Zinedine “le brave” Zidane: 5 decizii curajoase ale tehnicianului momentului

Browse By

  • Torpyla

    sunt de acord cu toate, mai putin cu primul punct.

    sa-mi spuna si mie cum nu a avut curaj rafa benitez sa-l puna pe banca pe james cand el il titularizase pe casemiro ??? si datorita acestei decizii i-a sarit tot vestiarul in cap… un vestiar plin de ipocriti.

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      In 11 meciuri cu Benitez antrenor, James a jucat titular in 8. Iar intr-un meci nu a intrat deloc, ultimul, cu Valencia. Cum l-a lasat pe banca in mod constant Benitezu’?

      • Torpyla

        ok, nu stiu de unde ai statistica asta, dar daca e asa, de unde atata tam tam din perioada respectiva ??? james se plangea constant ca nu e bagat in seama de antrenor…ca sa nu mai spun ca benitez e arhicunoscut ca fiind un antrenor ce se bazeaza pe cel putin 1 inchizator in echipa.

        rafa a fost cel care a insistat pentru casemiro sa ramana la echipa dupa ce acesta a fost ignorat de ancelotti…iar echilibrul adus de casemiro a fost cel care ne-a adus trofeul UCL in sezonul respectiv.

        ne mintim singuri daca spunem ca aducerea lui casemiro in prim plan i se datoreaza lui zidane.

        hai sa-i dam lui zidane ce e al lui, dar de ce trebuie sa-i dam si ceva ce nu merita ??? pentru ce ???

        casemiro si lucas vasquez sunt adusi de benitez…
        cat despre situatia lui james, asta e motivul pentru care i s-a suit vestiarul in cap…pentru ca ei il voiau pe james in detrimentul lui casemiro…greseala lui benitez a fost ca le-a demonstrat tuturor ca se inseala intr-un meci cu barcelona..cand a ales sa le arate celor din vestiar ca se inseala.

        • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

          Pai da, sunt adusi de Benitez ca si Kovacic, nimic de zis. Dar titular constat, Casemiro a devenit cu Zizou, desi in lot erau Isco si James.

          • Torpyla

            jur, ne placem sa fim orbi si sa ne mintim ca sa para totul frumos si roz.

            de ce???

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            ti se pare. Benitez l-a adus pe Casemiro, Zidane l-a titularizat in mod constant. E simplu.

          • Torpyla

            ok, e doar un alt fel de a te minti singur.
            daca tie ti se pare corect sa vezi lucrurile in felul asta, mie nu mi se pare.

            sunt perfect de acord sa ii acord credit celui care face ceva de calitate acolo unde intradevar merita…dar nu suport sa vad ca le sunt atribuite unor niste merite inutile, doar pentru a parea mai pomposi…

            si aplica treaba asta constant..si in dreptul unor fotbalisti.

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Vorbim in turca este? Ce am zis eu gresit acolo omule? Ti l-a adus Benitez la echipa da sau nu? Ok, pai si degeaba il aducea Benitez daca Zidane il trimitea in tribuna meci de meci? Ce naiba e asa complicat? Nu doar ca nu l-a trimis in tribuna, dar l-a titularizat meci de meci si l-a facut piesa de rezistenta in echipa asta in 2 ucl castigate!!!

          • zece

            auzi, dar din ce carti iei tu mane ideile astea despre tot felul de conspiratii ? Benitez a fost dat afara dupa ce s-a certat cu o echipa intreaga, inclusiv cu cei care nu vorbesc aceeasi limba cu el. ok, te certi cu 1 cu 2 cu 3, poti sa ai dreptate, dar cand te iei cu 30, te duci si te culci

      • zece

        cel mai mare mit din ultmii 2 ani ala e.

        adevaraul e ca benitez s-a pus capra si s-a lasat dominat de James Rodriguez. asta s-a intamplat. nu e ca si cum ronaldo si ramos tineau atat de mult sa joace hames

  • COSTEL

    nu o pot lua ca decizie a lui cea cu casemiro ptr ca rafa de aceea la adus pe brazilian …ca nu a putut sa il impuna este alta mancare de peste …cea cu cristiano este o miscare buna cea cu rotatiile ii iese pana in acest inceput de sezon cand are 4 puncte pierdute odihnit jucator ptr greul meci de c.l. ….
    isco este marele merit+ asensio si vreau sa cred ca cele 4 puncte pierdute cu niste echipe desculte nu vor atarna greu in calculul final…..cea cu borja sa ii vedem continuitatea si ce imi doresc enorm este sa vad o dozare a efortului la kroos si modrici casemiro….

    • psycho

      si ajungi la una din nedumeririle mele din acest sezon.
      dupa primele puncte pierdute a menajat si schimbat echipa cu gandul la meciul din ucl cu apoel.
      eu nu cred ca merita această atentie echipa cipriotă,trebuia intrat in plin si in meciul de campionat.
      acum la ce rată de indisponibilizați avem nici nu are cum altfel decât prin rotație.
      trebuie remarcat ca aceasta echipa condusă de zz pierde foarte greu (meciuri nu puncte).
      ma bucur la mayoral si sper ca va confirma dar pe ansamblu lotul din sezonul trecut era mult mai solid,acum ne bazam prea mult pe noii veniti.
      urmatoarele doua etape ar trebui sa fie plimbari prin parc,sa ne folosim de ele pentru a lega si mai bine jocul.

  • Andrei Nicu

    5 decizii curajoase. Se exagereză.

    În primul rând.

    Brazilianul a adus echilibrul cautat de o echipa plina de “staruri”, iar Zidane a castigat enorm prin aceasta mutare. Dar…a fost nevoie de curaj, un curaj pe care Rafael Benitez, predecesorul sau, nu l-a avut!

    Cînd Benitez a vrut să joace cu Casemiro, era defensiv, trebuie să jucăm ofensiv, altfel e rău. Cireașa de pe tort. Meciul cu Barcelona.

    a lui Zizou este legata de sistemul de rotatii impus. Joaca toti, se odihnesc toti, nimeni nu e suparat. Dar… e nevoie de curaj si pricepere pentru a-i face pe toti acesti baieti platiti cu milioane bune de euro pe an sa inteleaga asta. Zizou a reusit!

    Nu au trecut nici 10 etape să-ți faci o părere cât de cât, dar deja toată lumea e fericită.

    In fine, o decizie curajoasa recenta, cu care incheiem acest top 5, este titularizarea lui Borja Mayoral in cel mai dificil meci al debutului de sezon din Spania pentru Los Blancos. In absenta lui Benzema si fara Cristiano, toata lumea se astepta ca Zizou sa joace cu Bale sau Isco numar 9. A preferat sa joace cu Borja Mayoral, pustiul crescut in cantera care a reusit sa marcheze o data si sa contribuie la un al doilea gol al victoriei merengue de pe Anoeta.

    Sunt curios dacă meciurile cu Valencia și Levante au fost ușoare, dacă ăsta chiar a fost cel mai greu meci al începutului de sezon.

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      Am explicat mai jos treaba legata de Casemiro! Benitez nu l-a jucat titular pe Casemiro, meritul lui este ca l-a adus la echipa. Fiind in lot, Zidane l-a folosit, ba chiar transformat in piesa de baza intr-o echipa care a castigat de doua ori UCL consecutiv, La Benitez, uitate-te pe statistica: James a jucat in 8 din 11 meciuri titular.

      1. Tu vb asa in eter despre ideea “Benitez defensiv”, pt ca nu poti acuza autorul articolului ca l-a numit pe Benitez defensiv, deci n-ai cum sa spui ca EL exagereaza! Lui Ancelotti i se reprosa ca joaca prea ofensiv, nu lui Benitez ca e prea defensiv. Nu se exagereaza deloc, pt ca Zidane a reusit sa aduca echilibru intre filosofia lui Carlo si a lui Rafa, deci e meritul lui.

      2. Sistemul de rotatii nu se aplica doar pentru primele etape ale acestui sezon. Zidane face rotatii de cand a venit si din cate se pare are rezultate foarte bune, ultima data cand am verificat, aplicand rotatiile. Deci, din nou, care e exagerearea?

