Cosmarul lui Gareth Bale: 24 de accidentari la Real Madrid din 2013

Browse By

  • psycho

    da,era necesara o discutie vis a vis de situatia lui.
    nu pot sa nu remarc ca bbc-ul mai mult sau mai putin apreciat de noi a devenit un mare “C ” cumva in suferinta si el.
    cam ce concluzii poti trage despre un club cand forta ofensiva principala are doua treimi inexistente si o a treia deja supraincalzita?!
    la acest numar de accidentari si recidive nu poti sa te lasi 100% doar in picioarele lui,e nepermis.
    pentru ca numai vorbim de neprevazut ci de un tipar,neprevazut poate fi forma celorlalti doi nu situatia galezului.

  • psycho

    in acelasi timp trebuie stat pe langa jucator si sustinut nu rastignit,nu lovesti oameni cand sunt doborati la pamant.
    sezonul e lung si la cat de slab jucam avem nevoie de el in retur cu siguranta.

    • http://realmadrid.com.ro miticoreal

      Foarte corect punctul tau de vedere!

  • zeshe

    Păcat de el că pare om ok. Trebuia să plece la Man Yoo in vara lui 2016, își facea și lui și nouă un bine.

  • Real..eu..

    @angelito, imi place ce scrii si te apreciez maxim, dar titlul meu ar fi sunat cam asa: ,,Cosmarul lui Real Madrid: Gareth Bale si cele 24 de accidentari ale sale.,,
    Voi reveni si cu o opinie legata de acest aspect.
    O zi frumoasa!

    • zeshe

      E mai mult coșmarul lui. Real Madrid joaca mai bine fara el.

      • Vlad Vld

        vad..

        • Torpyla

          echipa joaca slab in general, nu e doar unul sau altul iesit din forma…ca sa nu mai zic de antrenor.

        • zeshe

          S-a văzut sezonul trecut. Nu e ca si cum Gareth Bale e Luka Modric.

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      Ai dreptate, era un titlu mai bun. E greseala mea ca am pus exact titlul din presa spaniola. Hala Madrid!

  • Dorian T

    Nu mi- a venit sa cred cand am citit ca s-a accidentat din nou. Chiar cred ca este si o lipsa de incredere acum pe toate planurile. Bale si-a pierdut din viteza, dribling si ii este clar frica sa intre in contre si dueluri 1 la 1, iar acestea clar sunt ca o urmare a faptului ca imediat se accidenteaza. Pacat…

  • zeshe

    https://streamable.com/x8lz4

    A învățat ceva de la asensio haha

    • Mihai S

      Ca mai toate golurile lui: cu dreptu’!

  • Torpyla

    explicatia mea e foarte simpla. el a pus exagerat de multa masa musculara pe el intr-un timp foarte scurt. structura lui nu este aceasta, el fiind foarte osos in perioada premier league ,cam cum e di maria. de cand a venit la real, insa, a pus foarte multa masa musculara pe el (inutila, din punctul meu de vedere, nu trebuie sa fii munte de om pentru a fi fotbalist mare, primul exemplu care imi vine in minte e hulk…iar cei masivi care ajung sa fie fenomenali, sunt putini…adriano, ibrahimovic).

    parerea mea e ca e timpul pentru o schimbare.
    ar trebui sa accepte si presedintele ca nu a facut bine cu aducerea lui si ar trebui incetata fortarea acestuia in acest club. n-a fost sa fie. sa rupa norma la alte cluburi…la real nu poate. a avut destule ocazii…dar n-a reusit niciodata sa atinga nivelul pentru care a fost adus…(cu surle si trambite, viitor balon de aur, jucator incredibil).

    este incompatibil cu clubul. sa le fie invatatura de minte celor de la conducere sa nu mai aduca fotbalisti doar de dragul de a-i aduce. nu era nevoie de bale, nu era nevoie sa aruncam cu atatia bani pe el…dar a vrut perez sa arate ca el e capabil.

    prostul nu e prost destul(fotbalist de acelasi profil cu ce mai aveam deja in club), pana nu e si fudul(adus pe o suma de bani incredibila…spargand o bula financiara pe piata transferurilor, cu un fotbalist ce nu demonstrase nimic, si nici nu castigase nimic).

    • Andrei Nicu

      Îmi place că atunci când contestatarii impostorului te contrazic, tu bagi repede placa cu cifrele, dar când susținătorii lui Bale îți zic să te uiți pe cifrele sale, te faci că plouă. E o diferență uriașă între a fi un ratangiu de meserie și unul care e fragil. Ai jucat fotbal, iar din câte îmi aduc aminte, spuneai că o accidentare gravă te-a făcut să te lași. Pune-te puțin în Bale. El mai are de jucat câțiva ani. În schimb, tu cum te-ai simțit când a trebuit să renunți? Cam așa e și băiatul ăsta. Ghinion. Plus că masa asta musculară pusă inutil plus efortul depus în timpul meciurilor l-a dat de tot peste cap.

      • Torpyla

        eu nu am o problema cu el. diferenta e ca el a fost adus ca salvatore della patria, ca viitor inlocuitor al lui c.ronaldo, ca viitor castigator al balonului de aur, ca viitorul lider al echipei…iar el nu a ajuns niciuna dintre cele mai sus mentionate…banuiesc ca e normal sa fie o dezamagire cand ti se promite ceva si cand acesta nu ajunge ceea ce s-a spus.

        benzema nu a fost adus ca viitor superstar, si nici nu are al 2-a salariu din echipa, nici nu s-au platit 100 de milioane pentru el…e o diferenta.

        pot sa-l compar pe bale cu neymar sau cu suarez, cand vine vorba de suma de bani platita pe ei, de salariu, sau de statut in echipa….iar bale nu iese castigator la nici un capitol.

        gareth are o presa fantastica in spate, si in acelasi timp i se tot permit sanse noi…ca sa nu mai spun ca e titular indiferent de forma…iar asta a insemnat punerea in plan secund a unor fotbalisti precum isco(cel care ne tine la suprafata in acest sezon…bale n-a facut nicioata asta, poate doar intr-un meci, bartra knows best).

        • Andrei Nicu

          Omule, exagerezi grav. Eu nu cred că Bale a mituit presa din Anglia, Spania sau Cuba pentru ca să fie numit noul Ronaldo, etc. Eu nu-mi aduc aminte vreo declarație de-a lui în care să zică – Sunt, fac, dreg, astea doar exagerări de ale tale. Știa foarte bine că va fi numărul 2,3, 7 atâta vreme cât e Ronaldo la echipă. Simplu.

          • Torpyla

            Stii momentul ala cand se spune ceva iar tu nu faci decat sa te complaci in situatia ? ei bine, daca nu eviti sa clarifici o situatie, inseamna ca esti confortabil in locul in care te afli.

