ucl si ceva mai marisoare in copa dar campionatul e pierdut de vreo 3-4 etape….la naiba zz is 16 pucte= tre sa piarda barcelona 5 meciuri s-un egal cu conditia sa castigam noi tot si cred ca mai multe sanse am eu sa ajung pe luna decat sa castigam toate meciurile….

  • Marco

    ce gol a dat james😱

  • Real..eu..

    James Rodriguez, cel mai subapreciat jucator pe care l-a avut Real Madrid. De era spaniol…explodau ziarele cu laude la adresa sa. Extraordinar jucator. Un playmaker de prim rang. In vara Bayern vireaza banii pentru el. Se vor razbuna pentru pretul cu care l-au cedat pe Toni. Cat despre columbian: l-am urmarit la Monaco, l-am urmarit la Real, iar acum la Bayern. Ii doresc tot binele!

    • zeshe

      Are carismă dar nu e așa bun

      • Marco

        dacă nici james nu e asa bun…

      • V.J.

        Lasa ca e mai bun Isco, care face 2 meciuri bune din 5, si se tine de minge parca ar fi a lui…

    • V.J.

      ” De era spaniol…explodau ziarele cu laude la adresa sa.” Nu numai ziarele explodau, ci inclusiv si suporterii de aici, de pe site…

    • ionut

      ai dreptate, dar uita-te putin, Asensio, un jucator zic eu mult peste columbian, este rezerva…!

      • rm

        Lasa ca revine KB9 si Asensio va fi rezerva rezervei lui Isco.

  • Marco
    • Torpyla

      te saluta si zidane si florentino cu 2 ucl-uri castigate fara columbian….o alta primadona…fan de mic, dar daca nu ma joci, plang in presa.

      • Marco

        Karim n are niciun gol in fazele eliminatorii din ucl 15/16 si in 16/17 are unul singur. nu ca ma iau de el, dar ca tot vorbeam de importanța lor și de aport…

        • Torpyla

          cine vorbea de importanta lor ???
          eu vorbesc de james.
          vrei sa vorbim de karim…nu treceai de atletico fara karim.

          • Marco

            nu treceam de atletico fără Karim?:)))
            ma rog.. și tu te mulțumești cu o faza buna intr un sezon de la karim?

          • Condureanu

            poate nu stiai, dar minora din sex tape-ul benzema este de fapt torpyla.

          • Witzbold

            :)))))) am ras cu lacrimi :)))))

          • Marco

            A, deci După logica ta, fără Karim nu treceam de atletico, dar nu datorită lui Bale am trecut in finala la cwc, el marcând golul decisiv. Wtf dude

      • Marco

        sau in la liga 16/17:
        Karim 11 goluri 5 asisturi in 1914 min
        James 8 goluri 6 asisturi in 1180 min
        tinand cont de minutele jucate și de postul fiecăruia!!

        • Torpyla

          ce treaba are karim cu james ? nu joaca pe acelasi post.

          si intradevar, sunt ferm convins ca forma proasta e echipei i se datoreaza lui karim.

          • Marco

            ARE 2 GOLURI INTR UN TUR DE CAMPIONAT!! 2!!! ȘI CU VALENCIA A RATAT 8 OCAZII CLARE!!!

          • V.J.

            Pai tocmai… ca nu joaca pe acelasi post. Benzema fiind atacant si avand mai multe minute, a dat mai putine goluri decat James, care este mijlocas si a prins mai putine minute.

          • V.J.

            Pai tocmai… ca nu joaca pe acelasi post. Benzema fiind atacant si avand mai multe minute, a dat doar cu 3 goluri mai multe decat James, care este mijlocas si a prins mai putine minute

      • V.J.

        Pe James l-a distrus Zidane. Nu e nicio primadona, el n-a fost adus sa frece banca, si la valoarea pe care o are, era pacat sa fie tinut pe banca.
        Cred ca, daca si tu erai in locul lui si pe tine te enerva, frustra… Avand in vedere ca, jucatori care nu sunt atat de buni ca el, au prins mai multe minute, vezi cazul lui Vazquez sau Isco.

        • zeshe

          Vai

  • psycho

    zona crepusculara si realitati paralele…un film SF de calitate😋

  • Mihai S

    Sa speram ca glezna lui Cristiano e tare!

  • rm

    Parerea mea e ca Ceballos a fost adus pentru simplu fapt ca a injurat Barca/Pique pe twitter, altfel nu-mi explic de ce nu i se dau sanse sa joace.

  • Witzbold

    Hopa ca Messi iar ii banuit de frauda fiscala :)))

    • Vlad Vld

      industria fotbalului va exploda curand… inland revenue din noua zeelanda ar fi cerut inregistrarile fiscale la un trust unde mourinho si mendes sunt actionari…hmrc din uk s-ar fi autosesizat si vor incepe o investigatie in trecutul lui mou la chlesea si united….james si el e in rahat…pepe marcelo carvalho falcao…au platit carute de bani in ultimile luni sa scape curate….

      • Witzbold

        Sa explodeze,sunt niste nesimtiti toti cei care sunt vinovati,castiga zeci de milioane de euro si tot incearca sa fenteze fiscul cu “cateva” milioane,bine ca noi oamenii de rand platim din putinul nostru

        • V.J.