      3. Meciurile cu Valencia si Levante s-au jucat pe teren propriu! Ti se pare mai greu sa joci pe teren propriu impotriva unei noi promovate si a unei echipe care de 3-4 ani e pamant cu flori decat in Tara Bascilor in fata unui Real Sociedad cu maxim de puncte dupa primele trei etape, adica o echipa de Cupe Europene in acest an, care a avut posesie egala cu Barcelona in meciul direct, ba chiar superioara? Care e exagerarea aici?

      • Andrei Nicu

        Când Benitez a vrut să joace cu Casemiro, toată lumea ia sărit în cap. A fost preferat James în locul echilibrului și ne-a dat Barcelona 4. Adu-ți aminte meciul cu Sevilla în care James a intrat pe bancă și a marcat golul de 3-2. Domnule, trebuie să jucăm etapa următoare cu Barcelona, altfel e groasă. Chiar a fost, cu James în teren și nema Casemiro. Apoi legat de sistemul de rotații, Dar… e nevoie de curaj si pricepere pentru a-i face pe toti acesti baieti platiti cu milioane bune de euro pe an sa inteleaga asta. Zizou a reusit!

        Toți, toți. Un cuvânt mare având în vedere situația lui Morata. Nu mai reiau discuția, cert e că el a plecat din cauza faptului că Zidane și-a bătut joc de el. Simplu. Deci nu toată lumea e mulțumită.

        Legat de ultimul punct, meciul cu Valencia a fost la fel la greu având în vedere faptul că vorbim de echipa ce în ultimii ani ți-a cam pus piedică mai mereu, dar înțeleg exagerările.
        🙂

        • http://realmadrid.com.ro miticoreal

          Zizou si-a batut joc de Morata: l-a adus in postura de a castiga ucl!

          • Andrei Nicu

            Înțeleg că sunteți fan Benzema, dar dacă vi s-a părut corect tratamentul la care a fost supus băiatul ăsta, înseamnă că nu tabăra anti-francez nu e la fel de bolnavă. Dacă mă înțelegeți.
            🙂

  • zece

    Bun tare Nelson Semedo , pacat ca nu l-a luat United

  • Raul Diaz

    Pe 23 decembrie vreau să le mai dăm odată cu terenul în cap celor de la Barcelona, prea din pușcă au început și au fost ajutați de arbitrii, pe când noi defavorizați, în rest, nimic, îi las să se bucure momentan de victoriile pe care le au și aștept să vină declinul în tabăra lor, pe Betis îi batem cu 5- 0 , Hattrick Ronaldo!

    • Andu Marius

      Mai baga o fisă.

  • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

    @zeshe:disqus ce ne facem ca Zidane vede diferit fotbalul de tine. Auzi, cica Bale e un jucator foarte tehnic!

    “Él juega mejor con espacios, pero también puede jugar en espacios cortos porque es un jugador muy buen técnicamente”.

    Ma rog, ce stie Zidane…

    • Torpyla

      wow. exact ce spuneam.

      oare bale e un fotbalist care exceleaza la capitolul tehnica ???

      revin. tehnica nu inseamna doar niste driblinguri.

      • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

        Pai asta spun, Zidane habar n-are sa evalueze tehnica unui fotbalist

    • zece

      2008

      “Ronaldo is a good player but he is certainly not the best,” said Mourinho.
      “He deserved the Golden Ball award because his team won the Champions League and the Premier League. But, for me, Ibrahimovic is the best.”
      “When I think how a player should be, names like Kaka, Ibrahimovic and (Lionel) Messi come to mind,” said Mourinho.
      “Messi is great and in two or three years’ time he will win the Golden Ball (Ballon d’Or) award.”

      2012

      “If Messi is the best on the planet, Ronaldo is the best in the universe. It would be a crime if Ronaldo did not win the Ballon d’Or.”

      2015

      Mourinho believes that Messi alone would be capable of lifting any of the major clubs to the Champions League trophy, regardless of how far off Barcelona and Bayern Munich they currently are.

      “I am saying that a team with that boy is a different team, is a different story,” Mourinho said on Friday.

      nu o sa vezi niciodata un antrenor care sa nu vorbeasca subiectiv despre unul dintre jucatorii lui. ce voiai sa zica ? ‘stiu ca asensio e mult mai bun’ ?

  • Raul Diaz

    Ce formulă credeți că va folosi Zizou diseară?

    • zece

      formula magica

      #saveusCR

    • Real..eu..

      Hoof the ball to Cristiano!

  • zece
  • Real..eu..

    Benzema – 2021!
    Ok!

  • Real..eu..
  • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

    Karim Benzema amplía su vínculo con el Real Madrid dos años más. Aumenta su ficha; su cláusula seguirá en 1.000 millones. #AllezKarim

    • zece

      Madrid es su hugar. Le deseo un largo y feliz viaje a su casa .
      #allezKarim
      #viscaBBC

  • Raul Diaz

    Keylor; Carvajal, Ramos, Varane, Marcelo; Casemiro, Kroos, Modric, Isco; Bale y Cristiano Ronaldo.

    Zizou joacă cu 11 le de bază

  • Vlad Vld

    2 mingi gresite de casemiro….

  • Vlad Vld

    carvajal greseste din cale afara

  • Vlad Vld

    din 10 cornere nu dam u gol..si calitatea centrarilor lui kroos a scazut

  • Raul Diaz

    Batem cu 2 0

    • Vlad Vld

      nu batem

  • Sker2

    carvajal e ametit rau…

  • zece

    Se joaca la misto. Mai mult intinsi pe jos cersetori decat cu mingea la piciod

  • Vlad Vld

    carvajal ar trebui sa mai exerseze centrarile

  • Vlad Vld

    ne aruncam ca prostii in atac ne inbulzim in careu si-i asteptam centrarile lui carvajal si marcelo….

  • Vlad Vld

    de ce nu se pune jos idiotul de marcelo???

  • Vlad Vld

    nu mai inteleg nimic ce fac astia….

  • Vlad Vld

    am scos cei mai buni oameni de pe teren si am bagat atacanti si jucam in 3 fundasi…

  • Sker2

    uite-i cum rateaza….

  • Vlad Vld

    care-s sansele ca ramos sa ia galben sau rosu??!!

  • Noodles

    Ne ascund astia mingea, asa ceva :))

    • Vlad Vld

      avem noroc ca scoatem un punct azi ca astia puteau sa ne ingroape de 3 ori…

  • Sker2

    o meritam la cum alergau…

  • zece

    Ne am luat doza de titluri pe deceniu asta
    Sper sa castigam CL

  • Real..eu..

    Asa ceva…

  • angus

    Urat, nu reușim să dăm gol echipelor care se apără…

  • psycho

    cumva previzibil la cum am început campionatul.
    un croseu primit in plină figură…poate asta ne trebuie acum.
    nu reusim sa desfacem apararile organizate si aglomerate,nu ne impunem in fata unor adversari de categorie inferioara.
    platim pacatele unui joc de constructie cazut in dizgratie in favorea jocului aerian.
    trebuie revenit cu mingea pe gazon .
    luna de miere e oficial terminată.

  • Raul Diaz

    E gata campionatul…

    • Mihai S

      Nu-i gata! Barca e fragila rău! Ei stau într-un singur jucator.

      • Razvan

        Nu orice jucator

      • Andy Andy

        Eu nu înțeleg logica asta . Dacă barca e fragila rău dar își câștiga meciurile la diferența pai noi suntem dezastru

        • Mihai S

          În fotbal nu se aplica logica formala. În timp ce noi am avut (si) ghinion cu carul, Barcelonei i-a intrat tot. Ulciorul nu merge de multe ori la apa…Discutam la sfârșitul turului.

          • Andy Andy

            Man diferența de joc nu exista fata de anul trecut . Am câștiga foarte multe meciuri după minutul 80 dacă îți aduci aminte . Problema este ca atunci avea cine sa vina de pe banca și sa dea gol , acuma nu . Avem un lot mult mai slab decât anul trecut

      • Raul Diaz

        Mda, nu cred că Barca va câștiga meciurile mai grele, meciuri pe care noi sper să le câștiăm

  • psycho

    echipa si zz au ales variata usoara si previzibila pentru finalizare,jocul aerian 100%.
    a mers vreo doi ani dar acum abuzam de acest procedeu cu o rata de succes aproape zero..pedalam in gol mai pe scurt.
    normal ca riscat a pe final,s-a vazut si pe jucatori ca numai au rabdare si se precipită.trebuia sa incerce ceva si nu a iesit.
    un debut de campionat mai mult decat accesibil si favoranbil ne-a turnat plumb in ghete si ne lasa pe undeva pe la jumatatea clasamentului.
    deja numai avem marja de eroare si depindem de rezultatele altora,partea buna daca este una ar fi ca inca suntem la inveput de sezon.