            De cate ori nu l-am vazut egoist pentru a-si putea justifica statutul in echipa ?
            Omul e de 4 ani la echipa si inca nu a atins borna de 100 de goluri, iar el are al 2-a salariu din echipa. Nu e normal sa am niste asteptari de la unul ca el ?

            Sau sa-ti aduc aminte de momentul in care agentul lui venea si spunea ca gareth ar trebui pus la acelasi nivel cu c.ronaldo ??? Pai ce a facut el pentru a se compara cu portughezul ? desi are un price tag superior, si are un salariu apropiat…

            Aaaa,vezi ca sta mai slab la capitolul goluri marcate decat cel pe care il faceti o nulitate zi de zi, desi costul lui e cel mult 1 treime din cel al galezului.

          • Andrei Nicu

            What? Ce să clarifice? Mereu a zis. Ronaldo e unic, eu nu vreau să fiu ca el, vreau doar să-mi ajut echipa, dacă tu ai citit vreo declarație prin ProSport sau GSP, e vina ta. Egoist pentru a-și justifica statutul în echipă? 70 de goluri în toate competițiile pentru Real, deși e la a 24-a leziune de când e la Real. 24!!!! Dacă avea măcar jumătate din acest număr, atingea borna menționată de tine fără probleme. Legat de agentul său, nemulțumirea a fost acum câțiva ani și era adresată strict lui Ancelotti datorită tratamentului la care era supus. De când a plecat, ai mai văzut vreo declarație asemănătoare? Nu îl poți compara pe Bale cu Le Impostor. Hai să îl compar și eu pe Lucas cu Morata. Cum sună?

          • Torpyla

            Le impostor sta mai bine și decât bale, și decât morata și decât Lucas le ultimii 5 ani, și decât cine vrei tu, exceptând ul pe C. Ronaldo.

            Fact… Fără dacă și cu parcă.

          • Andrei Nicu

            5 ani, dar sezonul trecut Morata a fost peste el. Ok. Lucru recunoscut și de tine.

          • Torpyla

            sezonul trecut. atat. daca uitam tot ce a facut un fotbalist al echipei noastre dupa un sezon mai slab, atunci e grav.

          • zeshe

            Are 30 de ani, nu isi mai revine

          • Torpyla

            Ramane de vazut, e chiar plauzibil sa nu-si mai revina, dar asta nu inseamna ca dupa atata timp la club sterg totul cu buretele pentru un sezon mai lipsit de consistenta.

          • Andrei Nicu

            Deja am intrat în al doilea, au trecut 11 etape, iar francezul nu își mai revine. Normal că va mai marca până la finalul sezonului, dar poate Perez își va călca pe suflet și îl va vinde în vară, lucru ce trebuia să se întâmple acum mult timp. În toți acești ani nu și-a îmbunătățit finalizarea, încă ratează niște ocazii de îți vine să te tunzi singur, nu excelează în jocul aerian, între linii e complet izolat, nu încearcă măcar un dribling plus ceea ce mai toată lumea i-a reproșat… lipsa de chef. Îmi pare rău, dacă tu intri pe teren și te plimbi precum ai făcut-o cu Las Palmas, nu ai susținerea mea. Și asta nu e de acum. Mie mi-e clar că omul e conștient de încrederea oarbă a conducerii astfel că nu încearcă să își schimbe atitudinea.

          • zeshe

            Io cred că e cel mai slab fotbalist din echipa când vine vorba de jocul colectiv. Și nu mă refer la natura lui umană, pentru că sunt de părere că Bale e o persoana ok și un jucător altruist. Însă, ca fotbalist, nu stăpânește deloc unele atribuții tehnice de baza, ce afectează fluiditatea jocului. Lucas e mai ceva dar e băiatul lui Zidane.

            Bale daca era deștept trebuia să plece in glorie după ce a câștigat Champions si Euro 2016. Anul ala a fost apogeul carierei sale.

    • Vlad Vld

      bale-exagerat de multa masa musculara??? stii care e greutatea lui bale si procentajul de lean mass si grasime corporala din 2012 si cel din 2016 ?? E ACEEASI… nu a adaugat masa musculara…astea-s prostii…unii cred ca e usor sa adaugi cateva kg de muschi in 3 luni…bullshit…gata ati vazut o poza cu bale in tricou fara maneci si ceva mai bronzat si gata bale a pus masa musculara…
      asta e bale in 2012 https://uploads.disquscdn.com/images/c225953f00f02508a8cc6326e8e7f4bccc2c8a4f24fb42fd649fda227dbae9d2.jpg

      asta e 2013 https://uploads.disquscdn.com/images/54b3852847f129d69518b9c73304da07f5820f43b7647d0f0b956e3b17c09327.jpg

      2014 https://uploads.disquscdn.com/images/d8f89755cc515e4c58af301233a886985944283c759715a6d390522d0dda5c74.jpg https://uploads.disquscdn.com/images/a7786ae8cac0187a57a714baf990533514f86211cdb39917c5c82c181d9f034a.jpg

      anul trecut inainte de finala ucl

      • Vlad Vld
        • Torpyla

          The same shit…really nigga ?

          Nu conteaza cand a inceput transformarea lui, conteaza doar faptul ca nu i-a facut bine.

          Altfel, vin-o tu, te rog, cu o explicatie mai plauzibila pentru faptul ca se rupe atat de des,si fara sa-l atinga cineva cateodata.

          http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Gareth+Bale+Real+Madrid+CF+v+Club+Atletico+0VnFcuQ3WTPl.jpg

          • Vlad Vld

            nu cred ca ai chef de o lectie de anatomie…e plin internetul de experti….

            a fost un articol interesant pe MM https://www.managingmadrid.com/2016/1/26/10835034/bale-calf-injuries

            te invit sa-l citesti…

            eu imi sustin parea mea de nespecialist dar fan al fizioterapiei…si practicant..

            fizioterapeutii lui real madrid nu sunt de nivelul lui real madrid…

            “The most important aspect of the whole rehab process for Real Madrid’s medical team is going to be to determine why this particular injury keeps recurring. Once they’ve identified the underlying cause, the subsequent aim will then be how to address this in order to help prevent Gareth from having similar recurrences in future.” evident ei au esuat in a determina cauza accidentarilor…

            acest rehab process nu include un program de strength and conditioning cum se precedeaza in USA in NFL…

            din ce stiu eu majoritatea accidentarilor lui bale sunt la gamba..(calf)
            conform unui studiu din 2011 87% dinc accidentarile atletilor la gamba sunt la muschiul “” soleus… https://uploads.disquscdn.com/images/3a87aae82c0f364d5f725c83d1887c0a70bbda3ff499f3d677a356306b636a71.png

            nu stiu daca ati observat dat majoritate fotbalistilor cand alerga (merg) aterizeaza pe partea exterioara a piciorului.. fenomenul se numeste foot supination si in multe cazuri ,cazuri putin mai grave de over-supination. daca il comparam pe bale cu isco la isco pare mai evident si as zice ca la el e mai mult over-supination…dar pe isco nu-l afecteaza prea mult datorita fizicului(inaltime. grautate centru de greutate ,lungimea femurului=la isco e mai scurt,etc.)