          Agentii de jucatori sunt de vina, ei ii baga pe fotbalisti in tot feluri de inginerii financiare, ii pacalesc, pt ca fotbalistii nu se pricepi la finante si in drept, se lasa condusi de acesti agenti, si pe urma se trezesc ca sunt achetati…

          • Witzbold

            Crezi ca sunt chiar asa prosti sa nu isi dea seama ca ii o ilegalitate ceea ce fac?Nu poti da vina doar pe impresari,ei le sugereaza dar nu pot sa ii oblige,eu nu cred ca sunt chiar asa prosti acesti jucatori

          • V.J.

            Pai n-am zis eu ca impresarii ii obliga, doar ca profita de fotbalisti, care n-au mari cunostinte in economie si in drept, nu prea stiu ce e legal si ce nu, si se lasa influentati de acesti impresari…

  • Marco

    cât ghinion are cr7…

  • rm

    Ne pregatim de un nou 0-0 fabulos

    • Marco

      🙁

      • rm

        La cum jucam vom avea emotii sa prindem loc de CL. Chiar nu-i spune nimeni din conducerea clublui lui Zidane ca jucam de cacao si sa schimbe ceva din jocul asta letargic….

  • psycho

    restanta cu leganes,dubla in copa cu leganes,villareal eliminata in copa de leganes…😬

  • Mihai S

    A apărut ceva mai ineficient decât centrările lateralilor…șuturile lui Kroos…

  • Marco

    dam gol?

    • rm

      0-0 se termina, urmeaza 3 schimbari facute de zidane dupa minutul 85 si aia e…

  • rm

    Urmaream jocul barcelonei… ce simplu si util joaca, un-doi messi alba si gol. Noi jucam complicat si prost, zeci de pase aiurea apoi ne inghesuim la coltul terenului, centram si pierdem mingea.

  • rm

    Cred ca puteti ghici cine va intra la prima schimbare 🙂

  • psycho

    aceleasi carari ineficiente batute si rasbatute de la inceputul sezonului.
    oare zz nu observa ca toti adversarii blocheaza in mod expres centrul pentru a ne lasa jocul ineficient din benzi?

    • rm

      Eu chiar ma intreb daca jucatorii sau cineva din conducere nu ii zice ca acest joc e letargic….

  • Real..eu..

    Du-te…cu centrarile tale…

  • rm

    Marcelo cere hent la o centrare…..

    • Vlad Vld

      asa de bune sunt centrarile lui….

  • Marine Blue

    Asteptam sa vina mingea la noi in loc sa iesim la pas. Nu-i punem pe adversari in lipsa de spatiu ,sa ajunga sa nu mai stie pe cine sa ia in marcaj , sa-i ametim. Jucam lent , previzibil si haotic.

  • rm

    In sfarsit un doiuri la marginea careului. Ati vazut ca se poate. Pana si Ronaldo a fost surprins, probabil se astepta la o “centrare”

  • psycho

    bale nu trebuia scos.

    • Dan Matei

      Cred ca era singurul care putea aduce golul.

      • psycho

        exact.

    • Vlad Vld

      bale a fost scos?? nici macar nu am verificat livescorul..
      ps nu m-am uitat la meci

  • rm

    Asa ar trebui sa jucam, un doiuri si ruperi de ritm la marginea careului…. doar avem jucatori de calitate, ce naiba….

    • psycho

      in ce min. esti ?

      • rm

        🙂 asa zic ca ar trebui sa jucam, dupa ce am vazut faza cu asensio lucas si asensio

  • Dan Matei

    Modric in loc sa dea pe culoar lui Ronaldo, da la centrate lui Vasquez…

    • Real..eu..

      I-a dat suficiente si lui Cristiano.

  • Real..eu..

    Pana si mortii lesina urmarind acest fotbal.

    • rm

      Face Marcelo o ruleta si ne trezim

    • zeshe

      E nasol, mă ia somnul

  • psycho

    in aceste momente antrenorul arunca prosopul in ring in alt sport.

  • psycho

    totul incepe sa devina amuzant.

  • rm

    jucam ancelotic

  • rm

    Leganes-Villareal 3-1

  • Marco

    fără cuvinte

  • Rib

    Bun asa.

  • Real..eu..

    Bravo lor!

  • rm

    Bun

  • psycho

    BAAAAA SUNTEM NEBUNI ??
    e gata zz,nu cred ca apuca sfarsitul sezonului.

    • Alinniko Nikoalin

      Merita sa ramana pana la sf sezonului?

      • psycho

        pai acum pare ca nici el numai vrea.

  • jonsson

    Chiar acum ma pregateam sa spun ca meciul asta seamana cu cel cu Betis…

  • Dan Matei

    Uitati-va din nou la Marcelo, capitanul, spiritul Realului, cum se retrage, eu il trimiteam la echipa a doua, nu pe banca…era de așteptat golul 😐

    • Marine Blue

      Spun de luni de zile lucrurile astea despre Marcelo.

      • Vlad Vld

        mai ales eu…am sters ieri printscreenurile cu el in pozitii dubioase pe teren…

  • psycho

    salvarea locului de ucl este prioritatea,uitati de ucl si copa.

  • rm

    Bine baaa, in ritmul asta nu prindem loc de UCL

  • Marine Blue

    Asta este meritul numai si si numai meritul lui ZZ, omul care a distrus lotul nostru prin transferurile facute. Am vandut oameni valorosi si am adus niste .El nu are nevoie de nimeni si nimic.

    • psycho

      stai relax ca nini cei adusi nu au prins minute.

      • Marine Blue

        Si de ce se intimpla asta?