    • V.J.

      Echipa a jucat haotic dupa ce Marcelo si Modric au fost inlocuiti. Dupa aceste schimbari, jucatorii numai jucam pe postul lor, fiecare juca pe unde se apuca, s-au precipitat prea mult si astfel cei de la Betis au reusit sa marcheze.
      2. Eu zic ca, Zidane a gresit atunci cand l-a inlocuit pe Modric. In locul croatului trebuia sa-l scoate pe Casemiro. Modric ar fi fost mult mai util ofensivei decat Casemiro, si asa ne-am chinuit destul de mult sa marcam si atunci cand croatul a fost pe teren…
      Apoi nu inteleg de ce nu a fost inclus in lot Theo, cred ca ar fi fost mult mai util decat Lucas.
      Golul primit, a venit de pe partea stanga, acolo au fost 2 jucatori de la Betis nemarcati de nimeni, si astfel au putut ei sa centreze…probabil Vazquez era pe undeva in ofensiva sau pe partea dreapta, pt ca pe acolo l-am vazut mai mult, ca urmare pe partea stanga era bulevard…
      3. Vad ca ai ajuns la vorba mea, cand ti-am spus ca jucam parca am fi Stokedrid, practicam un joc urat si ineficient, tu mi-ai spus ca nu conteaza cum jucam, ca am castigat trofee cu un astfel de joc… dar ti-am spus ca ulciorul nu merge de multe ori la apa, ca daca in trecut am castigat meciuri si trofee cu un astfel de joc, asta nu inseamna neaparat ca vom castiga de fiecare data, la nesfarsit…
      Vad ca, usor-usor multi incepi sa coboare cu picioarele pe pamant, pt ca unii au crezut daca am castigat niste trofee sezonul trecut, atunci suntem cea mai tare echipa, suntem de nebatuti, v-am spus ca nu e chiar asa… ma bucur ca unii incepi sa-si deschida ochii. Cand eu am refuzat sa fiu orb ca ceilalti, multi mi-au sarit in cap…

    • V.J.

      1. Echipa a jucat haotic dupa ce Marcelo si Modric au fost inlocuiti. Dupa aceste schimbari, jucatorii numai jucam pe postul lor, fiecare juca pe unde se apuca, s-au precipitat prea mult si astfel cei de la Betis au reusit sa marcheze.
      2. Eu zic ca, Zidane a gresit atunci cand l-a inlocuit pe Modric. In locul croatului trebuia sa-l scoate pe Casemiro. Modric ar fi fost mult mai util ofensivei decat Casemiro, si asa ne-am chinuit destul de mult sa marcam si atunci cand croatul a fost pe teren…
      Apoi nu inteleg de ce nu a fost inclus in lot Theo, cred ca ar fi fost mult mai util decat Lucas.
      Golul primit, a venit de pe partea stanga, acolo au fost 2 jucatori de la Betis nemarcati de nimeni, si astfel au putut ei sa centreze…probabil Vazquez era pe undeva in ofensiva sau pe partea dreapta, pt ca pe acolo l-am vazut mai mult, ca urmare pe partea stanga era bulevard…
      3. Vad ca ai ajuns la vorba mea, cand ti-am spus ca jucam parca am fi Stokedrid, practicam un joc urat si ineficient, tu mi-ai spus ca nu conteaza cum jucam, ca am castigat trofee cu un astfel de joc… dar ti-am spus ca ulciorul nu merge de multe ori la apa, ca daca in trecut am castigat meciuri si trofee cu un astfel de joc, asta nu inseamna neaparat ca vom castiga de fiecare data, la nesfarsit…
      Vad ca, usor-usor multi incepi sa coboare cu picioarele pe pamant, pt ca unii au crezut daca am castigat niste trofee sezonul trecut, si ca am castigat cele 2 manse din supercupa spaniei, atunci suntem cea mai tare echipa, suntem de nebatuti, v-am spus ca nu e chiar asa… ma bucur ca unii incepi sa-si deschida ochii. Cand eu am refuzat sa fiu orb ca ceilalti, multi mi-au sarit in cap…

      • psycho

        nu am ajuns la concluzia ta,jocul aerian si previzibil a fost acuzat de multi pe aici inclusiv de mine.
        singurii care trebuie sa coboare pe pământ sunt jucatorii si banca tehnică.
        dacă urmărești vreo medalie de merit la categoria “i told you so!” trebuie sa te așezi la coadă,jocul lui zz a fost intors pe toate fețele aici de la inceput si de mai multi.diferenta e ca unii o fac in mod constructiv cu dorinta adevarata de mai bine pentru echipa,tu o faci doar pentru a demonstra ceva…ca TU ai dreptate,atat.
        singura mea motivatie este rmcf si intodeauna voi dori ca temerile mele sa fie exagerate si sa nu fie transpuse in realitate.
        mie dupa acesti doi ani nu are de ce sa-mi fie rusine ca suporter blanco,daca tie iti este rezolva-ti problema singur fara sa generalizezi…am trecut peste momente si perioade mult mai dificile .
        eu ma simt obligat pe moment sa merg pe mana antrenorului oricât de nemultumit sunt de unele aspecte ale jocului pentru ca inca nu e timpul concluziilor si trebuiesc stranse rândurile nu rupte.
        ps.theo e accidentat la clavicula/umar parca.

        • V.J.

          Eu nu o fac doar pt a demonstra ceva… ca am dreptate, o fac pt ca multi de-aici au fost prea entuziasmati de castigarea trofeelor din sezonul trecut, si din cate se pare s-au imbatat cu apa rece, au crezut ca acum suntem de neinvinsi, probabil uitandu-se in ce maniera am jucat si am castigat in sezonul trecut.
          Eu cand am spus ca trebuie sa cobaram cu picioarele pe pamant, si sa fim mai realisti, multi mi-au sarit in cap si au ras de mine. Acest lucru m-a deranjat.
          Cand eu am inceput sa traga un semnal de alarma, ca nu totul este roz precum o vad unii, multi s-au facut ca ploua…
          N-am stiut ca Theo este accidentat, tocmai de aia am si specificat ca nu inteleg de ce nu a fost inclus in lot. Dar totusi cred ca, atunci ar fi fost mult mai benefic, daca ar fi fost introdus Nacho in locul lui Vazquez, daca pe Theo nu l-am putut folosii.

  • psycho

    prin acest parcurs oferim timp de respiro adversarilor traditionali care se vor menaja in anumite situatii.

  • adin

    Anul acesta trebuie sa avem nervii tari: Ce am castigat anul trecut prin “minutul 94 al lui Ramos”…anul acesta trebuie sa dam inapoi ce ce am primit din partea zeului fotbalului .
    Pentru ca am primit mult in ultimii 4 ani…foarte mult.
    In rest, putem vorbi de greseli individuale, de tactica, schimbari neinspirate, penalty neacordat…etc
    Mergem inainte.Hala Madrid!!!

  • zece

    Eu nu inteleg de ce i-a scos pe Isco si Modric, voia mai multe centrari ? Mie imi ajunsesera cele de pana in min 30 sincer

    • Mihai S

      Da, și ca dovada e faptul ca l-a băgat pe Lucas…Domnule, asa a gandit?!

      • zece

        Traim intr-o realitate paralela, de fapt pe teren nu erau Vasquez si Mayoral, ci Juanito si Santillana 🙁

    • Torpyla

      ambii au acuzat dureri. atat marcelo, cat si modric…n-am inteles insa, de ce nu l-a scos pe modric de prima data , in locul lui isco.

      • zece

        pai modric nici nu stia ca o sa iasa, la un moment dat erau 12 pe teren

  • Torpyla

    Vom rămâne cu recordurile, 22 de victorii consecutive, 73 de meciuri cu gol înscris.. La capitolul fotbal e mai greu.

    Pot înțelege când ai o seara proasta și nu-ți întra, dar când păcălești fotbalul la infinit, vei avea de suferit.