            “Here are some common signs that you’re likely an over-supinator (underpronator): (5)

            -Frequent ankle sprains
            -Pain underneath the feet (in the ball of the foot) or pain often in the ankles
            Clawed toes/hammertoes
            -Throbbing or weakness gets worse when running, walking, exercising or standing for a long time
            -Dysfunctional musculoskeletal problems in the ANKLES, CALVES , outer thighs or knees”

            mai pe romaneste: solueus actioneaza ca un shock absorber can alergi ,mergi,sari,etc…cu cat faci activitatile astea mai des muschiul respectiv se contracta,strange si de aceea avem tight muscles(muschi incordati…)..

            din pmdv nici incaltamintea nu ajuta…nu i-am verificat incaltamintea lui bale sau isco dar imi aduc aminte cand jucam fotbal foloseam 2 perechi diferite de ghete una Nike total 90 si un adidas predator…piciorul meu e lat si se simtea mult mai bine in nike pe cand adidasul era putin curbat si degetele nu erau libere si asta contribuie la foot arches si asta contribuie la modul cum pasesti…fig de mai jos..https://uploads.disquscdn.com/images/78f91d601f1c9393de1e291afa7ac0894bd98bca43d1f15e235b829a1af18b24.jpg

            gata ajunge cu lectia de fizio..si ca sa revenim la recuperarea lui bale…ce am vazut eu pe instagram si tweeter recuperarea lor se bazeaza pe masage, bai, inot,,apoi bicicleta banda , si prostiile astea de plyometrics:

            https://youtu.be/c7rfJ4sxij8
            https://youtu.be/lat5XtmBBfk

            astea-s pt amatori nu pt REAL MADRID.

            ascultati ce spune Neal Reynolds premier league fizioterapeut si o persoana care o urmaresc de 1 an pe social media… https://youtu.be/J26xgQyCf5I min 2:36, 3:06

            inca un articol interesant: “Since Bale has arrived at Real Madrid , he has had close to 16 injuries and almost all of them are to his calf muscle , or more specifically to his soleus muscle.

            This year , he has already had 4 injuries to his soleus muscle. The most recent being the one he suffered against Bayern Munich , when he had to be substituted.

            The most likely reason for this injury might be a biomechanical issue directly related to the way he runs, or whether his foot posture is affecting his calf muscles to the extent that he’s overloading his lower calf when running, for example. If this is the case then no amount of rest will help in the long term; since the incorrect loading will gradually return as he increases his activity and the same symptoms are likely to recur once again. However, current available evidence would suggest that the soleus muscle also requires longer healing time than other muscles in the calf; due to it’s deep-seated location and involvement in lower-limb posture. If it’s simply a case of coming back too early before complete healing has had the chance to take place, then the same thing applies.”

            Prevention
            Keeping calf muscles strong so they can absorb the energy of sudden physical stress.
            Stretching out calf muscles before physical activity, i.e. calf raises. Gradually including weights or additional resistance over time.
            Learning the proper technique for exercise and sporting activities. This will decrease stress on all muscles, including calf muscles.
            Undertaking training prior to competition to ensure readiness to play.
            Undertaking fitness programs to develop strength, balance, coordination and flexibility.
            Gradually increasing the intensity and duration of training.
            Allowing adequate recovery time between workouts or training sessions.
            Wearing the right protective equipment including footwear.
            Checking the sporting environment for hazards.
            Drinking water before, during and after play.
            Avoiding activities that cause pain. If pain does occur, discontinuing the activity immediately and commencing RICER.

            :

          • Torpyla

            hai ca incerc sa fiu permisiv, dar vorbim de real madrid, vorbim de bale…nu e ca si cum ei nu au acces la astfel de informatii (desi, crede-ma, e foarte plauzibil ceea ce zici) DAR…tin minte cum se spunea ca bale se antreneaza separat cu un preparator personal..deci, banuiesc ca omul ar fi profesionist, si colaborarea lor ar trebui luata in calcul….apoi, bale e sponsorizat…sa-mi spui ca nu are ghete potrivite e un pic deplasat…PLAUZIBIL, dar deplasat.

            apreciez totusi informatia share-uita aici.

          • Vlad Vld

            chiar daca face rehab cu un privat real madrid are ultimul cuvant si nu cred ca de bale sau terapeutul lui depinde cand intra el pe teren sau cand incepe antrenamentele…si stii cum e : “bai da nu ai incredere in noi,ti-aduci antrenor personal….”

            si referitor la terapeuti sunt 2 tipuri in functie de cum abordeaza problema
            1 conservatori ce invata/studiaza de pe vechile manuale si nu sunt la curent cu ultimile studii in domeniu
            2 open minded si dispusi sa incerce alte metode sau sa imbine metode de chiropractica cu fizio…cum e https://twitter.com/stefanduell foarte cautat la aceasta ora de profesionisti.

  • Vlad Vld

    o alta statistica interesanta
    2013-2014
    Madrid results with him: W29 D6 L5
    Madrid results without him: W13 D3 L1

    2014-2015
    Madrid results with him: W30 D6 L10
    Madrid results without him: W12 D0 L0

    2015-2016
    Madrid results with him: W21 D4 L4
    Madrid results without him: W17 D5 L1

    2016-2017
    Madrid results with him: W16 D7 L1
    Madrid results without him: W17 D6 L4

    total

    Madrid results with him: W96D23L20
    Madrid results without him: W59D14L6

    puncte-with him 251.
    without him -173

  • psycho

    mda,isco accidentat la nationala…

    • Torpyla

      De asta trebuie sa ne fie frica acum.

      • psycho

        nu se mai rupe blestemul frate,ma termina la psihic.

  • Marco

    am avut toata increderea in el, toata rabdarea din lume, dar trebuie sa plece… nu se mai poate, are al doilea salariu din echipa si rateaza o multime de meciuri, plus ca atunci cand revine joaca relativ slab, ca mai apoi dupa ce intra in ritm si da semne ca ne putem baza pe el se accidenteaza din nou… sa vina hazard/fekir si icardi

  • Marco

    s a accidentat si isco..super.
    echipa mea pt meciul cu atletico: navas
    -carvajal-ramos-nacho-marcelo
    kovacic-llorente-modric
    ceballos
    ronaldo-asensio

    • Mihai S

      Am văzut faza…cred ca-si revine pana la meciul cu Atleti.

  • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

    Breaking news:

    Conform presei italiene, Florentino Perez i-ar fi propus lui Adriano Galliani, legendarul presedinte de la AC Milan si fost colaborator de baza a lui Berlusconi, functia de Director Sportiv la Real Madrid.