    • rm

      Pai nici aia nu joaca.

  • rm

    Pleaca ZZ si revine Ancelotti :))

    • psycho

      benitez par un vis erotic acum😀

      • rm

        :)) tragi comica situatia . oricum suntem obisnuiti

  • Dan Matei

    Eu cred ca decent ar fi din partea lui Zidane, sa isi dea demisia, nu mai poate face nimic, nu am nimic cu el, il respect pt tot ceea ce a facut, dar cred ca este de ajuns, totuși, suntem Real Madrid 😐

  • Bogdan Mehedintu

    Cred ca asemenea decădere nu am văzut niciodată. Zidane nu mai poate rămâne. Nu in halul in care jucam. Marcelo alături de Benzema trebuie dati. Nu mai sunt de Real. Arsenal, Milan, acolo ar fi buni.

    • Marine Blue

      Si cu Modric, Kroos , Ronaldo ce sa facem

      • rm

        Ei joaca dupa ce le zice Zidane…

      • Bogdan Mehedintu

        Ronaldo e Ronaldo. Marcelo are 1 assist tot sezonul. Modric si Kroos sunt la pământ. Nici nu prea primeste mingi. Măcar el vrea sa castige întotdeauna.
        Marcelo in schimb e si unncaracter de nimic după ce declara.

  • rm

    Ce antrenor decent e disponibil? Oricum pana la sf sezonului nu cred ca pleaca zidane

    • psycho

      am scris mai jos,pare ca el chiar vrea si nu stie cum sa o spuna presedintelui.

    • Vlad Vld

      blanc ,tuchel,luis enrique koeman bilic,,..

      • rm

        pfff

        • Vlad Vld

          ai zis decenti ..sunt o caruta….dar stia nu stau 0 saptamana dupa ce il intalneste pe ramos gitano si marcelo….

          • rm

            Normal. Avem nevoie de o mana de fier, cum a fost Mourinho

          • Vlad Vld

            l-au mancat si pe mourinho cartitele….. da macar el avea boase sa lase capitanii pe banca….

          • rm

            Ce frumos jucam atunci… nu vom mai juca veci la nivelul ala

          • Vlad Vld

            3-4 pase gol….avea si cr7 o varsta…

            se retrage suntem morti…ca el nu se va mai naste prea curand

          • rm

            uite si barca ce simplu si util joaca. noi ne complicam ca prostii

          • rm

            poate fiusu il mosteneste

          • Vlad Vld

            se pare ca are ceva in el…

            https://www.youtube.com/watch?v=V_5mKrXbG4Q

          • rm

            Oricum Cr7 nu e terminat, dar nu il ajuta stilul de joc a lui zizou…. daca am juca vertical pe jos, cu un doiuri si presiune pe adversar, am rupe… dar se pare ca zizou prefera centrarile , si nimeni din conducerea clubului nu ia masuri

          • Vlad Vld

            un comment de pe insta ”
            His father is Cristiano Ronaldo, his idol is Lionel Messi, could he potentially be a mix of the two best players in the world? 🤔

    • V.J.

      Acum degeaba schimbi antrenorul, nu-si are rostul…. La vara, da… ar fi necesar.

  • Marco

    mi e dor sa ma bucur la un gol, sincer

  • jonsson

    Inca 10 centrari si am fi inscris 🙁

  • Torpyla

    Eu cred ca e vina lui benzema

    • rm

      :)) lasa ca revine KB9 la 200% si rupe norii

      • Torpyla

        E ok. Rupem norii fără el. S-a văzut ca el era problema principala la echipa și acolo trebuie umblat.

        • Marco

          vorba colegului de mai jos, tu esti minora din inregistrarile lui benzema

          • Torpyla

            daca asta e nivelul tau de gandire, atunci e grav.

          • Marco

            :)))))))) spui ca asta e nivelul meu de gandire pentru o gluma? wtf, ok.
            sau spui ca nu cunosc destule despre fotbal si ca nu vin cu argumente, dar mai jos poti vedea cum ti am explicat ce vreau sa zic despre james si benzema, iar tu n ai mai zis nimic. unde sunt contraargumentele, atotstiutorule si detinatorule de adevar?

          • Torpyla

            Sunt momente în care chiar nu are rost să-mi bat capul, știind ca nu se va ajunge la un punct final(la un punct comun nici nu ma pot gândi) iar eu aleg sa nu ma implic mai departe.

            S-a ajuns și aici la nivelul altor site-uri de profil, cu un nivel foarte scăzut, cu jigniri inutile șamd.

        • zeshe

          E cea mai mare problema

    • Valdano

      Dacă te referi la lipsa golurilor in timp ce a fost pe teren, da, ai dreptate.

      • zeshe

        #rekt :))

  • Vlad Vld

    dupa multa vreme chiar daaca am pierdut nu sunt stresat ci dimpotriva zambesc…de ce ?? pt ca nu m-am uitat la meci….

    sanatatea are prioritate pt mine si stressul ma omoara…

  • Real..eu..

    N-am cuvinte. Sincer!

  • Marco

    stati linistiti, revin kb9 si sr4 si rup plasele

    • rm

      Sr4 ia rosu :))

  • rm

    Autorul articolului chiar a nimerit poza cu ZZ. Chiar asa arata Real Madrid in acest moment, cum e mutra lui Zizou in poza

  • psycho

    sa nu urmeze o perioadara sabatica de vreo 10 ani ca noi suntem specilaisti…nu ca s-ar supara unii dintre noi ,meritam si noi niste ani de somn dupa atatea trofee😬

    • Real..eu..