    Înțeleg ca la real madrid nu exista ideea de răbdare și plan pe termen mediu și lung, și ca trebuiesc rezultate urgente. În cazul asta trebuie găsit un patern prin care sa fim mult mai eficienți pe termen scurt și mediu. Un soc constant, un catalizator și aia e.

    Pentru ca dacă vrem sa jucam și fotbal, atunci trebuie sa muncim și sa evoluam, sa avem un plan… Nu un hei rup și ce-o fi, o fi.

    • Razvan

      I s au dat lui mou 3 ani..

      • Mihai S

        Și asta ne-a ajutat enorm!

      • Torpyla

        mourinho a facut dintr-un club cu nume, care nu era capabil sa treaca de niste amarate de optimi de UCL, un club organizat, plin de muncitori si de oameni responsabili. poate ar trebui sa-i multumesti ca te-a scos din prapastie si s-a mai luat la tranta si cu cea mai buna generatie din istoria rivalilor.

        • zece

          In 2017 asta e singurul loc in care mourinho mai e subiect de discutie. Treceti peste oameni buni, clubul asta nu a inceput si nici nu s-a terminat cu el. Si nici nu are nicio legatura cu trupa asta care face istorie

    • zece

      Nu castigi 3 cl-uri in 4 ani pacalind fotbalul

      • Torpyla

        Oare?
        Stau sincer și ma întreb dacă noi am câștigat pentru ca eram cei mai buni sau doar ne-a pus Dumnezeu mana în cap.

        • zece

          cand dai de pamant cu bayern, atletico si juventus esti cel mai bun

        • 🔴 F.C.Barcelona 🔵

          Stima pentru obiectivitate!

      • V.J.

        Totusi, hai sa spunem lucrurilor pe nume. Noi n-am castigat 3 UCL in 4 ani, doar pt ca chiar o meritam. In 2016, in fazele eliminatorii am cazut cu cele mai slabe echipe, iar in finala Ramos a marcat din offside.
        Acum in 2017, in meciul contra lui Bayern, daca n-ar fi fost greselile de arbitraj poate nu ne mai calificam ( au fost greseli in favoarea ambelor echipe, dar parca in favoarea Realului au fost mai multe). Sa nu mai zic ca anul trecut am terminat grupa pe locul 2.
        Deci, per total nu poti sa zici ca am meritat toate cele 3 trofee.
        Am impresia ca, subiectivismul intuneca mintea si judecata unora…

        • Marco

          si e vina noastra ca am picat cu cele mai slabe echipe? ce daca am terminat pe locul 2 in grupa cand de la grupe in sus efectiv dai de pamant cu napoli, bayern, atletico si juventus? sa fim seriosi…

          • V.J.

            Nu ma intelege gresit, n-am vrut sa spun ca e vina noastra ca am picat cu echipe slabe, ci am vrut sa specific ca, daca picam cu echipe mai puternice poate nu mai reuseam sa castigam in acel sezon trofeul…
            Trebuie sa tina cont si de acest lucru, noi practic am avut mult noroc in sezonul respectiv, atat in privinata tragerilor cat si in privinta arbitrajului…
            A spus si Torpyla la fel, ca noi n-am castigat trofeul pt ca eram cei mai buni, ci pt ca ne-a pus D-zeu mana in cap…

          • 🔴 F.C.Barcelona 🔵

            Stima pentru obiectivitate!!

        • zece

          Bayern a avut 5 suturi pe poarta in 2 meciuri. Golurile tot ar fi venit,se putea vedea cu ochiul liber ca eram mult superiori celor de la Bayern.

          Luniile aprilie-mai 2017 reprezinta apogeul trio-urilor fenomenale Modric-Isco-Kroos si Carvajal-Ronaldo-Marcelo. Toti au fost fantastici. Pentru mine a fost o placere sa ii urmaresc pe baietii astia sezonul trecut. Remontadele, regele Ramos, emotiile. Superb. Grupul asta a avut aura de campioni.

          Cum puteti sa vorbiti de noroc ? Nu va e putin rusine ?

          https://youtu.be/VpAMuEeqIDc

          • V.J.

            Cand am vb de noroc m-am referit la sezonul 2015-2016 din UCL, nu la sezonul trecut, pt ca tu ai spus ca “Nu castigi 3 cl-uri in 4 ani pacalind fotbalul”, deci eu in comentariul postat anterior, m-am referit la ultimii 4 sezoane, nu doar la ultimul sezon…
            Daca nu recunosti ca din cele 3 trofee, am castigat si cu noroc, nu doar pe merit, atunci trebuie sa spun ca esti un ipocrit….

          • V.J.

            Pai trebuie sa vedem si de ce a avut Bayern doar 5 suturi pe poarta, nu cumva pt ca au jucat in ambele partide cu un om in minus??
            Hai sa spunem lucrurilor pe nume, si sa numai fim asa de subiectivi, ca daca jucau ei in ambele meciuri in 11, poate numai pupam noi acest trofeu…

          • 🔴 F.C.Barcelona 🔵

            Stima!

          • Torpyla

            meritau sa joace cu eliminati. inca trebuia mai devreme eliminat vidal in retur.

            suturi n-au avut pe poarta pentru ca au avut si ei o gluma de antrenor pe banca.

          • V.J.

            Eu n-am spus ca nu meritau sa fie eliminati, doar ca, daca se juca in ambele meciuri 11 vs 11, poate rezultatul ar fi fost altul…

          • Torpyla

            meciul a inceput 11 vs 11

          • V.J.

            Pai da a inceput 11 vs 11, dar in tur din min. 60 cei de la Bayern au jucat in 10, iar in retur din minutul 83

          • Torpyla

            daca in 120 de minute de 11 vs 11 au dat mai putin de 10 suturi pe poarta, nu poate sa aduca nimeni in discutie eliminarile.
            e treaba lor de cum au ales sa joace.

          • V.J.

            Daca o echipa are mai putine suturi pe poarta decat cealalta, asta nu inseamna ca nu aveau sanse sau ca nu puteau sa castige meciul…
            Betis a avut mai putine suturi decat Real, si tot ei au castigat , nu noi…

          • zece

            O gluma de antrenor care a castigat 3 CL-uri in cariera. Daca e un antrenor pe pamant care sa stie sa castige CL ala e Carlo Ancelotti.

            ‘si ei au avut’ ??? Care e cealalta echipa cu o gluma de antrenor pe banca?

            Au avut5 suturi pe poarta pentru ca au avut adversari una dintre cele mai bune echipe din istoria fotbalului european, cu unii dintre cei mai buni jucatori alltime. Fotbalisti precum Modric, CR , Marcelo, Ramos sunt printre cei mai buni din istorie, si au fost ajutati de alti jucatori world class in momentul asta ca si Isco, Kroos, Carvajal… un grup fabulos. Adica, multi de pe banca ar putea fi titulari lejer la majoritatea cluburilor mari din lume (kova, james, morata, bale, nacho…), si voi vorbiti de noroc ? Baietii astia au ingenunchiat europa sezonul trecut.

          • Torpyla

            da,glume de antrenor…pana acum, pentru mine, ambii sunt glume de antrenori.

            dar,intradevar, ma gandesc daca am fost noi atat de buni sau am avut o conjunctura favorabila.
            juventus, in finala, a fost de nerecunoscut.

            anyway…ideea e ca on the long run, nu dam randament. campionatul l-am castigat datorita incompetentei lui luis enrique…nu datorita faptului ca am fost noi fabulosi…am avut la un moment dat vreo 9 puncte in fata barcei si pana la urma am ramas cu 1 punct avans. ce garantii ai ca nu am fi pierdut campionatul daca mai aveam 5 meciuri de jucat ???

            grupul asta demonstreaza constant ca evolueaza la capacitate maxima doar atunci cand isi doresc…dar eu ca suporter trebuie sa ii sustin NON STOP, nu doar atunci cand isi doresc ei.

          • zece

            pai pentru asta erau cele 9 puncte avans, sa ai o marja de eroare pentru a te putea concentra pe CL. Ce garantii ai fi avut ca nu ai fi pierdut campionatul daca mai erau 5 etape ? I. in fotbal nu exista daca, sunt 38 de etape, nu 43. II. chiar daca ar fi fost mai multe etape, tot castigam, pentru ca atunci cand state of mind-ul tau e unul de campion, exista doar un rezultat. baietii castigau in continuare, nu iti face griji.