    • Vlad Vld

      2..pe instagram vazusem o stiree cum ca perez(real madrid) ar fi avand un picior bagat in tranzactia neymar psg seicul…
      si nici ramos nu tace: a zis ceva de genul : usa e deschisa pt neymar!!!

    • Marco

      whaaaaaaaaat?

    • Torpyla

      DOAMNE FERESTE…sper sa nu ne trezim cu italianul asta pe capul nostru.

    • Real..eu..

      Mie Neymar mi-a dat de banuit de cand a stat in vestiar sa-si ia la revedere de la ai nostri. Nu-l vreau pe brazilian. Este fantastict ca fotbalist, dar n-are pasiune pentru nici o echipa.
      Iar Galliani sa stea linistit unde e acum. Alt Calderon pe Bernabeu?!
      In schimb, toti banii pentru Eden.

  • psycho

    baaa!! e clasico pe tvrhd..la baschet🏀hai Real !!

  • Torpyla

    Am citt un articol mai devreme care despica putin partea financiara legata de gareth bale.
    100 de mil transfer, 19 mil salariu…asta inseamna un pic peste 1 mil de euro pentru fiecare meci jucat…

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      100 mil transfer…cu el in LOT 3 Uefa Champions League x 70 mil = 210 de milioane. Acum, fa tu calculul pe gol marcat, eu il fac in trofee si banii incasati din trofee.

      • Torpyla

        ok. le-a castigat singur.

        ce faci cu ceilalti fotbalisti ? salariile platite pentru ei sunt inutile, pentru ca ai putut castiga 3 UCL doar cu bale…ce rost mai au ceilalti pe teren ? nu inteleg de ce le-au mai fost platite bonusuri celorlalti…adica, e chiar degeaba…

        • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

          E vb de club aici, pt ca Bale nu are vina ca s au platit 10 lei pe el sau 150 de milirde de euro. Tu spui ca pe real a costat o fiecare gol nu stiu ce bani… Deci invoci clubul, care vezi Doamne si-a luat teapă…. Ei, clubul a făcut peste 200 de milioane din trofee dupa ce l a luat pe Bale!!! Pricepi? Putea sa nu joace un minut, banii aia sunt acoperiti prin performante! Fara a lua in calcul ceva ce tu nu spui… bale produce pedte 50 de milioane pe an din publicitate… 50% revin Realului prin contract de cesiune, asa ca omul practic si a platit singur salariul. Lasa propaganda asta ieftina din As, El Mundo si Digi, ca nu tine.

          • zeshe

            Performanțele echipei acoperă detaliile financiare, nu ale lui.good point.

            Scuzele pt cei 2 ating noi nivele

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Performantele din ultimii 4 ani ale echipei Real Madrid care l-a cumparat pe Gareth Bale si care l-a avut in lot in aceasta perioada, acopera absolut orice “teapa” pe care credeti voi ca si-a luat-o clubul, FINANCIAR. Nu e chiar chirurgie pe creier, pe bune!

          • zeshe

            Mare țeapă.

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Eu zic ca teapa va fi la PSG : 400 de mil in 2 jucatori si vom vedea cate UCL in perioada urmatoare. Deocamdata Bale la Madrid are 10 trofee castigate dintre care 3 sunt Uefa Champions League. Semnez maine pt o astfel de teapa! Comentariile tale sunt absolut de prisos pt mine atunci cand e vb de Garteh Bale, asa ca nu ma obosesc sa continui o discutie inutila, din care veti intelege mereu doar ceea ce va convine si vreti.

          • zeshe

            Nu e țeapă? Daca ne uitam la fotbaliștii de profil asemănător transferați în perioada 2012-2014 confirma faptul că e o mare țeapă.

            In 2012 Eden Hazard se transfera la Chelsea pt 40ME.
            In 2013 Neymar Jr. se transfera la Barcelona pt. o suma in scris de 57ME.
            In 2014 Antoine Griezmann se transfera la Atletico pt. 35ME.

            ……………………………..

            In 2013 Gareth Bale se transfera la Real Madrid pt. 100ME .

            Nu e țeapă ? :)) Am platit mult prea mult pentru un jucător mult mai slab decât cei enumerați

          • zeshe

            Tu practic spui că Bale nu e o mare țeapă pt. că a jucat restul echipei bine.

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Un gol marcat/pasa de gol la maxim 2 meciuri…am specificat destul de clar asta, ceea ce mie nu mi se pare absolut deloc dezastruos. Evident, ati priceput, asa cum anticipat doar ce ati vrut. Unu ca “doar pt ca a venit el am castigat UCL”, altul “ca Bale nu e teapa pt ca a jucat echipa bine”. Oameni buni!!! Problema s-a pus asa: a costat atat…un minut jucat a costat atat….un gol marcat a costat atat…un part pe care l-a tras a costat atat. De aici s-a plecat, da?

            Ei bine, voi, hateri de profesie, cadeti in plasa de a analiza un transfer de 100 de milioane din perspectiva asta, care va avantajeaza perceptia malitioasa.

            Eu, care nu sunt hater de profesie si nici cel mai mare fan Bale, analizez la rece: Real Madrid a investit 100 de milioane de euro intr-un fotbalist care a avut ghinionul accidentarilor, care are totusi o medie de 1 gol sau o pasa de gol la fiecare 2 meciuri jucate si care a castigat 10 trofee la echipa asta, printre care si 3 UCL. Acele trei UCL (cu el sau fara el) anuleaza ORICE ESEC FINANCIAR DE CARE DISCUTATI VOI INTR-UN STIL AUTENTIC DE HATERI. Doar din UCL ai luat 210 de milioane , si va convine sau nu, primele 2 le-ati castigat cu el in teren si cu 2 antrenori DIFERITI! pe de alta parte, REPET: se pleaca in discutia asta de la partea FINANCIARA!!! Faceti dracului un calcul realist si lasati hatareala ca m-am saturat de ea de 3-4 ani de zile. Azi Bale, maine Benzema, poimaine Ronaldo. Pai Bale scoate 40 de milioane pe an din publicitate, 50% din banii astia revin clubului prin contract de cesiune: cum dracului sa spui ca ii dai un milion de euro pe meci cand BALE SE PLATESTE practic SINGUR!

          • Torpyla

            Îmi permiți sa ma îndoiesc de cifrele astea legate de încasările din merchandise???
            Poți pune, te rog, o sursa (din 2017) pentru informațiile astea?

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Forbes il plaseaza in 2017 in primii 5 fotbalisti din lume ca incasari. Daca si de Forbes de indoim…atunci, bine.

          • Torpyla

            Un link?
            Nu e ca și cum nu ai dreptate, dar îți întărești argumentul când pui o sursa verificabila lângă ceea ce spui.