      Tot la vorba lui Marcelo ajungem.

      • Marco

        marcelo, adevaratul capitan al madridului, simbolul acestei echipe..
        cum ar zice unii…

      • zeshe

        Ne transformam în AC Milan

        • Real..eu..

          Retrospectiv privind, si cu Mbappe, Neymar si Hazard cam tot aici am fi.

          • zeshe

            No. Aia sunt jucători care pot face oricând diferenta, mult mai buni decât de avem noi in atac

          • rm

            Visam frumos. Hazard cred ca e singurul care poate fi adus, dar rusul n-are nevoie de bani… asa ca….

          • Vlad Vld

            nu rusul e problema….ca hazard l-a refuzat de 2 ori…zz nu vrea pe nimeni….

    • rm

      Parca ar fi perioada dupa inceputul anilor 2000. Atunci am rupt norii, apoi secetaaaaaa

  • jonsson

    Off-side la faza golului. Nu ca ar conta prea mult…

  • Real..eu..

    Daca mi-ar sta in putere, as da foc banderolei de pe bratul lui Marcelo…in timp ce o poarta.

    • zeshe

      Și i-ai da-o lui cristiano

      • zeshe

        Sau lui benzema ?

        • Marco

          lui benzema sigur

      • Real..eu..

        Fara regret. Chiar daca e si el in plop cu fotbalul. Care jucator nu e?!

        • Marco

          benzema

        • zeshe

          Mai bine i-o dau lui Lucas Vasquez

      • rm

        Ce vrei sa faca si cr7… el asculta de tactica lui zz : stai in careu si asteapta centrarile

        • zeshe

          Că dacă nu îi zicea ZZ își făcea faze singur 🙁

          • rm

            Lasa ca vine Mbappe si ne scoate din rahat, facem sextupla cu el.

      • NCM

        Salut. Ce parere ai despre meciul de astazi?

        • zeshe

          Relaxant

  • Real..eu..

    Perez plange in pumni. Prababil a fost prima vara in care a acordat credit total antrenorului.

  • psycho

    chiar sunt curios ce au vorbit 50 de min. la antrenament…au facut schimb de destinatii turistice,si-au impartasit problemele cu masinile personale,au cautat noi solutii pentru comisioane mici la banca?

    • Witzbold

      Cred ca despre bitcoin :)))

    • rm

      Au discutat despre traiectoria optima a centrarilor

      • Vlad Vld

        au uitat despre inatimea centrarilor….

  • rm

    ne-a facut un bine zz, nu ne mai uitam la niciun meci pana la finalul sezonului

  • psycho

    cand nimeni dintr-un club intreg nu are curaj sa le spuna antrenorilor si jucatorilor ca sunt departe de obiectivele sezonului asta se intampla.

  • Real..eu..

    Cel mai slab sezon din istorie dpdv al atacului. Si reusim sa-l imbunatatim.
    https://www.google.ro/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fimages.gr-assets.com%2Fhostedimages%2F1427724141ra%2F14312449.gif&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.goodreads.com%2Freview%2Fshow%2F1235962542&docid=a3b2tlnUBg_DGM&tbnid=pVfPkWnC5g_kCM%3A&vet=10ahUKEwja35WDvtXYAhVHEywKHff6CaQQMwhIKAswCw..i&w=500&h=250&bih=662&biw=1366&q=thats%20just%20great%20gif&ved=0ahUKEwja35WDvtXYAhVHEywKHff6CaQQMwhIKAswCw&iact=mrc&uact=8

  • Real..eu..

    Arbeloa: “Pues esto es lo que hay a día de hoy, un quiero y no puedo. Y en situaciones así sólo hay una opción: apretar los dientes y trabajar más que ayer. A vuestro lado hasta el final. ¡Hala Madrid!”.
    Tot respectul!

    • zeshe

      Grande Arbeloa

  • Valdano

    Sunt prea trist ca sa spun ceva obiectiv.
    Sezonul e ruinat. In ritmul asta, trebuie sa ținem cu dinții de locul 4.
    Singurul meu semn de întrebare este cum poate aceeași echipa sa umilească Barcelona in Supercupa și ulterior sa iei bătaie de la echipe mediocre? Cum e posibil ca intr-un sezon sa câștigi totul și peste câteva luni sa fii pe locul 4 la 20 de puncte de lider? Nu cred ca plecările lui Pele, Moratona și hagi rodriguez au cântărit chiar atât. S-ar fii simțit mult mai repede.
    Se vrea îndepărtarea lui Zidane.
    PS spuneam ca in funcție de dubla cu psg. Nu cred ca mai apuca Februarie.

    • rm

      Lipsa de motivatie , unii titulari nu au concurenta (adica au concurenta, dar ZZ nu ii joaca) si jocul letargic impus de ZZ. Cam asta e parere mea.

    • V.J.

      Eu am spus si ieri, jucatorii vor indepartarea lui Zidane, parca asa vad eu… Vad aceeasi situatie care a fost si la Bayern inainte ca Ancelotti sa fie demis.
      Joaca fara determinare…

      • Valdano

        Sau LUIS Enrique la barca acum vreo 2 ani.