            GLUME DE ANTRENORI ? ZIDANE E O GLUMA DE ANTRENOR ? Singurul antrenor din ultimii 25 de ani care a castigat Champions 2 ani la rand. Singurul antrenor din ultimii 15 ani care a reusit sa controleze echipa Real Madrid. Cel care a dat de pamant cu Sarri, Ancelotti, Simeone si Allegri? Sarri, Simeone si Allegri sunt in primii 5 manageri din lume in momentul asta. Si tu vii aici si spui ca e o gluma de antrenor ? Singura gluma a lui Zidane e ca ii tine la echipa pe cei 2 atacanti invalizi.

            Oare de ce a fost juventus de nerecunoscut ? Pentru ca Real-ul sezonul trecut a fost un juggernaut imposibil de oprit, cu cei mai buni jucatori din lume pe fiecare post + un antrenor care a fost cu un pas inainte competitorilor, dupa cum s-a vazut si in finala. In a 2-a repriza, Zidane l-a dominat pe Allegri, bineinteles si cu ajutorul celei mai bune linii de mijloc din fotbalul modern (isco,modric,kroos) dupa xaviesta.

            show some fking respect

            shame shame shame

          • zece

            glume de antrenori la ora actuala sunt mourinho si guardiola. in ultimii 5 ani nu au demonstrat nimic.

          • Torpyla

            perfect de acord…dar nu sunt singurele glume.

          • V.J.

            Nu cred ca Mourinho este o gluma de antrenor, si gresesti atunci cand spui ca in ultimii 5 ani nu a reusit nimic, acum 2 ani a castigat EPL.

          • Torpyla

            vezi ca ai aceiasi fotbalisti in echipa…unde e mindset-ul de campion ???

          • zece

            faptul ca ai pierdut 2 meciuri la inceputul sezonului nu schimba nimic. acum intervine mentalitatea de campion, in situatia asta se vede care e puternic si cine nu e. a fi campion nu inseamna sa castigi mereu, ci sa treci peste momentele grele. nu poti castiga mereu.

            btw, daca am avea atacanti capabili alta ar fi situatia

          • Torpyla

            repet…nu spun ca am dreptate sau nu, doar imi pun semne de intrebare.
            pentru mine nu e o situatie de criza. eu astept acum raspunsul din partea echipei.

            diferenta e ca eu nu am fost niciodata impresionat de jocul echipei din ultimii 3 ani, asa ca nu e ca si cum as fi unul care doar se vrea impotriva curentului. sper ca totul sa se remedieze, dar, pe logica pe care am mers pana acum, e absolut normal sa am dubii.

            tocmai am zis la inceputul sezonului ca mi-as dori in primul rand titlul, pentru ca ala e o confirmare asupra valorii echipei. in UCL, depinde si de sansa, si in plus, e mereu vorba de dubla mansa…in campionat insa se vede constanta.

          • zece

            Da cand ai fost impresionat ? In 2012 cand am parcat autobuzu cu bayern la 2-0 in mjn 20 ?

          • Torpyla

            nu, acolo am fost dezamagit…dar pana acolo, echipa a reprezentat o forta de care se temea toata lumea.

          • zece

            cine ?

            pana la meciul ala am batut pe CSKA Moskova si pe APOEL Nicosia, si am pierdut cu Bayern pe Allianz.

            #respekt.va.rog

          • Torpyla

            nu vorbesc doar de UCL…vorbesc de tot anul competitional.

          • zece

            cred ca celor de la barca le era foarte frica de noi, avand in vedere ca ne-au surclasat in ambele meciuri. (chiar daca am castigat in retur, ei au fost echipa cu initiativa)

            nu poti compara echipele 2016-17 si 2011-12, e diferenta de valoare, atitudine, calitate fotbalistica, reusite tot. 2016-17 e cea mai buna versiune Real Madrid din ultimii 15 ani, urmata de echipa de pe parcursul anului calendaristic 2014.

          • V.J.

            De acord cu tine, inafara de prima fraza…

          • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

            Mama, e grav cand noi doi suntem de acord!

  • Torpyla

    Ferească Dumnezeu sa fi ratat Karim ocaziile lui c. Ronaldo (pasa lui bale) sau cea a lui carvajal (pasa lobata a lui c. ronaldo)… Asta, asa.. Pentru hateri.

    PS: e groaznic flancul drept al echipei. Praf și pulbere.

    • zece

      Pai nu-l fereste Allah pe Karim? Daca nu il ferea nu mai statea 15 ani la cel mai mare club de fotbal din istorie

      #hater

      • Andrei Nicu

        Nu era de ajuns tactica cu lungă și pe a 2-a, ratările lui Kabe9 mai lipseau.

    • Mihai S

      Am avut, tot meciul, senzația neta ca ne lipsește Karim!

  • psycho

    alarmantă este si lipsa atuului numit ESB,echipa pare a se simți mai bine pr terenuri ostile decât acasă.
    probabil o cauză este si reacția unor suporteri vis-a-vis de performanțele punctuale ale diferiților jucători.
    capitanul si cativa veterani au acuzat in mod public acest lucru chiar acum recent in cazul bale…simt o oarecare incordare intre stadion si exhipa.
    eu unul sunt susținatorul unui stadion reactiv si vocal chiar la adresa propriei echipe dar acum cred ca rabdarea si calmul sunt o conditie necesara depasirii situatiei actuale.
    pâinea si cutitul sunt in vestiar simpe banca tehnica nu aici pe comunitate ,nici macar in tribunele bernabeului.

    • mitenka

      eu sunt foarte coleric si pasional cand vine vorba de Real…pana acum, un astfel de meci ma facea sa nu fiu bun de nimic cateva zile dupa…dar la ce bucurii mi-a facut echipa asta in ultimii 4 ani, chiar mi-am promis ca nu va mai conta anul asta ce se intampla; si nu-mi vine sa cred, dar la 5 minute dupa ce s-a terminat meciul si uitasem deja de el;
      in rest,,,semnele erau clare si ma pot lauda ca eu unul le-am vazut chiar si dupa succesele cu MU si Barca…lot subtiat la greu fata de sezonul trecut, atitudine un pic superioara si delasatoare, forma groaznica a lateralilor…dar , inca o data, nu ma pot supara…poate de la anul incep iar sa am pretentii si sa ma implic emotional; sincer, sezonul asta mi-e ca nu trecem nici de grupe in CL

      • psycho

        asa de relaxat nu sunt,imi doresc si mai mult anul asta dar consider ca prima reactia la timpul asta trebuie sa fie una retinuta iar unul din motive este parcursul ultimilor ani.

      • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

        Jos palaria! Parca mi-ai luat cuvintele din gura!

      • Torpyla

        Nu te întâlnești în fiecare zi cu ocazia de a face istorie și de a câștiga 6 trofee într-un an, de ce să-ți bați joc de o astfel de situație?

  • Marco

    e intr un fel ”bine” ca perioada asta vine la inceputul sezonului cand poti regla lucrurile si echipa poate sa se trezeasca… sezonul trecut, pentru mine, principalii protagonisti pentru castigarea trofeelor au fost marcelo, carvajal, modric, ronaldo, morata si pe final isco… sa ne amintim cum am marcat majoritatea golurilor sezonul trecut… centrari, da? forma fundasilor laterali este groaznica dupa parerea mea, centrarile nu functioneaza absolut deloc acum dar continuam sa abuzam de ele… in meciul cu levante parca, daca nu ma insel, marcelo a incercat 9 centrari, niciuna nu a fost buna… singurul din echipa care incearca sa verticalizeze este modric, in rest nimeni nu incearca… casemiro si kroos sunt si ei iesiti din forma, de ce nu ii titularizeaza pe llorente si ceballos? nu inteleg nici de ce se incearca cu lucas vazquez, serios, baiatul e lemn, mi se pare cel mai slab jucator pe care l a avut real madrid in ultimii ani. lotul e clar mai slab decat anul trecut, trebuia sa cumparam un atacant si un fundas dreapta(danilo, cum era el.. te puteai baza pe el totusi).
    nu poti castiga mereu, asta e clar, si in anii precedenti obisnuiam sa fiu foarte trist dupa un meci ca asta, dar dupa ce castigi ucl back-to-back… pai…
    hala madrid y nada mas!

    • V.J.