            Bănuiesc ca poți înțelege dubiile mele văzând părerea mea legata de nivelul atins de bale dpdv fotbalistic.

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            https://www.forbes.com/pictures/5924841ba7ea434078d44dcf/4–gareth-bale-real-madri/#1fa5367a6237

            Top 5: Cristiano, Messi, Neymar, Bale, Ibrahimovic

            Gareth Bale has been instrumental in Real Madrid’s success ever since the club acquired him for a world-record transfer fee back in 2013. As a result, the Welshman is handsomely rewarded both on and off the pitch. In 2016, Bale earned $24.9 million in salary and bonuses and another $19 million from endorsements. If he maintains his high level of play, companies like Adidas will be more than happy to continue throwing money at him.

          • Torpyla

            deci realului ii revin 10 mil pe an din treaba asta. wow.
            s-au salvat vreo 40 de mil pana acum.din aproape 200. e ceva. hai ca nu sunt absurd, putem adauga si niste cifre la capitolul merchendise…dar nu am nici o informatie pe subiectul asta….mai ales ca sunt tare curios cat ii revine realului si cat ii revine lui bale si cat revine celor de la adiddas din vanzarea unui tricou.

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Nu e vorba de tricouri. Nicio secunda nu am luat in calcul tricourile pt ca nu vorbesc despre chestii pe care nu le citesc/stapanesc. Nu am gasit nicidoata nimic despre tricouri si cat aduc ele Realului, fie ca e vb de Bale, Cristiano, Benzema sau oricine altcineva.. E vorba de contractele de imagine, alea cu Adidas, FIFA, toate companiile alea din SUA.Spre exemplu Forbes nu ia in calcul noul contract cu Nivea din care Bale mai castiga 6 milioane….de acolo Real isi trage bani multi, care cam platesc salariul fotbalistului. La fel se intampla si la Cristiano (mai putin acum, pt ca nu mai da 60% clubului), la fel se intampla si la James, si la Ramos. Care da, Ramos e fotbalistul spaniol care produce cei mai multi bani. Bale e in top 20 atleti la ora asta ca incasari…uita-te pe clasament, nu sunt prea multi fotbalisti in topul Forbes al atletilor.

          • Torpyla

            poate stau eu prost cu matematica, dar 50% din 19 mil nu sunt egali cu 23 mil salariu + bonusuri.

            sunt ferm convins ca sta bine la capitolul incasari, ii da realul bani de nu poate duce…dar nu poti sa-mi spui ca nu are o presa fantastica in spate. e cel mai bun produs de export al britanicilor de la beckham pana azi.

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Are o presa extraordinara. Nici nu semnase cu Real si l-au masacrat. Nu exista jucator mai rau tratat in presa spaniola ca Bale. Niciunul! Daca vrei iti fac un articol si-l postez cu titlul doar pentru torpy: adun cel putin, retine, cel putin, 100 de articole din Spania impotriva lui Bale.

          • Torpyla

            1. exagerezi, desi vorbesti de presa din spania… o presa mizera. gandeste-te cat de mult promoveaza ei numele isco, pentru ca e cel mai bun export pe care il au in moomentul de fata. #nationalism

            2. la nivel mondial, bale sta excelent din punct de vedere al presei…desi, sportiv, gareth bale la real madrid e un esec.

            daca vrem sa-l vedem doar ca pe un fotbalist decent si asa mai departe, atunci nu, nu e un esec…dar daca luam in calcul asteptarile, salariul si suma platita, da…garerth bale s-a lasat asteptat muuult si bine. n-a fost NICI O SECUNDA la real madrid ce se cerea de la el…..aaa,scuze…l-a facut pe bartra de ras. orice fundas care se respecta oprea faza aia de mult, dar ok..let’s give credit where credit’s due.

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            La nivel mondial sta intr-adevar foarte bine. Dar poate nu sunt toti nebuni, ce zici?

          • Torpyla

            intelege. e cel mai bun produs de export al celor din uk. daca s-ar intoarce maine in premier league, ar fi zeul lor. dar calitativ, premier league sta extrem de slab. a scazut enorm fotbalul acolo si calitatea fotbalistilor la fel….uita-te la sanchez si ozil, zici ca mai au putin si isi dau demisia…joaca in lehamite…valabil si pentru altii gen ligard si martial…zici ca ei au bagat bulele in apa minerala.

            overhype fantastic.

            alt fotbalist cu o presa fantastica, ce literalmente refuza sa accepte orice hiba din caracterul sau sau din skill-ul fotbalistic, e messi.

            dar poate nu sunt toti nebuni, nu ?

          • V.J.

            Gresesti atunci cand spui ca, EPL sta extrem de slab calitativ… si nu trebuie sa tragi concluzii in functie de ce se intampla la Arsenal.
            Da, Sanchez si Ozil joaca in lehamite… dar asta nu inseamna ca tot campionatul este slab calitativ.
            Cei de la Arsenal joaca asa pt ca nu mai au nicio motivatie… in momentul de fata Arsenal nu se lupta pt niciun trofeu major si de aici provine aceasta lipsa de motivatie. Daca esti la Arsenal este ceva normal ca la un moment dat sa duci lipsa de motivatie.
            Spune-mi, Ozil si Sanchez cate trofee majore au castigat la Arsenal???
            Inafara de FA Cup n-au castigat niciun trofeu major… si este normal sa vada si ei ca, la echipa la care ei joaca, nu exista nicio lupta pt trofee majore si de aici se ajunge la lipsa de motivatie. Dar iti repet, asta nu inseamna ca EPL este slab.
            Daca o pui pe City sa joace cu orice echipa mare din Europa in momentul de fata, din 10 meciuri 8-9 meciuri ar castiga.
            Apoi, noi in dubla cu Spurs am castigat doar un punct. Deci d.p.m.d.v. gresesti atunci cand spui ca EPL este slab calitativ. Da, in ultimii ani au fost slabi, dar acum incep sa-si revina.

          • Torpyla

            City e poate cea mai in forma echipa din europa in momentul de fata, iar spurs inca sarbatoreste succesul cu un real madrid iesit total din forma si debusolat.

            Greseli pe care le vad in premier league…doamne,rar mi-a fost dat sa vad asa ceva.

          • Torpyla

            2013 isco, 30 de mil

          • zeshe

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Cu toate accidentarile pamantului, Bale, care e atacant, are mai multe pase decisive la Real ca Isco, care asta ar trebui sa fie misiunea lui. Isco, e jumate din Di Maria si jumate din Ozil la pase decisive la Madrid. Nu ca vreau sa spun, dar vreau sa zic.

          • Torpyla

            Spune-mi, te rog, cum sta Iniesta la capitolele astea? Pentru ca e un fotbalist de profil identic cu isco.