  • rm

    Michel, demis de la Malaga. Gata, avem antrenor lol

  • Mihai S

    Înțeleg supărarea tuturor, e fireasca, dar sa nu scăpăm din vedere un fapt: în meciul lor de acasă cu Barca, meci pierdut pana la urma de ei, rivalii nu au avut nicio situație periculoasa pana la eliminarea lui Raba (min 60). Villarreal e o echipa care joaca foarte închis cu echipele mari. Comparam inutil meciul lor cu Leganes…cu ce o sa pățim noi în cele trei meciuri cu Leganes…exemplu clar de falsa analogie…

    • rm

      Eu am subliniat faptul ca Leganes a fost in stare sa le marcheze 3 goluri si noi 0.

      • Mihai S

        Da, pentru ca în meciul cu “alde” Leganes ei sunt cei care ataca…

        • rm

          Acum noi nu am reusit sa inscriem pt ca ei s-au aparat? Sa fim seriosi …

          • Mihai S

            În prima repriza am ratat, în cea de-a doua am atacat steril. De aparat s-au aparat cvasipermanent. Au ieșit de 5 ori din apărare. O sa caut date despre posesie, șuturi, etc.

  • ronaldostar

    Incredibil cum s-a retras marcelo la golul alora🤣🤣🤣🤣🤣 daca facea un jucator din liga noastra ce a facut el sigur se vorbea de blat

    • V.J.

      Cred ca, a crezut ca e offside si de aia nu s-a retras asa cum trebuie. Insa, pana la urma a fost offside… Marcelo in acest meci nu a jucat asa rau precum in alte meciuri, a fost cand a jucat si mai rau decat azi. Pana la urma n-avem alta solutie, Theo nu ajunge nici macar la degetul mic a lui Marcelo…

      • ronaldostar

        Ce ma deranjeaza pe mine este ca un jucator ca alba joaca mai bn decat marcelo avand in vedere ca exista o diferenta de valoare intre cei doi in favoarea brazilianului…dupa parerea mea sistemul barcelonei ii face mari pe jucatori,au aceeasi filozofie indiferent de antrenor si de jucatori in schimb la Real e exact invers toti jucatorii noi veniti trebuie sa se adapteze in functie de antrenor si fiecare antrenor nou venit are propia filozofie de a vedea fotbalul…Real Madrid de ani buni de zile nu are un stil propiu de joc

        • V.J.

          1. Si Alba a avut sezoane mai slabe, a avut si Alaba, acum insa a venit si randul lui Marcelo. Tin minte ca, nici in sezonul trecut si nici acum 2 sezoane Alba n-a fost in mare forma, ehh… asa se intampla si in cazul lui Marcelo acum.
          2. Nu cred ca este o mare greseala ca Realul nu are propria filosofie, insa cred ca un antrenor care antreneaza aceasta echipa, trebuie sa aiba o filosofie ca lumea…
          Zidane ce filosofie are?? Jucam parca am fi Stokedrid. Jucam turca!
          Mie nu mi-a placut niciodata stilul de joc impus de Zidane, d.p.m.d.v. el nu este un mare tactician, el ca si tactica este zero barat. Insa in sezonul trecut a stiut sa motiveze bine echipa, si asa am castigat acele trofee…
          Insa, in sezonul asta nu mai merge nici cu motivatia… iar in acest caz se vede ce ” mare ” tactician este Zidane.
          D.p.m.d.v. Zidane mai are mult de crescut in meseria de antrenor.

          • ronaldostar

            Zidane a venit de nicaieri si totusi a castigat ceva asa slab cum e dar acum nu il mai ajuta nici jucatorii care sunt pamant de flori.

          • V.J.

            Pana la urma, in mare parte tot pe aceiasi jucatori avem, care au castigat trofee in sezonul trecut, si atunci n-au fost pamant de flori…
            Insa in situatiile de critica ( situatia actuala) se vede cat de priceput este antrenorul…
            Zidane in momentul de fata nu este un antrenor de talia lui Real.

          • ronaldostar

            Sunt prea multe maini moarte incepand cu ronaldo,bale,kroos,modric,marcelo etc nu ai cum sa castigi trofee cand din 11 jucatori doar 4-5 joaca fotbal si in legatura cu zidane da ai dreptate dar nici nu poti sa stergi cu buretele ce a facut pana acum

          • V.J.

            Pai eu nu sterg din meritele lui Zidane, doar ca, ca si tactician el este zero barat. Meritul lui este ca, in sezonul trecut a stiut sa motiveze bine echipa, doar atat…

          • Vlad Vld

            si de ce mainile sunt moarte?
            o cui e jobul sa-i motiveze sau sa-i puna la punct dpdv fiziv?
            daca sunt maini moarte de ce sunt in primul 11?
            de ce nu avem rezerve de top?
            de ce nici rezervele care le avem nu joaca mai nimic?
            de ce nu avem nici o idee de joc?

            por que??

            https://www.youtube.com/watch?v=weMfQGVFEKQ

          • Vlad Vld

            in momentul ala si daca il aduceai pe raul sau guti ca antrenor castigai ce ai castigat….

  • rm

    Zidane: “Es un palo, no lo merecimos, no hay explicación”

  • NCM

    Mai aveam putin si adormeam la meci, dar m-a trezit golul celor de la Villareal.

    • Mihai S

      Oho, dl care se semna, pana de curând, F.C. Barcelona…. Salutare…!

      • Filip Ionut

        Salut

        Vezi ca ne confunzi. Eu sunt acela. Stimă mister. Din păcate nu treceti printr-o perioada foarte buna!