      Degeaba venim si spune ca este “bine” ca perioada asta vine la inceputul sezonului, pt ca aceste puncte pierdute vor dauna pt clasamentul final.
      Adu-ti aminte ca, si in sezoanele trecute, acum 2-3 ani, am pierdut campionatul la o dif. de 1 sau 2 puncte, iar si atunci incepeam sezoanele dezastruos, iar punctele pierdute la inceputul sezonului s-au vazut la clasamentul final…
      Eu mai de mult am spus ca, mai aveam nevoie de un atacant si de un fundasi dreapta, dar multi mi-au sarit in cap, erau multumiti de marele Hakimi, acum vad ca multi s-au desteptat…
      Intradevar, nu poti castiga mereu, dar intotdeauna este loc de mai bine… daca am castigat UCL back-to-back, asta nu inseamna ca trebuie sa ne multumim cu atat, iar in urmatorul sezon sa ne multumim cu tripla noastra obisnuit, pe care am castigat-o si in 2015, adica nimic-nimic-nimic…

    • V.J.

      Degeaba venim si spunem ca este “bine” ca perioada asta vine la inceputul sezonului, pt ca aceste puncte pierdute vor dauna pt clasamentul final.
      Adu-ti aminte ca, si in sezoanele trecute, acum 2-3 ani, am pierdut campionatul la o dif. de 1 sau 2 puncte, iar si atunci incepeam sezoanele dezastruos, iar punctele pierdute la inceputul sezonului s-au vazut la clasamentul final…
      Eu mai de mult am spus ca, lotul e mai slab fata de anul trecut, si ca mai avem nevoie de un atacant si de un fundasi dreapta, dar multi mi-au sarit in cap, erau multumiti de lot, acum vad ca multi s-au desteptat…
      Intradevar, nu poti castiga mereu, dar intotdeauna este loc de mai bine… daca am castigat UCL back-to-back, asta nu inseamna ca trebuie sa ne multumim cu atat, iar in urmatorul sezon sa ne multumim cu tripla noastra obisnuit, pe care am castigat-o si in 2015, adica nimic-nimic-nimic…

  • Raul Diaz

    Nu este nicio criză la Real, criză ar fi dacă echipa nu ar juca fotbal, nu ar avea ocazii… este vorba doar de puțină șansă care ne lipsește și dezavantajele pe care ni le aduc arbitrii, să nu uităm că în meciul cu Valencia am avut foarte multe ocazii + bara lui Benzema pe final, cu Levante la fel, ocazii multe, Kroos lovește bara pe final iar aseară la fel, Real a avut multe ocazii am avut și 2 bare și să nu uităm că în fiecare meci am avut minim un penalty clar neacordat…
    Aveți răbdare și încredere, Real o să își revină!

    • V.J.

      Pai tocmai asta e problema ca avem multe ocazii, si putine goluri marcate, noi avem 9 goluri marcate cat a dat si Messi.
      Diferenta de joc nu exista fata de anul trecut si atunci am avut multe ocazii, dar ne chinuiam sa marcam. Am castigat foarte multe meciuri dupa minutul 80, problema este ca atunci avea cine sa vina de pe banca si sa dea gol, acuma nu. Anul trecut l-am avut pe Morata, care venea de pe banca si marca atunci cand nu reuseau titularii, dar acum cine sa marcheze daca noi nu avem un nr. 9 pur sange, daca cei din conducere n-au fost in stare sa aduca pe cineva in locul lui Morata.
      Degeaba avem ocazii, daca nu reusim sa castigam meciurile, pt ca vom muri cu ocaziile in mana…

  • 🔴 F.C.Barcelona 🔵

    Salut,

    Nu stiu de ce va agitati. Ati luati 3 CL in 4 ani si campionatul sezonul trecut. Echipa isi va reveni usor, usor. Poate nu o sa castige nimic dar la cat a luat…e vremea altora.

    Parerea mea, este ca benzile nu functioneaza. Anul trecut, o droaie de goluri s-au marcat pe acest sistem. Forma unor jucatori nu este in linie dreapta. (Poate doar la Messi). Pe de alta parte, nu poti sa-i lasi sa plece pe Pepe, James si Morata fara sa aduci ceva bun. Oricum, fara cea mai buna generatie din istorie ati luat 3 CL in 4 ani. Fata de barca care dupa parerea mea au obtinut minimul la ce generatie au avut. Ar fi trebuit minim 6 CL nu 4 in ultimii 10 ani. Voi ati obtinut maximul, iar noi minimul. Lumea fotbalului Traieste insa in prezent. Si Oricat de mult ai castigat acum 1 masaj 2, daca acum joci prost, vei fi criticat. Asta e frumusetea si paradoxul fotbalului. Capul sus.

    • zece

      Cum sa nu castigi nimic cand esti cea mai buna echipa din lume ?

      • 🔴 F.C.Barcelona 🔵

        Salut,

        Cea mai buna echipa din lume a fost in sezonul trecut. Acum fara 3 jucatori care au adus peste 10 puncte in campionat veniti de pe banca e destul de greu. Mai ales cand echipele adverse au un portar in forma mare. Daca vrei, este reculul a tot ce s-a intamplat frumos pentru voi.Hazar sau nu…Inca nimic nu e pierdut si ar trebui sa fiti mai ingaduitori.

        Avem 7 puncte in fata voastra iar voi aveti 7 CL in fata noastra…Stima!

        • Mihai S

          Bun, admitem ca nu mai suntem asa grozavi ca în sezonul trecut…drept urmare, nu mai suntem cea mai buna echipa din lume(considerentul principal fiind ca nu avem banca). Ok! Spune-mi acum cine a ocupat poziția și dacă criteriul banca de rezerve rămâne valabil. Sau poziția e vacanta?!

    • http://realmadrid.com.ro/ Angelito

      Momentul ala cand un fan cule e mai ancorat in realitate si mai logic decat multi fani merengue cu privire la echipa lor. Fucking sad!

      Felicitari pt comment, iata ca se poate discuta si civilizat/argumentat!

      • psycho

        nu vad noutatea si ineditul in postarea domnului.

        • Mihai S

          Detașat și subiectiv! Și noi puteam obține mult mai mult! Sa nu uitam cum am ratat 3 finale de UCL… În tot cazul, omul e civilizat!

      • 🔴 F.C.Barcelona 🔵

        Stima. De obicei stau pe Digi dar acolo sunt oameni de toata jena. Am vazut aici foarte multi fani cu capul pe umeri si cu un obiectivism aparte. Imi pare atat de rau ca fclub . ro nu mai exista…:( Respect tuturor!

        • Raul Diaz

          Și mie îmi pare foarte rău că nu mai e fclub.ro… apreciez comentariile tale care sunt realiste și îți spui punctul de vedere fără a te certa cu alții! 👍

    • COSTEL

      foarte frumos comentariul.FELICITARI!
      SI EU CRED INTR-UN REGRES ANUL ACESTA .
      motivele sunt multe si nu am timp deocamdata sa le scriu .
      cred ca copa del rey si c.m. al cluburilor sunt obiective de luat in seama .
      sezonul viitor va fi cantecul de lebada a cel putin 2-3 jucatori.

  • Real..eu..

    Ce atmosfera de priveghi. Vorba lui @angelito – fucking sad!

  • zece

    cand clubul merge bine nu posteaza nimeni, cand sunt in impas site-ul se suprapopuleaza. 🙂

    cred ca au fost mai multe posturi in thread-ul asta decat in cel cu Juve din iunie

    • 🔴 F.C.Barcelona 🔵

      Foarte multi stau pe Digi. Un cancer pentru fotbal

      • zece

        Nu sunt prosti pe aici

  • ILFeNoMeNo10(Silviu)

    Pentru mine ca admirator al acestei echipe e suparator sa vad cum dupa numai 5 etape si 3 meciuri,as spune eu,modeste, nu slabe, se arunca cu vorbe urate si lipsite de argumente solide la adresa jucatorilor. Poate asta e unul din motivele pentru care multi dintre noi,cei care comentam si analizam mai profund ce se scrie aici am incetat de la un timp sa mai facem asta.

    Eu unul nu pot accepta ideea de, suporter de rezultat. Ok,accept opiniile unor oameni precum psycho sau torpy care desi uneori sunt acide, sunt pe subiect si realiste,dar, nu pot accepta sa vina cineva care nu scria o fraza cand echipa asta dadea de pamant cu Juve sau cu Barca si sa vad cum imi scrie aici numai tampenii si arunca cuvinte demne de toata “lauda” la adresa echipei. Critica este constructiva dar doar atunci cand e justificata si cand nu este dusa la extrem…peste limita ratiunii.