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Am mai discutat despre asta. Mai are Isco pana la Iniesta. Iniesta nu s-a axat niciodata pe pas de gol, ci pe cu totul si cu totul altceva. A explicat Motanu la un moment dat, pacat ca n-ai fost pe receptie

          • Torpyla

            Deci unul are voie iar altul nu are. Ok.

            Asa, ca fapt divers, suntem ținuți pe linia de plutire pana acum de prestația lui isco..

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Ceea ce ai spus la final, am spus si eu, in doua randuri, in articolele mele recente. Sunt perfect de acord. Cat despre Isco-Iniesta, repet, cauta articolul scris de Costel. Vei intelege.

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            “Mult mai slab” e fix o perceptie subiectiva. Uite, pt mine nu e mai slab ca ei, nah! Cine stabileste ca am eu sau tu dreptate, cand niciunul dintre noi nu renunta la criteriile de analiza subiective?>

          • zeshe

            adica Hazard,Griezmann si Neymar nu sunt mai buni ca Bale ? YoLo !?

          • Torpyla

            De ce nu ii atribui performantele echipei lui isco? A venit in același an… Sau lui navas, sau lui kroos? Sau lui Casemiro???
            Sau transferurile lui c. Ronaldo, Karim, modric au fost inutile pana la venirea marelui Gareth bale… Ceilalți fiind ignorați total, pentru ca…

            Eu sunt ridicol? Dar ceea ce spui tu nu este?

            Spune ca am câștigat ucl datorita lui carvajal, și ca s-au scos banii investiți în el datorită trofeelor câștigate… Ei bine, asta merge pe plan individual, dar ce faci cu ceilalți?

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Omuleeeeeeeeeeeeeeee: nu Bale a castigat UCL!!!! Nu Carvajal, nu Isco, nu Casemiro. A castigat-o Real Madrid!!!!! Adica echipa aia pe care o plangi tu ca a risipit banii pe bale!!! Pai i-a risipit de o asa maniera incat ala s-a platit singur in 4 ani, a mai dat si niste goluri si niste pase de gol si cu el in lot a castigat de 3 ori UCL! Ba, chiar asa greu e?

  • Trap Man

    tyhtrhthtrh

  • Torpyla

    Problema, dpmdv, nu e la Gareth Bale ci la cei care îl pun pe un piedestal pe care nu-l merită. El e un fotbalist bun cu certe calități, dar nu e cel care are un aport atat de mare precum se tot baga pe gat, forțat. Am câștigat ucl pentru ca a venit bale. Bullshit… Am câștigat ucl datorita unui amalgam de detalii… E ignorant să-i atribui meritele unui singur fotbalist, mai ales când acesta nu se afla la nivelul celor care au avut intradevar un cuvânt greu de spus în câștigarea acelor trofee… Săracu Ronaldo da 17 goluri într-un sezon, sau marchează 10 goluri în sferturi, semifinale și finala ucl, dar noi câștigăm trofee datorita lui bale.

    Ain’t that some shit?

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      As vrea sa-mi cer scuze ca am zis ca ai minte suficienta sa inteleg ce vreau eu sa spun. Cred ca m-am inselat. Cred ca nu ai deloc.

      • Torpyla

        Tot ce am spus eu mai sus a fost bazat pe facts. You’ve just done an ancelotti… Spoke a lot and said nothing.

        Am mai spus, problema nu e la bale, 100%..ci la cei care îl ridica unde nu merita.

        Tot canti placa cu 3 ucl de când a venit el, dar ignori complet ceilalți fotbaliști…

        Nu pot sa accept un astfel de argument când sunt și alți fotbaliști de luat în calcul într-o asemenea ecuație.

        Ți-am spus, luat individual, argumentul tău e valid… Dar cum ii justifici pe ceilalți… Financiar vorbind… Ce faci cu celalalte costuri după ce ai reușit sa te acoperi de costurile lui bale? Nu e puțin ignorant punctul tău de vedere?

        • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

          Bale nu e singurul care se plateste singur. Doi la mana, la ceilalti nu te vad plangand ca incaseaza bani degeaba, ceilalti au doar merite. Trei la mana, costurile nu le analizam doar din punct de vedere al performantelor! Real Madrid produce enorm din bilete, abonamente, drepturi de imagine, parteneriate.Iar cand castiga trofee majore, parteneriatele alea se dubleaza ca valoare plus ca apar altele noi. Asa acoperi si celelalte costuri. Asa esti de 7-8 ani clubul cel mai rentabil. Dar noi vorbim de tepe.

          • Torpyla

            Nu-ți fa griji ca nu-i țin de mana sau în puf pe nimeni de la club. Personal, sunt dezgustat de fotbalistul meu preferat de la echipa în momentul de fata și mi-aș dori să-l vad pus la punct cât mai rapid… Valabil și pentru ramos, dacă vorbim de calități umane, sau de varane, când vine vorba de atingerea potențialului sau..

            Cat despre celalalt încasări, noi vorbeam se bale… Nu se prețul biletelor de pe Bernabeu.

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Nu, noi vb de Real Madrid si de teapa pe care si-a luat-o! Nu Bale a platit banii pt Bale! Nu Bale a castigat UCL! Nu Bale si-a dat singur teapa! Vorbeam de Real Madrid, detaliile alea financiare de la care a pleact discutia vizeaza Real Madrid!

          • Torpyla

            Dacă privim lucrurile din punctul tău de vedere, bale a fost un succes din punct de vedere financiar, iar isco, kroos, James, carvajal șamd un eșec total… Pentru ca nu poți acoperi cu cele 210 mil din 3 ucl costurile pentru toți ceilalți.

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Nu. Niciunul nu este un insucces financiar. Nici macar James, nici unul!

          • Torpyla

            Atunci te contrazici singur prin argumentele tale.

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            :)) cum poate fi un insucces financiar Casemiro care a costat 6 milioane de euro? Sau Kroos pe care ai platit 25? :))

          • Torpyla

            ok, facem ca la gradinita.
            ai 210 mil revenue din UCL.
            bale a costat 100 de mil, + 4 x 19 mil , mai adaugam si bonusurile de castigarea UCL si sa spun ca mai ramanem cu vreo 30 de mil .

            acoperi cu banii astia investitia lui isco, kroos, casemiro, carvajal + salarii ???

            daca vrei sa mergem pe firul tau, o facem, dar nu e corect, din punctul meu de vedere sa privesti lucrurile asa.

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Pai tu contabilizezi doar banii din perfromante. Asta nu pricepi, tu. Eu ti-am dat exemplul trofeelor ca sa accentuez faptul ca de cand l-ai adus ai castigat si trofee, cu sau fara el. Si trofee majore. Real Madrid nu traieste din acei bani, aia sunt un plus!!! Si doar plusul ala acoepra asa zisa teapa Bale. Banii astia din UCL nu sunt in calcule la inceputul anului. In calcule sunt aia 5-600 de milioane pe care ii producem de obicei. Intelegi?