      • V.J.

        Asta cu contul NCM, probabil e fostul user Andu Marius, care tot fan Barca este.

    • Alex2894

      Esti fan psg din 2012,nu?

      • NCM

        2017.

        • Alex2894

          Dupa returul cu FCB, cate echipe”favorite” ai schimbat?

          • NCM

            Am mai multe favorite. De exmplu in Anglia pe Liverpool, in Germaia pe Dortmund, in Italia pe Milan.

  • NCM

    Tot va plangeti ca jucati rau. Lasati ca veti vedea spectacol la meciul cu PSG.

    • ronaldostar

      Tu ce cauti aici cioara vopsita ce esti???

      • NCM

        Sa navighez pe internet cred ca am voie. Salut si tie! Vezi ca eu nu te-am jignit.

        • Mihai S

          Ești ironic și provoci…ce înțelegi prin jignire?

          • NCM

            Felul cum va exprimati altor persoane cu avatar diferit. Cu ce am provocat si am fost ironic? Am zis ca meciul RM PSG va fi spectacol, veti aborda total diferit acest meci datorita conjucturii in care va aflati.

          • Alex2894

            Ma-ta are cratima.

          • NCM

            Altfel nu te poti exprima in afara de ura si atacuri personale?

          • Bogdan Mehedintu

            Hahaha. Singurul fan roman pesejeu sau tristul fan fartcelona cel fără de fan club?

          • Mihai S

            Nici nu-i cazul sa facem o analiza la ce ai spus astăzi sau ieri(postări în care sarcasmul tău e evident). Eu vorbesc de postările tale cu avatar de F.C. Barcelona.

          • NCM

            Nu stiu despre cine vorbesti.

          • Mihai S

            Am o curiozitate : când minți îți ies bujori blaugrana în obrăjori?

  • The_Special_One

    #ZidaneOut

  • Mihai S

    Nu s-a discutat despre hențul din careu…

    • Filip Ionut

      Henț și gol din offside. Oricum, Ronaldo a avut ghinion.

      • Alinniko Nikoalin

        Ba mai terminati dreaq cu scuzele astea penibile…nu vedeti ca nu jucam nimic si voi va legati de arbitraj

        • Mihai S

          Nici cu Sevilla nu am jucat nimic și am câștigat cu 5-0. Fotbalul, la acest nivel, poate depinde de un moment. Întra șutul lui Marcelo, se desfaceau , și le dădeam încă 2-3 pana la pauza.

        • Filip Ionut

          Nu am nicio scuze. Nu sunt fan Real. Dar m-am uitat la meci și asta am văzut. Villareal nu a schimbat 5 pase. Nu am văzut așa ceva. Noroc cu carul. Din păcate, Barcelona se bare cu ciobanii.

        • V.J.

          Asta e fostul user F. C. Barcelona, care a mai comentat aici, si a primit ban. Insa vad ca a facut un cont nou, si foloseste acum probabil numele lui. Il recunosc dupa poza…

  • Raul Diaz

    Real Madrid a avut ocazii în seara asta, dar avem prea mult ghinion, nu vrea să intre + greșelile de arbitraj împotriva noastră au făcut să pierdem și acest meci…
    Am avut 2 penalty-uri + golul lor din offside.
    Echipe trece prin momente grele, dar o să ne revenim!

  • COSTEL

    FLORIN scoate te rog fanii altor echipe de aici.
    nu imi place sa intru aici si sa vad cum isi dau cu parerea fani ai altor echipe .

  • Marco
  • Marco
  • psycho

    dupa ghinion si alinierea planetelor o sa ne spuna ca exista o conspiratie la nivel planetar impotriva lui.
    responsabilii sunt pe pe teren si pe banca tehnica,daca nu se dormea in post lucrurile putea fi rezolvate sau macar tinute sub control.

  • psycho

    intre jucatori si antrenor s-a format o legatura bolnavicioasa dupa ultimele trofee si este evident ca francezul numai poate fi mintea limpede necesara unui manager.nu mai are puterea si abilitatea de a conduce impartial si drept antrenamentele.
    nimeni nu ar trebuinsa vorbeasca de ghinion si nesansa cand toti stim ca soarta a fost de partea noastra in ultimii doi ani dar pe fundalul unui joc colectiv bun si cu un antrenor capabil sa interviva in momentele dificile.
    norocul se va intoarce cu fata sprea noi doar dupa ce ne trezim si noi si incepem sa aratam ca o echipa de fotbal numai zic de campioana lumii,a europei si a spaniei.
    ps.cuvantul noroc nu are ce cauta in vocabularul unui antrenor/manager modern.

  • https://www.youtube.com/watch?v=Zh-rjm2ViKg Los Merengues

    …contigo yo estaré, en los buenos momentos y en los MALOS también!

  • Marine Blue

    REAL este o echipe bătrâna si îmbătrânita. Este bătrâna pentru ca are prea multi jucători cu vârsta de cel putin 30 ani: Ramos, Marcelo, Modric, Benzema, Ronaldo. Este o echipa îmbătrânita pentru ca jucătorii sunt de prea mult timp împreuna,și sunt epuizați , tociți , uzați. ZZ a făcut o întinerire forțata cu unknown names nu o împrospătarea cu fotbaliști world-class. Semnele si semnalele au fost încă dela International Cup si un ANTRENOR putea si trebuia sa le vadă. Dar ZZ , cu încăpățânarea lui a continuat sa meargă pe mana unora care intrase deja pe panta descendenta a carierei lor. El nu a vrut sa renuntea la oamenii ăștia îmbătrâniți si să aducă acel sânge proaspăt care ar fi putut sa revitalizeze un organism bătrân. Eu cred ca toți acești oameni, alături de Kroos si Varane trebuie sa plece dela echipa. Ei nu mai pot tine REALUL acolo unde trebuie sa fie: TOP OF THE TOP.