    Pai ce? S a nascut echipa invincibila sau cumva baietii astia sunt roboti si nu stiu eu? Ok,au pierdut,au trei meciuri fara victorie pe Bernabeu,dar, la naiba,tot ei au adus bucurie milioanelor de fani din intreaga lume acum cateva luni. De 4 ani incoace dominam Europa si nu e bine nici asa. Cum dam de cateva momente grele cum, hop, dai in cap, injura la el.

    Oameni buni, am citit zilele astea cum ca am dominat Europa pentru ca ne a pus Dumnezeu mana in cap si am picat cu echipe slabe sau ca ne a scos Ramos in min 93 la Lisabona …serios??? Atletico,Bayern,City,Juve,BVB …TOATE,DAR TOATE AU ZIS SUS SI TARE LA UNISON CA AM MERITAT VICTORIA CAND I AM CAPACIT!!! Sa i dai 5 Bayern ului lui Pep, sa l lasi pe Simeone cu ochii in soare in 3 randuri , sa ucizi un Juventus care primise 2 goluri in tot sezonul de UCL si cu toate astea sa zici ca am avut noroc….iertati ma dar raman fara cuvinte….

    In alta ordine de idei, asteptam cu totii mai mult de la baieti pentru ca ne au invatat cu mai mult dar ar trebui sa gandim limpede chiar si atunci cand poate,fotbalul iti mai intoarce si spatele. Au fost 3 meciuri cu peste 50 de suturi spre poarta in total, deci, poate nu jucatorii sunt problema…exista si un gram de noroc in sport care daca nu l ai mai traiesti si deziluzii,insa asta nu te face mai slab decat esti sau mai sportiv decat esti atunci cand norocul e de partea ta.

    Sa gandim limpede si sa zicem la unison un Hala Madrid si sa incetam sa mai dam verdicte inca din luna septembrie. Echipa asta nu si a spus ultimul cuvant si chiar daca ar fi asa noi suntem datori sa le fim alaturi. Buni,rai,sunt ai nostri, Hala Madrid!!!

    P.s: imi cer scuze daca cineva se simte ofensat dupa acest comentariu,e doar parerea unui admirator…nu vreau sa creez vreo polemica si ca atare daca exista suparare,treceti peste aceste randuri.

    • psycho

      lasa-i să se simtă ofensați ,suntem in familie și nu ne supărăm…doar comunicăm😬
      dincolo de punctele pierdute mă irită la culme faptul ca nu reusim să facem din esb o redută inexpugnabilă.
      acest trio echipa-suporteri-stadion trebuie sa inspire din nou teama si respect adversarilor.
      orice meci pe esb trebuie sa inceapa de la 1-0 pentru noi.

  • ionut

    Falcao ar fii cea mai buna varianta pentru atac in iarna, mi se pare cel mai in forma atacant al momentului, iar la Real s-ar potrivi excelent in atac cu Ronaldo!

    • V.J.

      Nu cred ca vor cumpara jucatori in iarna care nu pot juca in primavara europeana…

      • ionut

        un atacant trebuie neaparat!

        • V.J.

          Stiu ca trebuie, doar ca, nu cred ca vor lua un varf in iarna, cred ca la vara, deja sa scris ca vara viitoare Timo Werner va fi transferat…
          Daca vor face acest transfer vara viitoare, sunt slabe sanse sa transfere si la iarna un atacant.

          • Raul Diaz

            Am tot citit de Werner ăsta, mie nu mi se pare de Real Madrid :-??
            Mi se pare foarte interesant noul atacant al celor de la Celta, Maxi Gómez!

          • V.J.

            Eu din ce am vazut marcheaza pe banda rulanta la Lepzig, si la nationala cand joaca marcheaza mereu.
            Mi se pare un atacant interesant, destul de bun, inca nu e un atacant world class, dar inca e tanar, mai are de crescut… eu zic ca, acum merge sa fie rotit cu Benzema, si pana cand va venii vremea sa-l inlocuiasca pe francez are timp sa-si mai imbunatateasca performantele…
            Vis-a-vis de Maxi Gomez, nu pot sa ma pronunt pt ca nu l-am vazut jucand.

    • Raul Diaz

      Nu o să vină niciun atacant în iarnă, Zizou o să îl folosească pe Ronaldo vârf, Zizou si-a făcut calculele din vară şi din câte știu eu, Real foarte rar cumpără iarna, doar în cazuri excepționale…
      Pentru postul de atacant, Mbappé era cel mai bun transfer pe care Real îl putea face, dar copilul ne-a refuzat … deci nu mai contează, iar cealaltă variantă era Aubameyang, un atacant de top,care şi-a demonstrat în ultimii ani calitatea și care a declarat că e fan REAL Madrid, eu zic că merita o șansă la Real, dar se pare că Florentino e de altă părere, asta e acum, mergem înainte cu lotul pe care îl avem și să sperăm că ne revenim cât mai repede.
      P.S. Vreau să ne batem recordul de 24 de victorii sezonul ăsta!!

      • Vlad Vld

        nu e musai sa cumparam.. merge si imprumut remember adebayor sau chica14 care mi-a parut rau ca l-am tinut…

    • Vlad Vld

      falcao nu vine si datorita istoricului cu fiscul spaniol….si in franta e tax heaven comparabil cu spania….

      • V.J.

        In franta nu este tax heaven, ci in principatul Monaco, daca nu gresesc in Franta taxele sunt mai mari decat in Spania…

        • Vlad Vld

          care castiga peste 150 k in spania taxa e 45% in franta ce0i peste 175k =45% .acum nu stiu daca si in franta clubul plateste juma din taxe sau nu…

  • psycho

    marcelo si kroos pe lista doctorilor.
    anul trecut lotul a foat un atu,anul asta invepe sa devina o vulnerabilitate.
    puncte pierdute cu te miri cine pe esb,accidentari pe banda,jucatori fortati…bad karma.

    • Vlad Vld

      nici theo nu e in lot…accidentare la umar…

      • psycho

        stiam de el🙂

  • Andrei Nicu

    A 2-a partidă consecutivă în care Mayoral nu începe ca titular, deși a făcut o partidă foarte bună, ceea ce mă face să cred că punctul 5 din acest articol scris de către presa spaniolă a fost doar de umplută.
    🙂

    • psycho

      intră colegule,ai răbdare…primul 11 e al antrenorului,e decizia lui.

    • zece

      Ti neaparat sa il vezi pe mayoral?

      • Vlad Vld

        in locul lui vasquez,da

      • Andrei Nicu

        Mă așteptam la un trident Ronaldo – Mayoral – Bale, dar e bine și așa. Îmi pare rău de Lucas, trece printr-o perioadă mai nefastă și se vede.

  • psycho

    bine tinerețe,avem nevoie de puncte ca de aer👍

  • Bogdan Mehedintu

    Puteam să jur ca vor egala. Dacă nu batem azi adio campionat.

  • Vlad Vld

    vasquez se crede zeu pe teren de un timp…sta cu mingea la picior si asteapta adversarul sa-l atace…si pierde…tot ce face e previzibil….

  • Bogdan Mehedintu
  • Vlad Vld

    bv ceballos!!!

    • psycho

      până la urmă ăștia mici confirmă,la veterani avem probleme😜

  • Torpyla

    De ceva timp carvajal își baga colegii în ședința.

  • Torpyla

    Flancul drept e mort la noi, indiferent dacă joaca bale, Lucas sau oricine… Iar asta i se datorează lui Dani carvajal dpmdv.

    Hai trezirea…

    • Vlad Vld

      valabil si la varane…

  • Vlad Vld

    alta schimbare ce n-o inteleg 2 mijl defensivi…

  • Vlad Vld

    a bubuit-o capcaunul….

  • Bogdan Mehedintu

    Offff. Traim.periculos.

  • Bogdan Mehedintu

    Aoleu.

  • Vlad Vld

    avem noroc…au avut 2 bare pana acum…

    • Torpyla

      si noi am avut ocazii, chiar mai mari decat ei…valabil si la bare.
      nu e ca si cum jucam singur, mai stiu si ei cu mingea.