      • Torpyla

        Și legat de Karim, vezi ca și el are 182 de goluri în 377 de meciuri… Nu e fantastic, dar e vorba de constanța… Nu mai pun și assisturi pentru ca nu are rost… Diferența e ca nu auzi pe nimeni sa spună ca am câștigat 3 ucl uri de când e el, 2 titluri și asa mai departe… Și nici nu-l face nimeni viitor câștigător de balon de aur, cel mai bun din lume pe poziția da șamd.. Dar Karim a reprezentat pentru MULT TIMP cea mai buna soluție în atacul realului.

        • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

          La un calcul simplu, doar Ibrahimovic e un nr 9 cu mai multe pase de gol la nivel inalt decat Benzema. Doar IBRAHIMOVIC!! In rest, nimeni! Nici Lewa, nici Falcao, nici Cavani nici Augero, nici Aubameyang, nici Kane, nimeni! Desigur, treaba asta lumea o s-o priceapa prost: tot ceea ce vor intelege e ca “Benzema creaza spatii”, ca am vazut ca asta e ironia la moda. Dar prea putini pricep de ce e Benzema preferat si de Mourinho, si de Ancelotti, si de Zidane, chiar si de Benitez. Pt ca alturi de Ibra e cel mai combinativ atacant din lume! Are si gol, are si pasa de gol, are si capacitatea de a combina in orice moment, de oriunde. Eh, cam asa esti tu Bale. La Benzema poti sa vezi toate astea pt ca ti-e simpatic, Bale nu iti e. si nu de acum, dintotdeauna… asa ca vezi numai si numai lucrurile negative.

          • Torpyla

            Nu vad doar chestiile negative. Asta alegi tu sa vezi din ceea ce prezint eu în scris. Am spus clar și răspicat, e un fotbalist capabil, doar ca nu e atât de important în comparație cu imaginea care i se oferă.

            Adică benzema sta mai bine decât bale din orice punct de vedere și e făcut cu ou și oțet, iar bale încă merita șanse. Hai sa fim serioși.

            Karim e unul dintre preferații mei de la echipa dar sunt conștient și primul care spune ca are nevoie de un soc și o schimbare în joc.

            Bale has never delivered for the price tag and football image. Și nu uita ca peste bale la salariu e doar Ronaldo.
            OK, vinde și alte mizerii, dar nu crezi ca e timpul sa judecam și fotbalistic de la un punct toată situația asta?

            Ți se pare corect tu sa muncești și sa aduci rezultate firmei tale și sa vina un fotomodel capabil, dar care a adus un aport mult mai mic succesului, dar să-i fie atribuite merite doar pentru ca imaginea sa vinde???

            Asta, ca o paralela, dar hai să-ți mai spun ceva..si isco vinde, și ramos vinde… Dar fotbalistic, navas, casemiro și varane îți aduc un echilibru fără de care ai plânge.. Deși ai flashy flashy prin echipa de-ți iau ochii…

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            fotbalistic: fii atent

            1. 159 de meciuri, 70 de goluri si 55 de pase de gol. In medie, generalizand, in 125 de meciuri, Bale A FACUT CEVA.

            2. Din pozitia in care a jucat la Spus, al doilea varf, are 22 de meciuri, 10 goluri si 14 pase de gol. El acolo trebuia sa joace. E rau?

            3. Chinuit, in banda dreapta (asta e un detaliu pe care nici macar tu nu l-ai negat, pt ca il vedeai jucand altundeva) Bale are 22 de pase de gol si 30 de goluri marcate. Eu zic ca nu e deloc, dar deloc rau. Compara-l cu Vazquez, pt ca exista oameni aici care au avut curajul sa spuna ca Vazquez e mai bun ca Bale. Compara-l cu James, chiar si cu Isco.

            4. Meciuri internationale, adica Champions League si alte finale (Supercupe, Mondial al Cluburilor) are 13 goluri si 15 pase decisive.

            Daca nu era chinuit de accidentari cifrele astea erau mult, mult mai bune.

          • zeshe

            cifrele ca cifrele, dar daca sta cu isco 5 minute intr-o cabina telefonica nu atinge mingea.

            de ce ne mai uitam la meciuri boss, ca avem deja golurile si assist-urile stocate pe wikipedia …

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Pt ca nu-I asa, driblingul inseamna fotbal.

          • zeshe

            ce zice prostul asta de Cruyff, i-auzi

            “I find it terrible when talents are rejected based on computer stats. Based on the criteria at Ajax now I would have been rejected. When I was 15, I couldn’t kick a ball 15 meters with my left and maybe 20 with my right. My qualities technique and vision, are not detectable by a computer.”

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Cred ca e a 10-a oara cand pui rahatul asta de declaratie. Care, evident, tie ti se pare ceva wow. Realitatea e ca, iti place sau nu, un fotbalist NU E FOTBALIST DOAR PENTRU CA E INZESTRAT CU CALITATI TEHNICE NATIVE PESTE MEDIE! Pt ca asa, Sanmartean juca de 10 ani la Real Madrid! Iar Zicu prindea si el macar vreo 5 pe la Atletico.

            Traim intr-un secol care judeca tot, analizeaza tot. Iar faptul ca eu iti prezint cifrele unui jucator de banda ofensiv de la Real Madrid nu are nicio legatura cu ceea ce spune Cruyff acolo!!!! Omul vorbeste de nivelul junioratului, Bale si orice alt fotbalist de prestigiu e judecat dupa randament de catre oricine. Pt ca tocmai asta i se reproseaza. Nu contabilizeaza nimeni faptul ca e jucatorul ofensiv cu cele mai multe recuperari din Spania. Pe toti ii preocupa ca nu joaca constant si nu marcheaza constant. Pana si Torpyla, omul anti statistica, scria zilele trecute ca n-a atins 100 de goluri.

            Iar daca nu-ti pasa asa de computer stats, de ce dracu il faci zob cu fiecare ocazie pe BENZEMA? Hai, mai pune odata declaratia.

          • zeshe

            Omule, cf Bale mai bine ca Isco la fotbal ? De curiozitate

          • Torpyla

            C. Ronaldo nu are cifre mai bune decât Messi overall pe sezonul asta, dar parca a fost fotbalistul mai bun.

            Cum justifici asta? Și n-o da pe aia cu trofeele pentru ca și bale are la fel de multe, valabil și pt Karim, și pentru ramos, și pentru modric.

          • Torpyla

            Poate sa o puna si de o mie de ori, are dreptate cruyff prin acele cuvinte. Nu m-am omorat eu dupa cruyff omul, dar cruyff fotbalistul si ideile sale m-au fascinat enorm.