    • Andrei Daniel

      cum poti sa spui ca daca jucatorii sunt de prea mult timp impreuna apare uzura?nu varsta e problema la noi ci delasarea unora care au uitat de mult ce inseamna emblema acestui club.A disparut cu totul cheful de fotbal de pe fetele jucatorilor.Doar o minune mai poate salva ceva din sezonul asta.

      • zeshe

        Se acumulează minutele. Modric, Ronaldo, Marcelo, Ramos joaca de peste 10 ani in jur de 50-60 de meciuri pe sezon.

      • Marine Blue

        Pai, si asta nu este tot uzura?

  • Andrei Nicu

    Planul imaginar din vară plus încăpățânarea și tactica falimentară a lui Zidane ne-a adus aici. Cum zicea și colegul @disqus_BeKAoKE6SN:disqus, el nu e antrenor de loturi mari(în ideea de numerozitate), el e pe modelul Ancelotti. 11 jucători, adică nucleul principal și atât. Aș mai adăuga și faptul că(mă doare s-o zic), nici Flore nu îl ajută prea mult. Ar trebui lăsate la o parte sentimentele și făcute câteva transferuri cu cap, nu cu inima.

  • mihai7

    Din pacate criza se adanceste si problema e ca Zidane nu are solutii, mijlocul nostru e lipsit de idei, Ronaldo e frustrat, lateralii urca mult pentru a centra, toti vor dar din pacate nu exista solidaritate. Vad aici ca se vorbeste de transferurile facute dar degeaba venea Hazard daca il scotea Bale cand revenea dupa accidentare. Asta se intampla cand nu joaca cel mai in forma, e greu sa mai argumente in fata unui jucator care a jucat precum Asensio in debut de sezon.

  • Real..eu..

    Incredibila glezna are si De Bruyne!

    • Raul Diaz

      Dar de Salah ce zici?

  • psycho

    sper doar ca dupa ce ne lovim de fundul pesterii vom incepe sa ne revenim.
    in rest sanatate si evitati pe cat posibil online-ul de specialitate😬

  • Raul Diaz

    Se uită cineva la Liverpool – City?

    • Marine Blue

      Un meci super, asa cum am jucat noi in returul cu Leverkusen.

    • Mihai S

      Mai bine va uitați la R Sociedad -Barca.-2-0

      • Vlad Vld

        stai cuminte nu-ti fa sperante…varzarii castiga oricum…

      • Raul Diaz

        2-4 …

        • Mihai S

          Da, începuse frumos…

    • V.J.

      Da, a fost un meci superb, rar vezi un asemenea meci, la un astfel de meci sigur nu te ia somnul…
      Un meci spectaculos! Si mai spun unii ca Premier League este un campionat mediocru… :))

      • Torpyla

        Sa faci preluare dintre 3 fundași ai echipei adverse, lângă careul de 6 m… Asta înseamnă într-adevăr un nivel ridicat, nu marcaj prost și defensive deplorabile.
        3 din golurile lui Liverpool au venit din greșeli demne de amatori din partea defensivei lui city.
        Înlocuiește numele de pe tricoul lor cu cele de la real și spune-mi ca nu vezi greșeli demne de amatori acolo.

        • V.J.

          1. 2 din golurile lui Liverpool au venit din greselile lui Ederson. N-a fost vina devensivei…
          La primul gol, Ederson nu s-a pozitionat bine, era prea mult pe coltul lung, trebuia sa se pozitioneze mai spre centru si atunci ajungea sa respinga mingea, iar la golul 4 a pasat direct la un adversar…
          La golul 2, adica la golul lui Firmino trebuia dat fault in atac.
          La golul 3, la cel dat de de Mane, intr-adevar a gresit Otamendi, dar nu poti sa zici ca au gresit toti din defensiva lui City sau ca cei de la City au fost prafi in defensiva…
          Deci care sunt cele 3 greseli in defensiva??
          2. Asa faci parca Ramos, Varane, sau Nacho n-au gresit niciodata, sa ca n-au facut greseli copilaresti… Uneori fundasii lui Real fac greseli mult mai mari decat cei de la City in acest meci.

          • Torpyla

            Exact. Uită-te la ce nivel suntem și ce greșeli facem. Nu poți spune apoi ca suntem fantastici.
            Exact asta se aplică și în cazul premier league.

    • Rib

      Absolut superb meciul.

    • zeshe

      mondial Salah.

  • http://realmadrid.com.ro miticoreal

    El Madrid sondea a Maurizio Sarri. Pero el italiano tiene que ganar Lo Scudetto para tener oportunidades reales de entrenar a Los Blancos

    • zeshe

      N-o sa se întâmple asta, are nevoie d un altfel de platforma pt a-si impune ideile

    • gabipetre

      E lider în Italia, dar jocul decisiv, cu Juve, care pe care, m-a dezamăgit…

  • psycho

    te uiti pe clasament si mori cu zile😡asemenea cadere doar un psihiatru o mai poate explica.