  • Vlad Vld

    casemir nu l-am vazut azi…si jucam cu 2 densivi…carvajal total inutil vasquez a pierdut orice duel 1 la 1 si nu i-a iesit decat o centrare din 10…schimbarile nu le inteleg… care e doar una pana in min 83…

  • Sker2

    carvajal e o epava….

    • Vlad Vld

      eu sunt la parerea ca el nu va mai creste….apogeul lui a fost si ma tem ca nu va mai juca la fel….

      • zece

        Da, hai sa il aducem inapoi pe danilol

        • Vlad Vld

          asa cum era danilo mai pe la final a facut meciuri bunisoare plus ca putea juca si-n dreapta…plus ca era o concurenta pt carvajal…asa carvajal stie ca nu-i nimeni pe banca sta linistit…

          • zece

            Carvajal e un viking, nu se culca pe o ureche, doar are un inceput de szon mai slab. Isi va reveni 100%

    • Vlad Vld

      are si galben si inca e pe teren….

  • Vlad Vld

    carvajal a avut om liber la marginea careului cu culoar de sut si el a mai aruncat o minge in careu care a ajuns in marginea opusa a terenului….#facepalm

    • Mihai S

      Și merita rosu în minutul 92…ocazie cu care i-a invitat în careul nostru cu faza fixa. Taras-grapis, asa se iese dintr-o pasa proasta.

  • zece

    3 puncte importante, echipa e intr o perioada mai slaba. Sa speram ca marcelo si carvajal isi revin cat mai repede, jocul nostru depinde enorm de forma lor.

  • zece

    Si morata a mai dat 3 goluri :))

    • Torpyla

      joaca in anglia…aia nu stiu ce inseamna aparare acolo.
      se joaca mult cu inima acolo, prea putin cu capul.

      • zece

        Aceeasi poarta e

    • Andrei Nicu

      Degeaba. El nu e un atacant modern precum alții. Trebuie să mai creeze spații, să mai ofere niște pase de goluri.

      • Torpyla

        De Morata poti sa vorbesti ca fiind mare atacant daca isi mentine ritmul asta si pentru urmatorii 5-6 ani, nu acum…momentan inca mai are multe de demonstrat.

        • zece

          Pai si il cumperi la 30 de ani??

          • Andrei Nicu

            Since the 14/15 season Alvaro Morata has played 7,024 minutes (equivalent to 78 games) and has 80 Goals + Assists (53 Goals & 27 Assists).

          • Torpyla

            daca nu ma insel, zidane a fost cumparat pe la 28-29 de ani…nu l-a oprit sa devina o legenda pentru echipa.

            pe morata nu l-a dat nimeni afara, a fost alegerea lui sa plece.

          • Andrei Nicu

            Păi normal că a ales să plece de moment ce antrenorul și-a bătut joc de el. Nu o fă să sune ca și cum într-o zi, Morata și-a zis: – Gata, m-am decis, plec de cel mai mare club din lume.

            *fără motiv*.

          • Torpyla

            Si ancelotti si-a batut joc de varane, sau sa nu mai spun de situatia lui isco..uita-te la nacho…lucas vasquez, asensio…niciunul nu a avut o patura roz cu care sa se inveleasca si sa spuna de cat de bine le-a fost pana au ajuns sa joace.

            hai sa fim seriosi.

            e un atacant talentat, dar mai are foarte mult de lucrat. se prea poate sa explodeze, sau se poate sa se plafoneze…ramane de vazut, dar asta nu-i da dreptul sa se creada mai presus decat clubul.

            e alegerea lui, sa si-o asume. n-o mai dati pe aia cu “si-au batut joc de el”. are cumva vreun privilegiu si nu stiu ???
            a dat intotdeauna randament din momentul in care a venit de pe banca. atunci cand a fost titular, a fost praf si pulbere.

            Cum tu vezi ca ei si-au batut joc de el, eu vad ca fiind planul unui proiect pe termen lung, anul asta urmand a fi facut switch-ul intre benzema si alvaro, cu morata intrand in prim plan in dauna francezului…dar cand nu ai rabdare, nu ai voie sa te plangi….nu-l stiu pe morata sa fie golgheterul vreunui campionat pana acum sau in UCL pentru a putea emite pretentii. Ce a demonstrat morata pana acum ???

            Inca mai are de mancat…hai sa nu glorificam orice fotbalist ce a aratat decent un sezon, si asta din postura de rezerva.
            La juve juca datorita price tag-ului, nu pentru ca ar fi fost mai bun decat Llorente sa Tevez.

          • Andrei Nicu

            Eu am impresia că tu glumești. Dacă un jucător ce a demonstrat deja la 3 echipe că merită să fie titular mai are de lucrat, înseamnă că vorbim despre lucruri străine. Apoi, dacă Alvaro era sigur de acel switch, nu cred că ar fi plecat, dar când tu ești rezerva unui atacant ce nu dă randament, ba chiar e ținut în puf de către antrenor, iar tu când ai un meci mai slab ești primul schimbat e logic să vrei să pleci.

          • zece

            Cu ce si-a batut joc de Varane Ancelotti? Prin faptul ca nu a fost titular in dauna lui Pepe care intre 2013 si 2016 a fost cel mai bun si constant central din lume? Din cate imi aduc aminte si Zidane in 15-16 tot pe Pepe l-a jucat… Varane in momentul asta e cel mai bun fudas din europa

            Morata a jucat in detrimentul lui Llorente datorita pretului ? R u crazy? O fi si Llorente vreun mare atacant

          • zece

            A fost dat afara indirect. Poti sa il aduci si pe Van Basten si tot nu l-ar scoate pe Benzema din echipa :))

          • zece

            Pai si nu era mai bine daca il luai de la bordeaux in 96 ?:))

            Tu acum esti fericit ca a plecat morata pt ca il poti urmari saptamanal pe Benzima cum da un gol la 7 meciuri ?

        • Andrei Nicu

          Eu cred că tu glumești, altfel nu-mi explic despre ce ritm vorbești. Băiatul ăsta și-a demonstrat deja valoarea. Perioada la Juventus i-a prins de minune. În 2015 când italienii au jucat finala UCL, Morata a fost printre cei mai buni oameni. 2 goluri cu Dortmund, penalty obținut cu Monaco din care Vidal a înscris(de altfel, singurul gol în dublă manșă), 2 goluri cu noi, gol în finala UCL. Gol în finala Cupa Italiei cu Milan, câștigată de Juve. Sezonul trecut, cele mai puncte câștigate în campionat au fost datorită lui. Golgheter din primele etape la noul său club. Vorbim deja de 3 echipe diferite.

          Ziceai ceva de nivel?

      • zece

        ce bataie de joc a fost mercato-ul asta

        • Andrei Nicu

          Pentru noi, da. În anumite aspecte.

  • Marine Blue

    Am jucat asa cum jucam in toamna lui 2015 : fara ambitie , fara determinare , fara angajament , de parca asteptam ca adversarul sa-si inscrie in propria poarta si nu noi sa le inscriem ! Nu mai putem face combinatii la marginea careului advers si in careul advers , nu mai reusim centrari de calitate ,oamenii nostrii determinanti parca au terminat benzina , ne place sa ne văicarim ca niste domnisoare , suntem păcăliti usor in defensiva.Micsorarea , atăt cantitativa , dar mai ales calitativa a băncii de rezerve ne lasă fara solutii viabile si ne face sa pierdem puncte pretioase.Suntem ceea ce era barca anul trecut , si mă tem ca vom ajumge mai rău ca ei . Din punct de vedere defensiv suntem vraiste iar in ofensiva se resimte lipsa unui vărf exploziv .
    Portarul nostru este invins cu mingii inalte sub bara si de asta cred ca ne trebuie un portar cu talie.
    P.S. Nu stiu ce se intimpla cu Isco , dar dupa meciul cu Italia dela nationala , la club nu mai are acelasi randament , a devenit lent , fara nerv , fara intuitie. Dar poate ma insel eu!

  • ionut

    Flancul drept e praf, rezerva de fundas dreapta e hakimi, cam nasol pentru noi, dar sa avem incredere ca ne scoatem in meciurile directe cu barca si atletico

  • Real..eu..

    Se joaca Inter-Genoa. Undeva la peluza a 2 a este afisat un banner – JOSE MOURINHO. Frumos!
    Asta da respect.

Real Madrid Romania