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Are dreptate, ca vb de juniorat. Niciun fotbalist din 2017 la un club bun, nici macar la Rayo Vallecano nu ajunge fara parametri computerizati: fizici, tactici, tehnici etc. Desigur, daca vrem sa traim in ani 70 e buna filosofia. Daca vrem sa privim inainte, astazi totul se analizeaza. Inclusiv daca-i cade unul paruia, se analizeaza, pt ca genetic are o problema si poate fi expus la diferite probleme fizice.

          • zeshe

            La nivel profesionist se vede tehnica in statistici? 🙁

  • Real..eu..

    https://www.youtube.com/watch?v=DVZZbT5nrCc
    Asta a fost Bale! Intr-un picior a executat atunci. A si marcat. Daca e la potential maxim, doar Ronaldo si Messi sunt peste el.
    Sanatate!

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      Se uita usor…daca rata penalty-ul asta si pierdeam…Ohooooo

      Se uita usor si reusita de la Lisabona…daca rata si pierdeam…ohooooo….

      Se uita usor si golul din Copa del Rey…daca nu marca si pierdeam…ohooo

      Overall: e de porc sa fii alaturi de un jucator al echipei tale. Indiferent de numele lui. Fie ca e Bale, fie ca e Benzema, fie ca e Achraf. Slava Domnului, sunt fericit ca mi-am luat injuraturi pana si pt Achraf. Not bad!

    • Torpyla

      Eu zic ca e deja prea mult. Eu cred ca trebuie lăudat și când da prima pasa, la începutul meciurilor sau pentru când da o centrare bună.

      Vom ajunge sa apreciem fotbaliștii pentru ca se sacrifica sa meargă în deplasare cu autocarul și ca mai și întra pe teren sa joace.

      • Real..eu..

        Radamel Falcao, Manchester United: 4,14 mil euro/gol. A plecat, nu l-a injurat niciuc un mancunian. Ba, niciunul!
        Eu zic ca e deja prea mult felul in care il tot porcaiti pe Bale. Adica, pe bune!

        • Torpyla

          1. s-o crezi tu ca nu i-au zis de dulce lui falcao
          2. e vorba de expectations created around you

          eu nu-l fac praf absolut deloc pe bale. dar absolut deloc. atata tot ca nu il pun la rangul lui c.ronaldo, modric, kroos, navas, casemiro, isco, marcelo, ramos, varane si carvajal….era si benzema inainte, dar acum se afla intr-o criza de forma.

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Nu e bre de nivelul ala. El e de nivel Lucas Vazquez. Hai cel mult Mayoral. Si asta asa, ca sunt bine dispus azi.

          • zeshe

            E clar un fotbalist mai slab decât toți din primul 11

    • zeshe

      WTF

      =))

  • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

    @Torpyla:disqus fii atent aici, dialog sustras dintr-o emisiune TV, intre jurnalisti spanioli de sport.

    Josep Pedrerol: No es discutible el papel de Sergio Ramos de jugador importante, con personalidad. Pero Paco, tú matas a Bale junto a Roncero todos los días de la semana. Cada dia, cada dia!
    Paco García Caridad: Yo no ‘mato’ a Bale así que no lo digas
    Tomás Roncero: Estamos hablando de Casillas, Sergio como los culpables pero hay un jugador muy importante en este equipo que se llama Gareth Bale que hay que pedirle más porque la gente le pide más
    Josep Pedrerol: En el caso de Bale, las campañitas que hay también. A unos se les pide más que a otros
    Tomás Roncero: ¿Campañas? Si fuera por campaña, pero si has dicho que #Casillasveteya fue trending topic
    Quim Domènech: Tu periódico lleva todo el día preguntando si hay que quitar a Bale del once inicial
    Tomás Roncero: Sí señor
    Quim Domènech: Desde primer dia lo harais. Y no lo pregunta con Isco o con otro jugador??
    Tomás Roncero: Porque mi periódico habla por la gente
    Quim Domènech: No, tu periódico habla por su mismo. Es una campaña miserable hombre. Triste y miserable.

    Pe Roncero il stii. Probabil si pe Pedrerol. Dar ca sa stii, cel care acuza presa spaniola (madrilena) de o intreaga campanie ANTI BALE , Quim Domenech este o scursura, o mare scarba de om, un anti madridist convins si un jurnalist CATALAN.

    • Torpyla

      realul nu are presa de casa de cand a venit mourinho la club. s-a mai remediat treaba in perioada ancelotti, dar atat.

      presa din spania e una de cea mai joasa speta posibila.

      nu inteleg de ce lumea continua sa creada in ceea ce apare acolo. aia scriu STRICT pentru a vinde ziare.

  • psycho

    ce drac’ sa mai zic decat ca imi creste inima de bucurie cand vada atata pasiune in comentariile de mai jos?!👍
    in plua mea ,nu are spania pena mai implicata in viata madridului real decat asta mica din romania😀
    pe subiect acum zic ca exista nemultumire si frustrare la toata suflarea madridista dupa acest inceput de sezon.
    avem jucatori sub randament si rastigniti in presa si desorteri ,avem accidentari si recidive,avem pretemporada si trasferuri in contratimp…si totusi cineva lipseste din peisaj .oare persoana respectiva nu are nicio responsabilitate pentru situatia incordata din echipa si din jurul ei?

  • Vlad Vld

    alta lovitura pt bale…cumnatul lui a fost gasit mort

  • zeshe

    Recent am citit că subiectul articolului încă nu vorbește limba spaniola ? :))

    • Real..eu..

      Serios?! Incredibil!
      Naspa si de Messi. Ala e de vreo 16 ani la Barcelona, dar n-are habar de-o boaba in catalana. Fuck!

      • zeshe

        Idiot?! E vorba de cum se înțelege cu coechipierii și staff-ul, nu cred ca aia in vestiar la barca vorbesc catalana :))

        • Real..eu..

          Bale este obligat sa cunoasca limba spaniola dupa patru ani de Real Madrid. Dar ala din Barcelona, dupa 16 ani la club e scutit sa invete catalana. Sa ma pis pe logica ta.

          • zeshe

            Idiot!? Aia vorbesc catalana intre ei la antrenamente ?

          • Real..eu..

            Nu, bre, Iniesta, Pique si Alba (+Messi, daca nu era senil) vorbesc greaca veche, nu limba lor, pe care si-o doresc atat de independenta. Nu mai fi atat de infatuat, ca esti maxim de-o discutie pe sant.

          • Torpyla

            iniesta nu e catalan.

          • Real..eu..

            Corect. Mereu l-am asociat aiurea.

          • zeshe

            Ai dreptate, tot respectul

          • Torpyla

            Vezi ca asta nu e o scuza pentru bale.

            Faptul ca unul de incapabil nu ma scutește pe mine de efort.

            Dar e mai ușor sa te uiți la capra vecinului.

          • Real..eu..

            Dublu standard? Ceva?

          • Torpyla

            not at all.

            amandoi sunt penibili daca nu vorbesc limba respectiva.

          • Real..eu..

            Finally!

Real Madrid Romania