    • Tiberiu Onica

      Este incredibil. Din 2010 de cand urmaresc fotbalul, nu am vazut un Real atat de jos. Parca sunt degeaba acele 2CL vazand situatia de astazi. 🙁 🙁 🙁

      • Torpyla

        E bine ca n-ai prins 2001-2009

        • Real..eu..

          E troll.

        • Tiberiu Onica

          Nu am prins. Aveam 3 ani pe atunci.(in 2001). Am vazut ulterior ce galactici au fost in 2002. Fabuloasa echipa. Mult mai bun inclusiv decat cea a barcei in era pep. Hala Madrid

        • zeshe

          2003

          • Tiberiu Onica

            Da. Din 2003 a inceput caderea. Schimbul de generatii. Ne scoatea Lyon de fiecare data.

  • zeshe

    Alexis la United, confirma BBC. Transfer bun.

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      Dupa Baily, cred ca e primul transfer bun pe care il fac si ei. Pacat, mi l-as fi dorit la noi.

      • zeshe

        Pogboom

  • ADINHO

    Pentru mine problema de bază nu constituie faptul că nu avem sanse reale se ne apărăm trofeul La Liga. Nici că avem niste rezultate mai proaste de o bucată de vreme… Sunt cam trist fiindcă jucători precum Cristiano Ronaldo, Karim Benzema, Gareth Bale, Modric sau Kroos, ei sunt un simbol poate a acelui Madrid ce a câstigat aceste trofee UCL – care mereu au fost cele mai prețioase nestemate de pe coroana noastră. Păi acesti jucători menționați ne-au părăsit si nu mai joacă, doar umbra lor mai este pe teren. Mulți din voi i-ați apucat pe Zidane, Figo sau Ronaldo brazilianul, Bekham, Guti… Unica legendă ce am apucat-o eu este Cristiano Ronaldo. Mă simt foarte onorat că mi-a oferit sansa să-i savurez jocul, foame pentru trofee, momentele decisive cu care ne salva din multe situații… Da, am apucat timpul când o altă legendă, Raul, a fost nevoit să părăsească clubul. Pentru unii din fani care l-au iubit a fost nu cel mai plăcut moment. La fel si pentru mine, situația de azi nu mă încântă deloc si sunt trist când văd că Cristiano nu marchează, Benzema ratează, Modric si Kroos si-au cam pierdut din calitate… Ne vom despărți la vară de niste fotbalisti la care am ținut si pe care i-am admirat, probabil si de Cristiano Ronaldo. Personal nu mi-l doresc pe Neymar pe Bernabeu si mi-e silă când aud de vreun schimb de acesti jucători dintre Real si PSG. E trist că si farmecul lui Zidane a dispărut. El hrănea echipa asta cu motivație, si asta era un factor hotărâtor, ne aducea trofee pe linie Acum probabil s-a stins flacăra ceea motivațională, jucătorii si-au pierdut foame de trofee. Iar un leu sătul nu va mai alerga ca adinioară după pradă… Sper ca criza asta de la club să ia sfârsit cât mai repede posibil.

    • V.J.

      Stai linistit, nu cred ca Ronaldo va pleca si nici Neymar nu va veni… Ronaldo a spus ca va sta cel putin pana i se va termina contractul, iar pe Neymar nu cred ca seicii il vor da drumul asa repede, ei n-au nevoie de bani…

  • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

    desde Italia se agrega el nombre de Maurizio Sarri, el
    técnico que tiene al Nápoles como líder del Calcio. Sportmediaset es el
    medio que habla de esta posibilidad y que ya es conocida por los
    dirigentes del conjunto napolitano.
    Las
    referencias son inmejorables y los resultados no han podido ser más
    positivos. Ha sabido sacar un gran partido a una plantilla que no partía
    como una de las favoritas y se entiende que podría sacar mucho partidos
    a los jugadores madridistas y en especiales a los últimos fichajes.

    • Andrei Nicu

      Da! Dacă Zidane e demis, Sarri e cea mai bună soluție.

    • zeshe

      Da mă frate e in primii 3 din lume și e un tactician genial ce se bazează pe principiile juego de posicion, filosofia lui Michels și Cruyff, dar nu cred că la Real i se va oferi platforma ideala pt. a-și pune in practica ideile. Am văzut un video care pe mine personal m-a impresionat, Sarri la antrenamente (cred că e singurul din lume care face asta, nush de Pep) se folosește de drone pentru a monitoriza pozitia echipei în teren și direcțiile jucătorilor pe tranziție

      L-aș aduce numai dacă se renunță la BBC for good

      • V.J.

        Eu nu stiu de unde ai impresia ca la Real nu i se va oferi platforma ideala pt a-si pune in practica ideile? Pai daca a reusit sa-si puna in practica ideile lui la Napoli, adica la o echipa italiana, care este obisnuita cu un joc defensiv, nu vad de ce n-ar reusii la Real. Mai ales ca unii jucatori de la Real sunt obisnuiti cu Juego de Posicion, de la nationala…

  • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

    “A veces no entiendo la prensa europea, siempre escuchas hablar de
    Cristiano Ronaldo o Lionel Messi, a veces olvidan jugadores como James
    que son exquisitos para jugar al fútbol”.

    KARL HEINZ RUMMENIGGUE

  • psycho
    • Torpyla

      echipa galacticilor are performante muuult sub potentialul lor.
      acea echipa nu merita pusa in lista aia.

Real Madrid Romania